Maar toch vooral
en heel erg koud bij het zien van dat instortend WTC...
Hamas ontkent ook.
Middelen + Motief + een gestoorde leider die volgens mij dood aan kanker aan het gaan is!
quote:je zou ook goed gek zijn om zoiets toe te geven of ook maar te beramen, zeker met bush klinkt het me eigenlijk niet zo vreemd meer in de oren als dan afghanistan tot een binnenzee wordt genuked
Op Tuesday 11 September 2001 19:14 schreef Strolie75 het volgende:
Taliban in Afghanistan zegt dat Bin Ladin het niet heeft gedaan.Hamas ontkent ook.
dit moet echt gigantisch goed georganiseerd zijn
Ze weten allemaal dat na een uur dat ze toegeven hun land in brand staat
En van de WTC torens ingestort... Deel van Pentagon in brand... Al die mensen...
Begin nu pas aan het beseffen dat het geen droom is.
Ze hadden beter de Russen kunnen helpen.
maar voor die jachtvliegers moet het ook gigantisch klote zijn om zo'n vliegtuig neer te moeten halen
quote:Moest ook gelijk aan Irak denken. Dit kan toch nooit door die Bin Ladin opgezet zijn? Hier moet een gehele geheime politie een flinke tijd mee bezig zijn geweest.
Op Tuesday 11 September 2001 19:17 schreef Strolie75 het volgende:
Heeft iemand eigenlijk al aan Irak gedacht?Middelen + Motief + een gestoorde leider die volgens mij dood aan kanker aan het gaan is!
quote:niet erger dan het vliegtuig niet neerhalen en daarbij 100x zoveel levens riskeren....maar toch....
Op Tuesday 11 September 2001 19:21 schreef Ener-G het volgende:
arme passagiersmaar voor die jachtvliegers moet het ook gigantisch klote zijn om zo'n vliegtuig neer te moeten halen
Ik realiseer me nu alles
Stap 1 richting bommen los op Afghanistan
quote:nee saddam is het niet, die mag misschien goed gek zijn, maar saddam zou dan een kernbom inzetten, want die heeft ie
Op Tuesday 11 September 2001 19:22 schreef the-O het volgende:[..]
Moest ook gelijk aan Irak denken. Dit kan toch nooit door die Bin Ladin opgezet zijn? Hier moet een gehele geheime politie een flinke tijd mee bezig zijn geweest.
irak zou dan binnen een mum van tijd met de grond gelijk zijn gemaakt als saddam zou toegeven dat hij erachter zit
en onderschat niet wat een terroristische organisatie allemaal voorelkaar kan krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |