quote:Op donderdag 4 november 2004 16:27 schreef LangeJan het volgende:
Waarom heeft niemand de beste man meegenomen. Weet je hoeveel een ECHTE van Gogh waard is.. Hij zou in een museum moeten hangen en niet zomaar op straat moeten liggen.
Ja, en die dingen zijn niet te tillen zo zwaar.quote:Op donderdag 4 november 2004 16:32 schreef DigiStorm het volgende:
[..]
zoals hierboven staat was dit een robotcloon![]()
Scherp!quote:Op donderdag 4 november 2004 16:27 schreef LangeJan het volgende:
Waarom heeft niemand de beste man meegenomen. Weet je hoeveel een ECHTE van Gogh waard is.. Hij zou in een museum moeten hangen en niet zomaar op straat moeten liggen.
Zeg, hoor jij nou niet eigenlijk te zeggen dat dit geen ONZ is en dat we TRU niet belachelijk mogen maken?quote:Op donderdag 4 november 2004 16:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 november 2004 16:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zeg, hoor jij nou niet eigenlijk te zeggen dat dit geen ONZ is en dat we TRU niet belachelijk mogen maken?![]()
quote:Op donderdag 4 november 2004 16:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Scherp!
Mensen in TRU maken zichzelf al belachelijk, mijns inziens.quote:Op donderdag 4 november 2004 16:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zeg, hoor jij nou niet eigenlijk te zeggen dat dit geen ONZ is en dat we TRU niet belachelijk mogen maken?![]()
Nee.quote:Op donderdag 4 november 2004 16:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vrijheid van Meningsuitingquote:Op donderdag 4 november 2004 16:37 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Mensen in TRU maken zichzelf al belachelijk, mijns inziens.
Je bedoeld, die heeft het bloed snel opgeruimd voor de foto??quote:Op donderdag 4 november 2004 16:40 schreef Escape2Dawn het volgende:
Het was die Neger... die heeft alles gedaan
quote:Op donderdag 4 november 2004 16:40 schreef Escape2Dawn het volgende:
Het was die Neger... die heeft alles gedaan
Pas maar op als ik binnenkort in Dordrecht ben.quote:Op donderdag 4 november 2004 16:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vrijheid van Meningsuiting![]()
Samen met Pim Fortuyn.quote:Op donderdag 4 november 2004 16:46 schreef Jyrun het volgende:
Kun je je inbeelden wat voor gevolgen het zou hebben als Theo opeens tevoorschijn kwam en zei dat het allemaal opgezet spel was?
Ja, hij zal niet meer welkom zijn in Hitler's bunker :').quote:Op donderdag 4 november 2004 16:46 schreef Jyrun het volgende:
Kun je je inbeelden wat voor gevolgen het zou hebben als Theo opeens tevoorschijn kwam en zei dat het allemaal opgezet spel was?
Smile... you're on candid camera..haha..ha...ha...quote:Op donderdag 4 november 2004 16:48 schreef boebiedoe het volgende:
Joehoeeeee, het was maar een garpje. :').
quote:Op donderdag 4 november 2004 16:38 schreef yvonne het volgende:
TRUers hebben ook humor hoor
Grappig, en dat zou bij al zn nummers zo moeten zijn? En bij elk nummer iets anders? Weet je nog bij welk nummer het was van dat help me?quote:Op donderdag 4 november 2004 16:12 schreef Elin het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog dat een kinderstem dan "help me help me" zei..
rest ben ik vergeten.. was wel heel duidelijk allemaal, vond het wel geinig
quote:Op donderdag 4 november 2004 16:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]! Ik zie die marokaan al voor me: "Da was ik nie! Da was een neger!".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |