Misschien dat Chello net als @Home ook gebruikt maakt van een nieuwe ip-range (zie m'n post hierboven)?quote:Op maandag 22 november 2004 13:00 schreef smash789 het volgende:
Hmmmm... Ik heb Chello, en kan www.suprnova.org dus niet bereiken. Net effe met een proxy-server geprobeerd en dan doet ie het wel. Blokkeert Chello die website???
Bepaalde servers blocken ip-ranges die niet in gebruik zijn, geloof ik.quote:Op maandag 22 november 2004 13:39 schreef smash789 het volgende:
Maar waarom zou dat er dan voor moeten zorgen dat bepaalde websites niet zichtbaar zijn?
quote:Failure of server APACHE bridge:
No backend server available for connection: timed out after 10 seconds.
Build date/time: May 8 2003 15:20:38
Change Number: 257949
Hier geen problemen.quote:Op woensdag 24 november 2004 18:34 schreef Kevin1Bravo het volgende:
www.releases4u.com Al een hele tijd down, is Brein weer actief?
Hier niet (meer)quote:Op maandag 29 november 2004 12:01 schreef Nolius het volgende:
http://www.anwb.nl/
Zo plat als een dubbeltje
Iddquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:11 schreef yootje het volgende:
En MSN ligt er weer eens uit...
idd, kon bij mij ook niet slechter uitkomen, maja webmessenger doet 't goedquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:15 schreef yootje het volgende:
Nu niet meer
Damn,z e hadden toenet wel een slecht moment uitgekozen zeg.
Zelfde probleem hier.. De hele dag alquote:Op zondag 12 december 2004 17:53 schreef Funnie het volgende:
Probeer het later opnieuw
De Microsoft® .NET Passport-service was wegens een tijdelijk probleem niet in staat aan je verzoek te voldoen. Probeer het later opnieuw.
Wazig is het wel.. Die van mij en mijn dochter werken. Van mijn man en zoon niet
ik had hetzelfde hier in Doetinchem, zie mijn vorige post. Na achten was de modem offline en om 23.30 was alles weer verholpen.quote:Op zondag 12 december 2004 19:43 schreef pieter_pontiac het volgende:
WTF is er met Chello aan de hand? Hij laadt pagina;s half of helemaal niet, is retetraag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |