abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 november 2004 @ 20:05:05 #1
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_23058059
Geen democratische president...
Geen democratisch congres...
De meeste democratische senatoren naar huis...

Sorry Amerika, voor het verloren gaan van jullie democratie. Als het van enige troost is: Bush kan over vier jaar niet nóg eens blijven, tenzij hij het voor elkaar krijgt om de wet te wijzigen en Grote Roerganger Voor Het Leven te worden...
  woensdag 3 november 2004 @ 20:07:23 #2
46305 succubus
helhoer in het nederlands
pi_23058121
gecondoleerd
't verlies zal niet alleen in de VS merkbaar zijn maar ook hier ; let op mijn woorden
pi_23058174
Dat er maar snel een Bush-schandaal mag komen en dan kan ie opzouten.
]I[ Melvin ]|[
pi_23058192
vergeef hen, o heer, want ze weten niet wat ze doen.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_23058299
Ik ben echt benieuwd hoeveel bush-bashers genoeg van Kerry weten om te kunnen beoordelen of hij beter is dan Bush of niet.
(LET OP: ik zeg hier dus niet dat Bush een toffe peer is)

Ik vind wel dat het beter is dat Bush zijn zaken in Irak afhandelt (LET OP: hiermee rechtvaardig ik de oorlog niet). Want als iemand anders mag gaan beslissen over het verdere verloop daar, lopen we van de ene ramp in de andere ramp en dat is in mijn ogen veel erger. Ik heb goede hoop dat er over 4 jaar wel een competente presidentskandidaat opstaat. Want zowel Bush als Kerry zijn niet te prijzen...
  woensdag 3 november 2004 @ 20:13:32 #6
103031 Kroketter
Gedachtendialoog
pi_23058316
Mijn oprechte deelneming... als dat eens kon
Nuchter zijn is relatief.
pi_23058408
Had liever Kerry gewild. Maar aan een kant hebben we aan Bush wel een president die de gevaren van de islam eens gaat bestrijden.
Okuninushi
  woensdag 3 november 2004 @ 20:24:43 #8
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_23058664
quote:
Op woensdag 3 november 2004 20:16 schreef Toyotomi het volgende:
Had liever Kerry gewild. Maar aan een kant hebben we aan Bush wel een president die de gevaren van de islam eens gaat bestrijden.
De Islam is niet gevaarlijk... De extremisten en de fundamentalisten zijn gevaarlijk! Maar dat geldt ook voor christenen, joden, hindoes...
pi_23058771
quote:
Op woensdag 3 november 2004 20:24 schreef NT-T.BartMan het volgende:

[..]

De Islam is niet gevaarlijk... De extremisten en de fundamentalisten zijn gevaarlijk! Maar dat geldt ook voor christenen, joden, hindoes...
Gevaren van de Islam = Extremisten en Fundamentalisten
En dat geldt niet voor christenen, joden en hindoes. Wie dat ooit bedacht heeft...
pi_23058819
Heeft die man iets goeds gedaan de afgelopen 4 jaar dan?? Z'n pa is er na 4 jaar mooi uitegmikt door Bill "Ik had de vader van John Kerry kunnen zijn" Clinton...
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_23058875
quote:
Op woensdag 3 november 2004 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeft die man iets goeds gedaan de afgelopen 4 jaar dan?? Z'n pa is er na 4 jaar mooi uitegmikt door Bill "Ik had de vader van John Kerry kunnen zijn" Clinton...
Uiteraard doel je op de oorlog in Irak. En dat was het enige dat hij kon doen. Het Amerikaanse volk had het niet geaccepteerd als de president stilzwijgend zou doen alsof er niets was gebeurd.
pi_23058973
quote:
Op woensdag 3 november 2004 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk en denk maar kan nergens op komen eigenlijk. Het overschot dat amerika had is omgezet in de grootste staatschuld ooit en dat in slechts 4 jaar, ongelooflijk veel werklozen en oorlog met Irak (die onterecht bleek) die zeer veel doden tot gevoig heeft.

Oh ja vergeet de zeer verslechterde buitenlandse betrekkingen niet.

Euh ok wie komt er met iets wat Bush wel goed heeft gedaan?
pi_23058980
quote:
Op woensdag 3 november 2004 20:28 schreef Masegate het volgende:

[..]

Gevaren van de Islam = Extremisten en Fundamentalisten
En dat geldt niet voor christenen, joden en hindoes. Wie dat ooit bedacht heeft...
Geen idee. Je doet me denken aan Pat Robertson, die ook zoiets zei. Leuk tekeningetje daarover:

Alsof gestoorde christelijke fundies niet bestaan, of nooit iets fout gedaan hebben.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 3 november 2004 @ 20:37:54 #14
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_23058996
Wat een onzin, alleen omdat jij (en ik) niet tevreden zijn met de uitslag betekent nog niet dat de democratie dood is. Integendeel de democratie is nog steeds springlevend kijk maar naar de overweldigende opkomst.
pi_23059027
Nee
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_23059036
quote:
Op woensdag 3 november 2004 20:37 schreef heiden6 het volgende:
Alsof gestoorde christelijke fundies niet bestaan, of nooit iets fout gedaan hebben.
Maar je kunt geen voorbeeld noemen. Nergens komt het in zo'n grote mate voor als in de Islam. Ik heb althans nog nooit een groep niet-moslims iets soortgelijks als een Jihad zien verkondigen...
pi_23059269
quote:
Op woensdag 3 november 2004 20:39 schreef Masegate het volgende:
Maar je kunt geen voorbeeld noemen. Nergens komt het in zo'n grote mate voor als in de Islam. Ik heb althans nog nooit een groep niet-moslims iets soortgelijks als een Jihad zien verkondigen...
als we nu jou drie actuele redenen geven: IRA, ETA, en Tjetjeense rebellen
Hou je dan je mond?

En op dat plaatje van hem staat wel 5 redenen uit de geschiedenis wat weergeeft dat christenen ook geen 'lievertjes' zijn geweest. Kom op je hebt toch een beetje opgelet tijdens de basisschool?
pi_23059294
Democratie -> beslissing van het volk. Het volk heeft gekozen. Ze hebben dan misschien extreem dom gekozen, maar zeker wel democratisch.
For great justice!
pi_23059373
quote:
Op woensdag 3 november 2004 20:49 schreef QyRoZ het volgende:
Democratie -> beslissing van het volk. Het volk heeft gekozen. Ze hebben dan misschien extreem dom gekozen, maar zeker wel democratisch.
*Eens

Het enige wat ik me af blijf vragen is of dit niet nog erger is.
pi_23059444
quote:
Op woensdag 3 november 2004 20:48 schreef shredder het volgende:

[..]

als we nu jou drie actuele redenen geven: IRA, ETA, en Tjetjeense rebellen
Hou je dan je mond?

En op dat plaatje van hem staat wel 5 redenen uit de geschiedenis wat weergeeft dat christenen ook geen 'lievertjes' zijn geweest. Kom op je hebt toch een beetje opgelet tijdens de basisschool?
Tja, heeft in mijn ogen niets met hun godsdienst te maken hoor. Heeft allemaal met de situatie in hun land te maken.
In het plaatje is bijna alles irrelevant omdat dat wel heel erg de geschiedenis induikt. De KKK zou je misschien kunnen noemen ja. Maar dan nog is dat in veel mindere mate dan de moslimextremisten.
pi_23059818
quote:
Op woensdag 3 november 2004 20:55 schreef Masegate het volgende:
Tja, heeft in mijn ogen niets met hun godsdienst te maken hoor. Heeft allemaal met de situatie in hun land te maken.
In het plaatje is bijna alles irrelevant omdat dat wel heel erg de geschiedenis induikt. De KKK zou je misschien kunnen noemen ja. Maar dan nog is dat in veel mindere mate dan de moslimextremisten.
Kijk dat mannetje links en een kruis....er waren vroeger kruistochten in Europa enzo. om te quoten
quote:
Wat zijn kruistochten?
Kruistochten zijn militaire tochten uit de Middeleeuwen. Die tochten werden georganiseerd door Christenen en waren bedoeld om het Heilige Land uit handen van de moslims te houden. De eerste kruistocht begon in 1096. Het waren vaak gewelddadige tochten waarbij veel slachtoffers vielen. De kruistochten staan ook wel bekend als de 'Heilige Oorlog'.
Maar goed je hebt gelijk, het is inderdaad lang geleden. En het heeft geen zin de daden van overoveroveroverovergrootouders te vergelijken met zieke daden van nu.
  woensdag 3 november 2004 @ 21:09:36 #22
32652 GeorgeW.Bush
President of the USA
pi_23059872
4 More Years

Op maandag 11 juli 2005 19:29 schreef Tamme het volgende:
Waarom doe jij zo tegen mij? Zijn we even oud ofzo>?
beetje respect hier op deze fora anders is het klit bang en gaan we schoonmaken
pi_23059899
En een moslimextremist die uit naam van Allah mensen killt omdat Allah vindt dat alle tegenstanders van de Islam de mond moet worden gesnoerd is ook heel iets anders dan een ETA die een bom plant omdat ze een onafhankelijke staat willen.
pi_23060256
Ach doe ff normaal man, die mensen hebben zelf gekozen. En ik zou ook voor Bush hebben gekozen
  donderdag 4 november 2004 @ 01:07:06 #25
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_23065507
Nja

"Jullie hebben het zelf gewild"

Wat dat inhoudt mogen ze zelf invullen
Vampire Romance O+
pi_23072310
bush
OJAAJOH?
pi_23076111
Onmiddelijk nadat Bush verkozen werd, is er een online condoleanceregister geopend.
Volgens de makers zal de democratie in Amerika (en in de wereld) namelijk weer voor 4 jaar dood zijn. Momenteel hebben al meer dan 430 personen een bericht achtergelaten!

http://www.worldnetwork.nl/condoleance
pi_23076149
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 85% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 08:54:01 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_23076150
Ik dacht ff dat Bush dood was .
pi_23076165
Nou,

430 personen, wat veel trouwens.
  donderdag 4 november 2004 @ 15:57:37 #31
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_23076200
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_23076628
Losers.
Why? Don't we make ya laugh? Aren't we fuckin' funny? You best come up with an answer, cos I'm gonna come back here and check on you and your momma and if you ain't got a reason why you hate clowns, I'm gonna kill your whole fucking family.
pi_23076901
hij is niet voor niks herkozen.
lijkt me redelijk democratisch
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_23077025
De meerderheid van de Amerikanen hebben op Bush gestemd én hij heeft de meeste kiesmannen.
Wat is daar ondemocratisch aan?
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
pi_23077056
Wat een huilies.
pi_23077080
tja het is wat
  donderdag 4 november 2004 @ 16:35:37 #37
60646 Jereon
Ik denk dat ik bestond...
pi_23077143
Oja, Bush is niet verkozen maar heeft een staatgreep gepleegt oid...

was ik even vergeten....
Ik besta, of dacht ik dat maar?
  donderdag 4 november 2004 @ 16:40:53 #38
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23077280
zeker weer een ludieke actie van de volksclown michael moore.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_23077299
quote:
Op donderdag 4 november 2004 15:53 schreef Whizzkith het volgende:
Onmiddelijk nadat Bush verkozen werd, is er een online condoleanceregister geopend.
Volgens de makers zal de democratie in Amerika (en in de wereld) namelijk weer voor 4 jaar dood zijn. Momenteel hebben al meer dan 430 personen een bericht achtergelaten!

http://www.worldnetwork.nl/condoleance
als hij zo slecht zou zijn, dan was hij niet herkozen.
Als we maar gelukkig zijn...
pi_23077422
Wat een onzin, das echt zo zielig man.
  donderdag 4 november 2004 @ 16:51:01 #41
48645 Farao
112, daar red je levens mee
pi_23077538
quote:
Op woensdag 3 november 2004 20:08 schreef MelvinB het volgende:
Dat er maar snel een Bush-schandaal mag komen en dan kan ie opzouten.
Agrees

Heeft toevallig niemand 't telefoonnummer van Monica Lewinsky ?
Vertrek nooit zonder een kus, voor je 't weet lig je achterin onze bus.
pi_23079504
Een Bush-schandaal.

Nee, als hij wegkomt met de Patriot Act en de oorlog in Irak kan hij zich wel laten pijpen door half Washington zonder consequenties.
pi_23080566
misschien alstie gepijpt wordt door mrs. clinton zou het wel consequenties hebben...
toch?
  donderdag 4 november 2004 @ 18:57:33 #44
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_23080673
Ach...de wereld draait toch door, of het nu een democratische of republikeinse president is....de wereld zal er niet door blijven stil staan
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')