geen flauw idee meer, is al een jaar of 5 terug.. was met een muziekprogje... maar welke???quote:Op donderdag 4 november 2004 16:13 schreef L4zY het volgende:
[..]
haha ziek.. ik ga dat ook proberen.. hoe doe je achterstevoren luisteren?
Geweldig topic btw.![]()
Mensen neuken zelfs op poppen, dus waarom niet?quote:Op donderdag 4 november 2004 16:16 schreef Orcaman1984 het volgende:
En die ooggetuigen zien niet het verschil tussen een echt persoon en een pop...![]()
Zijn dat mensen?quote:Op donderdag 4 november 2004 16:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mensen neuken zelfs op poppen, dus waarom niet?
Yep, slagersmessen behoren tot het nieuwe no-nonsense beleid van de Amsterdamse politie. Cohen pakt de boel stevig aan daarquote:Op donderdag 4 november 2004 16:19 schreef LangeJan het volgende:
Ja, je hebt gelijk.. en dat briefje wat op zijn borst geprikt was, was een parkeerbon, omdat je daar niet zomaar het fietspad mag blokkeren.
ik zie em al liggen met zo'n plak kauwgom op z'n buikquote:Op donderdag 4 november 2004 16:14 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
kauwgom.
Durf jij mij een onmens te noemen?quote:Op donderdag 4 november 2004 16:19 schreef hallodagg het volgende:
Zijn dat mensen?![]()
Ooggetuigen hadden de zwarte muppet die in de goot lag ook niet genoemd tijdens het onderzoek van de politie.quote:Op donderdag 4 november 2004 16:16 schreef Orcaman1984 het volgende:
En die ooggetuigen zien niet het verschil tussen een echt persoon en een pop...![]()
Hoezo "Als"quote:Op donderdag 4 november 2004 16:18 schreef hallodagg het volgende:![]()
erg creatief! Als het nou eens waar zou zijn.....
![]()
![]()
Dat durf ikquote:Op donderdag 4 november 2004 16:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Durf jij mij een onmens te noemen?![]()
quote:Op donderdag 4 november 2004 16:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoezo "Als"....
Ik woon in Groningen naast een shagfabriek, 1 zo'n schoorsteen is wel genoeg.quote:Op donderdag 4 november 2004 16:26 schreef fayakill het volgende:
het is wel raar, al die blanken in Amsterdam...
van gogh had zowiezo allang al moeten verhuizen naar groningen ofzo
quote:Op donderdag 4 november 2004 16:27 schreef LangeJan het volgende:
Waarom heeft niemand de beste man meegenomen. Weet je hoeveel een ECHTE van Gogh waard is.. Hij zou in een museum moeten hangen en niet zomaar op straat moeten liggen.
Fuk jou, weetjewel!quote:Op donderdag 4 november 2004 16:25 schreef hallodagg het volgende:
Dat durf ik![]()
zoals hierboven staat was dit een robotcloonquote:Op donderdag 4 november 2004 16:27 schreef LangeJan het volgende:
Waarom heeft niemand de beste man meegenomen. Weet je hoeveel een ECHTE van Gogh waard is.. Hij zou in een museum moeten hangen en niet zomaar op straat moeten liggen.
quote:Op donderdag 4 november 2004 16:27 schreef LangeJan het volgende:
MIsschien moet ik straks die film dan ook maar van achteren naar voren gaan kijken..quote:Op donderdag 4 november 2004 16:05 schreef Elin het volgende:
TROUWENS... als je muziek van Tupac achterstevoren luistert krijg je allemaal hele rare boodschappen te horen (heb ik lang geleden eens voor de gein gedaan)
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |