abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1613282
....
pi_1613286
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_1613292
Een beetje

Maar toch vooral en heel erg koud bij het zien van dat instortend WTC...

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_1613301
Assama Bin Ladin (spel ik het goed ) heeft 3 weken geleden al aangekondigd dat er grote aanslagen op America gepleegd zullen worden
pi_1613311
Taliban in Afghanistan zegt dat Bin Ladin het niet heeft gedaan.

Hamas ontkent ook.

pi_1613318
daarentegen zeiden ze op het nieuws dat het enige die in staat is tot zoiets groots wel Bin Ladin moet zijn...
IK WEET HET OOK NIET..GODVER
pi_1613328
Heeft iemand eigenlijk al aan Irak gedacht?

Middelen + Motief + een gestoorde leider die volgens mij dood aan kanker aan het gaan is!

pi_1613337
quote:
Op Tuesday 11 September 2001 19:14 schreef Strolie75 het volgende:
Taliban in Afghanistan zegt dat Bin Ladin het niet heeft gedaan.

Hamas ontkent ook.

je zou ook goed gek zijn om zoiets toe te geven of ook maar te beramen, zeker met bush klinkt het me eigenlijk niet zo vreemd meer in de oren als dan afghanistan tot een binnenzee wordt genuked

dit moet echt gigantisch goed georganiseerd zijn

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_1613340
Ik zou er echt niet van staan te kijken
pi_1613342
Me neither
I am the game!
pi_1613344
Niemand zal toegeven wie het gedaan heeft!

Ze weten allemaal dat na een uur dat ze toegeven hun land in brand staat

Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
  dinsdag 11 september 2001 @ 19:19:41 #12
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1613353
Ik kom er net pas achter!!!!!

En van de WTC torens ingestort... Deel van Pentagon in brand... Al die mensen...

Begin nu pas aan het beseffen dat het geen droom is.

The Internets, I needs it..
pi_1613354
Ironisch is dat de VS die fundamentelisten indertijd hebben geholpen de Sovjets uit Afghanistan te gooien.

Ze hadden beter de Russen kunnen helpen.

pi_1613357
hmm er schijnt een vliegtuig te zijn neergehaald dat op weg zou zijn naar Camp David, het verblijf van de president...
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_1613362
idd
pi_1613365
arme passagiers

maar voor die jachtvliegers moet het ook gigantisch klote zijn om zo'n vliegtuig neer te moeten halen

pi_1613367
quote:
Op Tuesday 11 September 2001 19:17 schreef Strolie75 het volgende:
Heeft iemand eigenlijk al aan Irak gedacht?

Middelen + Motief + een gestoorde leider die volgens mij dood aan kanker aan het gaan is!

Moest ook gelijk aan Irak denken. Dit kan toch nooit door die Bin Ladin opgezet zijn? Hier moet een gehele geheime politie een flinke tijd mee bezig zijn geweest.
In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
pi_1613368
vreemde wereld...
Zoals een groot man ooit zei: "Are you really that insensitive, or just abusing the fact that I don't hit women?"
pi_1613370
quote:
Op Tuesday 11 September 2001 19:21 schreef Ener-G het volgende:
arme passagiers

maar voor die jachtvliegers moet het ook gigantisch klote zijn om zo'n vliegtuig neer te moeten halen

niet erger dan het vliegtuig niet neerhalen en daarbij 100x zoveel levens riskeren....maar toch....
pi_1613373
op de VRT (Vlaams tv station) zeiden ze dat een Londonse islamitische krant recent nog contact had met Bin Laden en hij zei dat hij grote terr. aanslagen aan het voorbereiden was gericht op de VSA..
pi_1613376
zoals ik al eerder zei ja...
pi_1613381
Er wordt op CNN vermeld: dat bush zegt dat er iemand of ... (you know) gevonden moet worden!!!.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_1613382
vanavond slecht slapen, ik krijg dan steeds de beelden die ik net zag, paar mensen die met witte doeken uit de ramen zwaaiden, die zijn nu waarschijnlijk dood

Ik realiseer me nu alles

Zoals een groot man ooit zei: "Are you really that insensitive, or just abusing the fact that I don't hit women?"
  dinsdag 11 september 2001 @ 19:25:46 #24
572 Sniper
Gull Catcher
pi_1613390
"Als Usama verantwoordelijk is, is de Taliban verantwoordelijk."

Stap 1 richting bommen los op Afghanistan

pi_1613391
quote:
Op Tuesday 11 September 2001 19:22 schreef the-O het volgende:

[..]

Moest ook gelijk aan Irak denken. Dit kan toch nooit door die Bin Ladin opgezet zijn? Hier moet een gehele geheime politie een flinke tijd mee bezig zijn geweest.

nee saddam is het niet, die mag misschien goed gek zijn, maar saddam zou dan een kernbom inzetten, want die heeft ie

irak zou dan binnen een mum van tijd met de grond gelijk zijn gemaakt als saddam zou toegeven dat hij erachter zit

en onderschat niet wat een terroristische organisatie allemaal voorelkaar kan krijgen

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')