het ging hem gewoon om die fiets!quote:Op donderdag 4 november 2004 15:46 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Of dezelfde marokkaan die 'm later gewoon wou ophalen.
HET WAREN VERDOMME DE MUPPETS TOCH!!!!quote:Op donderdag 4 november 2004 15:48 schreef P8 het volgende:
er ligt ook een verdachte slipper tegen de stoeprand aan. ik denk dat dat een ontsnappingluik is voor de echte theo en dat hij een pop heeft achter gelaten.
Bizar... Mindcontrol.quote:Op donderdag 4 november 2004 15:39 schreef HastaLaNova het volgende:
Dat was ook exact wat ik dacht toen ik het hoorde!
Hoezo 'gezellig'? Waar haal jij dat uit?quote:Op donderdag 4 november 2004 15:57 schreef Biancavia het volgende:
Ja, maar, serieus... waarom staan die mensen er zo 'gezellig' bij te kletsen?
quote:Op donderdag 4 november 2004 15:58 schreef The_stranger het volgende:
Was hij niet na de eerste aanval de straat overgestoken???
Met andere woorden, het is zijn fiets helemaal niet?
En die agent had zijn vest om,omdat hij gewaarschuwd was dat er een vuurwapen incident had plaatsgevonden??
En als je zovaak CSI kijkt, kun je ook weten dat er bij schotwonden niet eens zo heel veel bloed vrij hoeft te komen, zeker niet bij een klein kaliber. Zijn keel kun je helemaal niet goed zien op deze foto, dus het bloed op zijn keel ook niet.
Je tekening zit vol (foute/twijfelachtige) aannames...
en de neger en de slipper dan?quote:Op donderdag 4 november 2004 15:58 schreef The_stranger het ook niet.
volgende:
Die neger zit gewoon een beetje om zich heen te kijken!!!!quote:Op donderdag 4 november 2004 15:59 schreef Murray het volgende:
Hoezo 'gezellig'? Waar haal jij dat uit?
Die ene vrouw heeft haar hand voor haar mond, of die staat te gapen, of ze is in shock....
(Ik ga uit van het laatste)
bij pim lag er ook al geen bloed op straatquote:Op donderdag 4 november 2004 15:39 schreef Cutie het volgende:
Links van de bretels op de foto zit bloed...
Maar, you have a point. Dit is iets wat mij meteen ook al opviel.
Ik bedoel, als er een foto mét bloed geweest was, had De Telegraaf die echt wel geplaatst hoor!
Ja die neger is zijn slipper kwijt. wat een gelul zeg.....quote:Op donderdag 4 november 2004 16:00 schreef P8 het volgende:
[..]
en de neger en de slipper dan?
misschien is er een verband tussen die 2
Nou ja, daarom staat het ook tussen haakjes. Maar waar ik op doel, is dat ik het vreemd vind dat er niemand bij het slachtoffer zelf kijkt. Of zou hij daar al heel erg dood zijn?quote:Op donderdag 4 november 2004 15:59 schreef Murray het volgende:
[..]
Hoezo 'gezellig'? Waar haal jij dat uit?
Die ene vrouw heeft haar hand voor haar mond, of die staat te gapen, of ze is in shock....
(Ik ga uit van het laatste)
halsslagaderquote:Op donderdag 4 november 2004 15:58 schreef The_stranger het volgende:
Zijn keel kun je helemaal niet goed zien op deze foto, dus het bloed op zijn keel ook niet.
In Afrika dragen ze ook allemaal slippers!quote:Op donderdag 4 november 2004 16:00 schreef P8 het volgende:
[..]
en de neger en de slipper dan?
misschien is er een verband tussen die 2
Ramptoerisme. Dat is echt iets voor "nette" burgers. Je weet wel, die nu het hardste schreeuwen over hoe erg het wel niet is gesteld met Nederland maar wel verlekkerd gaan kijken naar de plek des onheils.quote:Op donderdag 4 november 2004 15:57 schreef Biancavia het volgende:
Ja, maar, serieus... waarom staan die mensen er zo 'gezellig' bij te kletsen?
Nou, eh, wat denk je?quote:Op donderdag 4 november 2004 16:04 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Of zou hij daar al heel erg dood zijn?
de ooggetuige zag wel degelijk bloed uit zijn hoofd stromen.quote:Op donderdag 4 november 2004 15:42 schreef Absinth het volgende:
Die neger op de foto, erg verdacht idd
Maar wel gek dat je geen bloed ziet, hij is toch door minstens 7 kogels geraakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |