quote:
euhm dat er geen modem is aangesloten (gelul, alles brandt behalve @ niet) en ja die zie ik en meestal zijn ze lichtblauw, maar nu niet dus
Dit krijg ik binnenquote:Op woensdag 3 november 2004 20:32 schreef heijx het volgende:
Wat voor modem? ADSL, analoog, isdn? Windows versie?
Wat gebeurt er als je IPCONFIG typt in een DOS box (of winipcfg in start.. - Run.. als het windows 98/ ME is)
Is er een dial signaal, in geval van modem?
Kan ze alleen niet surfen maar wel email openen in Outlook? Messengers openen?
quote:modem: speedtouch 510dacht ik L:') ADSL, XP, als je dat typt geeft ie aan dat ehm dat niet kan ofzo (hij geeft een fout aan) en nee, kan gewoon helemaal niet i-netten
Welke ledjes branden er?quote:Op woensdag 3 november 2004 21:06 schreef Mattt het volgende:
Het gaat btw om deze modem
alles brandt behalve @ nietquote:Op woensdag 3 november 2004 21:21 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Welke ledjes branden er?
Dan is er geen dsl-lijn beschikbaar. Oplossing: telefoonverbinding en splitter controleren. Eventueel lijn testen zonder splitter. Als het dan wel werkt is de splitter kapot.quote:Op woensdag 3 november 2004 21:22 schreef Mattt het volgende:
alles brandt behalve @ niet
Volgens mij klopt alles daaraan maargoed, even formatten denk ik dan maarquote:Op woensdag 3 november 2004 21:30 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Dan is er geen dsl-lijn beschikbaar. Oplossing: telefoonverbinding en splitter controleren. Eventueel lijn testen zonder splitter. Als het dan wel werkt is de splitter kapot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |