Tief op kutnoobquote:Op donderdag 4 november 2004 11:38 schreef koffiejunk het volgende:
Doe alsjeblieft normaal...![]()
quote:Op donderdag 4 november 2004 11:45 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
Hij droomdt nu over die franse zustertjes.
bah, domme mensenquote:Op donderdag 4 november 2004 11:42 schreef BlackDraco het volgende:
[..]
Tief op kutnoob
wat begrijp jij niet aan de woorden :" tief op "quote:Op donderdag 4 november 2004 11:51 schreef koffiejunk het volgende:
[..]
bah, domme mensen
get lost ofzo kind![]()
Sterk puntquote:Op donderdag 4 november 2004 11:42 schreef BlackDraco het volgende:
[..]
Tief op kutnoob
als je dan de volgende keer gewoon helemaal niet reageert , krijg je ook niet van zulke opmerkingenquote:Op donderdag 4 november 2004 11:56 schreef koffiejunk het volgende:
sorry hoor, maar als ik tegen één ding niet kan, dan zijn het wel dit soort topics...
maargoed ik zal jullie met rust laten![]()
Hé psssst, koffiejunk...quote:Op donderdag 4 november 2004 11:56 schreef koffiejunk het volgende:
sorry hoor, maar als ik tegen één ding niet kan, dan zijn het wel dit soort topics...
maargoed ik zal jullie met rust laten![]()
Das een afstandquote:Op donderdag 4 november 2004 11:42 schreef Slaaitjuh het volgende:
over 12 lichtjaren
Die ligt nog niet (helemaal) in coma.quote:Op donderdag 4 november 2004 12:15 schreef Tokay het volgende:
Lang kan het nooit meer duren?
Dat denk ik bij de Paus ook altijd.
Nee, die stuitert zowat de tanden uit z'n bek tegen de mic... ALS ie tanden heeftquote:Op donderdag 4 november 2004 12:19 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Die ligt nog niet (helemaal) in coma.
En je twijfelt er niet aan of dit echt zo is?quote:Op donderdag 4 november 2004 12:24 schreef Pracissor het volgende:
Arafat speelt een spelletje eigenlijk had hij er helemaal geen zin meer in. De 'slimme man' leid zijn volgenlingen en zijn vijand Israel gewoon om de tuin als een echte Machavelli.
Hij wou gewoon stiekem naar de VS om daar te chillen op de beach van Cali en zijn door de EU-gesponsorde zakcentjes te vergokken in Las Vegas. Maar zoiets is natuurlijk moeilijk te verkopen aan zijn arabische broeders. Dus nu is hij zogenaamd in coma en dalijk gaat hij natuurlijk dood, lachend in zijn vuistje zet hij nu ondertussen in op Rood.
Dat denk ik bij Bernard ook al 5 jaar.quote:Op donderdag 4 november 2004 12:15 schreef Tokay het volgende:
Lang kan het nooit meer duren?
Dat denk ik bij de Paus ook altijd.
En bij Fidel Castro.quote:Op donderdag 4 november 2004 12:31 schreef Murray het volgende:
Dat denk ik bij Bernard ook al 5 jaar.
(![]()
)
Juliana!quote:Op donderdag 4 november 2004 12:37 schreef Tokay het volgende:
[..]
En bij Fidel Castro.![]()
quote:Op donderdag 4 november 2004 12:26 schreef BlackDraco het volgende:
[..]
En je twijfelt er niet aan of dit echt zo is?
quote:Op donderdag 4 november 2004 11:42 schreef BlackDraco het volgende:
[..]
Tief op kutnoob
Onkruid vergaat niet.quote:Op donderdag 4 november 2004 12:51 schreef Tokay het volgende:
Of de Weduwe Rost Van Tonningen.
Gaat ook maar niet dood.
onrustzaaierquote:Op donderdag 4 november 2004 16:15 schreef Absinth het volgende:
Hij schijnt al dood te zijn:
2:00 PM ISRAELI SECURITY SOURCES HAVE JUST INFORMED ME THAT THEY HAVE SOLID INDICATIONS THAT YASSER ARAFAT HAS PASSED AWAY. I WANT TO STRESS that these are as yet UNCONFIRMED security reports. Israeli media reports say military forces have been placed on full alert, ready to move into Palestinian areas at the first sign of trouble if indeed the Palestinian leader has died. Israeli Defense Minister Shaul Mofaz is meeting in emergency session with senior security officials in Tel Aviv to discuss the possible remaifications of Arafat's passing. The Palestinian leader was rushed to intensive care in a hospital in France overnight after he slipped into a coma. A scheduled news conference by his doctor’s this morning was abruptly cancelled, leading to speculation that Arafat may have passed away or be at death’s door. Palestinian officials, who have confirmed that their leader is gravely ill, are meeting in emergency session in Ramallah. According to press reports, Arafat stopped breathing for a time overnight, along with other signs of possible imminent death.
http://www.ddolan.com/
En we wachten afquote:Op donderdag 4 november 2004 14:34 schreef SanCoTec het volgende:
Ik denk om 16.48 vandaag
Er zit wel tijdsvershil tussen he, dus het kan vast nog.quote:Op donderdag 4 november 2004 16:47 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
En we wachten af
Tussen nl en frankrijk?quote:Op donderdag 4 november 2004 17:22 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Er zit wel tijdsvershil tussen he, dus het kan vast nog.
* Alcatraz kijkt op Teletekst en schrikt..quote:Op donderdag 4 november 2004 17:27 schreef Alcatraz het volgende:
Exact op dit moment.
nu.nlquote:Israëlische media: Arafat overleden
Uitgegeven: 4 november 2004 17:43
Laatst gewijzigd: 4 november 2004 17:44
AMSTERDAM - Israëlische media hebben donderdag het overlijden van de Palestijnse leider Arafat gemeld. Volgens de commerciële televisiezender en de militaire radio overleed Arafat in het militaire hospitaal bij Parijs, waar hij vorige week was opgenomen.
Meer volgt
Sjongejonge, die weet ook niet wat ie wilquote:Op donderdag 4 november 2004 17:48 schreef Silmarwen het volgende:
Hij is nu weer niet dood
OMG!quote:Op donderdag 4 november 2004 12:05 schreef Omaha het volgende:
Vanmiddag 17:48 uur
Israel zegt dattie dood is..quote:Op donderdag 4 november 2004 17:51 schreef woeeiiii het volgende:
Hijs alleen hersen dood
Als het je niet bevaltquote:Op donderdag 4 november 2004 17:54 schreef julekes het volgende:
Leuk man, een pooltje houden over wanneer iemand de pijp uit gaat. Niveautje hoor.![]()
wel!quote:Op donderdag 4 november 2004 17:53 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Niet dus
Opgestaan uit de doodquote:Op donderdag 4 november 2004 17:53 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Niet dus
Desalnietemin, poolen op iemands dood. Niveautje hoor.quote:Op donderdag 4 november 2004 17:55 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt :w
Die man is gewoon een terrorist hoor
nu.nl! franse bronnen. oh wacht.. nee toch nietquote:Op donderdag 4 november 2004 17:58 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Kijk es naar CNN
je bent hier ook in ONZ, en mongolen als mij knowall paultjuhhhh en avani posten hier en nog 100 anderequote:Op donderdag 4 november 2004 17:54 schreef julekes het volgende:
Leuk man, een pooltje houden over wanneer iemand de pijp uit gaat. Niveautje hoor.![]()
quote:Op donderdag 4 november 2004 17:58 schreef julekes het volgende:
[..]
Desalnietemin, poolen op iemands dood. Niveautje hoor.
Zal ik een topic openen om op iemands anders dood te poolen? Noem eens een leuke naam?quote:Op donderdag 4 november 2004 17:59 schreef Silmarwen het volgende:
[..]![]()
Hohmannquote:Op donderdag 4 november 2004 18:01 schreef julekes het volgende:
[..]
Zal ik een topic openen om op iemands anders dood te poolen? Noem eens een leuke naam?
[opendeurintrap]Julekes[/opendeurintrap]quote:Op donderdag 4 november 2004 18:01 schreef julekes het volgende:
[..]
Zal ik een topic openen om op iemands anders dood te poolen? Noem eens een leuke naam?
Nou miauw dan maar. Tegen zoveel intellect kan ik niet op.quote:Op donderdag 4 november 2004 18:06 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
[opendeurintrap]Julekes[/opendeurintrap]
Die had je kunnen verwachttenquote:Op donderdag 4 november 2004 18:07 schreef julekes het volgende:
[..]
Nou miauw dan maar. Tegen zoveel intellect kan ik niet op.
Neejoh.. haaltrie niet..quote:Op donderdag 4 november 2004 18:08 schreef Sauruzin het volgende:
zondag half 6!
En 00:13 wordt dit weer ongedaan gemaakt.quote:Op donderdag 4 november 2004 18:09 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Neejoh.. haaltrie niet..
Vavavond om 22:20 wordt bekend gemaakt dat hij om 21:58 is overleden!
offtopicquote:Op donderdag 4 november 2004 18:10 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
En 00:13 wordt dit weer ongedaan gemaakt.
De TT moet worden, De DOOD en WEDEROPSTANDING van Arafat!, place your bets!quote:Op donderdag 4 november 2004 18:13 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
offtopic
quote:Op donderdag 4 november 2004 18:14 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
De TT moet worden, De DOOD en WEDEROPSTANDING van Arafat!, place your bets!
Hij is bij bewust zijnquote:Op donderdag 4 november 2004 18:22 schreef Me_Wesley het volgende:
Telt hersendood ook als dood?
Dat zeg je ook alleen maar omdat jouw voorspelling dan beter uit komt.quote:Op donderdag 4 november 2004 18:24 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Hij is bij bewust zijn
Dus in zijn geval niet!
Daar is ie het zelf vast niet mee eens...quote:De Amerikaanse president Bush heeft donderdag tijdens een persconferentie in Washington kort gereageerd op het bericht over de mogelijke dood van Arafat. "God hebbe zijn ziel", zei de president.
Shhttquote:Op donderdag 4 november 2004 18:27 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat jouw voorspelling dan beter uit komt.
Hersendood is een vorm van dood. dus.
Bier in de ochtendquote:Op donderdag 4 november 2004 19:15 schreef BlackDraco het volgende:
Ik gok voor 2 flesjes bier op morgenvroeg 7:36
Ik zat toen heel toevallig CNN te kijken.. gelijk BREAKING NEWS! ARAFAT IS NOT DEAD!quote:Op donderdag 4 november 2004 18:29 schreef blue.eyes het volgende:
[..]
Daar is ie het zelf vast niet mee eens...
maar goed ik zeg: 22.04 Mark my words
Dat doen echte kerelsquote:Op donderdag 4 november 2004 19:20 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Bier in de ochtend![]()
Dat is 's avondsquote:Op vrijdag 5 november 2004 09:45 schreef Pistol_Pete het volgende:
Ik gok op vannacht 23:59![]()
Volgens mij zijn er idd mensen die zullen blijven ontkennen dat hij dood is, ook al zien ze het met eigen ogenquote:Op vrijdag 5 november 2004 10:28 schreef Slaaitjuh het volgende:
hij gaat niet dood want hij is heilig enzo
sja zou ook nog kunnen, aangezien zn dood steeds onkent wordt, misschien is ie al een week dood en dan horen we het ....quote:Op zaterdag 6 november 2004 11:35 schreef foksuk1981 het volgende:
eergisteren
Duracelquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:42 schreef BlackDraco het volgende:
Hij is nog niet dood hoor, over een paar uur ploppen ze de batterijen uit z'n kont en dan is ie pas dood
Pech had ik goa het alle topic over arafat niet doorlezen of dat a was zegtquote:Op dinsdag 9 november 2004 16:24 schreef JaWi het volgende:
Leuk, originele grap.
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:29 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Pech had ik goa het alle topic over arafat niet doorlezen of dat a was zegt
misschien heb ik t dus wel goed !!!quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:28 schreef 907 het volgende:
nieuwe dag, nieuwe kansen![]()
ik denk dat t nu echt niet lang meer kan gaan duren, dus ik gok op vandaag 18:00![]()
![]()
en dan gaat ie engeltjes zienof de duivel
![]()
![]()
![]()
Je zou de dikke van dale eens moeten doorlezenquote:Op dinsdag 9 november 2004 16:29 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Pech had ik goa het alle topic over arafat niet doorlezen of dat a was zegt
Ik ken hem ook naar nergens laten bezorgenquote:Op dinsdag 9 november 2004 17:59 schreef 907 het volgende:
Zet dat kratje maar vast koud BlackDraco !![]()
![]()
![]()
fck, moet ik helemaal naar deventer ...
kan je hem op opsturen? [afbeelding]
...@hotmail.comquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:32 schreef BlackDraco het volgende:
[..]
Ik ken hem ook naar nergens laten bezorgen
Dan komt er een krat bier uit je diskettedrive zettenquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:45 schreef 907 het volgende:
[..]
...@hotmail.com
quote:Op donderdag 11 november 2004 08:59 schreef Tokay het volgende:
Ik zeg: vrijdagavond 12 november, om 19.07 u.
72 maagden.quote:Op donderdag 11 november 2004 12:11 schreef Yodaah het volgende:
Wie heeft er gewonnen? En belanrijker nog: wát heeft hij/zij gewonnen??![]()
zijn die er nog?quote:Op donderdag 11 november 2004 12:18 schreef JaWi het volgende:
[..]
72 maagden.
Nog niet, maar binnenkort live op SBS 'De verwekking van 72 maagden'quote:Op donderdag 11 november 2004 12:20 schreef Yodaah het volgende:
[..]
zijn die er nog?![]()
als vrouw en niet-maagd zijnde, kan ik dat ook best begrijpenquote:Op donderdag 11 november 2004 12:21 schreef JaWi het volgende:
Ja, ze wilden Arafat niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |