we zullen t morgen wel zienquote:Op donderdag 4 november 2004 18:25 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Right, die kunnen een krant schrijven/zetten/drukken en geheimhouden tot 5 uur morgenvroeg..?
Nee hoor, die krant wordt nu gezet en vanacht gedrukt, en daar staat gewoon het verhaal in dat nu al overal op internet verspreid wordt ...
'special edition en 'laatste nieuws' is zooo 1960, daar hebben we geen kranten meer voor ...
maar de mannen van de Telegraaf denken dat een beetje reclame voor hun krant nooit mis is ... oplage-cijfers, daar gaat het daar om ...
Ik heb nooit geschokt gereageerd.quote:Op donderdag 4 november 2004 18:12 schreef cultheld het volgende:
Wat een autistische mongolen lopen er rond hier op fok zeg. Zouden jullie ook zo hard lachen als ik jullie vader eens flink de keel door had gesneden? (het was een complot!) Walgelijk gewoon en ondertussen zeker 'allemaal geschokt' zijn, stelletje schijnheilige debielen.
Ik doelde ook niet op jou, meer op die mensen die hier keihard lachen om domme grappen en op dinsdag nog liepen te huilen (ik moest huilen toen ik het op tv zag bla bla bla). Dat is zooo triest gewoon.quote:Op donderdag 4 november 2004 18:27 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik heb nooit geschokt gereageerd.
Ik word gedemoniseerd waar ik bij sta, en je weet waar demonisering uiteindelijk toe leidt...
Die fiets die op slot staat, is ook niet van hemquote:Op donderdag 4 november 2004 18:34 schreef cultheld het volgende:
Alleen die fiets snap ik niet, hij had z'n fiets toch laten vallen en ging toen naar de overkant?
Er was een envelop, met daarin de brieven...quote:Op donderdag 4 november 2004 18:33 schreef Samson het volgende:
De nieuwsberichten zijn wel erg vreemd af en toe, eerst ging het om een "briefje"wat op m was gestoken en nu lees ik net dat het een brief van 5 pagina's is? dat is toch wel ff wat anders?
Dadelijk blijkt dat de 14-delige encyclopedie op zijn borst was geprikt.quote:Op donderdag 4 november 2004 18:33 schreef Samson het volgende:
De nieuwsberichten zijn wel erg vreemd af en toe, eerst ging het om een "briefje"wat op m was gestoken en nu lees ik net dat het een brief van 5 pagina's is? dat is toch wel ff wat anders?
Al die ooggetuigen hebben ook meegewerkt? De politie? Recherche?quote:Op donderdag 4 november 2004 18:16 schreef cultheld het volgende:
BTW, mocht dit waar zijn dan bied ik mijn excuses alvast aan iedereeen aan, maar dit kan ik niet geloven, het lijkt mij een walgelijke grap over een brute moord van een aantal fokkers hier. Alleen dat Telegraaf bericht baart me zorgen.
quote:Op donderdag 4 november 2004 18:28 schreef cultheld het volgende:
Dat is zooo triest gewoon.
quote:Op donderdag 4 november 2004 18:19 schreef EMW het volgende:
Humor is een manier van verwerking. Niets mis mee.
dat lijkt mij dus ook niet, maar we weten 't niet zeker.quote:Op donderdag 4 november 2004 18:37 schreef Noca het volgende:
[..]
Al die ooggetuigen hebben ook meegewerkt? De politie? Recherche?
Lijkt me niet he
Hij had een reservefiets klaar staanquote:Op donderdag 4 november 2004 18:34 schreef cultheld het volgende:
Alleen die fiets snap ik niet, hij had z'n fiets toch laten vallen en ging toen naar de overkant?
Verschillende mensen hebben gezegd dat ze een briefJE op zn borst gezien hebben, nu is het ineens een envelop met brieven erin? het zal wel kloppen hoor, maar ik vind het toch vreemdquote:Op donderdag 4 november 2004 18:35 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Er was een envelop, met daarin de brieven...
Erg aannemelijke verklaring dacht ik zo, en dat terwijl ik er niet eens bij was.
Mompelt mee met wat hiet net nog stond...quote:Op donderdag 4 november 2004 18:39 schreef Brighteyes het volgende:
Never mind...
Fundementalistische ECI boekenclub leden.quote:Op donderdag 4 november 2004 18:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dadelijk blijkt dat de 14-delige encyclopedie op zijn borst was geprikt.
Zo zwaar was Theo nou ook weer nietquote:Op donderdag 4 november 2004 18:39 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Hij had een reservefiets klaar staan
Ja, maar toen realiseerde ik me dat 'hij' serieus was...quote:Op donderdag 4 november 2004 18:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mompelt mee met wat hiet net nog stond...
... ja... inderdaad...ja...quote:Op donderdag 4 november 2004 18:40 schreef Roelxxl het volgende:
hmm denk dat Lange Frans dat niet zo kan waarderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |