zoiets vermoede ik al, daarom ben ik maar gestopt...quote:Op donderdag 4 november 2004 16:03 schreef merlin693 het volgende:
@The_stranger niet zo serieus op in gaan joh...hij zit te dollen
maar jij bent dan ook blontquote:Op donderdag 4 november 2004 16:05 schreef Brighteyes het volgende:
Afgezien van de genialiteit van Xebro schoot het wel voor 1 nano-seconde door mijn hoofd 'Zou het een geintje zijn?'...
Dat is eens te meer bewijs voor de theorie dat zowel Pim als Theo robotdubbelgangers hadden en dat ze nu dus in hun bunker zitten!quote:Op donderdag 4 november 2004 16:02 schreef WAik het volgende:
[..]
bij pim lag er ook al geen bloed op straat
Wat denk je dat die telegraaf fotograaf erbij stond toen theo door zijn bene zakte. Dat die ook in het "complot" zit. Die persoon moest toch nog naar de plek des onheils?quote:Op donderdag 4 november 2004 16:04 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nou ja, daarom staat het ook tussen haakjes. Maar waar ik op doel, is dat ik het vreemd vind dat er niemand bij het slachtoffer zelf kijkt. Of zou hij daar al heel erg dood zijn?
1: De dader liet het mes niet 180 graden in zijn keel zitten. enquote:Op donderdag 4 november 2004 16:05 schreef Elin het volgende:
Oh my god, een neger, in amsterdam!!!!!![]()
Kweenie hoor maar csi, dat is toch ook in scene gezet..
Enne.. ik heb op discovery bij trauma team (als we het dan toch over tv programmas hebben) gezien dat als je een mes erin laat zitten het helemaal niet hoeft te bloeden. Pas als je het eruit haalt kan het bloed vaak naar buiten..
Volgens het nieuws was ie eerst naar zijn afspraak gegaan en toen hij naar buiten ging werd ie aangesproken door de man die hem vermoorde, dus lijkt me wel dat zijn fiets op slot stond (wie zegt trouwens dat het zijn fiets is?!)
TROUWENS... als je muziek van Tupac achterstevoren luistert krijg je allemaal hele rare boodschappen te horen (heb ik lang geleden eens voor de gein gedaan)
![]()
Die persoon wist gewoon dat Theo op dat moment en op die plek vermoord zou wordenquote:Op donderdag 4 november 2004 16:05 schreef milagro het volgende:
[..]
de ooggetuige zag wel degelijk bloed uit zijn hoofd stromen.
bovendien deze foto is met een GSM gemaakt, het bloed is niet goed te zien, maar is er wel degelijk als je goed kijkt, maar ja, zou je dat willen
jka hey? zoals wat?quote:Op donderdag 4 november 2004 16:05 schreef Elin het volgende:
TROUWENS... als je muziek van Tupac achterstevoren luistert krijg je allemaal hele rare boodschappen te horen (heb ik lang geleden eens voor de gein gedaan)
![]()
Dan klinkt het minder kut.quote:Op donderdag 4 november 2004 16:09 schreef L4zY het volgende:
[..]
jka hey? zoals wat?
quote:Op donderdag 4 november 2004 16:06 schreef milagro het volgende:
[..]
maar jij bent dan ook blont
Ik weet alleen nog dat een kinderstem dan "help me help me" zei..quote:Op donderdag 4 november 2004 16:09 schreef L4zY het volgende:
[..]
jka hey? zoals wat?
Vond ik ook.. was mijn vriend het toen niet mee eens.. maar goed..quote:Op donderdag 4 november 2004 16:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dan klinkt het minder kut.
*zucht*quote:Op donderdag 4 november 2004 16:08 schreef the-shit het volgende:
[..]
Wat denk je dat die telegraaf fotograaf erbij stond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die met de ballen in de bek.
ja hahahaquote:Op donderdag 4 november 2004 16:13 schreef Orcaman1984 het volgende:
Yeah right! Verveelde je je ofzo??
haha ziek.. ik ga dat ook proberen.. hoe doe je achterstevoren luisteren?quote:Op donderdag 4 november 2004 16:12 schreef Elin het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog dat een kinderstem dan "help me help me" zei..
rest ben ik vergeten.. was wel heel duidelijk allemaal, vond het wel geinig
kauwgom.quote:Op donderdag 4 november 2004 16:08 schreef ivetje het volgende:
Daarnaast, hoe laat jij een mes waarvan het snijblad inschuift zo rechtop staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |