Dat is wel waar maar stel nou dat zijn keel aan de andere kant is opengesneden zodat je het net op de foto niet kunt zien.... dan zou het nog wel kunnen kloppen, maar als nog je kunt niet alles even goed zien op de foto zelfs het mes in zijn borst zie je niet goedquote:Op donderdag 4 november 2004 19:24 schreef snijder het volgende:
[..]
Pure stemmingmakerij.
Volgens de bertichtgeving zou zijn keel tot op de nekwervels zijn doorgesneden. Dat zou je voolgens mij op de foto moeten kunnne zien en zou er echt wel wat meer bloed op de straat hebben gelegen, al dood of niet.
Ssssst! De sint bestaat ook nog!quote:Op donderdag 4 november 2004 19:26 schreef Bupatih het volgende:
Net of JP en consorten daar aan gaan meewerken
Ja doei dikke neus dag he, dalijk ga je me vertellen dat die dood zijn!quote:Op donderdag 4 november 2004 19:26 schreef DIA het volgende:
elvis en tupac leven ook nog steeds
Maar wat ook zo dus is, zijn keel was open gesneden een poos nadat hij al dood was dus dan stroomt het bloed ook niet echt meer dus als je dan de keel open snijd spuit het bloed er ook niet zo hevig meer uitquote:Op donderdag 4 november 2004 19:24 schreef snijder het volgende:
[..]
Pure stemmingmakerij.
Volgens de bertichtgeving zou zijn keel tot op de nekwervels zijn doorgesneden. Dat zou je voolgens mij op de foto moeten kunnne zien en zou er echt wel wat meer bloed op de straat hebben gelegen, al dood of niet.
Ik lach me naarquote:Op donderdag 4 november 2004 18:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb zo de neiging om hier een heel verhaal te tikken... Maar grapjes uitleggen is nooit leuk..
Nee dat denk ik niet hoor, je kunt het bloed gewoon niet goed zien op die foto, waarom zou van gogh zijn dood in scene zetten? hij wou zelfs geen beveiliging omdat hij dacht dat niemand hem toch wat zou aandoen.... en dan inneens moord in scene zetten....nee dacht het nietquote:Op donderdag 4 november 2004 19:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Wel in scene gezet, maar hij is dood.. gewoon een hele mooie zelfmoord![]()
\quote:Op donderdag 4 november 2004 19:28 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Ja doei dikke neus dag he, dalijk ga je me vertellen dat die dood zijn!![]()
![]()
Hij is filmmaker hoor, bedenker van scenario's!quote:Op donderdag 4 november 2004 19:32 schreef Leannetjuh-gurl het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet hoor, je kunt het bloed gewoon niet goed zien op die foto, waarom zou van gogh zijn dood in scene zetten? hij wou zelfs geen beveiliging omdat hij dacht dat niemand hem toch wat zou aandoen.... en dan inneens moord in scene zetten....nee dacht het niet![]()
Als hij het wel in scene had gezet dan zou hij het bloed niet vergeten lijkt mijquote:Op donderdag 4 november 2004 19:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij is filmmaker hoor, bedenker van scenario's!
En nog een foutje behalve dan conclusie op de foto over dat die fiets van hem is: de man heeft volgensmij geen oortje in maar volgensmij belt hij met een mob. de abulance maarja dat kan je ook niet goed zienquote:Op donderdag 4 november 2004 19:35 schreef Leannetjuh-gurl het volgende:
[..]
Als hij het wel in scene had gezet dan zou hij het bloed niet vergeten lijkt mij![]()
we hebben hier zelfs kunnen lezen over hoe het gebeurdequote:Op donderdag 4 november 2004 19:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
\
Bambi's moeder is ook dood
Wat een wrede wereld is het toch hé?quote:Op donderdag 4 november 2004 19:46 schreef just me het volgende:
[..]
we hebben hier zelfs kunnen lezen over hoe het gebeurde![]()
waarvan overtuigd?quote:Op donderdag 4 november 2004 19:47 schreef BB-King het volgende:
Ik ben overtuigd... vooral die neger vond ik erg verdacht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |