Je vergeet de grootste menselijke offerbrengers uit de geschiedenis: de maya's, tolteken, azteken, olmeken, inca's en de rest uit Zuid Amerikaquote:Op donderdag 4 november 2004 21:58 schreef Ippon het volgende:
Ik ken het alleen van de Islam (Irak, Theo). Zijn er nog andere religies waar in heilige boeken staat beschreven hoe niet-gelovigen als onreine beesten dienen te worden geslacht?
Ik zou me als ik jou was íets meer verdiepen in Satanisme, 10 tegen 1 dat je er heel snel achterkomt dat dat een leugen van de Christenen is, niet voor het eerst trouwens, ze riepen dat ook over joden, moslims en andere heidenen.quote:Op donderdag 4 november 2004 22:01 schreef p-etr-a het volgende:
Nou, ik heb eens gelezen over hoe Satanisten baby's van Christenen doodden enzo. Maar ik weet niet meer waar, is vast wel op internet te vinden. Dat is ook religieus ritueel slachten van mensen.
verkapt?quote:Op donderdag 4 november 2004 22:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
verkapt islam-bash topic, vermoed ik zo
Ik gun iedereen het voordeel van de twijfel, hoe klein ookquote:Op donderdag 4 november 2004 22:04 schreef Zpottr het volgende:
[..]
verkapt?
Gewoon een kwestie van zoveel mogelijk info dumpen over de vele andere gevallen.quote:Op donderdag 4 november 2004 22:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik gun iedereen het voordeel van de twijfel, hoe klein ook
Sorryquote:Op donderdag 4 november 2004 22:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik zou me als ik jou was íets meer verdiepen in Satanisme, 10 tegen 1 dat je er heel snel achterkomt dat dat een leugen van de Christenen is, niet voor het eerst trouwens, ze riepen dat ook over joden, moslims en andere heidenen.
Leuke film iddquote:Op donderdag 4 november 2004 22:11 schreef Herne_the_Hunter het volgende:
![]()
![]()
Een wickerman
![]()
![]()
![]()
Propaganda. Machtspelletje om te zorgen dat mensen bij het ene ware geloof blijven en zo onder de invloed van de kerk.quote:Op donderdag 4 november 2004 22:10 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Sorry. Het is een tijd geleden, maar ik dacht wel dat het waar was. Want waarom zo je zoiets verzinnen, vraag ik me dan af.
Oe, goeie. De offers aan Mammon. Het grote beeld met het vuur in zijn buikquote:Op donderdag 4 november 2004 22:15 schreef longinus het volgende:
Carthago , kinderoffers om de romeinen te verjagen.
Ik denk: slim. Zulke dingen als die ik heb gelezen zijn aardig schokkend, en erg geloofwaardig.quote:Op donderdag 4 november 2004 22:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Propaganda. Machtspelletje om te zorgen dat mensen bij het ene ware geloof blijven en zo onder de invloed van de kerk.
Oeh, ja!quote:Op donderdag 4 november 2004 22:15 schreef longinus het volgende:
Carthago , kinderoffers om de romeinen te verjagen.
Carthagenen toch ook?quote:Op donderdag 4 november 2004 22:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Oe, goeie. De offers aan Mammon. Het grote beeld met het vuur in zijn buik
De Filistijnen offerden hun gevangenen aan Baäl.
Aangezien Carthagenen gevluchte / geëmigreerde Filistijnen waren, inderdaadquote:Op donderdag 4 november 2004 22:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Carthagenen toch ook?
Dan zijn de christenen van nu verstandiger geworden en met de moslims is het de verkeerde kant uitgegaan.quote:Op donderdag 4 november 2004 22:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ook wel aardig: De Kruisvaarders die Jeruzalem innamen en de gehele moslim bevolking afslachtten, terwijl de moslims na hun inname van jeruzalem eerder, de christenen totaal ongemoeid lieten.
Oh, moslims slachten hun onreine tegenstanders niet af?quote:Op donderdag 4 november 2004 22:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
verkapt islam-bash topic, vermoed ik zo
Blijf twijfelen!quote:Op donderdag 4 november 2004 22:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik gun iedereen het voordeel van de twijfel, hoe klein ook
Is toch bekend dat die lui nog middeeeuwse opvattingen op nahouden?quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:31 schreef Ippon het volgende:
[..]
Dan zijn de christenen van nu verstandiger geworden en met de moslims is het de verkeerde kant uitgegaan.![]()
Dude eerst open je een topic met een zeer domme insteek en vervolgens nadat je ff stil was omdat je dat zelf ook door had, ga je weer door met "lollige/domme" opmerkingen.....quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:31 schreef Ippon het volgende:
[..]
Dan zijn de christenen van nu verstandiger geworden en met de moslims is het de verkeerde kant uitgegaan.![]()
Volgens mij niet. Ik dacht dat ze dat alleen met afvalligen deden.quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:33 schreef Ippon het volgende:
[..]
Oh, moslims slachten hun onreine tegenstanders niet af?
Wat een enorme sukkel ben jij zeg.quote:Op vrijdag 5 november 2004 17:41 schreef DAMH het volgende:
[..]
Dude eerst open je een topic met een zeer domme insteek en vervolgens nadat je ff stil was omdat je dat zelf ook door had, ga je weer door met "lollige/domme" opmerkingen.....
Was Theo vroeger een muzelman?quote:Op vrijdag 5 november 2004 17:50 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ik dacht dat ze dat alleen met afvalligen deden.
Niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:20 schreef Ippon het volgende:
[..]
Was Theo vroeger een muzelman?
Wie slacht zijn tegenstanders niet af?quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:33 schreef Ippon het volgende:
[..]
Oh, moslims slachten hun onreine tegenstanders niet af?
quote:Op donderdag 4 november 2004 22:11 schreef Herne_the_Hunter het volgende:
![]()
![]()
Een wickerman
![]()
![]()
![]()
Waar staat in die Koran dat je ongelovigen moet afslachten?quote:Op donderdag 4 november 2004 21:58 schreef Ippon het volgende:
Ik ken het alleen van de Islam (Irak, Theo). Zijn er nog andere religies waar in heilige boeken staat beschreven hoe niet-gelovigen als onreine beesten dienen te worden geslacht?
Christenen uiteraard.quote:Op zaterdag 6 november 2004 01:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wie slacht zijn tegenstanders niet af?
Ja dag, ik ga niet voor jou hier de schriftgeleerde uithangen. Zelfstudie loutert de inwendige mens.quote:Op zaterdag 6 november 2004 13:30 schreef beerten het volgende:
[..]
Waar staat in die Koran dat je ongelovigen moet afslachten?
Roept U maar, Soeraat en vers graag. Dan kan ik het ook even opzoeken, ben het namelijk niet tegengekomen. Of ik ben het vergeten. Zou U zo vriendelijk willen zijn?
Laat maar. Prachtig ontwijkend antwoord. Volgens mij gheb je nog geen Koran vastgehouden.quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:56 schreef Ippon het volgende:
[..]
Ja dag, ik ga niet voor jou hier de schriftgeleerde uithangen. Zelfstudie loutert de inwendige mens.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:54 schreef Ippon het volgende:
[..]
Christenen uiteraard.
Niet alleen een film:quote:Op donderdag 4 november 2004 22:15 schreef Lucille het volgende:
[..]
Leuke film idd
Rwanda en Burundi zijn ook overwegend Christen. Over afslachten gesprokenquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zegt 'Noord - Ierland' je iets?
quote:Op zaterdag 6 november 2004 17:38 schreef beerten het volgende:
een ongelovige (niet-moslim)
Is het kanniabalisme ook niet zoiets?quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
[afbeelding] offtopic, maarreh, niet elke niet-moslim is een ongelovige, joden, christenen en moslims zijn volgens de Koran allen volgelingen van het Boek en kinderen van dezelfde stamvader Ambraham.
Goed, iemand nog een cultuur die haar tegenstanders al dan niet voor religieuze doeleinden afslachtte?
Als ik zou weten wat kanniabalisme was zou ik je antwoord kunnen geven.quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:05 schreef beerten het volgende:
[..]
Is het kanniabalisme ook niet zoiets?
hmm, die spiezen werden toch anaal "ingebracht" en 'doorgedrukt' totdat hij er bij de nek/schouders weer uit kwam?quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:08 schreef Dagonet het volgende:
Mag ik trouwens even opmerken dat het godsgeklaagd is dat mensen een foto van een wickerman zien en meteen denken aan een film of muziek? Dat dus hoogstwaarschijnlijk de reactie van een gemiddelde Nederlander bij het zien van zo'n ding "heuh?" is, incl. half open mond, hangende onderlip (met spuugbelletje) en lodderige ogen.
Ontopic verder, vergeten we Vlad Ţepeş niet? Zoon van Vlad 'de draak', Vlad Dracul. Prins Dracula, Vlad III van Wallachië? Verdediger van Europa tegen de Turkse hordes?
[afbeelding]
Die poilitieke strijd bedoel je? Wat heeft dat met religie te maken?quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zegt 'Noord - Ierland' je iets?
Wat een onzin. In Rwanda heb je animisten.quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Rwanda en Burundi zijn ook overwegend Christen. Over afslachten gesproken
Herinneren wij ons Rwanda nog? Hutu's, Tutsi's, rivieren vol bloed en 800.000 doden op de meest walgelijke manieren?
Oh, en hoe kunnen we de grootste slachting van andersgelovigen ooit vergeten? Christenen tegen Joden, paar decennia geleden.
Of Katholieken tegen Protestanten, of de afslachting van de Hugenoten in Frankrijk, de vervolging en het uitmoorden van Catharen (waar ons woord ketter weer vandaan komt) enz enz enz
Ja, Christenen slachten hun tegenstanders niet af
Je specificeertg nergens in je OP dat het om hedendaagse geloofsuitingen moet gaan. Je specificeert nergens dat er geen voorbeelden uit het verleden mogen worden aangehaald.quote:Op zondag 7 november 2004 08:05 schreef Ippon het volgende:
[..]
Wat een onzin. In Rwanda heb je animisten.
Hitler is nou niet echt een religieuze oorlog begonnen destijds.
En ja, vele honderden jaren geleden deden christenen enge dingen.
Moslims doen aan rituele slachtingen nog elke dag ...... de ene keer een schaap, de andere keer een mens. Net wanneer het hun uitkomt.
Het zijn Katholieken tegen Protestanten. Of weet je he-le-maal niks van de wereld om je heen?quote:Op zondag 7 november 2004 08:01 schreef Ippon het volgende:
[..]
Die poilitieke strijd bedoel je? Wat heeft dat met religie te maken?
Het is toch volstrekt nutteloos om voorbeelden aan te halen van lang vervlogen tijden? Christenen zijn menselijker geworden, de moslims zijn blijven steken in de middeleeuwen.quote:Op zondag 7 november 2004 08:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je specificeertg nergens in je OP dat het om hedendaagse geloofsuitingen moet gaan. Je specificeert nergens dat er geen voorbeelden uit het verleden mogen worden aangehaald.
En Christenen doen nog steeds vandaag de dag hele enge dingen. Als je het objectief bekijkt vermoorden Katholieken indirect per jaar een paar miljoen Afrikanen door hen condoomgebruik te verbieden met een beroep op religieuze dogma's.
Overigens is Noord Ierland dan nog steeds een valide situatie.
Ik had dus wel gelijk; dit is opgezet als een islam-bash topic
Als je je nou eens werkelijk verdiept in de zaken des levens dan zal je moeten toegeven dat je onzin zegt. Het conflict draait om of aansluiting bij Engeland of bij Ierland.quote:Op zondag 7 november 2004 08:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het zijn Katholieken tegen Protestanten. Of weet je he-le-maal niks van de wereld om je heen?
Inderdaad. De Katholieken willen bij Ierland, de Protestanten niet. En om hun zin door te drijven slachten de Katholieken dus de Protestanten af en vice versa. Typisch gevalletje van politiek verweven met religie. En het zijn nog steeds Christenen die hun tegenstander afslachten, ondanks de geboden in hun Boek (wat voor beide partijen nog eens hetzelfde boek is, ook)quote:Op zondag 7 november 2004 09:23 schreef Ippon het volgende:
[..]
Als je je nou eens werkelijk verdiept in de zaken des levens dan zal je moeten toegeven dat je onzin zegt. Het conflict draait om of aansluiting bij Engeland of bij Ierland.
Want...?quote:Op zondag 7 november 2004 09:20 schreef Ippon het volgende:
[..]
Het is toch volstrekt nutteloos om voorbeelden aan te halen van lang vervlogen tijden?
Me dunkt, dat je voldoende voorbeelden hebt gekregen.quote:Op donderdag 4 november 2004 21:58 schreef Ippon het volgende:
Oh, het is een verkapt multiculturele samenleving-bash topic, wat waarschijnlijk gaat uitlopen in een links/Paars/Cohen-bash topic?quote:Natuurlijk is dit geen islam-bash, ik haal slechts de onzin aan van het cultuurrelativisme.
Klopt maar in de Middeleeuwen heeft er ook genoeg aan Joden vervolging plaats gevonden.quote:Op zondag 7 november 2004 08:05 schreef Ippon het volgende:
[..]
Hitler is nou niet echt een religieuze oorlog begonnen destijds.
En laten we niet vergeten, dat de Katholieke Kerk Hitler gesanctioneerd heeft door een Concordaat met hem te sluiten en dit niet te herroepen, ook niet toen duidelijk was, welk regime Hitler en de zijnen nu eigenlijk vormden.quote:Op zondag 7 november 2004 10:19 schreef Djaser het volgende:
[..]
Klopt maar in de Middeleeuwen heeft er ook genoeg aan Joden vervolging plaats gevonden.
Dat is ZELFmoord, geen moordquote:Op zondag 7 november 2004 10:22 schreef Toyotomi het volgende:
Harakiri, seppuku.
Christen honden. Gelukkig nam en torugawa shogunnaat maatregelen.quote:Op zondag 7 november 2004 10:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En laten we niet vergeten, dat de Katholieke Kerk Hitler gesanctioneerd heeft door een Concordaat met hem te sluiten en dit niet te herroepen, ook niet toen duidelijk was, welk regime Hitler en de zijnen nu eigenlijk vormden.
Inderdaad. Er worden bij het Ierse conflict allerhande flauwekul oorzaken bij gesleept. Politiek is des pudels kern.quote:Op zondag 7 november 2004 09:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Inderdaad. De Katholieken willen bij Ierland, de Protestanten niet. En om hun zin door te drijven slachten de Katholieken dus de Protestanten af en vice versa. Typisch gevalletje van politiek verweven met religie. En het zijn nog steeds Christenen die hun tegenstander afslachten, ondanks de geboden in hun Boek (wat voor beide partijen nog eens hetzelfde boek is, ook)
Typisch, vorige maand stonden de kranten bol van het tegenovergestelde. Ben jij niet gewoon een gore leugenaar?quote:Op zondag 7 november 2004 11:58 schreef VAK het volgende:
Een voorbeeld van een tegenwoordige christelijke terreurgroep is de NLFT. Zij willen van de Indiase staat Tripura een christelijk-fundamentalistische staat maken. Zij zijn o.a. schuldig aan bomaanslagen, moordpartijen, afpersing, etc. Zij 'verbieden' bijv. hindoe-feestdagen (en richten moordpartijen uit als iemand zich er niet aan houdt), voeren gedwongen bekeringen uit en ontvoeren en vermoorden hindoe-leiders als ze niet willen bekeren naar het christendom.
Relevante links:
NLFT - The Christian Al-Qaeda
Thirteen Years of Killings in Tripura by the NLFT
Dus ja, ook tegenwoordig moorden er christenen vanuit hun religie.
Fijne vent ben jij: mensen zomaar 'gore leugenaar' noemen. Je hoeft me niet te vertrouwen, daarom gaf ik ook de links. Omdat die christenen nou eenmaal heel India christelijk willen maken stuit dat inderdaad soms op verzet, zeker gezien de tactieken die die missionarissen toepassen. Ook worden er soms pedofiele priesters aangevallen. Door dit soort organisaties wordt dat als 'anti-christelijk' geweld gepresenteerd. Nieuwsorganisaties hier vernemen hun nieuws vooral van die kant. Hindoes zijn wat minder goed in propaganda.quote:Op zondag 7 november 2004 12:56 schreef Ippon het volgende:
[..]
Typisch, vorige maand stonden de kranten bol van het tegenovergestelde. Ben jij niet gewoon een gore leugenaar?
http://www.opendoors.nl/htm/nieuws.php?idelement=3259
quote:Separatist group bans Hindu festivities
The leading separatist group in the north-east Indian state of Tripura has ordered indigenous tribespeople to stay away from celebrations of the Hindu festival Durga Puja.
The outlawed National Liberation Front of Tripura warned that any tribal members seen taking part in the festival would be killed.
In a statement, the NLFT said it wanted all tribespeople in Tripura to become Christians because the practice of Hinduism has led to them being marginalised by people of Bengali origin living in the state.
The Durga Puja is the biggest festival to be celebrated by Hindus from Bengal.
But Hindu tribal leaders have said they will defy the ban and take part in the celebrations.
From the newsroom of the BBC World Service
quote:Hindu preacher killed by Tripura rebels
A tribal Hindu spiritual leader has been killed by separatist rebels in the northeastern Indian state of Tripura.
Police say about ten guerrillas belonging to the outlawed National Liberation Front of Tripura ,the NLFT, broke into a temple near the town of Jirania on Sunday night and shot dead Shanti Tripura, a popular Hindu preacher popularly known as Shanti Kali.
The separatist group says it wants to convert all tribespeople in the state to Christianity.
The BBC correspondent in the region says the killing has created tension between the majority of tribals, who are Hindu or Buddhist, and the small number of Christian converts.
Aan je vijandige reactie van daarnet gezien zul je dit waarschijnlijk ook allemaal als onzin afdoen of bagatelliseren. Ik hoop voor je dat je nog eens op een eerlijke en objectieve manier naar de wereld kan kijken i.p.v. je huidige christelijk-gehersenspoelde perspectief.quote:Tripura tribal leader killed
Police in the northeastern Indian state of Tripura say a leading Hindu religious leader, who was kidnapped by suspected separatist rebels on Monday, has been found dead.
Police say the body of the man, Labh Kumar Jamatia, was discovered in a forest in Dalak village in southern Tripura.
He was the leader of the state's second largest Hindu group.
According to police, rebels from the National Liberation Front of Tripura wanted Mr Jamatia to convert to Christianity - but he refused.
The spritual chief of his tribe Bikram Bhadur Jamatia has called on the Indian police to provide protection for Hindu tribal leaders in Tripura.
Je verspreidt gevaarlijke maar vooral leugenachtige praatjes. De christen van nu bezondigt zich niet aan dergelijke dingen. Maar vooruit, aan protagonisten van de leer van El Quida zoals jij, kan men niet al te hoge eisen stellen.quote:Op zondag 7 november 2004 13:13 schreef VAK het volgende:
[..]
Fijne vent ben jij: mensen zomaar 'gore leugenaar' noemen. Je hoeft me niet te vertrouwen, daarom gaf ik ook de links. Omdat die christenen nou eenmaal heel India christelijk willen maken stuit dat inderdaad soms op verzet, zeker gezien de tactieken die die missionarissen toepassen. Ook worden er soms pedofiele priesters aangevallen. Door dit soort organisaties wordt dat als 'anti-christelijk' geweld gepresenteerd. Nieuwsorganisaties hier vernemen hun nieuws vooral van die kant. Hindoes zijn wat minder goed in propaganda.
In de links die ik gaf stonden ook bijv. links van de BBC. Bijvoorbeeld:
[..]
[..]
[..]
Aan je vijandige reactie van daarnet gezien zul je dit waarschijnlijk ook allemaal als onzin afdoen of bagatelliseren. Ik hoop voor je dat je nog eens op een eerlijke en objectieve manier naar de wereld kan kijken i.p.v. je huidige christelijk-gehersenspoelde perspectief.
quote:Op zondag 7 november 2004 13:20 schreef Ippon het volgende:
[..]
Je verspreidt gevaarlijke maar vooral leugenachtige praatjes. De christen van nu bezondigt zich niet aan dergelijke dingen. Maar vooruit, aan protagonisten van de leer van El Quida zoals jij, kan men niet al te hoge eisen stellen.(wink, wink, wink)
Terug naar de hoofdvraag. Wie slacht er op ritueel-religieuze gronden andere mensen en waarom!quote:Op zondag 7 november 2004 13:51 schreef VAK het volgende:
[..]
![]()
Wednesday, 27 December, 2000, 14:31 GMTquote:Op zondag 7 november 2004 13:20 schreef Ippon het volgende:
[..]
Je verspreidt gevaarlijke maar vooral leugenachtige praatjes. De christen van nu bezondigt zich niet aan dergelijke dingen. Maar vooruit, aan protagonisten van de leer van El Quida zoals jij, kan men niet al te hoge eisen stellen.(wink, wink, wink)
Bij die gevallen stond duidelijk hun doel en achtergrond, vandaar. Ze zijn nog steeds actief. Zie bijv dit bericht van 21 oktober 2004. Het is wel minder geworden sinds een deel van de groep in mei dit jaar een staakt-het-vuren heeft afgekondigd.quote:Op zondag 7 november 2004 14:44 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
mja je hebt gelijk. het is ook al erg lang geleden dat dit gebeurt is....
Ik snap je nog steeds niet. Is dat jouw manier om 'sorry' te zeggen?quote:Op zondag 7 november 2004 14:24 schreef Ippon het volgende:
Terug naar de hoofdvraag. Wie slacht er op ritueel-religieuze gronden andere mensen en waarom!
Denk daar maar eens over na Verenigde Arabische Kalifaten!
Wat zou je zeggen van het vermoorden van abortusartsen in Amerika? Of is het gebruik van kogels en bommen je niet ritueel genoeg?quote:Op zondag 7 november 2004 10:48 schreef Ippon het volgende:
Feit blijft dat de moderne christen geen rituele slachtiingen op zijn medemens uitvoert. De 'moderne' moslim handelt nog steeds onverdroten volgens de geboden die ca. 1.300 jaar zijn opgetekend in hun Heilige Boek. TV-beelden uit Irak laten nog dagelijks zien hoe uit naam van Allah, de Barmhartige, de Genadevolle, mensen worden onthoofd. Zelf heb ik nog niet gezien dat dominees uit de 'Bijbelbelt' van Nederland hun gelovigen oproepen tot het verminken, ontmensen en ontheiligen van de niet-christelijke medemens.
Ik kan mij uiteraard vergissen, ik weet ook niet alles.
Donder toch op, man, met je verzuurde, tendentieuze gelul.quote:Op zondag 7 november 2004 22:32 schreef Ippon het volgende:
Zoals ik eerder opmerkte is dit een bekend tijdverdrijf van de moderne islamiet.
Nee want vrijheid van meningsuiting geldt NOG steeds hier in dit land.quote:Op zondag 7 november 2004 22:34 schreef OllieA het volgende:
[..]
Donder toch op, man, met je verzuurde, tendentieuze gelul.![]()
Ja, en mijn mening was dat jij maar eens moest opdonderen. Die gaf ik dus. Vat je em?quote:Op zondag 7 november 2004 22:43 schreef Ippon het volgende:
[..]
Nee want vrijheid van meningsuiting geldt NOG steeds hier in dit land.
Ik vattum.quote:Op zondag 7 november 2004 22:48 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ja, en mijn mening was dat jij maar eens moest opdonderen. Die gaf ik dus. Vat je em?
Overigens, als je over het onderwerp van gedachten wilt wisselen ipv tendentieuze opmerkingen te maken: er staat nog een post van mij open over moderne christenen die abortusartsen omleggen.
quote:Op zondag 7 november 2004 22:52 schreef Ippon het volgende:
[..]
Ik vattum.
Welke rituelen leggen die artsen voor de dag?
Dat is het al sinds stadhouder Willem III de Engelse troon besteeg ten faveure van de veel te katholiek geachte James.quote:Op zondag 7 november 2004 09:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Inderdaad. De Katholieken willen bij Ierland, de Protestanten niet. En om hun zin door te drijven slachten de Katholieken dus de Protestanten af en vice versa. Typisch gevalletje van politiek verweven met religie.
Wat een onzin: CIA factbook:quote:Op zondag 7 november 2004 08:05 schreef Ippon het volgende:
[..]
Wat een onzin. In Rwanda heb je animisten.
Neuh, het was alleen érg makkelijk om een religieuze groep die al eeuwenlang gehaat en gevreesd werd eruit te pikken.quote:Hitler is nou niet echt een religieuze oorlog begonnen destijds.
Kijk om je heen en open je ogen.quote:En ja, vele honderden jaren geleden deden christenen enge dingen.
Ik stel voor dat je behalve geschiedenisboeken Silence of the Lambs ook nog een keertje leest en dit keer wél goed opletten.quote:Op zondag 7 november 2004 22:32 schreef Ippon het volgende: De slachtoffers werden gevild en de hogepriesters kleedden zich als Hannibal Lectors avant la lettre in hun bloedende huid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |