nummer 1 in 1954:quote:
quote:
Dat nummer zuigt, maar Feargal Sharkey heeft zijn plaats in de Rock 'n' Roll hall of fame ruimschoots verdiend als zanger van het onsterfelijke "Teenage Kicks" bij de Undertones!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:06 schreef Bluurgh het volgende:
A good heart - Feargal Sharkey
ik ken het vast wel, maar ik heb echt geen idee hoe dat nummer gaat
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:24 schreef Captain_Redbeard het volgende:
bucks fizz - making your mind up
het zegt me he-le-maal niks...
hmmm songfestivalmuziekquote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Winnaar van het Eurovisie Songestival 1981. Leuk up-tempo nummer.
En die rokken gingen uit.
Dit meen je serieusquote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Tie a yellow ribbon round the ole oak tree - Dawn
Nooit van gehoord
Zit wat historie aan. Het was namelijk een van de eerste platen die "op afstand" werd opgenomen. June Lodge had Prince Mohammed nooit ontmoet. De twee waren aan elkaar gekoppeld door producers. Tegenwoordig de gewoonste zaak en de thuismixers die niets anders. Destijds een noviteit.quote:Op woensdag 3 november 2004 21:09 schreef BaraCuda het volgende:
Someone loves you honey - June Lodge & Prince Mohammed
Nooooit van gehoord:)
Van 23-01 tot 26-03 (9 weken!):quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:27 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
kan die van 31-01-1988 niet vinden
Het origineel van de door Gompie gemaakte cover uit 1995: Alice, who the fuck is Alice!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:56 schreef politrix het volgende:
Op nr.1 in Nederland (15-feb-77)
Living next door to Alice - Smokie
(nog nooit van gehoord)
Ken je de cover van 10 jaar geleden nog, van Gompie? Het refrein (en meteen de titel) ging grotendeels zo:quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:56 schreef politrix het volgende:
Op nr.1 in Nederland (15-feb-77)
Living next door to Alice - Smokie
(nog nooit van gehoord)
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:12 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Ken je de cover van 10 jaar geleden nog, van Gompie? Het refrein (en meteen de titel) ging grotendeels zo:
Alice, Alice: who the f*ck is Alice!?
Does that ring a bell?
Rick stond hiermee vanaf 10 oktober 4 weken op nummer 1... dus dat klopt welquote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:37 schreef Boeman het volgende:
Rick Astley - Never Gonna Give You Up
De lijst van 2 weken later staat er niet op, dus kom ik ongeveer op deze uit
en ik maar denken dat ik oud benquote:
Klopt ook niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:44 schreef Riot het volgende:
you should be dancing - bee gees
OMFG!! nooit geweten![]()
Jajajaja ..quote:Into the groove - Madonna
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |