Die zou ik dan net wel weer willen zien, maar niet op een metalfestival.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:52 schreef Mark het volgende:
Ai, dan valt Coldplay dus af
quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:28 schreef Eveli het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Metallica pas in 2006 weer in NL komt, maar ik weet niet of dat klopt.
Gelukkig wel zeg!quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:52 schreef Mark het volgende:
Ai, dan valt Coldplay dus af
Disturbed zou vet zijn.quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:31 schreef TonyMontana1984 het volgende:
Nee Metallica komt denk ik niet.
Maiden zo stoer zijn. Maybe disturbed nog.
Ook heb ik het gerucht gehoor dat Our lady peace komt. Wel grappig. Een rockband(je) uit Canada.
Haha, ja, Rockbitch, dat zou geweldig zijn!quote:Op vrijdag 26 november 2004 08:28 schreef Stiffmaster het volgende:
misschien komt RockBitch wel hahaha
Dat denk ik ook niet inderdaadquote:Op maandag 29 november 2004 07:15 schreef Mark het volgende:
No way dat dit in 2004 nog uitverkocht raakt, tenzij ze opeens een hele waslijst van te gekke bands bekendmaken.
Ja, ik ben ook erg benieuwd welke er nog meer gaan komen. Hopelijk wordt dat snel bekend.quote:Op woensdag 1 december 2004 17:33 schreef i_dont_care het volgende:
Wanneer worden er bands toegevoegd? Ik ben namelijk heel nieuwsgierig!
Insgelijksquote:Op donderdag 25 november 2004 19:53 schreef Stiffmaster het volgende:
Alleen voor Rammstein koop ik al een kaartje...de rest neem ik op de koop toe!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |