abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23075972
quote:
Mensen zomaar de nederlandse identiteit afnemen betekent heus niet dat je ze probleemloos kunt uitzetten, je komt waarschijnlijk te zitten met uitzettingscentra vol criminele gastjes, die geen ander land wil opnemen, en er is ook geen enkel internationaal verdrag waar je dan op kan terugvallen...
Bullshit....

Marokko moet de vermoedelijke dade van de moord op Van Goghr terugnemen als hij van zijn Nederlands passpoort ontdaan is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_23076002
quote:
Op donderdag 4 november 2004 15:45 schreef Bert-Spies het volgende:
Goed: stemmen we allemaal op Wilders...

ben benieud wat zijn standpunten zijn over:
onderwijs
milieu
gezondheidzorg
buitenlandse politiek
europa
euro
groen stroom
sluitingstijden wet en zo kan ik wel tig onderwerpen aanvoeren

is het wijs om ons land te laten besturen door 1 persoon die is gekozen omdat hij een uitgesproken mening heeft over 1 probleem?

BS
Dus? Ik ben nu ook ontevreden over de overheid en al hun beslissingen. Bovendien geeft het volk zo een teken af dat ze de huidige overheid zat zijn. Kunnen zij weer van leren en begint de poppenkast weer van voren af aan.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_23076018
quote:
Het idee om bij crimineel gedrag van bepaalde mensen dan maar de familie te straffen is bekend uit arabische landen, onder de naam 'bloedwraak' ..
Ook bij onze bondgenoot Engeland
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_23076066
quote:
Op donderdag 4 november 2004 15:45 schreef Bert-Spies het volgende:

is het wijs om ons land te laten besturen door 1 persoon die is gekozen omdat hij een uitgesproken mening heeft over 1 probleem?
maar onder Kabinet Wilders zal Theo van Gogh dan ook zeker niet nog eens vermoord worden..

(al heb ik ergens een kriebelig gevoel, misschien nav voorgaande ervaring) dat het goed zou zijn dat men Theo Van Gogh een extra ruime kist toebedeelt ... dat hij zich meermaals kan omdraaien erin, dat was de vorige keer ook hard nodig ...
quote:
Op donderdag 4 november 2004 15:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ook bij onze bondgenoot Engeland
En waarom denk jij dat deheer wilders dat zo hardnekkig 'de engelse methode' noemt...

denk je niet dat hij verschrikkelijk bang is dat een slimme columnist zoiets de 'Wilders-Sharya' gaat noemen?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 4 november 2004 @ 15:53:33 #155
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_23076104
quote:
Op donderdag 4 november 2004 15:52 schreef RM-rf het volgende:

(al heb ik ergens een kriebelig gevoel, misschien nav voorgaande ervaring) dat het goed zou zijn dat men Theo Van Gogh een extra ruime kist toebedeelt ... dat hij zich meermaals kan omdraaien erin, dat was de vorige keer ook hard nodig ...
Een extra grote urn lijkt me dan verstandiger, Van Gogh wordt gecremeerd.
pi_23076119
Gelijk heeft hij
pi_23076210
quote:
denk je niet dat hij verschrikkelijk bang is dat een slimme columnist zoiets de 'Wilders-Sharya' gaat noemen?
Stuur een ingezonden brief naar iedere krant in Nederland zou ik zeggen als je zo overtuigt bent van je gelijk
  donderdag 4 november 2004 @ 16:02:49 #158
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_23076320
quote:
Op donderdag 4 november 2004 15:41 schreef RM-rf het volgende:

Heeft hij dan nu ook al voorgesteld welke regels hij ook wilde afschaffen voor de nieuwe regels die hij nu extra wil invoeren?
Ik denk de wet die de maximumsnelheid op snelwegen op 120 km/u heeft bepaald.
pi_23094296
quote:
Op donderdag 4 november 2004 15:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Het verontrust mij dat steeds meer mensen zich laten ophitsen en hun kritische blik verliezen.
Het verontrust mij dat er nog steeds mensen zijn die niet kritisch het probleem bij de naam willen noemen.
pi_23096811
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 12:02 schreef Jalu het volgende:

[..]

Het verontrust mij dat er nog steeds mensen zijn die niet kritisch het probleem bij de naam willen noemen.
Mij ook
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_23096849
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 14:04 schreef kamagurka het volgende:

Mij ook
Mij ook, maar na 30 jaar struisvogel-politiek is dat wel te verwachten
pi_23102000
quote:
Marokko moet de vermoedelijke dade van de moord op Van Goghr terugnemen als hij van zijn Nederlands passpoort ontdaan is
Helaas is hij in Nederland geboren, dus Marokko hoeft niets. Wanneer begin je nou door te krijgen dat Nederlanders ook een belangrijk onderdeel zijn van fundamentalistisch Islamitisch terroristische clubjes?
pi_23102848
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 14:06 schreef Cheese het volgende:

[..]

Mij ook, maar na 30 jaar struisvogel-politiek is dat wel te verwachten
Juist omdat dat inmiddels zo'n totaal achterhaalde maatschappelijke visie is verbaasd het me zo erg...
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_23103348
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 12:02 schreef Jalu het volgende:

[..]

Wie zijn dat dan?
pi_23105958
Hahaha Kijk dat figuur dan 'grappig' proberen te zijn zeg. Heb je geen mocrootjes meer die je kunt ophemelen, of mensen die zeggen "genoeg is genoeg" om uit te maken voor enge fascisten? Of ben je bezig met je zoveelste "ik reageer lekker ontwijkend als iemand iets zegt dat de harde waarheid is". Kansloos, echt. Kruiper.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_23109609
quote:
Helaas is hij in Nederland geboren, dus Marokko hoeft niets. Wanneer begin je nou door te krijgen dat Nederlanders ook een belangrijk onderdeel zijn van fundamentalistisch Islamitisch terroristische clubjes?
Geboorteland heeft er niks mee te maken het gaat om de nationaliteit bij geboorte

Dus die dader kan gewoon van zijn Nederlandse nationaliteit ontdaan worden en in de Atlas gedropt worden
pi_23110299
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 23:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dus die dader kan gewoon van zijn Nederlandse nationaliteit ontdaan worden en in de Atlas gedropt worden
Zo eenvoudig ligt dat echt niet.
pi_23110565
Zo eenvoudig ligt het wel. Maar misschien heb jij ervoor gestudeerd?
pi_23110641
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 23:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je kan iemand niet zomaar naar een land sturen, als dat land hem niet wil.
pi_23110691
Kan wel.

Is die hardhouten plaat voor je kop echt zo groot of doe je maar alsof?
  vrijdag 5 november 2004 @ 23:45:42 #171
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_23110837
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 23:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
We wonen nog altijd in een rechtstaat! Vergeet niet dat je mensen die crimineel gedrag vertonen, niet puur en alleen op hun culturele achtergrond mag deporteren. Als we Mohammed B. uit het land zetten, waar laten we Volkert van der G. dan? Heeft hij dan de "mazzel" dat zijn ouders niet uit Marokko komen?
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_23110869
En je denkt dat Marokko zegt, hey fijn al die criminelen, van harte welkom hier.
  vrijdag 5 november 2004 @ 23:47:23 #173
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_23110881
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 23:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan wel.

Is die hardhouten plaat voor je kop echt zo groot of doe je maar alsof?
Doe eens normaal.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_23111114
quote:
En je denkt dat Marokko zegt, hey fijn al die criminelen, van harte welkom hier.
Nieuwsflash: Het zijn Marokanen
quote:
Heeft hij dan de "mazzel" dat zijn ouders niet uit Marokko komen?
Ja.

Nederlanders zijn ons probleem, Marokanen het probleem van Marokko
quote:
We wonen nog altijd in een rechtstaat! Vergeet niet dat je mensen die crimineel gedrag vertonen, niet puur en alleen op hun culturele achtergrond mag deporteren.
Ze worden gedeporteerd omdat ze zich niet aan de wet houden, als ze zich aan de wet houden is er niks aan de hand

pi_23111166
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 23:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ze worden gedopteerd omdat ze zich niet aan de wet houden, als ze zich aan de wet houden is er niks aan de hand
En Marokko staat het toe dat wij onze criminelen bij hen droppen?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')