abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1613167
?
pi_1613178
Zolang er was is, is er leven.
pi_1613194
quote:
Op Tuesday 11 September 2001 18:56 schreef Nyrem het volgende:
?
De problemen in de wereld :-)
.....wat moeten ze dan doen bij Yorin?
wel vertellen, niet vertellen?

aflasten???

dinsdag 11 september 2001 @ 19:01:29 #4
3767 Herald
Come get some
pi_1613208
wel vertellen en gewoon doorgaan
volgende week is iedereen dat gedoe omtrent het WTC toch alweer beu. Gaan de Fok!kertjes weer klagen dat het allemaal zo uitgemolken wordt.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  † In Memoriam † dinsdag 11 september 2001 @ 19:06:52 #5
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1613256
Juist in tijden van oorlog kunnen mensen wel wat ontspanning gebruiken.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1613752
Absoluut niet aflasten, maar wel als de wiedeweerga daar die breedbeeldtv in de woonkamer zetten!

ok dat je geen contact mag hebben met de buitenwereld, maar dit MOETEN ze weten!

dinsdag 11 september 2001 @ 20:10:42 #7
8369 speknek
Another day another slay
pi_1613760
Weten ze het eigenlijk nog niet?
Ik zou bijna overwegen om uit het huis te stappen als ik erin zat.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 11 september 2001 @ 20:11:36 #8
3767 Herald
Come get some
pi_1613769
quote:
Op Tuesday 11 September 2001 20:10 schreef speknek het volgende:
waarom dan?
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_1613805
quote:
Op Tuesday 11 September 2001 20:10 schreef speknek het volgende:
ik ook ja
  dinsdag 11 september 2001 @ 20:18:07 #10
7350 NewBeatle
a.k.a. Spookaap
pi_1613818
Wel zeggen niet aflasten.
Het dagelijks leven gaat gewoon door.
Kom eens langs op het weblog van Spookaap Wii Code Spookaap 9004-9060-5780-5462
  dinsdag 11 september 2001 @ 21:49:10 #11
15527 Soena
Voer eendjes, geen oorlog
pi_1613948
Ach als de derde wereld oorlog uit breekt dan zou ik het wel zeggen en aan de bewoners laten of het afgelast wordt of niet (is het aflasten of aflassen???)

Dit is echt geen must om te weten vind ik eerlijk gezegd
ok het is wereld nieuws maar het is niet iets wat ons leven hier in nederland veranderd verder toch!? (zover we tot nu toe weten dan )

Het is hun keuze geweest om een bepaalde tijd niets te horen over de buitenwereld er zal heus ergens in een clausule staan dat er onder bepaalde omstandigheden een uitzondering gemaakt moet worden (bv zieke familieleden en 3e WO enzo!)

pi_1613964
quote:
Op dinsdag 11 september 2001 21:49 schreef Soena het volgende:
Ach als de derde wereld oorlog uit breekt dan zou ik het wel zeggen en aan de bewoners laten of het afgelast wordt of niet (is het aflasten of aflassen???)

Dit is echt geen must om te weten vind ik eerlijk gezegd
ok het is wereld nieuws maar het is niet iets wat ons leven hier in nederland veranderd verder toch!? (zover we tot nu toe weten dan )

Het is hun keuze geweest om een bepaalde tijd niets te horen over de buitenwereld er zal heus ergens in een clausule staan dat er onder bepaalde omstandigheden een uitzondering gemaakt moet worden (bv zieke familieleden en 3e WO enzo!)

Nee joh er veranderd hier helemaal niets (uhuh)
eerste reactie Endemol:
" The show must go on!"
...ps: voor extra spanning in het huis....nu een amerikaan en een palestijnse bewoner toevoegen!
  † In Memoriam † dinsdag 11 september 2001 @ 23:00:47 #13
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_1614280
Hm , de waarde van de euro schommelde vandaag flink volgens mij..
pi_1617317
En hoeverre vinden jullie het smakeloos om iets over Big Brother te publiceren op een site of zo, waar je eigenlijk al langer mee bezig was?

Dat wilde ik morgen eigenlijk gaan doen. Ik ben al een weekje bezig met voorbereidingen voor een speciaal Big Brother-gedeelte op m'n site. Columns, karikaturen en bewoners-besprekingen. Daar zie je nu nog niets van, maar morgen zou het er op moeten staan. Dan begint de serie namelijk ècht.

Aan de ene kant denk ik nu: 'Nederland kan wel wat entertainment gebruiken, dus laat ik het maar publiceren', en aan de andere kant denk ik 'eigenlijk kan ik het niet maken'.

Wat vinden jullie? Publiceren of niet?

† In Memoriam † woensdag 12 september 2001 @ 11:53:24 #15
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1617442
Ik zou het wel doen. Is de wereld er bij gebaat alle tot gisteren nog 'normale' activiteiten stil te leggen, ook als deze slechts ter ontspanning dienen?

Dat we het, ook hier, allemaal even wat rustiger aan doen is begrijpelijk, 'we' hebben nu even wat anders aan ons hoofd, maar enige vorm van ontspanning moet blijven kunnen wat mij betreft.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_1617523
quote:
Op dinsdag 11 september 2001 21:49 schreef Soena het volgende:
is het aflasten of aflassen???
Afgelasten...
ik gelast af
ik gelaste af
ik heb afgelast
pi_1617587
quote:
Op woensdag 12 september 2001 11:36 schreef postinggirl het volgende:
En hoeverre vinden jullie het smakeloos om iets over Big Brother te publiceren op een site of zo, waar je eigenlijk al langer mee bezig was?

Dat wilde ik morgen eigenlijk gaan doen. Ik ben al een weekje bezig met voorbereidingen voor een speciaal Big Brother-gedeelte op m'n site. Columns, karikaturen en bewoners-besprekingen. Daar zie je nu nog niets van, maar morgen zou het er op moeten staan. Dan begint de serie namelijk ècht.

Aan de ene kant denk ik nu: 'Nederland kan wel wat entertainment gebruiken, dus laat ik het maar publiceren', en aan de andere kant denk ik 'eigenlijk kan ik het niet maken'.

Wat vinden jullie? Publiceren of niet?

Het is wel een beetje ongepast lijkt me.
Zelf de Uefa heeft al haar wedstrijden afgelast deze week.
En is er al niet genoeg entertainment? Juist teveel? Mensen krijgen steeds vaker 'het ver van mn bed gevoel'
  woensdag 12 september 2001 @ 12:46:04 #18
10152 Buffie
There is only one
pi_1617865
Yorin Persdienst:
quote:
De bewoners van Big Brother worden vandaag geïnformeerd over de gebeurtenissen in Amerika middels een videoband en knipsels. Zodra er belangwekkende veranderingen zijn in de loop van de week of volgende week, worden zij opnieuw geïnformeerd.
Als chocola een man was, dan zou ik ermee trouwen
  woensdag 12 september 2001 @ 14:23:51 #19
15600 BB-King
Long live the King!
pi_1618551
Nou vooruit dan maar, ze gaan het dus toch vertellen! Ben benieuwd hoe ze zullen reageren! Volgens mij zijn ze een paar van de weinigen in de hele wereld die nog niet weten dat dit drama zich heeft afgespeeld! Denk dat ze geschokt zullen reageren maar dat het geen verdere consequenties voor het programma heeft! Hoewel, we zullen zien!
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_1618741
Waarom zouden ze nou weer aflassen dan

omdat er een paar duizend kilometer verderop wat is gebeurd?

ik denk niet dat een van de bewoners wat te maken heeft met het drama dat zich afspeelt in Amerika...

ik zie geen enkele reden tot aflassing...

Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
  woensdag 12 september 2001 @ 14:48:52 #21
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_1618806
Hoi jongens,

We zijn vlak voor de Canadese kust geinformeerd over een storing in de communicatie met Chicago, en daarom moesten we landen in St.John, New-Foundland, een pietepeuterig vliegveldje waar normaliter 2 vliegtuigjes landen. Tijdens de landing zagen we echter al een hele hoop Boeings staan. Toen we stonden werden we als gekken uit dat vliegtuig gehaald (voor de liefhebber UA 967) en met bussen weggebracht naar een ander deel van het vliegveld. De andere vliegtuigen (in totaal 36!!) mochten niet 'leeg'. Even later hoorden we dat er een bom op onze vlucht zou zitten, vandaar dat we meteen ge-evacueerd werden. Na uren wachten, we wisten echt niet wat er aan de hand was, hoorden we het nieuws. Omdat ze dachten dat er nog terroristen aan boord van onze vlucht zaten werden we allemaal een voor een gefilmd en moesten we vertellen wie we waren en waar we vandaan kwamen. Nadat dit gebeurd was werden we met bussen naar de immigratiedienst gebracht, want we moesten dus Canada in. Na weer legitimeren en wachten zijn we naar een ijshockeyhal gebracht, waar de hele bevolking was uitgelopen om te helpen. Geweldig, wat kunnen die lui hier organiseren!! Uiteindelijk zijn we naar een leegstaand gebouw gebracht op het terrein van de Memorial University in St.John, waar veldbedden (heeeel veel) klaarstonden. We kregen eten, handdoeken, dekens, god wat een triest zooitje mensen bij elkaar zeg (wij). Toen zagen we ook de beelden van New York en Washington. De reden dat wij zo uitgebreid geidentificeerd moesten worden is blijkbaar niet een bom geweest, maar het feit dat terroristen onze vlucht bestemd hadden voor de Sears-tower in Chicago. Maar goed, dat hoor je dan weer. Het gonst hier van de verhalen. Het schijnt zelfs dat CNN onze vlucht als vermist heeft gemeld. Maar we leven nog. In totaal zitten er hier verspreid over New-Foundland (hoe schrijf je dat?) ongeveer 7000 gestrandde reizigers. Hoe of wat en wanneer en waarom weten we nog niet, ze gaan er van uit dat ze vanmiddag om 12.00 meer weten. (Het is hier nu 10.15, rare tijdzone met een extra halfuur). Het ziet er in ieder geval wel naar uit dat de Europeanen weer naar Europa gaan.
Wat ben ik blij dat het met zo'n sisser is afgelopen zeg, de hulpverlening is hier geweldig, maar het is doodeng om tussen gierende vliegtuigen door te lopen terwijl het halve leger met machinegeweren klaarstaat. Je moest onder begeleiding piesen, een voor een, dat was leuk.
We beseefen niet helemaal wat er is gebeurd denk ik, want de spaarzame beelden die we hier te zien krijgen zijn steeds dezelfde, een vliegtuig wat in een gebouw vliegt. Dacht eerst dat het een animatiefilm was.
Ik denk dat ik binnenkort weer thuis ben, zal dan wat uitgebreider verslag doen. Ohja, we mochten niks meenemen uit het vliegtuig, dus ik draag al 36 uur dezelfde kleren. Kun je je er iets bij voorstellen!! Maar we konden wel douchen gelukkig, met z'n allen. Beetje warrig, maar ben ook wel een beetje confuus. Tot later

Peter

Ben te zaai voor een signature
pi_1618820
quote:
Op woensdag 12 september 2001 14:41 schreef scarefreak het volgende:
Waarom zouden ze nou weer aflassen dan

omdat er een paar duizend kilometer verderop wat is gebeurd?

ik denk niet dat een van de bewoners wat te maken heeft met het drama dat zich afspeelt in Amerika...

ik zie geen enkele reden tot aflassing...

Vind enige sypathie wel gepast, maar we kunnen er hier idd niks aan doen, dus lijkt me niet nodig
pi_1619702
Ik heb uiteindelijk tòch besloten om het hele spul op m'n site te zetten, alleen al omdat het op de afbeeldingen na vóór de ramp al klaar was. Zonde om niets te doen met al die dingen die ik gemaakt heb. Zonde van het harde werk. Noem me respectloos als je dat wilt.

En zoals ik er op m'n site al bij gezegd heb: Ik heb het plaatsen zelfs vervroegd, zodat het misschien een soort van afleiding kan zijn (even nergens aan denken). Even ontspannen.

Neemt niet weg dat de ramp vreselijk is en blijft (en dat ik heus wel een hart heb).

pi_1619715
Ontspanning had iemand het over, Gisteren ben ik lekker het spelletje www.lineagethebloodpledge.com gaan spelen, Ik heb 1 maal mijn steun betuigd (dat deden alle 180 spelers op dat moment) op de chat en we zijn allemaal gaan spelen. We hadden het er wel soms over, maar over het algemeen was het toch een rustige dag.
pi_1619883
Hebben jullie vannacht ook niet geslapen, niet gegeten, vandaag niet gedoucht, niet naar de wc geweest en is niemand naar zijn/haar werk geweest?

Kom op, het is ernstig wat daar gebeurt maar volgens mij gaat het leven toch gewoon door. Tuurlijk krijgen wij er ook last van economisch gezien maar om dan nu je leven stil te leggen. Als je daar familie of weet ik veel wat heb zitten dan is het anders.

Gewoon door laten gaan. Ik hoef niet op alle zenders hiermee geconfronteerd te worden. Al die nieuwsgeile mensen. Lijkt wel of hier ook niemand meer over iets anders kan praten dan over het hele gebeuren daar wat normaal zo ver weg lijkt maar nu opeens zo dicht bij!

En dat is mijn mening!

pi_1620332
quote:
Op woensdag 12 september 2001 14:48 schreef Roache_ het volgende:
verslag van Roache over zijn verblijf in the USA
Peter
Het is zo off topic als de pest maar onder de omstandigheden zal Cynix wel een oogie dichtknijpen:

Liefie als je dit leest, ik zit hier lekker mutserig te bleren dat je nog leeft en hoop dat je snel weer thuis bent!

woensdag 12 september 2001 @ 17:08:34 #27
4490 Tinkepink@work
Kloon van Tinkepink.
pi_1620384
quote:
.....Goed nieuws......
Zo offtopic als de pest, maar ik ben blij voor je dat het in ieder geval met jouw vlucht goed is afgelopen. Sterkte de komende tijd.
Nee, ik ben niet aardig!
pi_1620733
Jeez Roache!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gelukkig horen we van je!!!

Hoop dat je er snel weer bent

woensdag 12 september 2001 @ 18:13:37 #29
331 Merel
Be here now.
pi_1620769
Wauw wat een verhaal!!!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_1622139
quote:
Heel verhaal
Jee, hier heb ik vanmiddag overheen gelezen. Vond het een te lang verhaal.
Nu heb ik er spijt van anders had ik daar al eerder iets over gezegd.
Moet volgens mij een enorm angstig en raar gevoel zijn om daar te zitten en daar zoveel mee te maken te hebben.
Blij dat het goed met je is!
Hou je taai!
  woensdag 12 september 2001 @ 21:24:49 #31
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_1622226
Ghehe, ga weer even offtopic

We hebben inmiddels weer een 'briefing' gehad, maar het komt erop neer dat we op geen enkele manier Canada uitkunnen, niet naar Europa, noch naar Amerika. (Ons uiteindelijke doel in de eerste plaats.) Dus: we slapen hier vannacht nog. De sfeer is een beetje gelaten, en we beginnen ook flink te stinken, haha! Er rijdt een pendelbus naar een winkelcentrum verderop en daar hebben we schoon ondergoed,sokken en shirts gekocht. Natuurlijk was ik zo stoer om te willen lopen, maar nu heb ik prompt een blaar. (Er stonden wel meteen 20 vrijwilligers klaar om me een pleister te geven, volgens mij masseren ze je ook nog als je het vraagt!) De mensen hier zijn heel lief voor ons, en willen graag helpen. Om de zinnen te verzetten geven ze rondleidingen over de campus en is er vanavond een geimproviseerd concert van de muziekafdeling. Hoe heet die serie van vroeger ook al weer waar iedereen " Hi-de-Hi!! Ho-di-Ho!" riep, ging over een vakantiekamp. Nou, zo is het een beetje hier. Inmiddels zijn er heel veel televisies en hebben we denk ik alles wel gezien. CNN verslaat niets nieuws meer, want er is niks nieuws.
Vanavond om 20.00 weer een 'briefing' en de regelmeneer zou proberen iemand van (in ieder geval) United Airlines te regelen die misschien wat meer weet. Het ziet er in ieder geval niet naar uit dat we naar Amerika gaan, omdat naar we begrepen er een negatief reisadvies is in ieder geval vanuit Nederland. Maar ja, weer ziets wat je hoort en niet zeker weet. Heb net een beetje zitten surfen (er staan hier over het terrein ongeveer 500 computers met internetaansluiting, we kunnen de hele dag surfen indien nodig) maar iedere site zegt weer wat anders. Gek hoor. De website van deze uni is www.mun.ca kijk er maar eens als je wilt, ze zouden foto's online zetten van de "erbarmelijke omstandigheden" waarin zij vinden dat wij verblijven. Het gaat goed, zijn weldoorvoedt en gehydrateerd en zullen na een douche ook vast niet meer zo vreselijk zuur uit de oksels meuren.

Nog even my two cents: Natuurlijk moet BB niet afgelast worden! Het leven gaat door, en als je dat ergens ziet is het hier wel, veel Amerikanen zitten hier. Ze lachen alweer, mail dat maar aan Patty en Hum.

Kus!!

woensdag 12 september 2001 @ 21:51:54 #32
215 misterDre
Paint it black!
pi_1622512
Sterkte daar Roache, het vliegverkeer komt weer langzaam op gang dus ben je hopelijk spoedig weer in NL.

MisterDre

pi_1622957
Sterkte Roache!
Blij wat van je te horen
pi_1623096
Jezus Roache wat een verhaal! Je zult je wel helemaal lam geschrokken zijn! Ben blij dat jullie het er goed hebben afgebracht. Wat eng eigenlijk dat een ramp als deze zo dichtbij komt door dit soort verhalen... Hopelijk kun je snel naar je plaats van bestemming, of terug naar Nederland. Kan me voorstellen dat je daar niet wil blijven.
Zet bovenstaande tekst op muziek en je hebt gegarandeerd een hit!
pi_1623429
Hey, Roache!
Fijn te horen dat je ongeschonden in Canada zit!
't gaat om hoe je ermee omgaat
  † In Memoriam † donderdag 13 september 2001 @ 09:58:06 #36
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1625307
Gert-Jan gelooft het nieuws uit Amerika nog steeds niet!
De jongen is helemaal doorgedraaid. Hij denkt dat de hele ramp een verzinsel is van BB om hen te testen.
pi_1626277
Roache ik heb me de takke gezocht op de site maar ik kan geen foto's vinden?

donderdag 13 september 2001 @ 15:23:47 #38
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_1627665
Hoi, offtopic vanuit koel doch zonnig Newfoundland.

Het laatste nieuws: Er zijn twee Sabena-vluchten vanuit St.John naar Brussel vertrokken zojuist. We zagen ze overvliegen. Er beweegt dus weer iets.
Volgend probleem: Dit is een eiland, zo groot als Duitsland. Er wonen 512.000 mensen. Ze hebben een kerosinevoorraad voor maximaal 2 vliegtuigen, omdat dit vliegveld is uitgerust met een extra lange landingsbaan, mocht er een situatie ontstaan dat er een vliegtuig in nood moet landen op de eerste plek die je vanaf de Atlantische oceaan tegenkomt. Dat zijn er nu dus 37. 37 dorstige vliegtuigen, die allemaal brandstof hebben moeten lozen alvorens te kunnen landen. Maar goed, de Belgen zijn weg, terug naar huis.

De briefing die we zojuist hebben gehad meldde niks nieuws, niemand weet wat, niemand kan een tijdslimiet aangeven. Gaan we door naar Chicago of terug naar Amsterdam. Je komt Amerika nog steeds niet in, maar vanuit Canada vliegt er dus wel al het een en ander.
Gisteren hebben we wat schoon spul gekocht en we glimmen van properheid. Douchen met z'n allen is erg grappig, evenals eten en slapen. Alleen merk je nu wel een beetje dat je na zoveel uur bij elkaar op de lip gezeten te hebben er significante verschillen in cultuur naar boven komen. De Nederlanders hier ondergaan hun (ons) lot met een aan chique grenzende nonchalance, terwijl Amerikanen schreeuwend de briefing verstoren door te eisen dat ZIJ NU naar huis gebracht worden, en dat het een OUTRAGE is hier in deze erbarmelijke toestand te zitten. Zou ik kunnen snappen als je halve familie dood is, maar dat is niet het geval. Dit is een ouder setje uit Florida die de hele dag hun lompe lichamen zuchtend en steunend rondzeuld en alleen maar klaagt. In "de groep" zijn zij dan ook het populairst, dat snap je wel.
De meneer die de briefings doet vertelde ons dat er in het ijshockeystadion nog 700 mensen zitten. Zitten ja, want er zijn nog geen britsen. Da's pas terror! We hebben het hier goed en we worden zo goed en zo kwaad als het kan op de hoogte gehouden, maar ik denk dat 24 uur geen geringe schatting is voor er weer wat schot in de zaak komt. Het is vervelend maar dat is dan ook alles. We zijn tenslotte stinkend rijke toeristen die het zich kunnen veroorloven transatlantisch te reizen, maar we worden hier onthaald alsof we bruut verdreven zijn uit ons thuisland. Het concert gisteravond was van bijzonder hoog niveau, alle studenten waren in grand gala en speelden verschillende klassieke werken en het koor zong ons moed in met een assortiment aan hart-onder-de-riem-Jezus-redt liederen.
Het is leuk om met de studenten hier te praten, wat een verschil in wereldvisie hebben zij in vergelijk met Europeanen. En ja, het is waar: tweederde weet niet dat Nederland bestaat, denkt dat Frankrijk een ander woord is voor Europa en gilt bij hetv horen van de naam Amsterdam uit dat ze weleens naar dat land toewillen, want daar is een winkel waar ze drugs verkopen. Amsterdam is een land, Nederland bestaat niet, maar KLM is royal Dutch airways. Ochja, het is ook verwarrend allemaal. Nu ga ik hangen, want ik zie boze blikken van verschillende Amerikanen die denken dat ik op een pornosite zit. FOK is en blijft natuurlijk best een smerig woord voor arme puriteinse oortjes!

Zieniks, mag ik eigenlijk wel zo gigantisch offtopic?

† In Memoriam † donderdag 13 september 2001 @ 15:36:09 #39
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1627761
Jij wel hoor Roache, zeker in deze situatie, waarin alles anders loopt dan iedereen ooit voor mogelijk had gehouden.
Kom gauw weer veilig thuis!
  donderdag 13 september 2001 @ 21:14:52 #40
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_1630556
Kennen jullie Ernie?

Dat is een orkaan die op Newfoundland afstevent. Het dorp is aan het evacueren.

DIT GELOOF JE TOCH NIET!!!!

Het begint al flink te regenen en de wind trekt aan.

Er is zojuist weer een vlucht vertrokken die om 6 uur vanochtend zou gaan (Het is nu 16.45), en de resterende passagiers die op het vliegveld waren zijn na 6 uur wachten weer naar de ijshockeyhal teruggebracht. Er volgt een persconferentie over een uur of zo. In een orkaan kan je niet vliegen, en zeker niet naar een land wat nog maar 3 luchthavens opengesteld heeft voor niet-binnenlandse vluchten. Godsamme, begin het nu wel een beetje beu te worden al dat gezeik waar ik geen enkele invloed op kan uitoefenen, nu merk ik pas hoe neurotisch en wat voor enge controlfreak ik eigenlijk ben. Maar de mensen hier blijven uiterst lief en behulpzaam (je zou er bijna iets achter gaan zoeken, zoveel onbaatzuchtigheid kennen wij toch helemaal niet meer, sprak de ouwe lul.)

De kansen dat we binnen een paar dagen thuis zijn zijn verkeken, maar het zij zo.
We hebben vandaag een wandeling gemaakt over de campus en de omgeving. Het is hier van een verstilde schoonheid; jammergenoeg moeten we in de buurt blijven omdat we elk moment opgeroepen konden worden om naar het vliegveld te gaan. De internetfaciliteiten zijn ruim en worden niet zo intensief gebruikt, dus dat komt wel goed uit als verslaafde. Als jullie deze kattebelletjes zat worden dan hoor ik het wel.

pi_1630733
shit voor je Roache ... sterkte !
  vrijdag 14 september 2001 @ 17:19:10 #42
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_1636850
Hoi

We vertrekken over anderhalf uur naar de ijshockeyhal waarvandaan we naar het vliegveld gaan. Ons vliegtuig is "ontbomt" (ze hebben niks gevonden) dus we staan op de lijst voor vertrek. Dit alles duurt (schatting) nog een uur of 6, dus we moeten in het voren eten van de hulpverleners hier.
Ernie, die overigens Erin heet komt vanavond pas. Dat was dus een foutje. We vliegen naar Chicago (oorspronkelijke tussenstop op onze reis naar Las Vegas) en moeten daar verder bekijken wat de mogelijkheden zijn om terug naar Nederland te vliegen, want commercieel recreatief vliegen in de US is vooralsnog niet mogelijk, ze zijn iedereen thuis aan het krijgen dus... Er zijn een hoop mensen die via de ambassade aan het proberen zijn vanuit hier een vlucht naar Nederland te krijgen, maar dat lijkt schier onmogelijk, daar KLM twee vluchten had willen sturen die er niet inmochten. Och we zien wel, in het kader van de vakantie heb ik m'n rust hier wel opgedaan en kan ik weer met frisse moed het dagelijkse leven aan, daar, hier, waar dan ook. Dat kan me niet zoveel schelen.
Er was zojuist een soort van ceremonie hier, en het Canadese equivalent van Tineke Netelenbos kwam ons een hart onder de riem steken en "houdt moed kameraden" speeches afsteken. Een groot tranendal, want het duurt nu allemaal wel errug lang. Gelukkig ben ik heel stoer en heb ik niet gejankt, haha! Uiteindelijk komen we wel thuis, al is het met een roeibootje.
Gisteravond hebben we de zinnen verzet in de campus-bar. Een meneer die luistert naar de naam ED en wij zijn tot laat in de avond doorgezakt en waren op de keper beschouwd gewoon stomdronken. Bier is bijna gratis in zo'n bar, en als dank hebben we ze flink getipt. Ik brandde een kerel voor wie ik normaliter bang zou zijn met m'n sigaret en hij zei Sorry. Zo aardig zijn ze hier! DJ-Jean is hier erg populair, en toen ze erachter kwamen dat dat een Nederlander is flipten ze bijna. Gelijk helden waren we ineens. Vreemd, maar erg leuk om mee te maken, hoe kut het ook allemaal moge wezen. De voedselbon zegt dat ik zo moet eten, dus ik brei er een end aan. Ik ga er niet van uit dat zaken zo goed geregeld zijn in Chicago als dat hier het geval is, dus ik verwacht pas weer te posten als ik een zinnige mening heb over Patty, Hummie en de bewoners!

Ajuu.

pi_1636993
Succes met (al) het overstappen Roache.
't gaat om hoe je ermee omgaat
  vrijdag 14 september 2001 @ 18:46:42 #44
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_1637616
Hmm, ons vertrek is tot nader order uitgesteld...
pi_1637794
quote:
Op vrijdag 14 september 2001 18:46 schreef Roache_ het volgende:
Hmm, ons vertrek is tot nader order uitgesteld...
Shitverdikkeme Roache

Weet je waarom?

zaterdag 15 september 2001 @ 18:08:26 #46
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_1643925
Hmm, netscape, gekke browser is dat toch.

Het is nu zaterdagmiddag 13.30 en we zitten godverde nog in Newfoundland. Maar we houden moed, luctor et emergo, ooit komen we wel thuis. Maar het duuuuurt maar voort deze hersenverwekende ervaring. Gelukkig hebben we zojuist wat flauwe Terrence en Phillip-grappen gemaakt met een stel Canadese grieten. (From the Curtis-sorority, C-U-R-T-I-S YEAH!!) soort cheerleaders. Maar wat een doffe ellende. Dit is de 5e dag!! En aan Bush te horen moet de poep de ventilator nog gaan raken. Ik hoop alleen dat ze effe wachten tpt wij op schiphol geland zijn...

pi_1644440
Whaaah! ROACHE!!! Had je eigen topic geopend man!! Dan was ik niet zo laat op de hoogte geweest van je wel en wee!!!!!
(En laat ik nix horen met betrekking tot mijn nick!! )

Lieve schat wat een toestanden allemaal! Ben blij dat alles goed met je gaat....
En Ernie? Is die nog langs geweest????
Ik neem een biertje op je snelle en veilige thuiskomst!

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  zondag 30 september 2001 @ 18:11:05 #48
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_1781335
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 19:13 schreef fashionably_late het volgende:
Whaaah! ROACHE!!! Had je eigen topic geopend man!! Dan was ik niet zo laat op de hoogte geweest van je wel en wee!!!!!
My thoughts exactly! Zit ik niksvermoedend moderating methods door te bladeren stuit ik opeens op dit verhaal. Jezus Roache, wat een ervaring.

Welkom thuis .

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')