De Islam is niet gevaarlijk... De extremisten en de fundamentalisten zijn gevaarlijk! Maar dat geldt ook voor christenen, joden, hindoes...quote:Op woensdag 3 november 2004 20:16 schreef Toyotomi het volgende:
Had liever Kerry gewild. Maar aan een kant hebben we aan Bush wel een president die de gevaren van de islam eens gaat bestrijden.
Gevaren van de Islam = Extremisten en Fundamentalistenquote:Op woensdag 3 november 2004 20:24 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
De Islam is niet gevaarlijk... De extremisten en de fundamentalisten zijn gevaarlijk! Maar dat geldt ook voor christenen, joden, hindoes...
Uiteraard doel je op de oorlog in Irak. En dat was het enige dat hij kon doen. Het Amerikaanse volk had het niet geaccepteerd als de president stilzwijgend zou doen alsof er niets was gebeurd.quote:Op woensdag 3 november 2004 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeft die man iets goeds gedaan de afgelopen 4 jaar dan??Z'n pa is er na 4 jaar mooi uitegmikt door Bill "Ik had de vader van John Kerry kunnen zijn" Clinton...
Ik denk en denk maar kan nergens op komen eigenlijk. Het overschot dat amerika had is omgezet in de grootste staatschuld ooit en dat in slechts 4 jaar, ongelooflijk veel werklozen en oorlog met Irak (die onterecht bleek) die zeer veel doden tot gevoig heeft.quote:Op woensdag 3 november 2004 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeft die man iets goeds gedaan de afgelopen 4 jaar dan??Z'n pa is er na 4 jaar mooi uitegmikt door Bill "Ik had de vader van John Kerry kunnen zijn" Clinton...
Geen idee.quote:Op woensdag 3 november 2004 20:28 schreef Masegate het volgende:
[..]
Gevaren van de Islam = Extremisten en Fundamentalisten
En dat geldt niet voor christenen, joden en hindoes. Wie dat ooit bedacht heeft...
Maar je kunt geen voorbeeld noemen. Nergens komt het in zo'n grote mate voor als in de Islam. Ik heb althans nog nooit een groep niet-moslims iets soortgelijks als een Jihad zien verkondigen...quote:Op woensdag 3 november 2004 20:37 schreef heiden6 het volgende:
Alsof gestoorde christelijke fundies niet bestaan, of nooit iets fout gedaan hebben.
als we nu jou drie actuele redenen geven: IRA, ETA, en Tjetjeense rebellenquote:Op woensdag 3 november 2004 20:39 schreef Masegate het volgende:
Maar je kunt geen voorbeeld noemen. Nergens komt het in zo'n grote mate voor als in de Islam. Ik heb althans nog nooit een groep niet-moslims iets soortgelijks als een Jihad zien verkondigen...
*Eensquote:Op woensdag 3 november 2004 20:49 schreef QyRoZ het volgende:
Democratie -> beslissing van het volk. Het volk heeft gekozen. Ze hebben dan misschien extreem dom gekozen, maar zeker wel democratisch.
Tja, heeft in mijn ogen niets met hun godsdienst te maken hoor. Heeft allemaal met de situatie in hun land te maken.quote:Op woensdag 3 november 2004 20:48 schreef shredder het volgende:
[..]
als we nu jou drie actuele redenen geven: IRA, ETA, en Tjetjeense rebellen
Hou je dan je mond?
En op dat plaatje van hem staat wel 5 redenen uit de geschiedenis wat weergeeft dat christenen ook geen 'lievertjes' zijn geweest. Kom op je hebt toch een beetje opgelet tijdens de basisschool?
Kijk dat mannetje links en een kruis....er waren vroeger kruistochten in Europa enzo. om te quotenquote:Op woensdag 3 november 2004 20:55 schreef Masegate het volgende:
Tja, heeft in mijn ogen niets met hun godsdienst te maken hoor. Heeft allemaal met de situatie in hun land te maken.
In het plaatje is bijna alles irrelevant omdat dat wel heel erg de geschiedenis induikt. De KKK zou je misschien kunnen noemen ja. Maar dan nog is dat in veel mindere mate dan de moslimextremisten.
Maar goed je hebt gelijk, het is inderdaad lang geleden. En het heeft geen zin de daden van overoveroveroverovergrootouders te vergelijken met zieke daden van nu.quote:Wat zijn kruistochten?
Kruistochten zijn militaire tochten uit de Middeleeuwen. Die tochten werden georganiseerd door Christenen en waren bedoeld om het Heilige Land uit handen van de moslims te houden. De eerste kruistocht begon in 1096. Het waren vaak gewelddadige tochten waarbij veel slachtoffers vielen. De kruistochten staan ook wel bekend als de 'Heilige Oorlog'.
als hij zo slecht zou zijn, dan was hij niet herkozen.quote:Op donderdag 4 november 2004 15:53 schreef Whizzkith het volgende:
Onmiddelijk nadat Bush verkozen werd, is er een online condoleanceregister geopend.
Volgens de makers zal de democratie in Amerika (en in de wereld) namelijk weer voor 4 jaar dood zijn. Momenteel hebben al meer dan 430 personen een bericht achtergelaten!
http://www.worldnetwork.nl/condoleance
Agreesquote:Op woensdag 3 november 2004 20:08 schreef MelvinB het volgende:
Dat er maar snel een Bush-schandaal mag komen en dan kan ie opzouten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |