Hoe maak je dat? gebakken aardappels met ei?quote:Op maandag 15 november 2004 19:48 schreef Wolfje het volgende:
Gebakken aardappels met ei er overheen en spinazie.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 16 november 2004 16:25 schreef shmoopy het volgende:
Bladerdeeg-envelopjes gevuld met spinazie, baconreepjes en kaas, aardappelgratine en een frisse salade.![]()
Het was ook schan-da-lig lekker, al zeg ik het zelf.quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:28 schreef fotoloog het volgende:
Klinkt goed![]()
De in blokjes gesneden aardappelen eerst een beetje koken, dan bakken. Wanneer dat klaar is voeg je geklutst ei toe en laat het nog even bakken.quote:Op dinsdag 16 november 2004 09:42 schreef Koningin het volgende:
Hoe maak je dat? gebakken aardappels met ei?
Het was heel erg lekker! Mooi, weet ik dat ook weer.quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:29 schreef Angeles het volgende:
Witlof met ham en kaas uit de oven, filetlapjes, krieltjes.
Ik ben wel benieuwd hoe het is. Toen ik klein was lustte ik geen lof, dat was toen een van de weinige dingen die ik echt niet at, maar nu ik 25 ben vind ik dat het eens tijd is om het nog eens te proberen.
je kan ook naar mee-eters zoeken natuurlijkquote:Op zondag 14 november 2004 13:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
wilde gaan kaasfonduen, maar dat is niet zo gezellif alleen
*naar inspiratie zoekt*
hey, hoe was het afrijden eigenlijk gegaan?>quote:Op woensdag 17 november 2004 13:15 schreef Riann het volgende:
Tomatensoep
roerbakgroente met aardappelblokjes en kip
Gezaktquote:Op woensdag 17 november 2004 13:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hey, hoe was het afrijden eigenlijk gegaan?>
roti is lekkerquote:Op maandag 15 november 2004 16:05 schreef Oblivion het volgende:
Iets met vlees, aardappels en boontjes.
De regering eet wat anders...![]()
Roti...![]()
Hm, heb je daar wellicht een receptje van?quote:Op woensdag 17 november 2004 20:13 schreef fotoloog het volgende:
Wederom Roti met varkensfricandeau in kerrie en boontjes
Zeker,ik mail hem wel ff naar je....quote:Op woensdag 17 november 2004 20:15 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Hm, heb je daar wellicht een receptje van?
Klinkt wel erg lekker trouwensquote:Op woensdag 17 november 2004 20:17 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Zeker,ik mail hem wel ff naar je....
update: ben te brak voor woorden dus het worden FRIETJES! (met varkenshaas of rosbief, ben ik nog niet helemaal uit), wat groenten en slaquote:Op donderdag 18 november 2004 11:59 schreef knuppelhout het volgende:
zelfgemaakte pasta met tomatenpaprikasaus en veg. gehaktballetjes
Of een flinke hand fijngesneden koriander met wat citroensapquote:Op donderdag 18 november 2004 13:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
de couscous ga ik denk ik met wat honing vermengen, en fijngesneden tutti frutti.
hm, ik heb geen koriander in huis. klinkt wel goedquote:Op donderdag 18 november 2004 15:13 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Of een flinke hand fijngesneden koriander met wat citroensap
Oh en troel eet ook mee!quote:Op donderdag 18 november 2004 12:16 schreef Logician het volgende:
dikke kaas-spek pannenkoeken, met heeeeeeeel veel stroop
zuurkool is niet lekker, pannenkoeken wel, van die grote vette dikke kaas-spek pannenkoekenquote:Op donderdag 18 november 2004 15:48 schreef ondeugend het volgende:
Stamppot zuurkool
balti met kip, basmatirijst, naanbrood en een Lassie van mango is niet lekker, pannenkoeken wel, van die grote vette dikke kaas-spek pannenkoekenquote:Op donderdag 18 november 2004 15:53 schreef Angeles het volgende:
Het wordt Balti met kip, basmatirijst, naanbrood en een Lassie van mango erbij.
En we hebben nog speculaaspudding voor toe.
Zuurkool is zeker wel lekker, al was ik het goed zodat het zure er af isquote:Op donderdag 18 november 2004 15:50 schreef Troel het volgende:
[..]
zuurkool is niet lekker, pannenkoeken wel, van die grote vette dikke kaas-spek pannenkoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |