Ik zie het probleem ook niet, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:05 schreef Doc het volgende:
Maar goed, er moeten ook bands zijn die we absoluut niet wil zien zodat we ook rustig in het gras bier kunne tanken
* Mark ging vroeger gratis naar DOAquote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:19 schreef GirlSetsFire het volgende:
voor hetzelfde geld ging ik nog niet lang geleden naar een driedaagsfestival incl. camping en daar stonden ook behoorlijk grote bands.
Dat zou inderdaad ook erg gaaf zijn. Gisteren Dare I say eens geluisterd, en die is erg goed.quote:
Ik ging vroeger niet naar Dynamo.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:30 schreef Mark het volgende:
[..]
* Mark ging vroeger gratis naar DOA
Nou jij weer
Inderdaad een erg lekkere CD. Ook live geweldig (Hermano ruim 2 maanden geleden vond ik beter dan QOTSA anderhalve week geleden). En ook erg aardige gastenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad ook erg gaaf zijn. Gisteren Dare I say eens geluisterd, en die is erg goed.
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:13 schreef Mark het volgende:
Myrthe is in "de scene" inmiddels bekender dan Josh H, geloof ik
Dat was weer het jaar DAARVOORquote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:43 schreef Mark het volgende:
Voor afwisseling hoefde ik alleen maar naar R & O Entertainment te kijken
"OZZY! LET'S GO CRAZY!"
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:13 schreef Mark het volgende:
Myrthe is in "de scene" inmiddels bekender dan Josh H, geloof ik
En OZZY ookquote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:05 schreef kamagurka het volgende:
Maar R&O zullen nu ook weer van de partij zijn!
Yep: Doc, Kamagurka, Markquote:Op woensdag 2 maart 2005 12:13 schreef Kipman het volgende:
Toegeven, het is een behoorlijk sterke line-up.
Tja, ik hoop dat er nog wat aansprekender namen worden toegevoegd aan de line-upquote:Op woensdag 2 maart 2005 12:03 schreef Mark het volgende:
Alter Bridge, Machine Head, Papa Roach, After Forever en Chimaira versterken het topprogramma van Fields of Rock 2005!
Nog nooit op een festival geweest?quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:21 schreef Heintje het volgende:
Wat ik wel vreemd vind is dat ze van de bands die er nou bekent gemaakt zijn 2 op het hoofdpodium er bij gezet hebben. Hoe willen ze dat gaan doen? 8 bands in 11 uur. Of krijg je dan veel te korte optredens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |