Welke ander?quote:Op donderdag 4 november 2004 14:07 schreef twi het volgende:
He golfer, kan jij even die andere uit V&A verwijderen. Ik voel me net Ronald Koeman
Waarover ik in V&A feedback aan het posten benquote:Op donderdag 4 november 2004 14:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Welke ander?![]()
De beste.quote:Op donderdag 4 november 2004 14:04 schreef twi het volgende:
Wij zijn AJAX!!!
Denk je dat ten Cate in dit stadium weg zou willen bij Barca?quote:Op donderdag 4 november 2004 14:13 schreef JeroenV het volgende:
De naam Van Gaal zal ook wel weer opduiken als Koeman ontslagen wordt. Blind heb ik liever niet. Doe maar Ten Cate ofzo.
Als hij hoofdcoach wil worden wel.quote:Op donderdag 4 november 2004 14:19 schreef JaWi het volgende:
Denk je dat ten Cate in dit stadium weg zou willen bij Barca?
Ik hoop het. Maar waar haal je deze wijsheid vandaan?quote:Op donderdag 4 november 2004 14:48 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Als hij hoofdcoach wil worden wel.
Iemand die de gemiddelde leeftijd niet omhooghaalt, maar wel de gemiddelde lengte.quote:Ajax richt vizier op Poolse middenvelder Mila
Volgens de Poolse krant Super Express heeft Ajax zijn oog laten vallen op de Poolse middenvelder Sebastian Mila. Tijdens een duel tussen Groclin en Gornik Zabrze zou de speler bekeken zijn door scouts vanuit Amsterdam, waarbij hij een goede indruk achterliet.
De 22-jarige Mila is een 1.78 meter lange linkermiddenvelder. Naar verluidt zou hij twee miljoen euro moeten kosten. Ajax zou zich, mede door de aanhoudende belangstelling voor Maxwell, op die positie willen versterken.
Daarover schreef ik gisteravond in het voorgaande deel al:quote:Op donderdag 4 november 2004 15:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Van het altijd betrouwbare Voetbalzone:
[..]
Iemand die de gemiddelde leeftijd niet omhooghaalt, maar wel de gemiddelde lengte.
quote:Op woensdag 3 november 2004 23:13 schreef golfer het volgende:
Benodigdheden: Lange fysiek sterke spits en lange fysiek sterke centrumverdediger.
Maar wat doet technische staf? Die gaan een Poolse linkermiddenvelder lopen scouten.
Alsof we niet al genoeg middenvelders hebben.
Contractje aanbieden per wedstrijd dat ie fit is en speelt?quote:Terwijl de selectie en de technische staf in Israel verbleef bezocht Jari Litmanen De Toekomst. Het contract van de Fin bij FC Lahti is inmiddels afgelopen. Aansluitend is hij naar Amsterdam teruggekeerd. In de winterstop hoopt hij een contract bij een Europese club af te dwingen. In de tussentijd zou hij zijn conditie graag op peil willen houden bij Ajax. Een officieel verzoek daratoe heeft hij overigens nog niet gedaan. "Misschien kan dat bij Ajax. Ik verblijf de komende tijd toch in Nederland, want ik heb hier een huis" zo liet hij weten in de GPD-bladen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |