maar dit is niet relaxt... damn
quote:Tegen wie?
Op dinsdag 11 september 2001 15:53 schreef Aneurism het volgende:
WOIII???
Dit soort uitspraken dragen alleen bij aan een paniekgevoel.
Arafat kan beter een last minute gaan boeken of bij een tante op zolder gaan schuilen, want dit is extreem!
[Dit bericht is gewijzigd door Joe Gain op 11-09-2001 15:58]
quote:Als uitkomt wie het gedaan heeft ben ik er ook bang voor.
Op dinsdag 11 september 2001 15:56 schreef Joe Gain het volgende:
DIT IS NIET NORMAAL!!!! DIT IS ZEKER OORLOG!!!
quote:Niet echt slim van ze om die aanslag te plegen, want voor de rest kunnen ze weinig beginnen tegen amerika en het is ook niet echt goed voor hun doel, aangezien ze de hulp van amerika nu ook wel kunnen vergeten.
Op dinsdag 11 september 2001 16:04 schreef Aneurism het volgende:
Palestijnen hebben het opgeeist...
Doodeng.
Jezus Christus....
Dit zijn geen palestijnen geweest, dit was Bin Laden.
Kaboel gaat van de kaart geveegd worden.
quote:Inderdaad! Alle vliegtuigen hebben een transponder, waarom worden er niet meteen F16s op gezet?!?!?!
Op dinsdag 11 september 2001 16:22 schreef k_man het volgende:
Wel bizar dat het luchtruim kennelijk zo slecht bewaakt wordt dat een vliegtuig zomaar over het Pentagon en Witte Huis kan vliegen.
Bovendien is er in het Noord-Atlantisch verdrag een artikel dat zegt dat als er een aanval wordt gedaan op een land van 1 der ondertekenaars dat de andere leden zullen moeten helpen bij de tegenaanval. Dus als er dikke oorlog uit voortkomt zullen wij waarschijnlijk ook erin meegezogen worden.
BTW. Dit is een van de vliegtuigen gebruikt in de aanslag...
Nog een vliegtuig op weg naar het Pentagon...
F16 onderweg om het te onderscheppen...
quote:Inderdaad, en dan zoveel miljarden willen uitgeven aan een raketschild terwijl dit zo 'eenvoudig' kan.
Op dinsdag 11 september 2001 16:22 schreef k_man het volgende:
Wel bizar dat het luchtruim kennelijk zo slecht bewaakt wordt dat een vliegtuig zomaar over het Pentagon en Witte Huis kan vliegen.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook zéér ernstig en beangstigend.
quote:Er betstaat ook nog de mogelijkheid dat het een aanslag door een van die vage home-militia's is.
Op Tuesday 11 September 2001 16:45 schreef Nutcase het volgende:
De Amerikanen zullen dit niet pikken en als ze er achterkomen wie dit gedaan heeft zullen de Amerikanen eisen dat de daders gestraft worden en flink ook. Degene die dit gedaan heeft kan beter zelf het land totaal verneuken, want de Amerikanen zijn nu woedend en wanneer ze woedend zijn willen ze in het betreffende land als beesten tekeer gaan.
Nederland was 2 jaar terug ook in oorlog met Joegoslavie hoor!!!
quote:Goeie vergelijking!
Op Tuesday 11 September 2001 17:13 schreef zeddie het volgende:
Ik denk dat ze Afganistan gaan platgooien. Misschien kunnen ze samenwerken met de Russen:)
Nederland was 2 jaar terug ook in oorlog met Joegoslavie hoor!!!
quote:De aanvliegroutes naar de vliegvelden van Washignton en New York liggen luttele minuten van de getroffen gebouwen af. Veel te weinig tijd om in te grijpen. Als je op Schiphol aanvliegt moet je eens kijken hoe ver je van hartje Amsterdam af bent......
Inderdaad! Alle vliegtuigen hebben een transponder, waarom worden er niet meteen F16s op gezet?!?!?!
Het is of een grove fout van Amerika, of het zijn echt professionals. En dan moet er haast wel een land achterzitten ja. Of Bin Laden. Irak lijkt me stug.
Niet slim jongens, straks komt die buitenlandse interventiemacht die jullie zo graag willen, maar die is dan wat anders als jullie willen.
quote:wel begrijpelijk als je ziet welke haat er is tegen de us
Op Tuesday 11 September 2001 17:25 schreef CeeJee het volgende:
Juichende Palestijnen nu op Nederland 2.....Niet slim jongens, straks komt die buitenlandse interventiemacht die jullie zo graag willen, maar die is dan wat anders als jullie willen.
Waarom niet extreem rechts of een andere organisatie in de US zelf? Ze zijn uitermate goed georganiseerd en hebben er baat bij dat een andere entiteit voor deze aanslagen verantwoordelijk wordt gehouden. En wanneer beter chaos te zaaien dan op dit moment?
hier staan wat filmpjes ook van dat vliegtuig wat de wc invliegt
damn eerste dodenbericht : 25000
what's next
quote:Ratio zet ik aan de kant, van mij mogen ze de hele zooi platgooien, dit zijn geen mensen.
Op Tuesday 11 September 2001 17:25 schreef CeeJee het volgende:
Juichende Palestijnen nu op Nederland 2.....
Ik ben zelf voor de helft Amerikaan, en mijn hart mijn troost, mijn tranen gaan uit naar familie leden, vrienden, de slachtoffers, de gewonden.
Voor degene die dit gedaan hebben, heb ik geen minachting, maar alleen teleurstelling en pity.
Je bent geen mens, je hebt geen ziel, geen hart, als je dit anderen kan aan doen.
quote:het zijn mensen die psygologisch niet in orden zijn, in hun geest ziek.
Op Tuesday 11 September 2001 17:58 schreef Carlitos het volgende:
Je bent geen mens, je hebt geen ziel, geen hart, als je dit anderen kan aan doen.
ms is dit het...hoeft niet
maar ik leef met je mee, maar heb je al nieuws over je familieleden daar?? of wonen ze daat neit in de buurt??
shit dit is echt niet te bevatten man
ik heb er nog niet echt mijn woorden voor, alleen dat ik bijna zeker weet dat dit tot vergeldingen gaat volgen enz enz enz.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |