1 ding is zeker, dan houd ik pas ergens halverwege 2005 op met lachen.quote:Op donderdag 4 november 2004 19:24 schreef -Xerxes- het volgende:
1 ding is zeker; mocht het in scene gezet zijn dan is dit wmb nú al de stunt van de eeuw
Helemaal mee eens er klopt ook niets vooral wat er op die foto staat lopt niet..... die fiets al helemaal niet!!!quote:Op donderdag 4 november 2004 19:51 schreef Olivier_B_Bommel het volgende:
Flikker toch op joh, een fiets die op slot is gezet door hem; hij was gevallen en naar de overkant gestrommeld, en daar neer gestoken, theo's fiets ligt aan de andere kant van de straat. Van oor tot oor gebeurd ook bij het slachten van een dier (lees: ramadan)
En nog wat: waarom zou hij in scene zijn gezet dan? En dan ook nog de marokkanen de schuld ervan geven?? Lijkt me vrij onlogisch !!!
Van gogh is dood klaar uit....quote:Op donderdag 4 november 2004 19:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
1 ding is zeker, dan houd ik pas ergens halverwege 2005 op met lachen.
Dat snap ik ook wel...quote:Op donderdag 4 november 2004 20:00 schreef Leannetjuh-gurl het volgende:
[..]
Van gogh is dood klaar uit....![]()
Zaanstad hier, AT5 is hier ook op de kabelquote:Op donderdag 4 november 2004 21:30 schreef Biancavia het volgende:
22.15 uur op AT5.
Iemand uit Amsterdam hier?
Ik weet nog niet of ik hierom wil lachen of huilen....quote:Op donderdag 4 november 2004 19:51 schreef Olivier_B_Bommel het volgende:
Flikker toch op joh, een fiets die op slot is gezet door hem; hij was gevallen en naar de overkant gestrommeld, en daar neer gestoken, theo's fiets ligt aan de andere kant van de straat. Van oor tot oor gebeurd ook bij het slachten van een dier (lees: ramadan)
En nog wat: waarom zou hij in scene zijn gezet dan? En dan ook nog de marokkanen de schuld ervan geven?? Lijkt me vrij onlogisch !!!
Ja, verdorie, met al die speculaties over die persconferentie kom ik helemaal niet meer aan mijn verslag toe.quote:Op donderdag 4 november 2004 21:36 schreef Murray het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik hierom wil lachen of huilen....
Die begint pas over een dik half uur. Tot die tijd wordt er toch alleen maar slap geluld, want niemand weet iets. Ga dus maar gewoon met je verlag verder.quote:Op donderdag 4 november 2004 21:41 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, verdorie, met al die speculaties over die persconferentie kom ik helemaal niet meer aan mijn verslag toe.
Jij was al aan het aftellen vanaf je openingspost?quote:Op donderdag 4 november 2004 19:53 schreef Xebrozius het volgende:
Ik kom echt niet meer bij![]()
Toen ik het uitgeschreven had in kladblok was ik al aan het aftellen...quote:Op donderdag 4 november 2004 21:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jij was al aan het aftellen vanaf je openingspost?
quote:Op donderdag 4 november 2004 22:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
"ALS CHIEL MONTAGNE NIET BINNEN 2 WEKEN TERUG IS OP PRIME TIME ZAL TINEKE DE NOOIJ HET VOLGENDE SLACHTOFFER ZIJN"
Oh, ik zat te tellen, als je de waarden van de letters van THEO VAN GOGH bij elkaar optelt, ze dan in het hexidecimale stelsel gaat omzetten en ze vervolgens natuurlijk omzet naar het arabische schrift, komt de volgende boodschap er uit: "ALS CHIEL MONTAGNE NIET BINNEN 2 WEKEN TERUG IS OP PRIME TIME ZAL TINEKE DE NOOIJ HET VOLGENDE SLACHTOFFER ZIJN"
Zou dát het nieuws van de telegraaf van morgenochtend zijn?
Oh, ik zat te tellen, als je de waarden van de letters van THEO VAN GOGH bij elkaar optelt, ze dan in het hexidecimale stelsel gaat omzetten en ze vervolgens natuurlijk omzet naar het arabische schrift, komt de volgende boodschap er uit: "ALS CHIEL MONTAGNE NIET BINNEN 2 WEKEN TERUG IS OP PRIME TIME ZAL TINEKE DE NOOIJ HET VOLGENDE SLACHTOFFER ZIJN"
moet je eens in MS Word TINEKE DE NOOY intiepen in 36pts letters en dan als font Wingdings selecteren ... *brrr*quote:Op donderdag 4 november 2004 22:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zou dát het nieuws van de telegraaf van morgenochtend zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |