abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1613282
....
pi_1613286
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_1613292
Een beetje

Maar toch vooral en heel erg koud bij het zien van dat instortend WTC...

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_1613301
Assama Bin Ladin (spel ik het goed ) heeft 3 weken geleden al aangekondigd dat er grote aanslagen op America gepleegd zullen worden
pi_1613311
Taliban in Afghanistan zegt dat Bin Ladin het niet heeft gedaan.

Hamas ontkent ook.

pi_1613318
daarentegen zeiden ze op het nieuws dat het enige die in staat is tot zoiets groots wel Bin Ladin moet zijn...
IK WEET HET OOK NIET..GODVER
pi_1613328
Heeft iemand eigenlijk al aan Irak gedacht?

Middelen + Motief + een gestoorde leider die volgens mij dood aan kanker aan het gaan is!

pi_1613337
quote:
Op Tuesday 11 September 2001 19:14 schreef Strolie75 het volgende:
Taliban in Afghanistan zegt dat Bin Ladin het niet heeft gedaan.

Hamas ontkent ook.

je zou ook goed gek zijn om zoiets toe te geven of ook maar te beramen, zeker met bush klinkt het me eigenlijk niet zo vreemd meer in de oren als dan afghanistan tot een binnenzee wordt genuked

dit moet echt gigantisch goed georganiseerd zijn

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_1613340
Ik zou er echt niet van staan te kijken
pi_1613342
Me neither
I am the game!
pi_1613344
Niemand zal toegeven wie het gedaan heeft!

Ze weten allemaal dat na een uur dat ze toegeven hun land in brand staat

Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
  dinsdag 11 september 2001 @ 19:19:41 #12
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1613353
Ik kom er net pas achter!!!!!

En van de WTC torens ingestort... Deel van Pentagon in brand... Al die mensen...

Begin nu pas aan het beseffen dat het geen droom is.

The Internets, I needs it..
pi_1613354
Ironisch is dat de VS die fundamentelisten indertijd hebben geholpen de Sovjets uit Afghanistan te gooien.

Ze hadden beter de Russen kunnen helpen.

pi_1613357
hmm er schijnt een vliegtuig te zijn neergehaald dat op weg zou zijn naar Camp David, het verblijf van de president...
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_1613362
idd
pi_1613365
arme passagiers

maar voor die jachtvliegers moet het ook gigantisch klote zijn om zo'n vliegtuig neer te moeten halen

pi_1613367
quote:
Op Tuesday 11 September 2001 19:17 schreef Strolie75 het volgende:
Heeft iemand eigenlijk al aan Irak gedacht?

Middelen + Motief + een gestoorde leider die volgens mij dood aan kanker aan het gaan is!

Moest ook gelijk aan Irak denken. Dit kan toch nooit door die Bin Ladin opgezet zijn? Hier moet een gehele geheime politie een flinke tijd mee bezig zijn geweest.
In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
pi_1613368
vreemde wereld...
Zoals een groot man ooit zei: "Are you really that insensitive, or just abusing the fact that I don't hit women?"
pi_1613370
quote:
Op Tuesday 11 September 2001 19:21 schreef Ener-G het volgende:
arme passagiers

maar voor die jachtvliegers moet het ook gigantisch klote zijn om zo'n vliegtuig neer te moeten halen

niet erger dan het vliegtuig niet neerhalen en daarbij 100x zoveel levens riskeren....maar toch....
pi_1613373
op de VRT (Vlaams tv station) zeiden ze dat een Londonse islamitische krant recent nog contact had met Bin Laden en hij zei dat hij grote terr. aanslagen aan het voorbereiden was gericht op de VSA..
pi_1613376
zoals ik al eerder zei ja...
pi_1613381
Er wordt op CNN vermeld: dat bush zegt dat er iemand of ... (you know) gevonden moet worden!!!.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_1613382
vanavond slecht slapen, ik krijg dan steeds de beelden die ik net zag, paar mensen die met witte doeken uit de ramen zwaaiden, die zijn nu waarschijnlijk dood

Ik realiseer me nu alles

Zoals een groot man ooit zei: "Are you really that insensitive, or just abusing the fact that I don't hit women?"
  dinsdag 11 september 2001 @ 19:25:46 #24
572 Sniper
Gull Catcher
pi_1613390
"Als Usama verantwoordelijk is, is de Taliban verantwoordelijk."

Stap 1 richting bommen los op Afghanistan

pi_1613391
quote:
Op Tuesday 11 September 2001 19:22 schreef the-O het volgende:

[..]

Moest ook gelijk aan Irak denken. Dit kan toch nooit door die Bin Ladin opgezet zijn? Hier moet een gehele geheime politie een flinke tijd mee bezig zijn geweest.

nee saddam is het niet, die mag misschien goed gek zijn, maar saddam zou dan een kernbom inzetten, want die heeft ie

irak zou dan binnen een mum van tijd met de grond gelijk zijn gemaakt als saddam zou toegeven dat hij erachter zit

en onderschat niet wat een terroristische organisatie allemaal voorelkaar kan krijgen

pi_1613401
quote:
Op Tuesday 11 September 2001 19:25 schreef Ener-G het volgende:

[..]

nee saddam is het niet, die mag misschien goed gek zijn, maar saddam zou dan een kernbom inzetten, want die heeft ie

irak zou dan binnen een mum van tijd met de grond gelijk zijn gemaakt als saddam zou toegeven dat hij erachter zit

en onderschat niet wat een terroristische organisatie allemaal voorelkaar kan krijgen

ja precies, voor deze actie is echt geen groot land nodig zoals Irak
pi_1613412
quote:
Op Tuesday 11 September 2001 19:25 schreef Sniper het volgende:
"Als Usama verantwoordelijk is, is de Taliban verantwoordelijk."

Stap 1 richting bommen los op Afghanistan

En wie moeten ze raken dan ???

De laatste aanval op Usama was ook al geen succes. Of moeten ze gewoon maar alle afghaanse burgers platgooien ?
Inclusief kinderen en bejaarden ?

dinsdag 11 september 2001 @ 19:29:30 #28
572 Sniper
Gull Catcher
pi_1613420
Nee de "vermoedde verblijfplaats van Usama" en zijn opleidingscentra. Die laatste zijn al eerder doelwit geweest.
pi_1613433
quote:
Op Tuesday 11 September 2001 19:29 schreef Sniper het volgende:
Nee de "vermoedde verblijfplaats van Usama" en zijn opleidingscentra. Die laatste zijn al eerder doelwit geweest.
En daarbij hebben ze geloof ik een ezel of wat geraakt.
Als hij erachter zit krijgen ze hem niet zo gauw.

NU . Interview met iemand die de aanslag in het gebouw heeft meegemaakt.

pi_1613446
Interview met een medewerker van het WTC.
I am the game!
pi_1613457
Hier moet echt een grote organisatie achter zitten.

Ze moeten toch piloten hebben opgeleid? Ik kan me niet voorstellen dat een pilot (zelf onder bedreiging) recht in een gebouw zou vliegen.

Dat vliegtuig vloog er te mooi recht in.

pi_1613466
quote:
Op Tuesday 11 September 2001 19:27 schreef Molrops het volgende:

[..]

ja precies, voor deze actie is echt geen groot land nodig zoals Irak

Dat denk ik dus wel: piloten, planning, middelen.

Wat een krankzinnige wereld, zag net de juichende jongeren in de vluchtelingenkampen. Waanzin.

In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
  dinsdag 11 september 2001 @ 19:35:58 #33
572 Sniper
Gull Catcher
pi_1613472
quote:
Op Tuesday 11 September 2001 19:31 schreef Topic het volgende:

[..]

En daarbij hebben ze geloof ik een ezel of wat geraakt.
Als hij erachter zit krijgen ze hem niet zo gauw.

De inzet van materieel zal wat massiver zijn dit keer. Het punt van vergelding moet en zal gemaakt worden, zoveel is wel duidelijk.
pi_1613478
quote:
Op Tuesday 11 September 2001 19:35 schreef the-O het volgende:
Wat een krankzinnige wereld, zag net de juichende jongeren in de vluchtelingenkampen. Waanzin.
Die weten niet beter...

Dat soort gehersenspoelde jongeren zatten in die vliegtuigen...die leiders niet!

[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 11-09-2001 19:37]

dinsdag 11 september 2001 @ 19:37:26 #35
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_1613482
Zullen we het in dit topic houden bij de live-verslagen van CNN, speculaties en andere meningen kan je kwijt in deze 2 topics:

Hier komt oorlog van...

en

Waanzinnige aanslagen in de USA

Graag dus alleen verslaggeving van CNN hier.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_1613488
quote:
Op Tuesday 11 September 2001 19:37 schreef golfer het volgende:
Zullen we het in dit topic houden bij de live-verslagen van CNN, speculaties en andere meningen kan je kwijt in deze 2 topics:
Is beetje onoverzichtelijk....
pi_1613489
Nice idee.. doen we
Like trump...
pi_1613495
quote:
Op Tuesday 11 September 2001 19:35 schreef the-O het volgende:

[..]

Dat denk ik dus wel: piloten, planning, middelen.

er werd gezegd dat als een vliegtuig eenmaal vliegt het niet heel moeilijk is om het te besturen....en waarom zouden aanhangers van Bin Ladin geen vliegtuigen kunnen besturen
  dinsdag 11 september 2001 @ 19:39:44 #39
572 Sniper
Gull Catcher
pi_1613503
Bin Laden heeft piloten in zijn bende. Zie ook zijn opleidingscentra waar terroristen worden gekweekt.
pi_1613504
quote:
Op Tuesday 11 September 2001 19:38 schreef Molrops het volgende:
er werd gezegd dat als een vliegtuig eenmaal vliegt het niet heel moeilijk is om het te besturen....en waarom zouden aanhangers van Bin Ladin geen vliegtuigen kunnen besturen
Ja...met de automatische piloot aan...maar dat staat geen stand "raak gebouw op" Dat is toch ietsje moeilijker lijkt.
pi_1613507
quote:
Op Tuesday 11 September 2001 19:34 schreef Strolie75 het volgende:
Hier moet echt een grote organisatie achter zitten.

Ze moeten toch piloten hebben opgeleid?
Dat vliegtuig vloog er te mooi recht in.

Met veel flightsimulator spelen moest iedereen het kunnen vertelde net iemand op TV (V8 als ik het me goed herinner).

Bovendien zijn er al vaker vliegtuigen gekaapt met als wapen een mes of een brandblusser of een andere nepbom.

dinsdag 11 september 2001 @ 19:42:31 #42
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_1613528
Nogmaals:
quote:
Op Tuesday 11 September 2001 19:37 schreef golfer het volgende:

Hier komt oorlog van...

en

Waanzinnige aanslagen in de USA

Graag dus alleen verslaggeving van CNN hier.

!!!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_1613529
Paar jaar geleden was er toch ook een vliegtuig in Frankrijk gekapt? Door Algarijnen geloof ik.

Die wilde ze eerst bijtanken en toen op Parijs laten neerstorten. Franse politie heeft toen ingegrepen.

pi_1613534
quote:
Op Tuesday 11 September 2001 19:42 schreef golfer het volgende:
Nogmaals:
Sorry
pi_1613586
net gelezen op www.foxnews.com over de mogelijke daders...alles wijst op Bin Laden en een andere gestoorde knakker

The most prominent name is that of Usama bin Laden. While the government of Afghanistan on Tuesday told Fox News the fugitive Saudi billionaire living somewhere within its borders could not have been responsible for the attacks, others believe bin Laden's organization, Al Qaida, is the prime suspect in the spate of attacks.

Based in Afghanistan, the group has been linked to a series of attacks on U.S. assets around the world and has repeatedly threatened to strike the United States within its own borders.

An umbrella organization with an operational reach that stretches around the globe, Al-Qaida has been extremely successful at maintaining a high level of security and secrecy.

Despite the intelligence efforts of several world powers, bin Laden's organization has continued to support or facilitate acts of international terrorism. No nation has successfully penetrated the organization.

This is partly due to the fact that Al-Qaida operates as an umbrella group supporting a host of cells around the world. The organization develops autonomous cells capable of operating individually without a central command.

Additionally, Al-Qaida coordinates operations and activities with various other militant organizations around the world. The hierarchy of the relationships remains unknown.

Bin Laden himself has repeatedly threatened acts of terrorism against the United States, and Al-Qaida was pinpointed in the attacks on the U.S. embassies in Kenya and Tanzania in 1998.

Bin Laden, a Saudi, has operated from Afghanistan for several years.

Also Tuesday, an editor of a London-based Arab newspaper said bin Laden warned three weeks ago that he would attack American interests and promised "a very big one."

[bron foxnews]

tomorrow has to start somewhere
pi_1613588
als je eenmaal in de lucht zit is het niet zo moeilijk om hem te besturen maar je moet wel het een en ander weten, hoe de auto-pilot uit te schakelen enzo
pi_1613601
quote:
Op Tuesday 11 September 2001 19:50 schreef virtually het volgende:

Also Tuesday, an editor of a London-based Arab newspaper said bin Laden warned three weeks ago that he would attack American interests and promised "a very big one."

[bron foxnews]

net op de NOS bevestigen ze dit
tomorrow has to start somewhere
pi_1613607
Volgens de duitse zender rtl+ is het neergestorte vliegtuig bij pittsburg door de us airforce neergehaald
pi_1613613
Ze hopen info uit het gecrashte vliegtuig bij Pittsburgh te halen.
I intend to live forever, or die trying.
pi_1613619
quote:
Op Tuesday 11 September 2001 19:52 schreef Topic het volgende:
Volgens de duitse zender rtl+ is het neergestorte vliegtuig bij pittsburg door de us airforce neergehaald
klopt, die was op weg naar Camp David, de residentie van de president
pi_1613633
Er was toch nog een vliegtuig vermist? Wat is daarmee gebeurd?
  dinsdag 11 september 2001 @ 19:57:51 #52
8369 speknek
Another day another slay
pi_1613640
Ik vond Kok echt angstaanjagend stocijns reageren.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 11 september 2001 @ 19:59:46 #53
572 Sniper
Gull Catcher
pi_1613653
"It CANNOT be delt with with one retaliatory blow"
"It can be compared with Pearl Harbor and must have the same type of response."

Kissinger.

[Dit bericht is gewijzigd door Sniper op 11-09-2001 20:01]

pi_1613663
quote:
Op Tuesday 11 September 2001 19:57 schreef speknek het volgende:
Ik vond Kok echt angstaanjagend stocijns reageren.
Nou..ben ik helemaal niet van hem gewend...had hij de afgelopen 8 jaar niet eens wat vaker zo kunnen doen
  dinsdag 11 september 2001 @ 20:11:29 #55
6290 Dr_Crouton
pi_1613765
Wat kan Kok doen? Helemaal niets toch? Geen reden voor hem om helemaal geflipt te reageren.

Er zijn geen burgervliegtuigen meer in het luchtruim van New York (wat voor New Yorkers heel normaal is) en er zijn alleen maar Air Force vliegtuigen te zien.

pi_1613797
Damn...Pentagon staat nog steeds in de Fik.

Ook net een opname gezien van de crash van het tweede vliegtuig vanuit een andere hoek...slik...

pi_1613804
Deel van het Pentagon wat geraakt is was net gerenoveerd...er werkte niet al teveel mensen. Geluk bij een ongeluk.

Passagier in het vliegtuig van Pittsburgh heeft autoriteiten vanuit een wc gewaarschuwd. Vliegtuig schijnt op weg te zijn geweest naar het Witte Huis.

dinsdag 11 september 2001 @ 20:17:03 #58
8369 speknek
Another day another slay
pi_1613812
quote:
Op dinsdag 11 september 2001 20:11 schreef Dr_Crouton het volgende:
Wat kan Kok doen? Helemaal niets toch? Geen reden voor hem om helemaal geflipt te reageren.
Nou hij mag van mij best geëmotioneerd zijn, zoals Blair bijvoorbeeld. Dit is ook iets waar wij bang voor kunnen zijn. Maar het enige waar hij op hamerde was dat het een vernedering was voor de VS, alsof hij wat duidelijk wilde maken. Beetje respectloos.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 11 september 2001 @ 20:17:43 #59
6290 Dr_Crouton
pi_1613815
Er is nu een radar beeld te zien van een van de vliegtuigen dat vanuit Boston is vertrokken en te noorden van New York opeens een scherpe bocht naar het zuiden richtin NY gaat en de commentator vertelt dat het voor de vluchtleiders schrikken was geweest en herhaaldelijk met dat vliegtuig hebben gecommuniceerd om te vragen wat hun bedoelingen zijn terwijl ze alle andere vliegtuigen moesten laten uitwijken voor deze ramptoestel.
  dinsdag 11 september 2001 @ 20:25:14 #60
6290 Dr_Crouton
pi_1613837
quote:
Op dinsdag 11 september 2001 20:17 schreef speknek het volgende:

[..]

Nou hij mag van mij best geëmotioneerd zijn, zoals Blair bijvoorbeeld. Dit is ook iets waar wij bang voor kunnen zijn. Maar het enige waar hij op hamerde was dat het een vernedering was voor de VS, alsof hij wat duidelijk wilde maken. Beetje respectloos.

Hmm, ja, beetje dom (op z'n Maxima's).
  woensdag 12 september 2001 @ 00:05:09 #61
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_1615032
Kabul wordt gebombadeerd.

J.

You bend your words like Uri Geller spoons...
  woensdag 12 september 2001 @ 00:10:53 #62
6290 Dr_Crouton
pi_1615084
De VS reageert toch niet zo snel? Ik denk eerder dat het de rebelse milities zijn die Kabul aan het aanvallen zijn.
  woensdag 12 september 2001 @ 09:34:03 #63
6290 Dr_Crouton
pi_1616496
Godver, ik zie nu op CNN voor het eerst tv-beelden van mensen die uit de toren springen...
pi_1616601
quote:
Op woensdag 12 september 2001 09:34 schreef Dr_Crouton het volgende:
Godver, ik zie nu op CNN voor het eerst tv-beelden van mensen die uit de toren springen...
Het enige wat ik dara van gezien heb, was gisteren. Je zag zo iemand springen en weer tegen de wand klappen. En tone gebeurde er iets, waar je alleen maar lugubur kan naar raden. Was niet echt fijn om te zien.
  woensdag 12 september 2001 @ 09:57:54 #65
6290 Dr_Crouton
pi_1616634
quote:
Op woensdag 12 september 2001 09:50 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Het enige wat ik dara van gezien heb, was gisteren. Je zag zo iemand springen en weer tegen de wand klappen. En tone gebeurde er iets, waar je alleen maar lugubur kan naar raden. Was niet echt fijn om te zien.

Dat heb ik nog niet gezien, maar je bedoeld zeker dat de toren ging instorten met al die mensen erin. Dat hoef ik niet te zien, dat stel ik me wel voor
  woensdag 12 september 2001 @ 10:06:10 #66
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1616679
quote:
Op dinsdag 11 september 2001 19:28 schreef Topic het volgende:

[..]

En wie moeten ze raken dan ???

De laatste aanval op Usama was ook al geen succes. Of moeten ze gewoon maar alle afghaanse burgers platgooien ?
Inclusief kinderen en bejaarden ?

Ja. Die kinderen zijn ook toekomstige klootzakken, je ziet het nu al die ogen van ze, al helemaal gebrainwashed.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_1616688
Kan iemand mij vertellen of er al berichten zijn vanuit de vluchtleiding?

Iemand moet toch contact hebben gezocht met de gekaapte vliegtuigen omdat ze van hun route afweken?

En hoe staat het met de beroemde zwarte dozen?

Ik heb daar nog niemand over gehoord ....

hofleverancier van sterretjes :)
pi_1621267
Kan iemand mij vertellen op welke frequentie CNN zit in Amsterdam

Kheb het al gevonden

Ach zolang ik nog niet krols ben, gaat het wel............
  woensdag 12 september 2001 @ 20:11:26 #69
15651 HeindeKort
Is solidair met de Amerikanen
pi_1621540
De zwarte doos van het vliegtuig in Pensylvania is gevonden.
Osama Bin Laden is een varken
pi_1621703
pi_1621744
quote:
Op woensdag 12 september 2001 20:27 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
pi_1621769
quote:
Op woensdag 12 september 2001 20:31 schreef scarefreak het volgende:

woensdag 12 september 2001 @ 23:27:53 #73
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_1623638
Nu op CNN: building 5 of WTC may collapse
iedereen wordt vandaar geevacueerd
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
  woensdag 12 september 2001 @ 23:37:08 #74
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_1623737
Niet 5WTC maar One Liberty Plaza, 743 voet 54 verdiepingen
  woensdag 12 september 2001 @ 23:42:56 #75
331 Merel
Be here now.
pi_1623800
quote:
Op woensdag 12 september 2001 20:27 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
Vond ik ook een goeie.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 12 september 2001 @ 23:46:15 #76
6290 Dr_Crouton
pi_1623829
One Liberty Plaza is down.
pi_1623836
OP Cnn is nu het ik quote van de frontpage:
quote:
One liberty plaza staat ook op instorten, 54 verdiepingen
te zien. Dit gebouw staat OOK op instoreten
pi_1623844
Crouton welk gebouw zien we nu dan op CNN?
  woensdag 12 september 2001 @ 23:59:46 #79
6290 Dr_Crouton
pi_1623954
quote:
Op woensdag 12 september 2001 23:47 schreef Num het volgende:
Crouton welk gebouw zien we nu dan op CNN?
Sorry, keek even naar TV2, die zeiden dat het ingestort was.
pi_1623997
Heeft iemand hier die 2 jokers gezien die bij sbs6 nieuws net de aanslagen met films zaten te vergelijken. Man wat sprak die vent zichzelf tegen zeg!! Eerst zegt ie dat films afstompen en dat iedereen zo onaangedaan reageert (HOEZO DAN??) omdat dit zoveel op die films lijkt, en later zegt ie dat hij meer realistisere films wil omdat de films teveel afwijken van de realiteit. Nou als de realiteit zo is dan kloppen die films toch. Grotendeels dan
Bovendien is dat dan geen censuur als ie dit soort films wil gaan verbieden??
Bovendien is de vergelijking van mensen die geen kras op de lak van hun auto willen die naar films kijken waarin x-aantal auto's opgeblazen worden toch wel erg ver gezocht vind ik
  donderdag 13 september 2001 @ 11:26:49 #81
3342 Wolk
Vrijheid = respect voor elkaar
pi_1625866
Voor een overzicht van links over de aanval in Amerika zie [urlwww.paria.net[/url] Voor wie het interesseert..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')