Ik bekijk het van twee kanten.quote:Op donderdag 4 november 2004 18:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar toen realiseerde ik me dat 'hij' serieus was...
Dat maakt het geheel nog veel triester...
Ik heb soms echt te hoog op van sommige mensen...
quote:Op donderdag 4 november 2004 18:42 schreef Brighteyes het volgende:
Dat maakt het geheel nog veel triester...
quote:Op donderdag 4 november 2004 18:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik bekijk het van twee kanten.
Kom op.quote:Op donderdag 4 november 2004 18:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb zo de neiging om hier een heel verhaal te tikken... Maar grapjes uitleggen is nooit leuk..
Maar hij had gelukkig wel geleerd dat je in Nederland in dat soort gevallen een briefje achterlaat. Stevig, zodat het niet weg kan waaien.quote:Op donderdag 4 november 2004 18:52 schreef boebiedoe het volgende:
maar ging er toen als een haas vandoor..
quote:Op donderdag 4 november 2004 18:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar hij had gelukkig wel geleerd dat je in Nederland in dat soort gevallen een briefje achterlaat. Stevig, zodat het niet weg kan waaien.
dus is de fiets niet van hem...quote:Op donderdag 4 november 2004 15:43 schreef boebiedoe het volgende:
En naar deze plek waar hij lig is 'ie heen gelopen, zijn fiets ligt dus aan de andere kant.
Opgelost... slotjequote:Op donderdag 4 november 2004 19:00 schreef markiemark het volgende:
dus is de fiets niet van hem...
wat ik ook nog even wil zeggen is dat het niet helemaal klopt want hij is VAN zijn fiets geschoten dus die fiets die daar op slot staat is niet van hemquote:Op donderdag 4 november 2004 16:05 schreef milagro het volgende:
[..]
de ooggetuige zag wel degelijk bloed uit zijn hoofd stromen.
bovendien deze foto is met een GSM gemaakt, het bloed is niet goed te zien, maar is er wel degelijk als je goed kijkt, maar ja, zou je dat willen
oeps dat was dus al gezegtquote:Op donderdag 4 november 2004 19:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Opgelost... slotje![]()
De man van een collega die in dat stadsdeelkantoot werkt, was als 1 van eersten ter plaatse. De keel van Van Gogh was helemaal niet doorgesneden.quote:Op donderdag 4 november 2004 16:08 schreef ivetje het volgende:
Zijn keel, het ligt er natuurlijk aan hoe ver zijn keel is doorgesneden...als zijn halsslagader niet is geraakt zien wij op zo'n onduidelijke foto ook weinig bloed bij zijn keel denk ik.
Daarnaast, hoe laat jij een mes waarvan het snijblad inschuift zo rechtop staan
Het is wel raar dat iedereen dan zegt van wel.....quote:Op donderdag 4 november 2004 19:14 schreef snijder het volgende:
[..]
De man van een collega die in dat stadsdeelkantoot werkt, was als 1 van eersten ter plaatse. De keel van Van Gogh was helemaal niet doorgesneden.
Als ik het zelfs al onder mijn naam heb staan, waarom de moeite nemen om het alsnog te vermelden?quote:Op donderdag 4 november 2004 18:55 schreef Merovingian. het volgende:
zoals de topicstarter onder ze naam al meld:
Je bent een tactloze lul.
de foto klopt niet dus dit topic gaat eigenlijk nergens over..... neem nou die fiets die is niet van hem, zijn fiets ligt ergens op de straat waar hij door de rake schoten vanaf was gevallen.... alleen op de foto is die fiets niet te zienquote:Op donderdag 4 november 2004 18:45 schreef Copycat het volgende:
[..]Hiet
Ach, past wel bij het karakter van dit topic, trieste humor is ook humor.
nee, ze hebben waar een beperkte voorrad was, dan zouden ze drie andere belden om moeten smelten...quote:Op donderdag 4 november 2004 19:15 schreef CasB het volgende:
Hij heeft gewoon z'n beeld uit het Madame Tuseau gehaald, en hij staat daar nu al 2 dagen heel erg stil, met een grote glimlach....zo moeilijk is dat toch niet?
Of heeft hij geen beeld daarzo?
Pure stemmingmakerij.quote:Op donderdag 4 november 2004 19:15 schreef Leannetjuh-gurl het volgende:
[..]
Het is wel raar dat iedereen dan zegt van wel.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |