abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23079246
Ziet nou niemand de kettingzaag (groene cirkel) !!!
pi_23079336
quote:
Op donderdag 4 november 2004 17:52 schreef mvt het volgende:
Trouwens, iemand al opgevallen dat er geen enkele peuk om hem heen ligt? Heeeeel vreemd
Hij was dan ook ter plekke gestopt met roken
  donderdag 4 november 2004 @ 18:01:00 #153
67174 Dos37
Come on Twente
pi_23079385
quote:
Op donderdag 4 november 2004 17:58 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Hij was dan ook ter plekke gestopt met roken
Hij rookt nog 1 keer
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_23079402
Overigens, ik betwijfel een beetje de waarde van dat op slot staan van die fiets, ik bedoel het is amsterdam en iedereen ziet ook de (excuus)-neger in de buurt..

als de fiets niet op slot had gestaan en er kennelijk langere tijd probleemloos was blijven staan, was het naar mijn idee een sterker argument voor een complot, dat had nog ongeloofwaardiger geweest..

Theo was amsterdammer, woonde lang in de stad en wat ik van dat soort mensen weet is echt wel dat die niet vergeten hun fiets op slot te zetten, zelfs al hebben ze meerdere messen in hun buik staan.

Wat betreft het bloed, dat is inderdaad een sterke 'ongerijmdheid'..
echter ik kan me best voorstellen dat bij het intreden van het mes in Theo's lichaam het bloed er in rookvorm uitgekomen is en vervlogen is in de lucht..

over de peuken, iedereen weet dat Theo de peuken in zijn vingers hield totdat ze geheel weggebrand waren ...

Ik vind nog altijd geen echt sterke bewijzen ervoor dat er hier sprake is van een op voorhand uitgedacht complot, zoiets moet je ook een beetje rationeel zien...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_23079450
quote:
Op donderdag 4 november 2004 15:37 schreef Xebrozius het volgende:
Alhoewel Tupac niet welkom is in Hilter's bunker omdat het deurbeleid geen moslims toestaat.
Mjah alleen tupac was geen moslim.

Als je wel eens ooit zijn muziek hebt geluisterd weet je dat hij juist geloof aan de kaak stelde. Later in zijn leven was hij ook meer atheist.
Zijn familie is in ieder geval christelijk.
pi_23079507
Bizar, de telegraaf komt morgen wel met ongelooflijke onthullingen, het zal toch niet waar zijn?
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_23079511
quote:
Op donderdag 4 november 2004 18:01 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Hij rookt nog 1 keer
Dan is hij flink de sigaar...
  donderdag 4 november 2004 @ 18:10:36 #158
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23079570
quote:
Op donderdag 4 november 2004 17:15 schreef Insomaniac het volgende:
Als je dit topic achterstevoren leest, is het allemaal best aannemelijk.
*proest*
pi_23079592
quote:
Op donderdag 4 november 2004 18:04 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Mjah alleen tupac was geen moslim.
Nou ja, het is wel een neger natuurlijk !
pi_23079600
quote:
Op donderdag 4 november 2004 18:11 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Nou ja, het is wel een neger natuurlijk !
Dat dan weer wel
pi_23079610
Wat een autistische mongolen lopen er rond hier op fok zeg. Zouden jullie ook zo hard lachen als ik jullie vader eens flink de keel door had gesneden? (het was een complot!) Walgelijk gewoon en ondertussen zeker 'allemaal geschokt' zijn, stelletje schijnheilige debielen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23079635
Ik weet ook niet meer wat ik wel en niet moet geloven hoor!
Waar gaat het heen met deze wereld? Wie is de volgende?
pi_23079651
Onthullingen over moord Van Gogh
AMSTERDAM - De Telegraaf komt morgen met nieuwe spectaculaire onthullingen over de moord op Theo van Gogh. Het team van verslaggevers is vandaag gestuit op ontwikkelingen die amper voor mogelijk worden gehouden.
  donderdag 4 november 2004 @ 18:14:03 #164
17061 mvt
blame Canada
pi_23079657
quote:
Op donderdag 4 november 2004 18:07 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Dan is hij flink de sigaar...
En de as wordt door de sigaretten van de aanwezige gedaan
We were to understand there would be pie and punch?
pi_23079697
BTW, mocht dit waar zijn dan bied ik mijn excuses alvast aan iedereeen aan, maar dit kan ik niet geloven, het lijkt mij een walgelijke grap over een brute moord van een aantal fokkers hier. Alleen dat Telegraaf bericht baart me zorgen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23079726
quote:
Op donderdag 4 november 2004 18:16 schreef cultheld het volgende:
BTW, mocht dit waar zijn dan bied ik mijn excuses alvast aan iedereeen aan, maar dit kan ik niet geloven, het lijkt mij een walgelijke grap over een brute moord van een aantal fokkers hier. Alleen dat Telegraaf bericht baart me zorgen.
Dat heb ik dus ook
pi_23079757
Die fiets is niet van Theo. Hij is eerst neergeschoten aan de andere kant van de weg, vervolgens te voet naar de andere kant van de weg gegaan en daar in elkaar gezakt. Beter opletten mensjes.
  donderdag 4 november 2004 @ 18:19:47 #168
85508 EMW
Vivimus quad somniamus
pi_23079766
quote:
Op donderdag 4 november 2004 18:12 schreef cultheld het volgende:
Wat een autistische mongolen lopen er rond hier op fok zeg. Zouden jullie ook zo hard lachen als ik jullie vader eens flink de keel door had gesneden? (het was een complot!) Walgelijk gewoon en ondertussen zeker 'allemaal geschokt' zijn, stelletje schijnheilige debielen.
Humor is een manier van verwerking. Niets mis mee.

En wanneer gaan we eens een minuut stilte houden voor al die kinderen die dagelijks in Afrika en andere plekken op de wereld sterven? Menselijke hypocrisie...
pi_23079772
quote:
Alleen dat Telegraaf bericht baart me zorgen.
als telegraaf-berichten je zorgen gaan maken, denk ik dat je daar eerder aan zal moeten werken, dan anderen aan te vallen omdat ze misschien wat anders denken dan jij dat doet ...

Ga maar lekker morgen de Telegraaf kopen, mocht je echter geen geld willen uitgeven aan financiele uitbating van die moord, kun je wat er in zal staan al lezen op de FP van Fok!:
Van Gogh bereidde eigen uitvaart voor
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 4 november 2004 @ 18:20:52 #170
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_23079793
quote:
over een brute moord van een aantal fokkers hier
Hebben wij het opeens gedaan?
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_23079811
.
pi_23079826
quote:
Op donderdag 4 november 2004 18:20 schreef RM-rf het volgende:

[..]

als telegraaf-berichten je zorgen gaan maken, denk ik dat je daar eerder aan zal moeten werken, dan anderen aan te vallen omdat ze misschien wat anders denken dan jij dat doet ...

Ga maar lekker morgen de Telegraaf kopen, mocht je echter geen geld willen uitgeven aan financiele uitbating van die moord, kun je wat er in zal staan al lezen op de FP van Fok!:
Van Gogh bereidde eigen uitvaart voor
Dat is al oud nieuws hoor, ik denk echt wel dat de telegraaf met een ander verhaal komt
  donderdag 4 november 2004 @ 18:24:03 #173
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_23079855
quote:
Op donderdag 4 november 2004 17:15 schreef Insomaniac het volgende:
Als je dit topic achterstevoren leest, is het allemaal best aannemelijk.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_23079880
quote:
Op donderdag 4 november 2004 17:55 schreef detulp050 het volgende:
Ziet nou niemand de kettingzaag (groene cirkel) !!!
[afbeelding]
ik had em al eerder tot slipper gedoopt.
Extremistisch gematigd.
pi_23079891
quote:
Op donderdag 4 november 2004 18:22 schreef Samson het volgende:

[..]

Dat is al oud nieuws hoor, ik denk echt wel dat de telegraaf met een ander verhaal komt
Right, die kunnen een krant schrijven/zetten/drukken en geheimhouden tot 5 uur morgenvroeg..?
Nee hoor, die krant wordt nu gezet en vanacht gedrukt, en daar staat gewoon het verhaal in dat nu al overal op internet verspreid wordt ...
'special edition en 'laatste nieuws' is zooo 1960, daar hebben we geen kranten meer voor ...

maar de mannen van de Telegraaf denken dat een beetje reclame voor hun krant nooit mis is ... oplage-cijfers, daar gaat het daar om ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')