Het was meneer de uil die van Gogh vermoorde met een bazooka.quote:Op donderdag 4 november 2004 20:59 schreef Biancavia het volgende:
Straks komt de onthulling!
Dit wordt complex.quote:Op donderdag 4 november 2004 23:03 schreef BroesWillems het volgende:
ik vond hem trouwens geniaal in de Rijst reclame!
wat maakt nou uit, 't is gewoon lekker!![]()
Dat was Buch toch?quote:Op donderdag 4 november 2004 23:03 schreef BroesWillems het volgende:
ik vond hem trouwens geniaal in de Rijst reclame!
wat maakt nou uit, 't is gewoon lekker!![]()
Zat hij in het complot en waarom wou hij Theo dood hebben?quote:Op donderdag 4 november 2004 23:21 schreef Murray het volgende:
[..]
Dat was Buch toch?
Kijk eens goed op de foto...quote:Op donderdag 4 november 2004 23:25 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Zat hij in het complot en waarom wou hij Theo dood hebben?
Was het omdat Notenrijst niet te vreten was en Lassie nu een dikke neger als reclame campagne heeft ingezet?
Wat maakt het nou uit?quote:Op donderdag 4 november 2004 23:21 schreef Murray het volgende:
[..]
Dat was Buch toch?
Ja, maaaar! ik heb het!quote:Op donderdag 4 november 2004 23:25 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Zat hij in het complot en waarom wou hij Theo dood hebben?
Was het omdat Notenrijst niet te vreten was en Lassie nu een dikke neger als reclame campagne heeft ingezet?
Timmie uit South Park zat ook in het complot!!?quote:Op donderdag 4 november 2004 23:26 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ja, maaaar! ik heb het!
Lassie kwam hem waarschuwen om dat Timmie in de put was gevallen!
Oh my god, they killed Theo!quote:Op donderdag 4 november 2004 23:27 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Timmie uit South Park zat ook in het complot!!?
met nootjesquote:Op donderdag 4 november 2004 23:28 schreef Brighteyes het volgende:
Ik moet ineens aan pindakaas denken...
ja, maar, ondertussen zit Timmie nog in de put....quote:Op donderdag 4 november 2004 23:32 schreef DaMook het volgende:
Eigenlijk wilde die neger de fiets die daar staat jatten, maar kwam dit allemaal ineens ertussen en nu staat ie te wachten tot alles daar opgelost is enzo zodat ie de fiets alsnog mee kan nemen.
Jij probeert van twee walletjes te eten, voor je eigen bestwil bedank ikquote:Op donderdag 4 november 2004 16:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fuk jou, weetjewel!
![]()
Zouden de replies van serieuze mensen in deel 2 net zo hard doorgaan?quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:43 schreef Brighteyes het volgende:
Het blijft een heel dankbaar topic!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |