maatje..?? wtf is je probleemquote:En een beetje dimmen maatje, ik weet niet hoe oud je bent maar ik heb zeker niet bij je in de klas gezeten.![]()
Klinkt meer alsof je deze nodig hebt.quote:Op donderdag 4 november 2004 19:13 schreef PatrickM het volgende:
.. scootah, is dat ie niet zo zwaar is, en je er lekker gecontroleerd mee kan slippen (zowel voor als achter). Helaas (veels)te weinig kracht om powerslides in bochten te maken
En oja, stoppies zijn ook best grappig op een scooter
Maar dan wel met 2x 17" velgjes met straatplakkertjes gemonteerdquote:Op donderdag 4 november 2004 19:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Klinkt meer alsof je deze nodig hebt.![]()
Ideale slip-wheelie-stoppie en powerslide machine. Getunde uitvoering voor de straat heeft 60 pk.
Done ..quote:Op donderdag 4 november 2004 19:43 schreef PatrickM het volgende:
Maar dan wel met 2x 17" velgjes met straatplakkertjes gemonteerd
En een WP achterdemper, en een stoppie bestendig niet foolproof schijfrem voor.quote:Op donderdag 4 november 2004 19:48 schreef PatrickM het volgende:
Kijk, daar houden wel van![]()
![]()
Ja euh, remmen zullen ws. ook wel iets beter aan te voelen zijn dan op m'n Beemer...quote:Op donderdag 4 november 2004 19:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En een WP achterdemper, en een stoppie bestendig niet foolproof schijfrem voor.
Zonder ABS..![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 4 november 2004 21:11 schreef PatrickM het volgende:
Overigens laat ik er van het voorjaar op m'n motor stalen remleidingen zetten (en WP-vering voor).
Lars nog nieuws over de kleine? Het is pas december zover dacht ik he ..quote:Er zijn 46 ingelogde gebruikers en 34 gasten aanwezig.
quote:Op donderdag 4 november 2004 23:37 schreef ondeugend het volgende:
Tvp![]()
Geen ideequote:Op donderdag 4 november 2004 20:57 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik zag dat ik de stille liefde ben van Hoeze.Waarom doet ie in de les dan zo vervelend?
![]()
quote:Op donderdag 4 november 2004 20:57 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik zag dat ik de stille liefde ben van Hoeze.Waarom doet ie in de les dan zo vervelend?
![]()
Ehm, dit taaltje gaat zelfs boven mijn pet -en ik werk toch dagelijks met jongeren.quote:Op donderdag 4 november 2004 18:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maatje..?? wtf is je probleem? en wtf bedoel je met je klas
?
dim zelf maar en wordt eerst maar es lid voordat je de harde kern oplegt om te dimment was btw een geintje, mijn 1e post...als je lid was geweest had je dat geweten
Doe niet zo denigrerend asjeblieftquote:Op vrijdag 5 november 2004 08:55 schreef Hoeze het volgende:
Ehm, dit taaltje gaat zelfs boven mijn pet -en ik werk toch dagelijks met jongeren.
Respect…jij reageerde zo raar op een geintjequote:Zelf ben ik 40+ dus wil je daar alsjeblieft rekening mee houden?
Een beetje respect vind ik wel op zijn plaats.
Doe ik maar noem mij geen maatje meerquote:Flauwe grapjes houd je wat mij betreft maar voor je, gebruik die maar voor je maatjes.
Dit is wel weer voer voor de vrijdag middag RELquote:Op vrijdag 5 november 2004 08:55 schreef Hoeze het volgende:
[..]
Ehm, dit taaltje gaat zelfs boven mijn pet -en ik werk toch dagelijks met jongeren.
Zelf ben ik 40+ dus wil je daar alsjeblieft rekening mee houden?
Een beetje respect vind ik wel op zijn plaats.
Flauwe grapjes houd je wat mij betreft maar voor je, gebruik die maar voor je maatjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |