Linkse rakkers die in leugens over gelijkheid gelovenquote:Op donderdag 4 november 2004 13:27 schreef accelerator het volgende:
Wie stemt hier in godsnaam op de SP?
Hmmm, mag mijn stem dan zwaarder tellen dan die van jou, omdat ik vast wel intelligenter ben?quote:Op donderdag 4 november 2004 13:33 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Linkse rakkers die in leugens over gelijkheid geloven![]()
Let's face it, gelijkheid bestaat niet.
Een van de basisprincipes van het liberalisme, waar ik het volkomen mee eens ben.
Gelijkwaardigheid is niet hetzelfde als gelijkheid.quote:Op donderdag 4 november 2004 13:42 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Hmmm, mag mijn stem dan zwaarder tellen dan die van jou, omdat ik vast wel intelligenter ben?
Als mensen gelijkwaardig zijn, welk onderscheid moet je dan nog maken?quote:Op donderdag 4 november 2004 13:44 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Gelijkwaardigheid is niet hetzelfde als gelijkheid.
Niemand kan gelijk zijn, we zijn allemaal uniek behalve de Chinezen.quote:Op donderdag 4 november 2004 13:45 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Als mensen gelijkwaardig zijn, welk onderscheid moet je dan nog maken?
Vandaar dat hier een slotje opgaat.quote:Wanneer je een topic opent, verwachten we behalve dat het onderwerp iets met politiek te maken heeft ook dat er een opening tot discussie instaat. Daar bedoelen we mee dat je in ieder geval een eigen onderbouwde mening over het onderwerp deponeert. Het enkel kopiėren en plakken van een tekst die je elders gevonden hebt wordt niet op prijs gesteld. Een topic openen met alleen een poll als openingspost ook niet. Je mag natuurlijk wel een poll in je openingspost gebruiken als deze dient voor nadere invulling van een inhoudelijke openingspost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |