Ooit lukt het me.quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:29 schreef jpzegthallo het volgende:
Weer die OP vernaggelt
quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:31 schreef Bjoro het volgende:
gelukkig...was al bang dat ik zelf wee moest betalen...justproost..daar ga je !!!
Waarom is dit grappig? Het is toch geen verassing?quote:
Even stoutcrossposten, onze huisvriend ErikT in een topic over een in de fik gestoken moskee
"Dit is natuurlijk geen verassing"'
3 Krijg nou wat.quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Leuke titel ja.
Probeer numlock eens?
heeee bloemetje van me ....hoe ist met je hoofd ?quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:36 schreef Blumchen het volgende:
Heej!
![]()
pas als het vuur gedoofd is natuurlijk !!!quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:37 schreef ErikT het volgende:
Waarom is dit grappig? Het is toch geen verassing?
quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
pas als het vuur gedoofd is natuurlijk !!!
T is spanningshoofdpijn.. Maar ik heb lekkere pilletjesquote:Op vrijdag 5 november 2004 16:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heeee bloemetje van me ....hoe ist met je hoofd ?
Leuke insinuatie, DIGGER.quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:41 schreef DIGGER het volgende:
Ik lees: Dylan Dog: Ziek zwak, hoofdpijn
Ik lees: Blumchen: Ziek zwak, hoofdpijn
Ik denk terug aan de kleuterschool, 1 + 1 = ?
Hmmmmzzzz...
ooohhhhhhhh....dan telt het niet!!!quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:41 schreef ErikT het volgende:
En ik doe t ook gewoon structureel fout hè...
![]()
nee dat is bij Herman, niet bij een moskeequote:Op vrijdag 5 november 2004 16:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Dan komen de wolven!
allebei geen zin in sexquote:Op vrijdag 5 november 2004 16:41 schreef DIGGER het volgende:
Ik lees: Dylan Dog: Ziek zwak, hoofdpijn
Ik lees: Blumchen: Ziek zwak, hoofdpijn
Ik denk terug aan de kleuterschool, 1 + 1 = ?
Hmmmmzzzz...
quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:47 schreef Da_Sandman het volgende:
TMF...
ik ben verliefd...
en zegt ze ook nog dat ze het leuk vind om voetbal te kijken
stel nou dat er iemand is die op dit moment geen TMF kijkt en ook niet in de gelegenheid is naar TMF te zappen........quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:47 schreef Da_Sandman het volgende:
TMF...
ik ben verliefd...
en zegt ze ook nog dat ze het leuk vind om voetbal te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |