maatje..?? wtf is je probleemquote:En een beetje dimmen maatje, ik weet niet hoe oud je bent maar ik heb zeker niet bij je in de klas gezeten.![]()
Klinkt meer alsof je deze nodig hebt.quote:Op donderdag 4 november 2004 19:13 schreef PatrickM het volgende:
.. scootah, is dat ie niet zo zwaar is, en je er lekker gecontroleerd mee kan slippen (zowel voor als achter). Helaas (veels)te weinig kracht om powerslides in bochten te maken
En oja, stoppies zijn ook best grappig op een scooter
Maar dan wel met 2x 17" velgjes met straatplakkertjes gemonteerdquote:Op donderdag 4 november 2004 19:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Klinkt meer alsof je deze nodig hebt.![]()
Ideale slip-wheelie-stoppie en powerslide machine. Getunde uitvoering voor de straat heeft 60 pk.
Done ..quote:Op donderdag 4 november 2004 19:43 schreef PatrickM het volgende:
Maar dan wel met 2x 17" velgjes met straatplakkertjes gemonteerd
En een WP achterdemper, en een stoppie bestendig niet foolproof schijfrem voor.quote:Op donderdag 4 november 2004 19:48 schreef PatrickM het volgende:
Kijk, daar houden wel van![]()
![]()
Ja euh, remmen zullen ws. ook wel iets beter aan te voelen zijn dan op m'n Beemer...quote:Op donderdag 4 november 2004 19:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En een WP achterdemper, en een stoppie bestendig niet foolproof schijfrem voor.
Zonder ABS..![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 4 november 2004 21:11 schreef PatrickM het volgende:
Overigens laat ik er van het voorjaar op m'n motor stalen remleidingen zetten (en WP-vering voor).
Lars nog nieuws over de kleine? Het is pas december zover dacht ik he ..quote:Er zijn 46 ingelogde gebruikers en 34 gasten aanwezig.
quote:Op donderdag 4 november 2004 23:37 schreef ondeugend het volgende:
Tvp![]()
Geen ideequote:Op donderdag 4 november 2004 20:57 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik zag dat ik de stille liefde ben van Hoeze.Waarom doet ie in de les dan zo vervelend?
![]()
quote:Op donderdag 4 november 2004 20:57 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik zag dat ik de stille liefde ben van Hoeze.Waarom doet ie in de les dan zo vervelend?
![]()
Ehm, dit taaltje gaat zelfs boven mijn pet -en ik werk toch dagelijks met jongeren.quote:Op donderdag 4 november 2004 18:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maatje..?? wtf is je probleem? en wtf bedoel je met je klas
?
dim zelf maar en wordt eerst maar es lid voordat je de harde kern oplegt om te dimment was btw een geintje, mijn 1e post...als je lid was geweest had je dat geweten
Doe niet zo denigrerend asjeblieftquote:Op vrijdag 5 november 2004 08:55 schreef Hoeze het volgende:
Ehm, dit taaltje gaat zelfs boven mijn pet -en ik werk toch dagelijks met jongeren.
Respect…jij reageerde zo raar op een geintjequote:Zelf ben ik 40+ dus wil je daar alsjeblieft rekening mee houden?
Een beetje respect vind ik wel op zijn plaats.
Doe ik maar noem mij geen maatje meerquote:Flauwe grapjes houd je wat mij betreft maar voor je, gebruik die maar voor je maatjes.
Dit is wel weer voer voor de vrijdag middag RELquote:Op vrijdag 5 november 2004 08:55 schreef Hoeze het volgende:
[..]
Ehm, dit taaltje gaat zelfs boven mijn pet -en ik werk toch dagelijks met jongeren.
Zelf ben ik 40+ dus wil je daar alsjeblieft rekening mee houden?
Een beetje respect vind ik wel op zijn plaats.
Flauwe grapjes houd je wat mij betreft maar voor je, gebruik die maar voor je maatjes.
quote:Op vrijdag 5 november 2004 09:23 schreef Rausdouwer het volgende:
ja het is weer vrijdag![]()
Zo lang nogquote:Op vrijdag 5 november 2004 09:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Nog maar 3 weken totdat het salaris weer gestort gaat worden.
![]()
Hehehe jaquote:Op vrijdag 5 november 2004 09:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Nog maar 3 weken totdat het salaris weer gestort gaat worden.
![]()
Vanuit die invalshoek: ik heb nog een maand en een week 3 maanden over.quote:Op vrijdag 5 november 2004 09:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hehehe jaaan het einde van mijn salaris houd ik nog zowat een hele maand over
![]()
quote:Op vrijdag 5 november 2004 09:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
en waarom duurt het zo lang om Rausje te leren motorrijden![]()
Jij moet ook niets in jouw leerlingen stoppen, gewoon les geven is al genoegquote:Op vrijdag 5 november 2004 10:01 schreef Hoeze het volgende:
[..]
Vrouwen op de motor .. die laat ik altijd wat extra lesjes nemen voor hun eigen veiligheid.
En als ze een beetje leuk zijn dan wil ik er nog wel eens voor een langere periode achter blijven rijden.![]()
![]()
Want de liefde die je in je leerlingen stopt, daar zie je als ze eenmaal vertrokken zijn helemaal niets meer van terug.![]()
Ik had je overgrootvader kunnen zijn schat ik, dus ik mag je best maatje noemen.quote:Op vrijdag 5 november 2004 09:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Doe ik maar noem mij geen maatje meerhet is weer vrijdag hoor
Maatje je gaat te ver, ik houd altijd 2 seconden afstand.quote:Op vrijdag 5 november 2004 10:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
Jij moet ook niets in jouw leerlingen stoppen, gewoon les geven is al genoeg![]()
Maatje, taaltje…nogmaals: doe niet zo denigrerend, ventjequote:Op vrijdag 5 november 2004 10:06 schreef Hoeze het volgende:
Ik had je overgrootvader kunnen zijn schat ik, dus ik mag je best maatje noemen.![]()
Die eens rustig jongen.quote:Op vrijdag 5 november 2004 10:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Maatje, taaltje…nogmaals: doe niet zo denigrerend, ventjeen dat schat je verkeerd...
Je toon, ventje het gaat om de toon die je zetquote:Op vrijdag 5 november 2004 10:19 schreef Hoeze het volgende:
Die eens rustig jongen.
Waarom moeten we zo onvriendelijk voor mekaar zijn?
Weer zo'nquote:Dit is ook niet echt gezond in het verkeer.
Reageer je daar ook zo aggresief?
Dan kan je beter geen motor gaan rijden.![]()
Ik zet hier niet de toon.quote:Op vrijdag 5 november 2004 10:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Je toon, ventje het gaat om de toon die je zet![]()
Wat wil je nou eigenlijk bewijzen of bereiken hiermee?quote:Weer zo'ntoontje, jij bent leraar? Leuk voor je maar behandel me niet als 1 van je leerlingen
![]()
Maar je maakt niet meer uren dan wij. En motorrijden is toch een prachtige hobby?quote:Op vrijdag 5 november 2004 10:06 schreef Hoeze het volgende:
[..]
Ik had je overgrootvader kunnen zijn schat ik, dus ik mag je best maatje noemen.![]()
En het is weer vrijdag? Ik weer gewoon 6 dagen per week hoor.![]()
Tja ik ben alleen maar bezorgd jongen, ik zie de voorbeelden van verkeerd weggedrag natuurlijk dagelijks voorbijkomen.quote:Op vrijdag 5 november 2004 10:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Weer zo'ntoontje, jij bent leraar? Leuk voor je maar behandel me niet als 1 van je leerlingen
Nee iddquote:Op vrijdag 5 november 2004 10:33 schreef Hoeze het volgende:
Ik zet hier niet de toon.
Denigrerende communicatie noem ik niet normaalquote:Ik wil alleen maar normaal communiceren maar daar zijn helaas 2 partijen voor nodig.
Ik reageer alleen maar op jouw uitspraken en jouw toon die je wel degelijk (hebt ge)zet, gek hequote:Wat wil je nou eigenlijk bewijzen of bereiken hiermee?
quote:Op vrijdag 5 november 2004 10:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Je toon, ventje het gaat om de toon die je zet
[..]
Weer zo'ntoontje, jij bent leraar? Leuk voor je maar behandel me niet als 1 van je leerlingen
Dan moeten we maar weer vooraan beginnen met communiceren.quote:Op vrijdag 5 november 2004 10:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Nee idddat doe je niet of heb je ook helemaal niet gedaan (net ook weer bij mercy)
![]()
![]()
[..]
Denigrerende communicatie noem ik niet normaal
[..]
Ik reageer alleen maar op jouw uitspraken en jouw toon die je wel degelijk (hebt ge)zet, gek he?
wij komen wel naar die van jou hoor,quote:Op vrijdag 5 november 2004 10:37 schreef Hoeze het volgende:
Naar begrafenissen ga ik dus maar niet meer.![]()
Leuke speech maar niet aan mij besteedquote:Op vrijdag 5 november 2004 10:37 schreef Hoeze het volgende:
Tja ik ben alleen maar bezorgd jongen, ik zie de voorbeelden van verkeerd weggedrag natuurlijk dagelijks voorbijkomen.
En al die leerlingen denken dat ze kunnen rijden na een paar lesjes.
Ik ben al meerdere malen bedreigt door ouders dat ik hun kinderen niet goed begeleidt heb in het verkeer.
Naar begrafenissen ga ik dus maar niet meer.![]()
Boosquote:Als jij zo snel boos bent omdat je denkt dat ik je betuttel, dan is er toch is mis met je.![]()
Dat kan namelijk dodelijk zijn als je in het verkeer moet overleven op een 2 wielig voertuig.![]()
Oh vertel eens hoe dat in de jaren 30 ging danquote:Op vrijdag 5 november 2004 10:42 schreef Hoeze het volgende:Toen ik begon met rijden ging het toch allemaal anders als motorrijders onder mekaar.
Tijd voor pensioen? Als je geen lol meer hebt in je werk dan komt er weinig uit handen. Je preken over veiligheid, verkeer, voertuigbeheersing e.d. worden eerder genegeerd dan dat ze als wijsheid worden beschouwd. En dat komt puur door de negatieve uitstraling en toon. Het motiveert niet echt om te luisteren als je leerlingen de schuld geeft van jouw fouten.quote:Op vrijdag 5 november 2004 10:42 schreef Hoeze het volgende:Toen ik begon met rijden ging het toch allemaal anders als motorrijders onder mekaar.
ow, jammerquote:Op vrijdag 5 november 2004 10:48 schreef Hoeze het volgende:
Ik moet helaas weg jongens.
Tot later.
Zijn we net zo lekker aan het rellen gaat ie er als een haas vandoorquote:Op vrijdag 5 november 2004 10:48 schreef Hoeze het volgende:
Ik moet helaas weg jongens.
Tot later.
Ja is ook geen lol meer aan tegenwoordigquote:Op vrijdag 5 november 2004 10:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Zijn we net zo lekker aan het rellen gaat ie er als een haas vandoor![]()
quote:Op vrijdag 5 november 2004 10:51 schreef Hoeze het volgende:
Ik ga mij met andere hangbejaarden bezighouden.![]()
computerles geven want hij is er heel goed inquote:Op vrijdag 5 november 2004 10:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]![]()
Ja fokken lukt aardig, maar Examen aanfraguh kannie niequote:Op vrijdag 5 november 2004 11:03 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
computerles geven want hij is er heel goed in![]()
Hey Pepquote:Op vrijdag 5 november 2004 11:17 schreef Patrick281 het volgende:
Wat zijn jullie druk zeg .. even een relletje en ze zijn weer paraat.![]()
De visite(FS) van de week kwam met dit aanzetten:
[afbeelding]Binnen 40 minuten was het op.
En toen stond er nog een doosje soesjes in de koelkast..![]()
quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
je heb wat gemist hier joh![]()
quote:Op vrijdag 5 november 2004 12:30 schreef Hoeze het volgende:
En weer terug uit de les.
Jullie weten het allemaal wel beter he.
Wel eens gehoord van het spreekwoord: de beste stuurlui staan aan wal?
Als jullie zo oud zijn als ik dan worden jullie ook uitgelachen door de onwetende jeugd die altijd veel te snel denken dat ze alles weten.
Er komen niet meer antwoorden op je vragen, gaande weg het ouder worden komen er alleen maar meer vragen.
Dus?quote:Op vrijdag 5 november 2004 12:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
de meeste van ons preken op dezelfde manier als er weer es een beginnende motorrijder met een Blade wilt beginnen![]()
Ik heb last van mijn vrouwlijke kant.quote:Op vrijdag 5 november 2004 12:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
Niet willen rellen, te vroeg gaan pauzeren, en dat allemaal vlak voor het weekend
er word helemaal niet gezegd dat wij het beter weten,quote:Op vrijdag 5 november 2004 12:30 schreef Hoeze het volgende:
En weer terug uit de les.
Jullie weten het allemaal wel beter he.
Wel eens gehoord van het spreekwoord: de beste stuurlui staan aan wal?
Als jullie zo oud zijn als ik dan worden jullie ook uitgelachen door de onwetende jeugd die altijd veel te snel denken dat ze alles weten.
Er komen niet meer antwoorden op je vragen, gaande weg het ouder worden komen er alleen maar meer vragen.
quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
er word helemaal niet gezegd dat wij het beter weten,
en ik denk ook dat de meesten best open staan voor tips of kritiek, het is alleen de manier waarop dit gebracht wordt door desbetreffende persoon. [afbeelding]
Kan mij niet schelen wat jullie denken, ik val niemand zomaar aan.quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding] helemaal mijn puntVolgens mij heb je niet eens in de gaten wat je uitdraagt, Hoeze.
quote:Op donderdag 4 november 2004 22:31 schreef Patrick281 het volgende:
Lars nog nieuws over de kleine? Het is pas december zover dacht ik he ..
[[url=http://img121.exs.cx/img121/4006/Pict0002ecopy.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:36 schreef Hoeze het volgende:
Kan mij niet schelen wat jullie denken, ik val niemand zomaar aan.
Met name jij begon ineens vanuit het niets mij aan te vallen op een uiterst rare manier.
Het hoge woord is eruitquote:Volgens mij zijn jullie een stelletje zielige en gefrustreerde internetnerds die motor zijn gaan rijden omdat je denkt dat het zo stoer is.
Maatje is een normaal woord hoor in de motorwereld.quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:maak het nu helemaal mooi
mister taaltje met je dimmen en maatje
1) Ik kan niet bezig blijven he.quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Het hoge woord is eruit!
Hey Hoeze, veel plezier verder he
Wel es gehoord van context??quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:43 schreef Hoeze het volgende:
Maatje is een normaal woord hoor in de motorwereld.
Net zoals dat vriend en jongen helemaal geen verkeerde woorden zijn.
Dat is je eigen beleving.
Dimmen zeg je als je iemand niet wilt uitschelden, maar wel om duidelijk te maken dat het niet leuk is als je onheus bejegent wordt.![]()
Ja en gezien de woordkeuze van jouw vocabulaire is dat niet iets waar je echt over nadenkt.quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Wel es gehoord van context??
quote:Op donderdag 4 november 2004 18:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
maatje..?? wtf is je probleem? en wtf bedoel je met je klas
?
dim zelf maar en wordt eerst maar es lid voordat je de harde kern oplegt om te dimmen![]()
t was btw een geintje, mijn 1e post...als je lid was geweest had je dat geweten
verklaar je nader?quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:11 schreef Hoeze het volgende:
![]()
je hebt mij de oorlog verkaart ofzo?? Wat ben ik blij dat ik jou niet als leraar heb, zou je maar gebeurenquote:Op vrijdag 5 november 2004 15:10 schreef Hoeze het volgende:
[..]
![]()
ja zou je maar gebeurenquote:Op vrijdag 5 november 2004 15:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
uit Wegmisbruikers:
[..]
je hebt mij de oorlog verkaart ofzo?? Wat ben ik blij dat ik jou niet als leraar heb, zou je maar gebeuren
quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:27 schreef Logician het volgende:
gezellig topic is dit zeg
Ik kan best flauw terug zijn.quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
uit Wegmisbruikers:
[..]
je hebt mij de oorlog verkaart ofzo?? Wat ben ik blij dat ik jou niet als leraar heb, zou je maar gebeuren
Nee, maar goed dat je het even meldt.. wie weet heeft iemand er iets aan.quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:41 schreef Logician het volgende:
gaan er nog mensen naar de motorbeurs in niederrhein, duitsland zaterdag?
Hey maatje ook weer terug van pauze ?quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Normaal wel .. alleen vrijdagmiddag heeft iedereen zin om ruzie te maken.
![]()
Ach ja .. stoere motorlui he.![]()
Het zijn de kriebels voor het toerweekend.
quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:56 schreef Rausdouwer het volgende:
nee ga ik ook niet heen, moet al naar de startersdag van de KvK
(nou ja moeten, wil even kijken of ik er iets aan heb)
kijk, een hele andere contextquote:Op vrijdag 5 november 2004 16:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hey maatje ook weer terug van pauze ?![]()
Mijn sms gelezen ?quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kijk, een hele andere context![]()
Nope, foon ligt thuisquote:Op vrijdag 5 november 2004 16:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
Mijn sms gelezen ?
thxquote:Op vrijdag 5 november 2004 16:08 schreef Logician het volgende:
http://www.biker-unity.de/ daar staat ergens een routeplanner volgens mijn schoonvader
quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hey maatje ook weer terug van pauze ?![]()
Mailen is sneller bij OPM.quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:16 schreef Mercy_symbol het volgende:Mijn sms gelezen ?
Betrouwbare auto dus ANWB niet nodig, en bovendien even niets van je vriendin horen als de file 1-2 uurtjes langer duurt.quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Nope, foon ligt thuis
quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
thxthuis es kijken hoever het is, missch ga ik nog wel even kijken.
Dat zekerquote:Op vrijdag 5 november 2004 16:22 schreef Patrick281 het volgende:
Mailen is sneller bij OPM.
Iddquote:Laatste keer dat ik hem dacht te sms'en .....
Hahaaquote:Betrouwbare auto dus ANWB niet nodig, en bovendien even niets van je vriendin horen als de file 1-2 uurtjes langer duurt.![]()
Been there, done thatquote:Smoesje over lege accu kan je ook niet iedere dag herhalen.
Ikke ook niet naar duitsland, ikke mee naar startersdagquote:Op vrijdag 5 november 2004 15:41 schreef Logician het volgende:
gaan er nog mensen naar de motorbeurs in niederrhein, duitsland zaterdag?
Ik neem aan van wel, ik heb deze van jou gekregen bij Arie,quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Iddheb je wel naar het juiste nummer gedaan mercy? Mailen mag anders ook
quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Been there, done that?
Ikke heb de kleine van het weekend .. dus vandaar niet naar de startersdag.quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ikke ook niet naar duitsland, ikke mee naar startersdag
ik ben benieuwd wat het is daar,quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mijn zwager doet dat wel eens .. en mijn zus gelooft dat.
![]()
![]()
Maar ja voordeel van de twijfel zullen we maar zeggen.![]()
![]()
[..]
Ikke heb de kleine van het weekend .. dus vandaar niet naar de startersdag.![]()
quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik ben benieuwd wat het is daar,
Maarre plannen om voor jezelf te beginnen ?![]()
quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
Mijn sms gelezen ?
quote:Op vrijdag 5 november 2004 17:03 schreef Hoeze het volgende:
Zijn we iets buiten mij aan het bekokstoven?
quote:
Het eerste is oud Nederlands of zo, het tweede is helemaal niets.quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:daar kom jij vast niet vandaan
das net zoiets als:
hoochflied
sureeeequote:Op vrijdag 5 november 2004 21:46 schreef Patrick281 het volgende:
Het eerste is oud Nederlands of zo, het tweede is helemaal niets.![]()
quote:Op zaterdag 6 november 2004 09:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
sureeee![]()
Volgens mij was dit net nadat hij een CBR-600 verobert had .. kettingsmeer dus.quote:Op zaterdag 6 november 2004 10:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
Er mag wel wat tandjes gepoets worden![]()
quote:Op zaterdag 6 november 2004 10:34 schreef Mercy_symbol het volgende:ik zie nog een stukje geel wiel zitten tussen een tand
![]()
quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:24 schreef ondeugend het volgende:
Spookhuis
Dat vraag je niet aan een vrouwquote:Op zaterdag 6 november 2004 12:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat kan het nu nog zijn .. er is niets meer aangesloten.
![]()
quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:30 schreef ondeugend het volgende:
Dat vraag je niet aan een vrouw
quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Emancipatie wanneer het uitkomt..
![]()
Alles naar wens dus ?quote:Op zaterdag 6 november 2004 13:11 schreef PatrickM het volgende:
m'n motor heeft een avondje R'dam Crooswijk overleefd
Ze hebben 'm niet gepikt en gesloopt, dus naar wensquote:Op zaterdag 6 november 2004 13:34 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Alles naar wens dus ?
Dat bedoelde ik niet echtquote:Op zaterdag 6 november 2004 13:35 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ze hebben 'm niet gepikt en gesloopt, dus naar wens
Duhquote:Op zaterdag 6 november 2004 13:38 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet echt![]()
quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:32 schreef ondeugend het volgende:
Dus je kan 's avonds weer zien wat je doet in je keuken?quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:03 schreef Patrick281 het volgende:Weer een volledig huis eh.. onder stroom heeft.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:23 schreef PatrickM het volgende:
Dus je kan 's avonds weer zien wat je doet in je keuken?![]()
quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:56 schreef Rausdouwer het volgende:
nee ga ik ook niet heen, moet al naar de startersdag van de KvK
(nou ja moeten, wil even kijken of ik er iets aan heb)
quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ikke ook niet naar duitsland, ikke mee naar startersdag
Startersdag was niets. Ik ben immers al bezig met mijn vertaalbureau en ik kan nu nog alles zelf (geen personeel, dus dat scheelt al hele ingewikkelde toestanden). Ik heb al ooit met belastingdienst over administratie gesproken dus ik kan zelf nu redelijk boekhouden. Ik wilde eigenlijk wel naar workshops, maar we moesten te lang wachten omdat we tussentijds geen vragen hadden voor de aanwezige experts.quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[..]
En hoe was het vandaag?
quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:28 schreef Rausdouwer het volgende:
en ik kan nu nog alles zelf (geen personeel, dus dat scheelt al hele ingewikkelde toestanden.
quote:Persberichten: Populariteit Startersdag overweldigend (6 november 2004)
De Startersdag van de kamer van koophandel heeft ook dit jaar weer meer bezoekers getrokken dan in voorgaande jaren. In 2002 waren er 18.000 bezoekers, vorig jaar kwamen er 27.000 en dit jaar bezochten ruim 36.000 mensen de informatiebeurs voor startende ondernemers. De hoge opkomst weerspiegelt de trend van het groeiend aantal startende ondernemers, die de afgelopen twee kwartalen was waar te nemen.
quote:Mercy in strak leren pak![]()
![]()
quote:Op zaterdag 06 november 2004 11:19 schreef Switch het volgende:
Ik vind deze dingen dus echt geen minibike's ... deze kleine brommertjes zijn gewoon een paar mega goedkope namaak dingen van de ECHTE minibike's van polini , blata en grc .... ze zijn harstikke iel materialen die gebruikt zijn zijn opper cheap ..... nog beter kan je een minibike frame kopen waar een puch maxi blok in past deze kan je tenminste nog snel maken en zijn stevig
die goedkope dingen van hierboven zijn leuk voor in de woonkamer maar daar beleef je toch geen plezier mee door erop te rijden ??
btw ... burnout met minibike kan welis mijn oude beesie ... met een puch maxi blok eronder 70km/h op een auto teller en genoeg trekkracht zoals je ziet
KLIK VOOR BURNOUT
Je hebt gelijk !quote:Op zondag 7 november 2004 11:44 schreef RB het volgende:
Stap zo maar es op de motor, mooi weer hier in het noorden![]()
![]()
Nope nog nietquote:Op zondag 7 november 2004 11:48 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je hebt gelijk !
Ik dacht dat je je motor al gestald had bij M ?
Hier is het grijsquote:Op zondag 7 november 2004 11:44 schreef RB het volgende:
Stap zo maar es op de motor, mooi weer hier in het noorden![]()
![]()
Jammer dat we zo`n eind uitelkaar wonen, hadden anders wel met z`n tweeén kunnen rijdenquote:Op zondag 7 november 2004 11:54 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Hier is het grijs
Als er niks staat aangegeven mag dat iddquote:Op zondag 7 november 2004 11:55 schreef PatrickM het volgende:
Trouwens RB, ff een tussendoorvraagje: mag je nou op alle Duitse Autobahnen onbeperkt hard rijden tenzij er een lagere snelheid dan 130 staat aangegeven?
Jaaaaaaaaaa !quote:Op zondag 7 november 2004 11:53 schreef RB het volgende:
Zin om mee te gaan![]()
Zou met Luc rijden maar ik hoor niks van hem![]()
Jou kennende komt dat wel goedquote:Op zondag 7 november 2004 12:00 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa !
Maar ik kan niet... ik heb een afspraakje zo
Iemand nog tips ?
Gelijk heb je genieten zolang het zonnetje nog schijntquote:Op zondag 7 november 2004 12:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
Is hier schitterend weer, lekker zonnetje
dus ga zo ook ff rijden denk ik,
watjequote:Op zondag 7 november 2004 18:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ikke ook weer terugvan sturen door Brabandland
![]()
was weer erg lekker, voor het eerst met thermokleding gereden bevalt prima eigenlijk,![]()
19.00 Speedquote:Op zondag 7 november 2004 19:05 schreef RB het volgende:
Discovery NU
Dat vermoedde ik al. Heb ik al een keertje gezienquote:Op zondag 7 november 2004 19:13 schreef RB het volgende:
Het ging over de hayabusa
quote:Op zondag 7 november 2004 20:40 schreef RB het volgende:
Vanmiddag bij de TT baan gezien
[afbeelding]
Hayabusa met turbo. 400 pk
en dan in het zwart![]()
en dan de sound die ze producerenquote:Op zondag 7 november 2004 20:46 schreef Patrick281 het volgende:en check die zijuitlaat vooraan.
![]()
quote:Op zondag 7 november 2004 20:54 schreef RB het volgende:
En of je nog te redden bent, ik heb m`n twijfel
quote:Op zondag 7 november 2004 20:40 schreef RB het volgende:
Vanmiddag bij de TT baan gezien
[afbeelding]
Hayabusa met turbo. 400 pk
en dan in het zwart
quote:Op zondag 7 november 2004 21:05 schreef RB het volgende:
TopGear kijken![]()
Is toch het beste auto programma wat er isquote:Op zondag 7 november 2004 21:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kijk je nu ook al naar de BBC ..
Ik ga ook ff kijken ..had de Nederlandse zenders al gechecked.
Al geen BBC meer gekeken heeft sinds het zenderaanbod ermee werd uitgebreid.
Autoprogramma .. wij hebben toch niets met koekblikken?quote:Op zondag 7 november 2004 21:12 schreef RB het volgende:
Is toch het beste auto programma wat er is![]()
Ben koekblikloos dus heb niks met autosquote:Op zondag 7 november 2004 21:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Autoprogramma .. wij hebben toch niets met koekblikken?
Wat een geouwehoer zonder ondertitels.. wat doet die vrouw daar.
![]()
Amfibieauto wil ik wel als die in de uitverkoop komt.![]()
quote:Op zondag 7 november 2004 22:01 schreef RB het volgende:
Ben koekblikloos dus heb niks met autos![]()
En die kan wel een potje sturen.quote:Die vrouw is Emma Peal van de wrekers
met een frans vervoermiddelquote:Op zondag 7 november 2004 22:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar hoe kom je nu naar je werk dan?
Tja sommige auto's zijn maar gewone vervoersmiddelen.quote:Op zondag 7 november 2004 22:31 schreef RB het volgende:
met een frans vervoermiddel![]()
kun je niet echt een koekblik noemen![]()
rijd voor geen meter, ben blij dat ik vijdag m`n eigen koekblik kan ophalen
![]()
quote:Op zondag 7 november 2004 22:47 schreef RB het volgende:
Nou weet ik waarom Luc gaat duiken![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 november 2004 22:47 schreef RB het volgende:
Nou weet ik waarom Luc gaat duiken![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 november 2004 08:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
:w Goedemorgen motormensjes
Leuk bootje zeg, en waar zijn die foto's genomen ?
gaan we een keer vissen met motorclubje![]()
![]()
quote:Op maandag 8 november 2004 08:53 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
wij zijn een moterclubje!!!![]()
Net alsof jullie afkoelen tussen die meerminnenquote:Op maandag 8 november 2004 08:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Skinnydipping dan ? Na een verhitte rit even heerlijk afkoelen ..
Tussen de meerminnen..
Met dit weerquote:Op maandag 8 november 2004 08:54 schreef Patrick281 het volgende:
Skinnydipping dan ? Na een verhitte rit even heerlijk afkoelen ..
Tussen de meerminnen..
quote:Op maandag 8 november 2004 09:00 schreef ZX9R het volgende:
Met dit weer, trek ik mijn 7 mm neopreen pak aan en ga dan op zo'n 10 tot 12 meter beneden het oppervlak hangen. Daar is het dan tenminsten nog 13 graden. Dan is alleen een heel klein stukje van mijn gezicht zichtbaar. De rest is verhuld in het rubber.
Aan de oppervlakte en vlak boven de bodem is het kouder!
Misschien in mijn 7 mm neopreenquote:Op maandag 8 november 2004 09:03 schreef Patrick281 het volgende:
Een variant op leernicht .. rubberpakken fetisjist.
![]()
Maar je bent dus niet te porren voor een Fok! MC nieuwjaarsduikmeet?![]()
quote:Op maandag 8 november 2004 08:58 schreef Rausdouwer het volgende:
Net alsof jullie afkoelen tussen die meerminnen![]()
Het is een auto!quote:Op maandag 8 november 2004 08:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
Leuk bootje zeg, en waar zijn die foto's genomen ?
gaan we een keer vissen met motorclubje![]()
![]()
Het is een bootjequote:Op maandag 8 november 2004 09:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het is een auto!![]()
Zwitserland. (klikkerdeklik)![]()
quote:Op maandag 8 november 2004 09:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
Het is een bootje![]()
zitten vissen onder![]()
Simpelquote:Op maandag 8 november 2004 09:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een auto met vaarmogelijkheden.
Het is een betere auto dan boot.![]()
Rinspeed is in de eerste plaats een autobedrijf.![]()
![]()
quote:Op maandag 8 november 2004 09:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik zie nu liever bootje![]()
Of een beta-tester?quote:Op maandag 8 november 2004 09:50 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Alleen de zomer is voorbij.![]()
Maar voor jouw dan nog even andere bootjes. Rinspeed producten.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zouden ze nog een full time fotograaf alias grafisch medewerker nodig hebben?
![]()
Was het de snelheid:quote:Op maandag 8 november 2004 10:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
hmmm is toch iets minder leuk dan 1e bootje/auto
Je hebt een rood hoofd Pepijnquote:Op maandag 8 november 2004 11:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 8 november 2004 10:59 schreef ZX9R het volgende:
weer terug naar motoren?
[afbeelding]
Speciaal voor de KTM-fetesjist![]()
quote:Op maandag 8 november 2004 10:59 schreef ZX9R het volgende:
weer terug naar motoren?
Ik heb nog geen naakt gezien.quote:Op maandag 8 november 2004 11:07 schreef Rausdouwer het volgende:Of was je liever tussen de naakte vrouwen gebleven (zijn vast nog wel meer topics over toch?).
![]()
![]()
![]()
Experts aanwezig dan?quote:vraag maar aan de andere heren
ik heb geen ideequote:Op maandag 8 november 2004 11:07 schreef Rausdouwer het volgende:
Of was je liever tussen de naakte vrouwen gebleven (zijn vast nog wel meer topics over toch?).
![]()
![]()
![]()
vraag maar aan de andere heren
Shit uh.. verdorie, breng ik jou op zulke ideeën?quote:Op maandag 8 november 2004 11:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[afbeelding]Kee!
[afbeelding]
[..]
Ik heb nog geen naakt gezien.
Maar je bracht mij wel op bovenstaand idee.
[..]
Experts aanwezig dan?
quote:Op maandag 8 november 2004 11:31 schreef Rausdouwer het volgende:
Shit uh.. verdorie, breng ik jou op zulke ideeën?![]()
Ik heb het geprobeert, maar Google levert niets op.quote:Op maandag 8 november 2004 12:26 schreef RB het volgende:
Was een kort bezoek maar moet weer aan het werk![]()
André?quote:Op maandag 8 november 2004 12:21 schreef RB het volgende:
Luc je mag drie keer raden wie er met die Hayabusa bij de TT baan was![]()
Tip het is een fries![]()
Kijk daar kan ik wat mee ....quote:Op maandag 8 november 2004 12:36 schreef ZX9R het volgende:
[..]
André?
André
of was het André?
So wrong!quote:Op maandag 8 november 2004 13:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kijk daar kan ik wat mee ....
http://solo2.abac.com/avigdor/main%20html/
Idd .. het is een andere poser ..quote:Op maandag 8 november 2004 13:16 schreef ZX9R het volgende:
So wrong!
Wel een busa op een plaatje maar de verkeerde persoon. Deze komt niet uit Friesland!
Zet ff een g aan het einde van het linkje. Zo zie je niks!quote:Op maandag 8 november 2004 13:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Idd .. het is een andere poser ..![]()
Heb je zijn vrouw gezien?![]()
Dat vereist een hoop kracht en doorzettingsvermogen.
![]()
Eindresultaat mag er wezen.![]()
Done.quote:Op maandag 8 november 2004 13:47 schreef ZX9R het volgende:
Zet ff een g aan het einde van het linkje. Zo zie je niks!
Vuurtje ?quote:Op maandag 8 november 2004 15:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
quote:Op maandag 8 november 2004 16:13 schreef Patrick281 het volgende:
Hier een hunk met een naked bike.
[afbeelding]
quote:Op maandag 8 november 2004 16:20 schreef ondeugend het volgende:
Jullie mannen zijn gewoon verwende sikken !![]()
quote:Op maandag 8 november 2004 16:13 schreef Patrick281 het volgende:
Hier een hunk met een naked bike.
[afbeelding]
Owwww kijk aan !!quote:Op maandag 8 november 2004 16:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
When it serves us well..
Maar soms zijn we best bereid tot enige arbeid.
[afbeelding]
Geen dank.
quote:dag xxxx,
wat een super mooie motor heb je zeg! Echt een mooie kleurstelling ook!
Helaas is deze motor voor mij onbetaalbaar dus ik denk dat dat niks gaat
worden!
Mocht je toch interesse in de ktm hebben zonder te ruilen dan hoor ik het
graag.
met vriendelijke groet,
Sjoerd Pxxxx
Hij komt van een hele calender met motorboys ..quote:Op maandag 8 november 2004 16:30 schreef ondeugend het volgende:
Owwww kijk aan !!
Ik denk dat hij er wel mee door kan !
Het is in ieder geval een begin :')
Bedankt namens mij en vast ook namens Raus![]()
psst, t'is een Yamaha Dragster, geen HDquote:Op maandag 8 november 2004 16:51 schreef ondeugend het volgende:
Je bent te goed voor deze wereld Papsel !
Alleen maar Harleyboys op de kalender trouwens ?
Ik denk een calender voor het grote publiek en die denken bij een motor aan een shoppie.quote:Op maandag 8 november 2004 16:51 schreef ondeugend het volgende:
Je bent te goed voor deze wereld Papsel !
Alleen maar Harleyboys op de kalender trouwens ?
quote:Op maandag 8 november 2004 16:55 schreef PatrickM het volgende:
psst, t'is een Yamaha Dragster, geen HD
En toch blijf ik dit ook nog altijd een erg mooie motor vindenquote:Op maandag 8 november 2004 17:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wel een schaamteloze kopie trouwens. Alleen dan alles net even wat groter uitgevoerd door die slimme Jappen.
![]()
Pssssst..... oplichting ! de url zegt andersquote:Op maandag 8 november 2004 16:55 schreef PatrickM het volgende:
[..]
psst, t'is een Yamaha Dragster, geen HD
quote:Op maandag 8 november 2004 17:07 schreef PatrickM het volgende:
En toch blijf ik dit ook nog altijd een erg mooie motor vinden:
[afbeelding]
Suzuki Intruder C800
quote:Op maandag 8 november 2004 17:45 schreef ondeugend het volgende:
Pssssst..... oplichting ! de url zegt anders
Ik heb daar ook helemaal geen verstand van joh
quote:Op maandag 8 november 2004 17:03 schreef MutZ het volgende:
Ik verveel me weer eens, dus ik kom ook jullie spammen... PTA moet natuurlijk wel hoog eindigen...
hehe, ben ik niet de enige die dat denkt. Absoluut mee eens isquote:Op maandag 8 november 2004 16:20 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jullie mannen zijn gewoon verwende sikken !![]()
Klassequote:Op maandag 8 november 2004 16:30 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Owwww kijk aan !!
Ik denk dat hij er wel mee door kan !
Het is in ieder geval een begin![]()
Bedankt namens mij en vast ook namens Raus![]()
Ach je ziet meteen wie er vrijgezel is in dat lijstje.quote:Op maandag 8 november 2004 19:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ik als 49ste![]()
moet toch maar eens aan mijn gemiddelde gaan denken![]()
Waar kon je die lijstjes ook alweer vinden?quote:Op maandag 8 november 2004 21:09 schreef ondeugend het volgende:
086 00738 RB
115 00554 Rausdouwer
yep de enige echtequote:Op maandag 8 november 2004 12:36 schreef ZX9R het volgende:
[..]
André?
André
of was het André?
quote:Op maandag 8 november 2004 21:29 schreef ondeugend het volgende:
Alleen zijn die wel iets gedateerd... ik ben inmiddels 2000 post verder
Wel leuk hoor die lijstjes
Meeste posts doe ik overdag .. dus wat heeft dat met een relatie te maken.quote:Op maandag 8 november 2004 20:58 schreef hollander172 het volgende:
Ach je ziet meteen wie er vrijgezel is in dat lijstje.
Een relatie kost ook een hoop tijd en dat scheelt een behoorlijk aantal posts.![]()
Je moet ook wel een beetje doorgedraaide vrouw zijn om veel te posten.quote:Op maandag 8 november 2004 22:11 schreef MutZ het volgende:
er staan maar 9 vrouwen in de top 500...
Ik sta 32quote:Op maandag 8 november 2004 22:11 schreef MutZ het volgende:
er staan maar 9 vrouwen in de top 500...
quote:Op maandag 8 november 2004 22:26 schreef ondeugend het volgende:
owwww en Pepsel negeren we gewoon even nu![]()
quote:Op maandag 8 november 2004 22:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Hoiii jij ook hier .. gezellig he?
![]()
![]()
Waar sta je op 32? Op de totaallijst?![]()
quote:Op maandag 8 november 2004 23:01 schreef ondeugend het volgende:![]()
433
32 in PTA
quote:Op maandag 8 november 2004 23:04 schreef RB het volgende:
Top Gear op Veronica![]()
Herhaling van de eerste aflevering![]()
Weltrustenquote:Op maandag 8 november 2004 23:19 schreef RB het volgende:
ik ook laters duik lekker m`n bedje in![]()
![]()
Hey !!!quote:Op maandag 8 november 2004 23:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 8 november 2004 23:27 schreef ondeugend het volgende:
Hey !!!![]()
Volgens mij zijn die cijfers niet echt up to date. Riet post de laatste 4 weken ook nog amper.quote:Op dinsdag 9 november 2004 08:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
6e plaatsduidelijk te merken dat ik de laatste tijd hier wat minder ben
Zal er om spannen.quote:Op maandag 8 november 2004 22:11 schreef Patrick281 het volgende:
2 uur achter elkaar gesport.![]()
Ik ben vast ook inmiddels een stukkie hoger .. als er nog niemand na mij post dan prop ik vaak nog even een tweede of derde quote in dezelfde post.
En als ze de tekst per post nog even meenemen in de peilingen i.c.m. met het aantal posts dan blijf ik misschien nog net Lars voor als nummer 1.![]()
Waarmee je meteen de stelling weer verstevigd.quote:Meeste posts doe ik overdag .. dus wat heeft dat met een relatie te maken.![]()
![]()
Maar het afgelopen weekend was ik inderdaad amper actief.Qua Fok! hier dan..
Weet ik.quote:Op dinsdag 9 november 2004 08:35 schreef hollander172 het volgende:
Waarmee je meteen de stelling weer verstevigd.Had je Nick of moest je op iemand anders passen?
quote:Op dinsdag 9 november 2004 08:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
zeik niet, als ik 5 dagen per jaar met de auto naar de zaak ga is het veel.quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:32 schreef Patrick281 het volgende:
Voordat ik de motor in de (tegenwoordig verplichte) fietsenstalling kon parkeren moest ik eerst even 3 brommâh's aan de kant zetten.
Daardoor kwam ik 5 minuten te laat op kantoor, en daar waren ze niet blij mee.
1 minuut is al dodelijk.![]()
De rest van de mensen in de fietsenstalling zullen ook wel niet blij zijn met zo'n groot ding in het hok ..
Maar ja die werken allemaal in de fabriek dus die spreken we amper.![]()
![]()
Ik was er vorige week wel al eens langsgelopen om te zeggen dat ik daar ook moet parkeren en of ze er rekening mee wilden houden.
---
Het is hier trouwens lekker weer, mooi zonnetje over de haven.
Ik had wel een striemende wind op de motor onderweg vanochtend.
Mijn hoofd viel er zowat af ter hoogte van de nek.![]()
Maar ik geloof dat alleen Mercy verder op de motor naar het werk komt.
De rest is het net niet he qua echte motorrijder.![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:36 schreef stinkie het volgende:
zeik niet, als ik 5 dagen per jaar met de auto naar de zaak ga is het veel.
Dan had ie je maar een Fiero moeten geven als leasebak, heb je hem dat ook vertelt?quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ow ja .. jij bent ook een uitzondering. Maar ja je bent er ook niet zoveel.
![]()
![]()
Toen ik vorig jaar nog een lease auto had ben ik zelfs eens aangesproken door de directeur dat ik die wel moest gebruiken.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:56 schreef hollander172 het volgende:
Dan had ie je maar een Fiero moeten geven als leasebak, heb je hem dat ook vertelt?
Hehehe ik ga ook niet meer met de motor naar het werk hoor,quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:32 schreef Patrick281 het volgende:
Maar ik geloof dat alleen Mercy verder op de motor naar het werk komt.
De rest is het net niet he qua echte motorrijder.![]()
Ford, diesel en een tevreden bestuurder?quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:12 schreef Patrick281 het volgende:
Aan het oude model Ford Focus mankeerde ook niet zoveel..
Ik kon hem ook al niet meer volgen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:35 schreef hollander172 het volgende:
Ford, diesel en een tevreden bestuurder?
Normaal neem ik dingen wel van je aan maar dit is wel heel erg ongeloofwaardig.
Hij draait door.quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:36 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik kon hem ook al niet meer volgen.
Maar dit sloeg echt alles idd.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hij draait door.![]()
Zometeen gaat ie nog zeggen dat een Ka best een leuk autootje is op het oog.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..] anders ben ik meer tijd kwijt met de motor uit de schuur te halen dan dat ik op fiets naar mijn werk zou gaan,
dus wij gaan gezellig met auto naar werk,
Ik heb ooit een Ka als voorloopauto gehad, voordat ik een Clio kreeg.quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:41 schreef hollander172 het volgende:
Hij draait door.![]()
Zometeen gaat ie nog zeggen dat een Ka best een leuk autootje is op het oog.
Misplaatst vertrouwenquote:Op dinsdag 9 november 2004 10:46 schreef Patrick281 het volgende:
Sta even een kwartiertje op invoeren .. en wordt ik een beetje op de hak genomen hier.
Ik vertrouwde jullie.![]()
Ik heb een jaar lang een slopel corsa als lease auto gehad.quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:44 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik heb ooit een Ka als voorloopauto gehad, voordat ik een Clio kreeg.
Wat een enorme schijtbak.
Het enige wat een beetje in orde was aan die bak, was de geluidsinstallatie. Die hebben ze bij Frot wel in orde.
Maar als je met dat ding aan het gassen was, en hij ging richting topsnelheid, begon de hele auto te dansen. het leek wel alsof de auto de topsnelheid niet aankon. Onveilig kutding.
Dat is dom!quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:46 schreef Patrick281 het volgende:
Ik vertrouwde jullie.![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:35 schreef hollander172 het volgende:
Ford, diesel en een tevreden bestuurder?
Normaal neem ik dingen wel van je aan maar dit is wel heel erg ongeloofwaardig.
Toen die uitkwam in 1998 heb ik die nog even overwogen om prive te kopen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:43 schreef Mercy_symbol het volgende:en dat het geen vrouwen autootjuh is
![]()
Jij begon wel heel vroeg aan je midlife crisis niet?quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:51 schreef Patrick281 het volgende:
Toen die uitkwam in 1998 heb ik die nog even overwogen om prive te kopen.![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jij begon wel heel vroeg aan je midlife crisis niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |