Bullshit....quote:Mensen zomaar de nederlandse identiteit afnemen betekent heus niet dat je ze probleemloos kunt uitzetten, je komt waarschijnlijk te zitten met uitzettingscentra vol criminele gastjes, die geen ander land wil opnemen, en er is ook geen enkel internationaal verdrag waar je dan op kan terugvallen...
Dus? Ik ben nu ook ontevreden over de overheid en al hun beslissingen. Bovendien geeft het volk zo een teken af dat ze de huidige overheid zat zijn. Kunnen zij weer van leren en begint de poppenkast weer van voren af aan.quote:Op donderdag 4 november 2004 15:45 schreef Bert-Spies het volgende:
Goed: stemmen we allemaal op Wilders...
ben benieud wat zijn standpunten zijn over:
onderwijs
milieu
gezondheidzorg
buitenlandse politiek
europa
euro
groen stroom
sluitingstijden wet en zo kan ik wel tig onderwerpen aanvoeren
is het wijs om ons land te laten besturen door 1 persoon die is gekozen omdat hij een uitgesproken mening heeft over 1 probleem?
BS
Ook bij onze bondgenoot Engelandquote:Het idee om bij crimineel gedrag van bepaalde mensen dan maar de familie te straffen is bekend uit arabische landen, onder de naam 'bloedwraak' ..
maar onder Kabinet Wilders zal Theo van Gogh dan ook zeker niet nog eens vermoord worden..quote:Op donderdag 4 november 2004 15:45 schreef Bert-Spies het volgende:
is het wijs om ons land te laten besturen door 1 persoon die is gekozen omdat hij een uitgesproken mening heeft over 1 probleem?
En waarom denk jij dat deheer wilders dat zo hardnekkig 'de engelse methode' noemt...quote:Op donderdag 4 november 2004 15:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ook bij onze bondgenoot Engeland![]()
Een extra grote urn lijkt me dan verstandiger, Van Gogh wordt gecremeerd.quote:Op donderdag 4 november 2004 15:52 schreef RM-rf het volgende:
(al heb ik ergens een kriebelig gevoel, misschien nav voorgaande ervaring) dat het goed zou zijn dat men Theo Van Gogh een extra ruime kist toebedeelt ... dat hij zich meermaals kan omdraaien erin, dat was de vorige keer ook hard nodig ...
Stuur een ingezonden brief naar iedere krant in Nederland zou ik zeggen als je zo overtuigt bent van je gelijkquote:denk je niet dat hij verschrikkelijk bang is dat een slimme columnist zoiets de 'Wilders-Sharya' gaat noemen?
Ik denk de wet die de maximumsnelheid op snelwegen op 120 km/u heeft bepaald.quote:Op donderdag 4 november 2004 15:41 schreef RM-rf het volgende:
Heeft hij dan nu ook al voorgesteld welke regels hij ook wilde afschaffen voor de nieuwe regels die hij nu extra wil invoeren?
Het verontrust mij dat er nog steeds mensen zijn die niet kritisch het probleem bij de naam willen noemen.quote:Op donderdag 4 november 2004 15:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Het verontrust mij dat steeds meer mensen zich laten ophitsen en hun kritische blik verliezen.
Mij ookquote:Op vrijdag 5 november 2004 12:02 schreef Jalu het volgende:
[..]
Het verontrust mij dat er nog steeds mensen zijn die niet kritisch het probleem bij de naam willen noemen.
Mij ook, maar na 30 jaar struisvogel-politiek is dat wel te verwachtenquote:Op vrijdag 5 november 2004 14:04 schreef kamagurka het volgende:
Mij ook![]()
Helaas is hij in Nederland geboren, dus Marokko hoeft niets. Wanneer begin je nou door te krijgen dat Nederlanders ook een belangrijk onderdeel zijn van fundamentalistisch Islamitisch terroristische clubjes?quote:Marokko moet de vermoedelijke dade van de moord op Van Goghr terugnemen als hij van zijn Nederlands passpoort ontdaan is
Juist omdat dat inmiddels zo'n totaal achterhaalde maatschappelijke visie is verbaasd het me zo erg...quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:06 schreef Cheese het volgende:
[..]
Mij ook, maar na 30 jaar struisvogel-politiek is dat wel te verwachten
Wie zijn dat dan?quote:Op vrijdag 5 november 2004 12:02 schreef Jalu het volgende:
[..]
Het verontrust mij dat er nog steeds mensen zijn die niet kritisch het probleem bij de naam willen noemen.
Geboorteland heeft er niks mee te maken het gaat om de nationaliteit bij geboortequote:Helaas is hij in Nederland geboren, dus Marokko hoeft niets. Wanneer begin je nou door te krijgen dat Nederlanders ook een belangrijk onderdeel zijn van fundamentalistisch Islamitisch terroristische clubjes?
Zo eenvoudig ligt dat echt niet.quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dus die dader kan gewoon van zijn Nederlandse nationaliteit ontdaan worden en in de Atlas gedropt worden
Je kan iemand niet zomaar naar een land sturen, als dat land hem niet wil.quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zo eenvoudig ligt het wel. Maar misschien heb jij ervoor gestudeerd?
We wonen nog altijd in een rechtstaat! Vergeet niet dat je mensen die crimineel gedrag vertonen, niet puur en alleen op hun culturele achtergrond mag deporteren. Als we Mohammed B. uit het land zetten, waar laten we Volkert van der G. dan? Heeft hij dan de "mazzel" dat zijn ouders niet uit Marokko komen?quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zo eenvoudig ligt het wel. Maar misschien heb jij ervoor gestudeerd?
Doe eens normaal.quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan wel.
Is die hardhouten plaat voor je kop echt zo groot of doe je maar alsof?
Nieuwsflash: Het zijn Marokanenquote:En je denkt dat Marokko zegt, hey fijn al die criminelen, van harte welkom hier.
Ja.quote:Heeft hij dan de "mazzel" dat zijn ouders niet uit Marokko komen?
Ze worden gedeporteerd omdat ze zich niet aan de wet houden, als ze zich aan de wet houden is er niks aan de handquote:We wonen nog altijd in een rechtstaat! Vergeet niet dat je mensen die crimineel gedrag vertonen, niet puur en alleen op hun culturele achtergrond mag deporteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |