Maar toch vooral
en heel erg koud bij het zien van dat instortend WTC...
Hamas ontkent ook.
Middelen + Motief + een gestoorde leider die volgens mij dood aan kanker aan het gaan is!
quote:je zou ook goed gek zijn om zoiets toe te geven of ook maar te beramen, zeker met bush klinkt het me eigenlijk niet zo vreemd meer in de oren als dan afghanistan tot een binnenzee wordt genuked
Op Tuesday 11 September 2001 19:14 schreef Strolie75 het volgende:
Taliban in Afghanistan zegt dat Bin Ladin het niet heeft gedaan.Hamas ontkent ook.
dit moet echt gigantisch goed georganiseerd zijn
Ze weten allemaal dat na een uur dat ze toegeven hun land in brand staat
En van de WTC torens ingestort... Deel van Pentagon in brand... Al die mensen...
Begin nu pas aan het beseffen dat het geen droom is.
Ze hadden beter de Russen kunnen helpen.
maar voor die jachtvliegers moet het ook gigantisch klote zijn om zo'n vliegtuig neer te moeten halen
quote:Moest ook gelijk aan Irak denken. Dit kan toch nooit door die Bin Ladin opgezet zijn? Hier moet een gehele geheime politie een flinke tijd mee bezig zijn geweest.
Op Tuesday 11 September 2001 19:17 schreef Strolie75 het volgende:
Heeft iemand eigenlijk al aan Irak gedacht?Middelen + Motief + een gestoorde leider die volgens mij dood aan kanker aan het gaan is!
quote:niet erger dan het vliegtuig niet neerhalen en daarbij 100x zoveel levens riskeren....maar toch....
Op Tuesday 11 September 2001 19:21 schreef Ener-G het volgende:
arme passagiersmaar voor die jachtvliegers moet het ook gigantisch klote zijn om zo'n vliegtuig neer te moeten halen
Ik realiseer me nu alles
Stap 1 richting bommen los op Afghanistan
quote:nee saddam is het niet, die mag misschien goed gek zijn, maar saddam zou dan een kernbom inzetten, want die heeft ie
Op Tuesday 11 September 2001 19:22 schreef the-O het volgende:[..]
Moest ook gelijk aan Irak denken. Dit kan toch nooit door die Bin Ladin opgezet zijn? Hier moet een gehele geheime politie een flinke tijd mee bezig zijn geweest.
irak zou dan binnen een mum van tijd met de grond gelijk zijn gemaakt als saddam zou toegeven dat hij erachter zit
en onderschat niet wat een terroristische organisatie allemaal voorelkaar kan krijgen
quote:ja precies, voor deze actie is echt geen groot land nodig zoals Irak
Op Tuesday 11 September 2001 19:25 schreef Ener-G het volgende:[..]
nee saddam is het niet, die mag misschien goed gek zijn, maar saddam zou dan een kernbom inzetten, want die heeft ie
irak zou dan binnen een mum van tijd met de grond gelijk zijn gemaakt als saddam zou toegeven dat hij erachter zit
en onderschat niet wat een terroristische organisatie allemaal voorelkaar kan krijgen
quote:En wie moeten ze raken dan ???
Op Tuesday 11 September 2001 19:25 schreef Sniper het volgende:
"Als Usama verantwoordelijk is, is de Taliban verantwoordelijk."Stap 1 richting bommen los op Afghanistan
De laatste aanval op Usama was ook al geen succes. Of moeten ze gewoon maar alle afghaanse burgers platgooien ?
Inclusief kinderen en bejaarden ?
quote:En daarbij hebben ze geloof ik een ezel of wat geraakt.
Op Tuesday 11 September 2001 19:29 schreef Sniper het volgende:
Nee de "vermoedde verblijfplaats van Usama" en zijn opleidingscentra. Die laatste zijn al eerder doelwit geweest.
NU . Interview met iemand die de aanslag in het gebouw heeft meegemaakt.
Ze moeten toch piloten hebben opgeleid? Ik kan me niet voorstellen dat een pilot (zelf onder bedreiging) recht in een gebouw zou vliegen.
Dat vliegtuig vloog er te mooi recht in.
quote:Dat denk ik dus wel: piloten, planning, middelen.
Op Tuesday 11 September 2001 19:27 schreef Molrops het volgende:[..]
ja precies, voor deze actie is echt geen groot land nodig zoals Irak
Wat een krankzinnige wereld, zag net de juichende jongeren in de vluchtelingenkampen. Waanzin.
quote:De inzet van materieel zal wat massiver zijn dit keer. Het punt van vergelding moet en zal gemaakt worden, zoveel is wel duidelijk.
Op Tuesday 11 September 2001 19:31 schreef Topic het volgende:[..]
En daarbij hebben ze geloof ik een ezel of wat geraakt.
Als hij erachter zit krijgen ze hem niet zo gauw.
quote:Die weten niet beter...
Op Tuesday 11 September 2001 19:35 schreef the-O het volgende:
Wat een krankzinnige wereld, zag net de juichende jongeren in de vluchtelingenkampen. Waanzin.
Dat soort gehersenspoelde jongeren zatten in die vliegtuigen...die leiders niet!
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 11-09-2001 19:37]
en
Waanzinnige aanslagen in de USA
Graag dus alleen verslaggeving van CNN hier.
quote:Is beetje onoverzichtelijk....
Op Tuesday 11 September 2001 19:37 schreef golfer het volgende:
Zullen we het in dit topic houden bij de live-verslagen van CNN, speculaties en andere meningen kan je kwijt in deze 2 topics:
quote:er werd gezegd dat als een vliegtuig eenmaal vliegt het niet heel moeilijk is om het te besturen....en waarom zouden aanhangers van Bin Ladin geen vliegtuigen kunnen besturen
Op Tuesday 11 September 2001 19:35 schreef the-O het volgende:[..]
Dat denk ik dus wel: piloten, planning, middelen.
quote:Ja...met de automatische piloot aan...maar dat staat geen stand "raak gebouw op" Dat is toch ietsje moeilijker lijkt.
Op Tuesday 11 September 2001 19:38 schreef Molrops het volgende:
er werd gezegd dat als een vliegtuig eenmaal vliegt het niet heel moeilijk is om het te besturen....en waarom zouden aanhangers van Bin Ladin geen vliegtuigen kunnen besturen
quote:Met veel flightsimulator spelen moest iedereen het kunnen vertelde net iemand op TV (V8 als ik het me goed herinner).
Op Tuesday 11 September 2001 19:34 schreef Strolie75 het volgende:
Hier moet echt een grote organisatie achter zitten.Ze moeten toch piloten hebben opgeleid?
Dat vliegtuig vloog er te mooi recht in.
Bovendien zijn er al vaker vliegtuigen gekaapt met als wapen een mes of een brandblusser of een andere nepbom.
quote:!!!
Op Tuesday 11 September 2001 19:37 schreef golfer het volgende:
Zullen we het in dit topic houden bij de live-verslagen van CNN, speculaties en andere meningen kan je kwijt in deze 2 topics:en
Waanzinnige aanslagen in de USA
Graag dus alleen verslaggeving van CNN hier.
Die wilde ze eerst bijtanken en toen op Parijs laten neerstorten. Franse politie heeft toen ingegrepen.
quote:Sorry
Op Tuesday 11 September 2001 19:42 schreef golfer het volgende:
Nogmaals:
The most prominent name is that of Usama bin Laden. While the government of Afghanistan on Tuesday told Fox News the fugitive Saudi billionaire living somewhere within its borders could not have been responsible for the attacks, others believe bin Laden's organization, Al Qaida, is the prime suspect in the spate of attacks.
Based in Afghanistan, the group has been linked to a series of attacks on U.S. assets around the world and has repeatedly threatened to strike the United States within its own borders.
An umbrella organization with an operational reach that stretches around the globe, Al-Qaida has been extremely successful at maintaining a high level of security and secrecy.
Despite the intelligence efforts of several world powers, bin Laden's organization has continued to support or facilitate acts of international terrorism. No nation has successfully penetrated the organization.
This is partly due to the fact that Al-Qaida operates as an umbrella group supporting a host of cells around the world. The organization develops autonomous cells capable of operating individually without a central command.
Additionally, Al-Qaida coordinates operations and activities with various other militant organizations around the world. The hierarchy of the relationships remains unknown.
Bin Laden himself has repeatedly threatened acts of terrorism against the United States, and Al-Qaida was pinpointed in the attacks on the U.S. embassies in Kenya and Tanzania in 1998.
Bin Laden, a Saudi, has operated from Afghanistan for several years.
Also Tuesday, an editor of a London-based Arab newspaper said bin Laden warned three weeks ago that he would attack American interests and promised "a very big one."
[bron foxnews]
quote:net op de NOS bevestigen ze dit
Op Tuesday 11 September 2001 19:50 schreef virtually het volgende:
Also Tuesday, an editor of a London-based Arab newspaper said bin Laden warned three weeks ago that he would attack American interests and promised "a very big one."[bron foxnews]
quote:klopt, die was op weg naar Camp David, de residentie van de president
Op Tuesday 11 September 2001 19:52 schreef Topic het volgende:
Volgens de duitse zender rtl+ is het neergestorte vliegtuig bij pittsburg door de us airforce neergehaald
Kissinger.
[Dit bericht is gewijzigd door Sniper op 11-09-2001 20:01]
quote:Nou..ben ik helemaal niet van hem gewend...had hij de afgelopen 8 jaar niet eens wat vaker zo kunnen doen
Op Tuesday 11 September 2001 19:57 schreef speknek het volgende:
Ik vond Kok echt angstaanjagend stocijns reageren.
Er zijn geen burgervliegtuigen meer in het luchtruim van New York (wat voor New Yorkers heel normaal is) en er zijn alleen maar Air Force vliegtuigen te zien.
Ook net een opname gezien van de crash van het tweede vliegtuig vanuit een andere hoek...slik...
Passagier in het vliegtuig van Pittsburgh heeft autoriteiten vanuit een wc gewaarschuwd. Vliegtuig schijnt op weg te zijn geweest naar het Witte Huis.
quote:Nou hij mag van mij best geëmotioneerd zijn, zoals Blair bijvoorbeeld. Dit is ook iets waar wij bang voor kunnen zijn. Maar het enige waar hij op hamerde was dat het een vernedering was voor de VS, alsof hij wat duidelijk wilde maken. Beetje respectloos.
Op dinsdag 11 september 2001 20:11 schreef Dr_Crouton het volgende:
Wat kan Kok doen? Helemaal niets toch? Geen reden voor hem om helemaal geflipt te reageren.
quote:Hmm, ja, beetje dom (op z'n Maxima's).
Op dinsdag 11 september 2001 20:17 schreef speknek het volgende:[..]
Nou hij mag van mij best geëmotioneerd zijn, zoals Blair bijvoorbeeld. Dit is ook iets waar wij bang voor kunnen zijn. Maar het enige waar hij op hamerde was dat het een vernedering was voor de VS, alsof hij wat duidelijk wilde maken. Beetje respectloos.
quote:Het enige wat ik dara van gezien heb, was gisteren. Je zag zo iemand springen en weer tegen de wand klappen. En tone gebeurde er iets, waar je alleen maar lugubur kan naar raden. Was niet echt fijn om te zien.
Op woensdag 12 september 2001 09:34 schreef Dr_Crouton het volgende:
Godver, ik zie nu op CNN voor het eerst tv-beelden van mensen die uit de toren springen...
quote:Dat heb ik nog niet gezien, maar je bedoeld zeker dat de toren ging instorten met al die mensen erin. Dat hoef ik niet te zien, dat stel ik me wel voor
Op woensdag 12 september 2001 09:50 schreef zodiakk het volgende:[..]
Het enige wat ik dara van gezien heb, was gisteren. Je zag zo iemand springen en weer tegen de wand klappen. En tone gebeurde er iets, waar je alleen maar lugubur kan naar raden. Was niet echt fijn om te zien.
quote:Ja. Die kinderen zijn ook toekomstige klootzakken, je ziet het nu al die ogen van ze, al helemaal gebrainwashed.
Op dinsdag 11 september 2001 19:28 schreef Topic het volgende:[..]
En wie moeten ze raken dan ???
De laatste aanval op Usama was ook al geen succes. Of moeten ze gewoon maar alle afghaanse burgers platgooien ?
Inclusief kinderen en bejaarden ?
Iemand moet toch contact hebben gezocht met de gekaapte vliegtuigen omdat ze van hun route afweken?
En hoe staat het met de beroemde zwarte dozen?
Ik heb daar nog niemand over gehoord ....
Kheb het al gevonden
quote:
Op woensdag 12 september 2001 20:31 schreef scarefreak het volgende:![]()
quote:Vond ik ook een goeie.
Op woensdag 12 september 2001 20:27 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
quote:te zien. Dit gebouw staat OOK op instoreten
One liberty plaza staat ook op instorten, 54 verdiepingen
quote:Sorry, keek even naar TV2, die zeiden dat het ingestort was.
Op woensdag 12 september 2001 23:47 schreef Num het volgende:
Crouton welk gebouw zien we nu dan op CNN?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |