Alles goed?quote:Op donderdag 4 november 2004 21:25 schreef Sauruzin het volgende:
Hallo melismay
quote:Op donderdag 4 november 2004 21:26 schreef Blumchen het volgende:
* Man_Made_God zoent MMG.. wat liev![]()
Yeah Yeah.... mag voor jou hopen dat dat een bepaalde woman isquote:Op donderdag 4 november 2004 21:28 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
![]()
I'm a woman-pleaser
![]()
DAT zou jij toch moeten wetenquote:Op donderdag 4 november 2004 21:30 schreef melismay het volgende:
[..]
Yeah Yeah.... mag voor jou hopen dat dat een bepaalde woman is![]()
Ja just to be sure.. jij loopt met Bloem te zoenenquote:Op donderdag 4 november 2004 21:31 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
DAT zou jij toch moeten weten
Bijna altijd wel. Daar ook?quote:Op donderdag 4 november 2004 21:28 schreef melismay het volgende:
[..]
Alles goed?
Ja hoorquote:Op donderdag 4 november 2004 21:34 schreef Sauruzin het volgende:
[..]
Bijna altijd wel. Daar ook?
Ha die Twinkelquote:Op donderdag 4 november 2004 22:44 schreef Twinkeltwin het volgende:
Goeienavond allen op deze heerlijke avond![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 4 november 2004 23:39 schreef Eric_Cantona het volgende:
truste iedereen
Ja nou minder eigenlijk. k heb heel slecht geslapen vannacht.. dus voel me niet top nu.. hoofdpijn is er nog steeds.. Maar om kwart over 2 naar de dokter..quote:Op vrijdag 5 november 2004 09:44 schreef melismay het volgende:
Goedemorgen allemaal
Hoe gaat t vandaag Bloem?
Sterkte ermee Blumchenquote:Op vrijdag 5 november 2004 09:51 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ja nou minder eigenlijk. k heb heel slecht geslapen vannacht.. dus voel me niet top nu.. hoofdpijn is er nog steeds.. Maar om kwart over 2 naar de dokter..
Goedemorgen!!quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:04 schreef Eric_Cantona het volgende:
1 Goedemorgen
Neuh, maar dat is de laatste dagen toch standaardquote:Op vrijdag 5 november 2004 11:21 schreef melismay het volgende:
[..]
Goedemorgen!!Hebben we lekker geslapen?
Ach toch...quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:26 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Neuh, maar dat is de laatste dagen toch standaard
Ja k heb spanningshoofdpijn... Dus ik heb leuke pilletjes gekregenquote:Op vrijdag 5 november 2004 21:42 schreef gooddaddy het volgende:
Hé Bloem, hoe was het bij de dokter?
Vast niet over mij...quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:51 schreef melismay het volgende:
Ik ga slapen... Weltrusten allemaal
weet wel waar ze over gaat dromen vannacht....
Ik weet het ook..........quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:51 schreef melismay het volgende:
Ik ga slapen... Weltrusten allemaal
* Man_Made_God weet wel waar ze over gaat dromen vannacht....
Lief....quote:Op zaterdag 6 november 2004 01:18 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Ik weet het ook..........![]()
quote:Op zaterdag 6 november 2004 11:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
* melismay is "wakker"...
[brak-modus aan]
Verveelde je je Melis?quote:Op zaterdag 6 november 2004 11:49 schreef melismay het volgende:
Zo zo iedereen komt tot leven
zou tijd worden zeg!
Ja heel erg!!!quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:27 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Verveelde je je Melis?
Nee....nu zijn alle vriendjes en vriendinnetjes er weerquote:Op zaterdag 6 november 2004 12:52 schreef Eric_Cantona het volgende:
Nu toch niet meer?!
* melismay danst meequote:Op zaterdag 6 november 2004 13:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
JIPPIE
* Blumchen was ff douche.. enzo..quote:Op zaterdag 6 november 2004 13:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hmm, zitten hier gewoon met z'n tweeen te kletsen, waar is de rest toch?!
ikquote:Op zaterdag 6 november 2004 13:56 schreef MrBloom het volgende:
Hoi Blumchem en Melis wie is er nog meer Geil
Dat klinkt errug fout!!!quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hee loketmeisje, bijna afgewerkt?
Dank.quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:44 schreef Eric_Cantona het volgende:
* Man_Made_God wenst MMG beterschap..
quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:50 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zo lijkt 't net of je nogal wat zelfmedelijden hebt
Ah sweetie toch...quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:44 schreef Man_Made_God het volgende:
Ik voel me kut...![]()
Strontverkouden, koppijn... klote dus.
Hee Twinkie! Hoe was Rammstein?quote:Op zaterdag 6 november 2004 17:19 schreef Twinkeltwin het volgende:
/Twinkeltwinsnel in t langslopen naar iedereen en stop even om een speciaal iemand een dikke
te geven.
Zo nu snel weer verder...
Helemaal speciaal voor mij Bloem?quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:38 schreef Blumchen het volgende:
stil hier..![]()
Blumchen gaat op stap..
voor iedereen.. en om maar even met de rest mee te doen..
een kusje voor een speciaal iemand..
![]()
'k ben ziek.... ik ril, maar ik heb het warm....quote:Op zondag 7 november 2004 00:08 schreef melismay het volgende:
Weltrusten allemaal.. ik ga verder met mijn film marathon
Als we dan toch kusjes aan speciale iemanden aan het uitdelen zijn... Hele lang echte voor een speciale iemand![]()
* Blumchen zet een lekker bakje thee voor MMG... T is nie leuk om ziek te zijn.quote:Op zondag 7 november 2004 00:55 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
'k ben ziek.... ik ril, maar ik heb het warm....![]()
Ah lief toch.... Je hebt speciale verzorging nodig..quote:Op zondag 7 november 2004 00:55 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
'k ben ziek.... ik ril, maar ik heb het warm....![]()
hai joepie..da's lang geledenquote:Op zondag 7 november 2004 17:43 schreef _joepie_ het volgende:
Hi Sannetie, alles lekker..??
Hi Sannetie , da's zeker lang geleden.. "*quote:Op zondag 7 november 2004 17:49 schreef Sannetie het volgende:
[..]
hai joepie..da's lang geleden![]()
nee geen chat schatquote:Op zondag 7 november 2004 17:50 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Hi Sannetie , da's zeker lang geleden.. "*
chat..?
ja rare vraag ...geil natuurlijk!quote:Op zondag 7 november 2004 17:52 schreef _joepie_ het volgende:
kan veel beter *zucht* .. en met jou..?
ja dat had ik kunnen verwachtenquote:Op zondag 7 november 2004 17:55 schreef Sannetie het volgende:
[..]
ja rare vraag ...geil natuurlijk!![]()
heyy halloquote:Op zondag 7 november 2004 17:56 schreef Eric_Cantona het volgende:
doe effe mee sjetten Sannetie, gezellig
* Sannetie rent naar boven en haalt de volle strijkmand naar beneden..quote:Op zondag 7 november 2004 17:58 schreef Eric_Cantona het volgende:
* Sannetie is flink bezig met de strijk
Volgens mij heeft Sannetie nu wel tijd om te komen chattenquote:Op zondag 7 november 2004 18:00 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Sannetie rent naar boven en haalt de volle strijkmand naar beneden..
Sannetie houd wel van een vent die strijken kan![]()
* Sannetie pakt haar autosleuteltjes, tas met speelgoed en scheurt naar Joepiequote:Op zondag 7 november 2004 17:56 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
ja dat had ik kunnen verwachten... kom je mij opgeilen..??
Kijk da;s een goeie actiequote:Op zondag 7 november 2004 18:02 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Sannetie pakt haar autosleuteltjes, tas met speelgoed en scheurt naar Joepie![]()
is die Eric toch niet een schatje dat die mn strijk wil doen..KUSSSSquote:Op zondag 7 november 2004 18:01 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Sannetie nu wel tijd om te komen chatten
Rode fluwelen gordijnen en "Joepies place" in neon licht daar moet ik zijn tochquote:Op zondag 7 november 2004 18:02 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Kijk da;s een goeie actie
weet je de weg nou nog steeds niet..?? de sleutel ligt onder de vergeet -me-nietjes..maar dat wist je alquote:Op zondag 7 november 2004 18:06 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Rode fluwelen gordijnen en "Joepies place" in neon licht daar moet ik zijn toch![]()
![]()
quote:Op zondag 7 november 2004 18:08 schreef Eric_Cantona het volgende:
Kom nou effe chatten Sannetie! Is gezellig, dan doe ik jou strijk
Nouhouquote:Op zondag 7 november 2004 18:09 schreef Sannetie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
* Sannetie trapt flink op haar rem..parkeert haar autotje, niet onopgemerkt, voor de deur (vrouwen en parkerenquote:Op zondag 7 november 2004 18:09 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
weet je de weg nou nog steeds niet..?? de sleutel ligt onder de vergeet -me-nietjes..maar dat wist je al
Sannetie moet niet in the house zijn, maar gewoon op fok-sexquote:Op zondag 7 november 2004 18:15 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Sannetie trapt flink op haar rem..parkeert haar autotje, niet onopgemerkt, voor de deur (vrouwen en parkeren), pakt de sleutel onder de vergeet me nietjes, maakt de deur open en stormt schreeuwend naar boven.."SANNETIE IS IN THE HOUSE.."
![]()
aha ben dus net op tijd..kleertjes uit..schortje aanquote:Op zondag 7 november 2004 18:14 schreef _joepie_ het volgende:
* Sannetie is ff koken, tot strakkies
lijkt me lekker..wel ff je schortje af doen..neem maar een servetje tegen ut knoeien..wat er naast valt "ruim" ik wel op voor jequote:Op zondag 7 november 2004 18:16 schreef _joepie_ het volgende:
* Sannetie staat in de keuken te koken met alleen een schortje voor en is net klaar op op te scheppen.. " Eet je mee lieverd..?"
Heej melis.. wat heb je dan allemaal gedaan?quote:Op zondag 7 november 2004 20:20 schreef melismay het volgende:
* Blumchen is er ook weer...Leuk weekend achter de rug
Voor de zieke, of misschien toch niet zo zieke
MMG
Als jij ziek bent krijg je inderdaad een kusjequote:Op zondag 7 november 2004 20:28 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Heej melis.. wat heb je dan allemaal gedaan?
Blumchen is ziek.. dus me krijgt een kusje..
Blumchen geeft een kusje terug!
* Blumchen maakt het woensdag helemaal goed...quote:Op zondag 7 november 2004 22:41 schreef timbob het volgende:
[..]
hihi
nou zeg, 1 zoentje na 6 uur werk!
Ja maar ik ben er toch gewoon..quote:Op maandag 8 november 2004 00:07 schreef Eric_Cantona het volgende:
* Blumchen is toch nog even wakker..
Leuk die activiteit op mIRC
mist 'n speciaal iemand wel 'n beetje
* Eric_Cantona heb meerdere speciale iemandenquote:Op maandag 8 november 2004 00:19 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ja maar ik ben er toch gewoon..
JOEPIE KOM NOWWW...KRIJG UT KOUDquote:Op maandag 8 november 2004 08:18 schreef _joepie_ het volgende:
en nu nog lekker geil met een hete dame het bed inkruipen![]()
![]()
* _joepie_ wil wel, maar moet heleaas werken....quote:Op maandag 8 november 2004 09:58 schreef Sannetie het volgende:
[..]
JOEPIE KOM NOWWW...KRIJG UT KOUD![]()
en droog
![]()
Ja.. t was nog wel erg vroeg he.. om m al neer te zettenquote:Op maandag 8 november 2004 11:45 schreef timbob het volgende:
Bloems bloemetje is weer weg
APK-keuring gehad?quote:Op maandag 8 november 2004 15:49 schreef Blumchen het volgende:
* Eric_Cantona is weer terug van de tandarts.. en t ziekenhuis...
![]()
quote:Op maandag 8 november 2004 16:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
APK-keuring gehad?
echt waar?quote:Op maandag 8 november 2004 16:06 schreef Blumchen het volgende:
[..]
ja im mijn mond.. en bloed afgegeven..
* Man_Made_God is bang voor naalden
Grrrrquote:
* Blumchen heeft met je te doen..quote:Op maandag 8 november 2004 16:09 schreef Rooie_Zita het volgende:
Ik heb al 2 dagen barstende hoofdpijn....![]()
![]()
Sexen helpt he, zeggen zequote:Op maandag 8 november 2004 16:09 schreef Rooie_Zita het volgende:
Ik heb al 2 dagen barstende hoofdpijn....![]()
![]()
Das niet bepaald vriendelijk van je....quote:
Heb een berichtje voor je achter gelaten...quote:Op maandag 8 november 2004 21:36 schreef Sauruzin het volgende:
He, ik heb toch eindelijk een fotoboek aangemaakt. Schrijf er eens wat leuks bij!
* Blumchen heeft ook een berichtje achter gelaten.. Leuke foto's!!quote:Op maandag 8 november 2004 21:36 schreef Sauruzin het volgende:
He, ik heb toch eindelijk een fotoboek aangemaakt. Schrijf er eens wat leuks bij!
quote:Op maandag 8 november 2004 23:47 schreef Eric_Cantona het volgende:
* Eric_Cantona gaat proberen 'n rustige nacht te hebben..voor 'n heel speciaal iemand, hopelijk leest ZE 't nog!
truste
en niks terug sturen.. jammerquote:Op maandag 8 november 2004 23:38 schreef Sauruzin het volgende:
He Melismay en Blumchen, dank julliewel voor berichies!![]()
ooooo, kwestie van 1 minuutje, sorry, ga het nu doen!quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:11 schreef Blumchen het volgende:
[..]
en niks terug sturen.. jammer![]()
Dank!quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:42 schreef Sauruzin het volgende:
[..]
ooooo, kwestie van 1 minuutje, sorry, ga het nu doen!
* Sannetiequote:Op dinsdag 9 november 2004 12:08 schreef Eric_Cantona het volgende:
* Sannetie vond 't wel lekker dat je erbij kroop Sannetie, lekker warrum!voor someone special!
* Sannetie maakt plaatst voor Sauruzin en stapt uit bed..ga maar lekker bij Ericje liggen die is lekker warmquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:30 schreef Sauruzin het volgende:
Tja, ik ben gewoon weer een dagje ziek hoor.
* Blumchen geeft een dikke knuffel.. t is nie tof om ziekjes te zijn..quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:30 schreef Sauruzin het volgende:
Tja, ik ben gewoon weer een dagje ziek hoor.
* Eric_Cantona rekt zich uit, kijkt naast zich, wrijft in z'n ogen en kijkt nog 'n keer naast zich, schrikt zich 'n hoedje en vraagt zich af of 't schoonheidsslaapje bij Sannetie wel geholpen heeft..quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:44 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Sannetie maakt plaatst voor Sauruzin en stapt uit bed..ga maar lekker bij Ericje liggen die is lekker warm![]()
* Blumchen trekt Eric_Cantona uit bed en kruipt er zelf lekker in.. Met een kopje thee voor Sauruzinquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:06 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
rekt zich uit, kijkt naast zich, wrijft in z'n ogen en kijkt nog 'n keer naast zich, schrikt zich 'n hoedje en vraagt zich af of 't schoonheidsslaapje bij Sannetie wel geholpen heeft..
*Bloos-bloos* Toch nog iemand die me lekker vind. Al m'n minnaars verwaarlozen me.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:01 schreef _joepie_ het volgende:
Goeienmorregen Rood lekkertje![]()
geilemorge allemaalquote:Op woensdag 10 november 2004 10:04 schreef Sjowhan het volgende:
Morge.. iemand bakkie koffie? Hele kan gezet
* _joepie_ houdt wel van lekkere hete roodharige damesquote:Op woensdag 10 november 2004 10:13 schreef Rooie_Zita het volgende:
[..]
*Bloos-bloos* Toch nog iemand die me lekker vind. Al m'n minnaars verwaarlozen me.![]()
Misschien tijd voor nieuwe![]()
HAHA die Zita! Maar je bent hier zelf ook al een tijd niet geweest toch?quote:Op woensdag 10 november 2004 10:13 schreef Rooie_Zita het volgende:
[..]
*Bloos-bloos* Toch nog iemand die me lekker vind. Al m'n minnaars verwaarlozen me.![]()
Misschien tijd voor nieuwe![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 14:02 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hmm, dus wij zijn NOG niet goed genoeg
*meldt...quote:Op woensdag 10 november 2004 13:49 schreef Sannetie het volgende:
heeyyy grollie![]()
da's lang geleden..ben het helemaal met je eens dat het niet meer is zoals het was![]()
* Sannetie mist die gasjes van toen wel een beetje![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 13:08 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
* Rooie_Zita houdt wel van lekkere hete roodharige dames![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 13:08 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
* Rooie_Zita houdt wel van lekkere hete roodharige dames![]()
![]()
![]()
Ik had het meer over mijn real-life minnaars... Maar wat niet is kan altijd nog komen, he grollie!quote:Op woensdag 10 november 2004 13:35 schreef Grollie het volgende:
[..]
HAHA die Zita! Maar je bent hier zelf ook al een tijd niet geweest toch?
Dit topic is tenslotte ook al niet meer wat het geweest is![]()
* _joepie_ slaat de uitnodiging niet afquote:Op woensdag 10 november 2004 17:00 schreef Rooie_Zita het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zita voelt zich in staat om te bewijzen dat _joepie_ van haar houdt....
![]()
Haiiiiquote:Op woensdag 10 november 2004 21:29 schreef Gutteguttegut het volgende:
melismay!
[me=blumchen] zegt.. komt goedquote:Op woensdag 10 november 2004 23:37 schreef Sjowhan het volgende:
truste iedereen.. hoop dat het maar een hete *kuch* nacht mag worden
Buk eens..?quote:Op donderdag 11 november 2004 09:51 schreef melismay het volgende:
Morruguh allemaal
* Gutteguttegut gaat heeft een boel afspraken vandaag
Ben je van plan?quote:Op donderdag 11 november 2004 10:09 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Buk eens..?![]()
*likt aan zn vingers...![]()
Ha die Sannetiequote:Op donderdag 11 november 2004 10:33 schreef Sannetie het volgende:
geile natte morgen allemaal![]()
![]()
heyy Melisquote:Op donderdag 11 november 2004 10:36 schreef melismay het volgende:
[..]
Ha die SannetieAlles goed??
Dat voel je vanzelf wel lieverd....quote:Op donderdag 11 november 2004 10:11 schreef melismay het volgende:
[..]
Ben je van plan?
heyyy Gooddaddy..das lang geledenquote:Op donderdag 11 november 2004 10:51 schreef gooddaddy het volgende:
Hmm, Sannetje,
* Sannetie heeft wel zin in Sannetje vandaag![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 10:52 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Dat voel je vanzelf wel lieverd....![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 10:57 schreef Sannetie het volgende:
[..]
![]()
* gooddaddy had even geen tijd meer om zijn geilheid hier te spui(t)en, nu welquote:Op donderdag 11 november 2004 10:56 schreef Sannetie het volgende:
[..]
heyyy Gooddaddy..das lang geleden![]()
* gooddaddy heeft altijd zin...alleen ff geen tijd![]()
I know I know....quote:Op donderdag 11 november 2004 12:34 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hij houdt gewoon van 'n directe aanpak, niet verkeerd toch?
Ik voel me ook goed... Net mijn kleine achternichtje gezien en ik word altijd zo ontzettend blij van haarquote:Op donderdag 11 november 2004 12:39 schreef Eric_Cantona het volgende:
ik voel me lekker, ontzettend slecht geslapen.. Maar de zonnestraaltjes zitten in m'n hoofd
Is lang geleden dat ik me zo gevoeld heb
Und dich, hoe is 't met jou?
Waarom moeilijk doen als het "lekkere" zo makkelijk is?quote:Op donderdag 11 november 2004 12:26 schreef melismay het volgende:
Hallo allemaal
* Gutteguttegut denkt dat Gutje wel een beetje vooruitstrevend is naar zo'n lange tijd
Dat heb ik sowieso met kleine vrolijke kinderenquote:Op donderdag 11 november 2004 12:41 schreef melismay het volgende:
Ik voel me ook goed... Net mijn kleine achternichtje gezien en ik word altijd zo ontzettend blij van haar
* _joepie_ zal proberen aan je te denken als er leuke dames voor me staanquote:Op donderdag 11 november 2004 15:05 schreef Eric_Cantona het volgende:
* _joepie_ zit zich 'n beetje te vervelen..
Als er meerdere dames zijn Joepie, stuur ze effe door
ga nou geen ruzie maken voordat er een vrouw gereageert heeftquote:Op donderdag 11 november 2004 15:15 schreef Eric_Cantona het volgende:
ik weet genoeg
had ik wel al begrepenquote:Op donderdag 11 november 2004 15:28 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vandaar die
* Sannetie weet niet of tie voor haar bestemd is maar neemt deze lange tongquote:Op donderdag 11 november 2004 12:22 schreef _joepie_ het volgende:
* Sannetie wenst ook iedereen een goedenmiddag en een speciale lange tong-voor die ene dame
_joepie_ is wel benieuwd òf z'n uitdaging wordt aangenomen
#######
* _joepie_ doet meteen mee..zoene zoene zoene (tong)zoene..!!!!quote:Op donderdag 11 november 2004 16:00 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Sannetie weet niet of tie voor haar bestemd is maar neemt deze lange tonggraag in ontvangst
![]()
zoene..zoene..zoene
NEE...NIET ECHTquote:Op donderdag 11 november 2004 15:13 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
* Sannetie zal proberen aan je te denken als er leuke dames voor me staan
ik hoop dat dit geloofwaardig overkomt
geloof je me niet.quote:Op donderdag 11 november 2004 16:04 schreef Sannetie het volgende:
[..]
NEE...NIET ECHT![]()
Hmm irc-kanaal? Waar en welke?quote:Op donderdag 11 november 2004 22:55 schreef Eric_Cantona het volgende:
'n keertje, zelfs op irc is nix te doen! Ik mis m'n portie vanavond
quote:Op vrijdag 12 november 2004 01:47 schreef Blumchen het volgende:
Hoi!
Dj Luna = liev!![]()
voor jullie.. en een dikke voor tb
![]()
![]()
What's wrong sweetiepiequote:Op vrijdag 12 november 2004 10:57 schreef Eric_Cantona het volgende:
Mogguh
Eric_Cantona heeft 'n mindere nachtrust gehad, is moe..voor 'n lieve
Tekort aan sex denk ikquote:Op vrijdag 12 november 2004 11:00 schreef melismay het volgende:
[..]
What's wrong sweetiepie
Join the club ....quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:03 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Tekort aan sex denk ik
Nee, kweet 't nie.. Voel me gewoon niet fantastisch
Ja dat zal het vast zijn jaquote:Op vrijdag 12 november 2004 11:03 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Tekort aan sex denk ik
Soms heb je van die dagen....quote:Nee, kweet 't nie.. Voel me gewoon niet fantastisch
ja.. Hij was gister in het cafe..quote:Op vrijdag 12 november 2004 10:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Goeiemorge![]()
Luna.. hebbie em gezien/gehoord dan?
Heejquote:Op vrijdag 12 november 2004 10:28 schreef Mr.Dee het volgende:
't is weer vrijdag
![]()
Iedereen een hele goede en zeer geile morgen![]()
![]()
Dat wilde ik alleen maar even horenquote:Op vrijdag 12 november 2004 11:52 schreef Eric_Cantona het volgende:
'n lieve lieve ja, maar jij mag er ook zijn Melis
ik had een 5.1quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:41 schreef melismay het volgende:
Hey Bloem!!
Hoe ging je toets?
Hee, niet mij naäpen he!quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:50 schreef Blumchen het volgende:
Njaa ik dan ook maar een kusje voor een speciaal iemand![]()
![]()
mag ik er even op wijzen dat IK hiermee begonnen was..quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:07 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Hee, niet mij naäpen he!
Daar had je patent op aan moeten vragen manneke, zoals je dat met andere dingen ook doetquote:Op vrijdag 12 november 2004 14:12 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
mag ik er even op wijzen dat IK hiermee begonnen was..
* Eric_Cantona zwaait even naar iedereen en kusjes voor de dames
Volgens mij ben IK er juist mee begonnenquote:Op vrijdag 12 november 2004 14:12 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
mag ik er even op wijzen dat IK hiermee begonnen was..
_Joepie_ zwaait even naar iedereen en kusjes voor de dames
40 days 40 nights?quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:41 schreef superbossy het volgende:
Tering ... al vanaf zeventien september geen activiteit meer gehad ... en nog te gaan tot zeventien december. Ben zo noodruftig als tien hoogbehoeftige dekhengsten, it's a nasty job, supportin' monogamieVoor de gelukkigen alhier: NEUK WAT!
Ik moet werken, wat is jouw reden?quote:Op zaterdag 13 november 2004 07:57 schreef MrBloom het volgende:
teringvroeg melisje
Ik maakte maar een geintje lieverdquote:Op zaterdag 13 november 2004 08:38 schreef MrBloom het volgende:
Ik moet sporten ... ik plas nooit in bed ... in het ergste geval wordt ik wakker van een natte droom
Ah sweetie!quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:37 schreef Eric_Cantona het volgende:
Mogguh..
*brak* en anti-geil op 't moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |