Hij was dan ook ter plekke gestopt met rokenquote:Op donderdag 4 november 2004 17:52 schreef mvt het volgende:
Trouwens, iemand al opgevallen dat er geen enkele peuk om hem heen ligt? Heeeeel vreemd
Hij rookt nog 1 keerquote:Op donderdag 4 november 2004 17:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij was dan ook ter plekke gestopt met roken![]()
Mjah alleen tupac was geen moslim.quote:Op donderdag 4 november 2004 15:37 schreef Xebrozius het volgende:
Alhoewel Tupac niet welkom is in Hilter's bunker omdat het deurbeleid geen moslims toestaat.
Dan is hij flink de sigaar...quote:Op donderdag 4 november 2004 18:01 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hij rookt nog 1 keer
*proest*quote:Op donderdag 4 november 2004 17:15 schreef Insomaniac het volgende:
Als je dit topic achterstevoren leest, is het allemaal best aannemelijk.
Nou ja, het is wel een neger natuurlijk !quote:Op donderdag 4 november 2004 18:04 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Mjah alleen tupac was geen moslim.![]()
Dat dan weer welquote:Op donderdag 4 november 2004 18:11 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel een neger natuurlijk !
En de as wordt door de sigaretten van de aanwezige gedaanquote:Op donderdag 4 november 2004 18:07 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dan is hij flink de sigaar...
Dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 4 november 2004 18:16 schreef cultheld het volgende:
BTW, mocht dit waar zijn dan bied ik mijn excuses alvast aan iedereeen aan, maar dit kan ik niet geloven, het lijkt mij een walgelijke grap over een brute moord van een aantal fokkers hier. Alleen dat Telegraaf bericht baart me zorgen.
Humor is een manier van verwerking. Niets mis mee.quote:Op donderdag 4 november 2004 18:12 schreef cultheld het volgende:
Wat een autistische mongolen lopen er rond hier op fok zeg. Zouden jullie ook zo hard lachen als ik jullie vader eens flink de keel door had gesneden? (het was een complot!) Walgelijk gewoon en ondertussen zeker 'allemaal geschokt' zijn, stelletje schijnheilige debielen.
als telegraaf-berichten je zorgen gaan maken, denk ik dat je daar eerder aan zal moeten werken, dan anderen aan te vallen omdat ze misschien wat anders denken dan jij dat doet ...quote:Op donderdag 4 november 2004 18:16 schreef cultheld het volgende:
Alleen dat Telegraaf bericht baart me zorgen.
Hebben wij het opeens gedaan?quote:Op donderdag 4 november 2004 18:16 schreef cultheld het volgende:
over een brute moord van een aantal fokkers hier
Dat is al oud nieuws hoor, ik denk echt wel dat de telegraaf met een ander verhaal komtquote:Op donderdag 4 november 2004 18:20 schreef RM-rf het volgende:
[..]
als telegraaf-berichten je zorgen gaan maken, denk ik dat je daar eerder aan zal moeten werken, dan anderen aan te vallen omdat ze misschien wat anders denken dan jij dat doet ...
Ga maar lekker morgen de Telegraaf kopen, mocht je echter geen geld willen uitgeven aan financiele uitbating van die moord, kun je wat er in zal staan al lezen op de FP van Fok!:
Van Gogh bereidde eigen uitvaart voor
quote:Op donderdag 4 november 2004 17:15 schreef Insomaniac het volgende:
Als je dit topic achterstevoren leest, is het allemaal best aannemelijk.
ik had em al eerder tot slipper gedoopt.quote:Op donderdag 4 november 2004 17:55 schreef detulp050 het volgende:
Ziet nou niemand de kettingzaag (groene cirkel) !!!
[afbeelding]
Right, die kunnen een krant schrijven/zetten/drukken en geheimhouden tot 5 uur morgenvroeg..?quote:Op donderdag 4 november 2004 18:22 schreef Samson het volgende:
[..]
Dat is al oud nieuws hoor, ik denk echt wel dat de telegraaf met een ander verhaal komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |