abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23070542
quote:
Op woensdag 3 november 2004 20:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik hoorde vandaag een stukje van Van Bommel van de SP op Radio 1 in een discussieprogramma met wat anderen en die zei best wat dingen die hout snijden over de integratie.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/002838.html

Ik ben van plan voor Wilders te stemmen, al voor de moord op vg overigens.
Iedereen die ik ken, heeft de pest aan de buitenlanders... overal waar ik kom, wordt er wel gepraat over het probleem met 'die lui'. Daar moet nou maar eens wat aan gedaan worden, volgens mij heeft dat prioriteit nummer 1, en Wilders lijkt me de enige die hier wat aan kan doen.
  donderdag 4 november 2004 @ 11:48:52 #102
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_23070548
quote:
Op donderdag 4 november 2004 11:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Als het erop aan komt vindt Wilders de islam achterlijk en een gevaar voor onze samenleving. Dat is zijn agenda.
Nou, ik moet toegeven dat ik er ook geen donder van begrijp dat de AIVD een groep van 150 fundamentalistische moslimterroristen laat rondlopen in Nederland. Ik vind dat toch ook wel gevaarlijk. Ze worden in de gaten gehouden. Wat betekent dat? Dat ze dan straks weten wie de aanslagen gepleegd heeft?
Er is nu gezeik dat die moordenaar van Theo van Gogh niet in dat bestand was opgenomen. Maar waarover ik niemand hoor is: had dat uitgemaakt?
Het is niet de islam die een gevaar is voor de samenleving, het is de fundamentalistische godsdienst. Extremisme is in al zijn vormen gevaarlijk. Op het moment heeft Nederland voornamelijk met extremistische islam te maken. Ik vind het onzin dat je het daar niet over mag hebben.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  donderdag 4 november 2004 @ 11:51:00 #103
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_23070611
quote:
Op donderdag 4 november 2004 11:46 schreef ChronoVisor het volgende:
De islam is achterlijk en is ook een gevaar voor onze samenleving!
Kijk, dit is dus weer typisch een voorbeeld van iemand die het niet snapt.
Of een schoolvoorbeeld van iemand die niet goed op details let, een produkt van de maatschappij enz.
De islam is helemaal geen gevaar.
De fundamentalistische islam is een gevaar.
Heel belangrijk verschil.

Helaas wordt dit onderscheid veel te weining gemaakt (in de media vooral).
pi_23070684
quote:
Op donderdag 4 november 2004 11:48 schreef keijz het volgende:
Iedereen die ik ken, heeft de pest aan de buitenlanders... overal waar ik kom, wordt er wel gepraat over het probleem met 'die lui'. Daar moet nou maar eens wat aan gedaan worden, volgens mij heeft dat prioriteit nummer 1, en Wilders lijkt me de enige die hier wat aan kan doen.
Erg genuanceerde mening... "die lui"... over wie heb je het? Zwitsers?
pi_23070685
quote:

[..]

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/002838.html

Ik ben van plan voor Wilders te stemmen, al voor de moord op vg overigens.
Ik hoor ook overal niks goeds over lui, maar weet je waarom het zo rustig is, er moet 1 iemand wat flikken en dan krijg je het domino-effect, als er 1 schaap over de dam is, dan pas volgen er meer.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_23071007
Mensen moeten zich gedragen, en de AIVD moet potentiële gevaren controleren en eventueel preventief arresteren, daar heeft het ook bevoegdheden naar.

De islam heeft hier niemand vermoord, "de allochtoon" ook niet.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  donderdag 4 november 2004 @ 12:09:56 #107
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_23071045
quote:
Op woensdag 3 november 2004 22:03 schreef dVTB het volgende:

Ik zal bij de volgende verkiezingen stemmen op die partij die het krachtigst stelling neemt en optreedt tegen extremisme (in al zijn vormen, vanuit alle hoeken).
Dat wil iedere partij. Wilders is misschien dan zelfs niet de juiste persoon doordat hij het teveel spitst op de Islam en allochtonen (en daarbij het ook niet schuwt om de gehele Islam erbij te betrekken ipv het extremistische deel), terwijl zoals je al zegt het optreden tegen extremisme uit elke hoek moet worden aangepakt.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_23071101
quote:
Op donderdag 4 november 2004 11:48 schreef ErikT het volgende:
Ik vind het onzin dat je het daar niet over mag hebben.
Daar moet je het zelfs over hebben. Maar als jij de oplossing weet....
pi_23071286
Mijn stem krijgt hij zeker niet, hij wil van nederland een politiestaat maken.
  donderdag 4 november 2004 @ 12:22:27 #110
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_23071296
quote:
Op donderdag 4 november 2004 12:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Daar moet je het zelfs over hebben. Maar als jij de oplossing weet....
Ik denk toch dat het al zal helpen als door middel van daden (bijvoorbeeld het sluiten van een moskee waar fundamentalisch extremistich gepredikt wordt, of zelfs het uitzetten van groepen extremististen die aanslagen voorbereiden [die groep van 150 bv, daar zou ik nou nog wel eens wat meer over willen weten. Wat ze gedaan hebben, waarom ze in de gaten gehouden worden, enz enz, je hoort er echt niks over. Maar als ze dan zo gemonitord worden, zal het wel niet voor niks zijn. Maar zoals ik al zei: ik weet niks van die groep dus kan er niet echt een mening over vormen]) wordt duidelijk gemaakt aan
1. de bevolking dat er daadwerkelijk iets aan het probleem gedaan wordt. Zo ontlast je de 'huis tuin en keuken marokkanen die nu alles op hun dak krijgen.
2. de potentiële extremisten dat fundamentalistisch extremistich gedrag niet getolereerd wordt en betekent dat je je leven zoals je het in Nederland kent vaarwel kan zeggen.

Nu bestaat de atmosfeer dat alles mag (werkt niet afschrikwekkend, als ik het goed begrijp is Nederland het centrum van moslim extremisme in Europa) dat er niets aan gebeurt (de bevolking wordt pissed) en dat het daardoor allemaal maar erger wordt (tweedeling). Da's in ieder geval niet best.
  donderdag 4 november 2004 @ 12:27:14 #111
15929 DiRadical
Everything's ruined
pi_23071387
quote:
Op donderdag 4 november 2004 10:33 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Wat is nu je bijdrage door dit te posten?

Eer jij de Spaanse koning? Ben jij van Duitse bloed.

Dat volkslied is so oudated. Maar goed, daar gaat het niet om, wat is je punt?
[off-topic]
Het is zeker niet van Tiësto

Ken je geschiedenis.
Ons volkslied is een lofdicht op Willem van Oranje
Het gaat niet over jouw of mij en is zeker niet outdated.
Het is in ieder geval beter dan ons vorige volkslied:
"Wie Neerlands bloed door d'aderen vloeit, van vreemde smetten vrij"
[/off-topic]
Blijkbaar zijn er mensen in Nederland die niet kunnen omgaan met de vrijheden die we verworven hebben. Daar moet hard tegen opgetreden worden. Ik hoop alleen dat dit niet betekend dat de vrijheden van alle Nedelanders ingeperkt worden
Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
pi_23071436
quote:
Blijkbaar zijn er mensen in Nederland die niet kunnen omgaan met de vrijheden die we verworven hebben. Daar moet hard tegen opgetreden worden. Ik hoop alleen dat dit niet betekend dat de vrijheden van alle Nedelanders ingeperkt worden
Je zou met dit argument ook Theo Van Gogh kunnen bestrijden...
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_23071488
quote:

Iedereen die ik ken, heeft de pest aan de buitenlanders... overal waar ik kom, wordt er wel gepraat over het probleem met 'die lui'.
Dit getuigt vooral van de zeer beperkte omvang van de wereld waarin jij leeft.
Slaapt winter
en zomer
pi_23071498
Volgens mij zat in de film Submission de volgende zin: "Jouw vrijheid eindigt waar mijn huid begint".

Mohammed B had de film eens moeten bekijken om notie te nemen van die zin.
  donderdag 4 november 2004 @ 12:34:26 #115
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_23071544
Geheel met Wilders eens, mijn stem heeft ie..........

tevens tvp
Wat zijn we aan het doen ???
  donderdag 4 november 2004 @ 12:47:25 #116
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_23071872
quote:
Op donderdag 4 november 2004 12:27 schreef DiRadical het volgende:

[..]

[off-topic]
Het is zeker niet van Tiësto

Ken je geschiedenis.
Ons volkslied is een lofdicht op Willem van Oranje
Het gaat niet over jouw of mij en is zeker niet outdated.
Het is in ieder geval beter dan ons vorige volkslied:
"Wie Neerlands bloed door d'aderen vloeit, van vreemde smetten vrij"
[/off-topic]
Ik hou ten eerste absoluut niet van Tiesto maar dat terzijde. Ik ken mijn geschiedenis heel goed en weet wie Willem van Oranje was, ikw eet zelfs hoe hij aan de naam kwam en wat voor opvoeding hij heeft gekregen en hoe hij aan zijn eind kwam en zijn laatste woorden.

Dan nog vind ik het volkslied out dated. Het is echt al eeuwen en eeuwen oud en Nederland staat al lang voor andere dingen. Het wordt eens tijd voor een nieuwe, maar dit is uiteraard een geheel andere discussie.
pi_23071932
quote:
Op woensdag 3 november 2004 20:19 schreef SCH het volgende:
De man zit zo vol haat, daar kan geen moslimfundi tegen op
quote:
Op woensdag 3 november 2004 20:16 schreef Monidique het volgende:
Mijn stem zal-ie nooit krijgen, .
Je mag de hemel op je blote knieën danken er in het verrotte justitiële apparaat nog een paar mensen zijn die niet zo etnomasochistisch zijn ingesteld als jullie, anders zou zelfs jullie overduidelijk beschermde leefomgevingen je binnen de kortste keren vies gaan tegenvallen.

Mensen als jullie moeten ze tegelijk met al dat tuig uitzetten omdat je met je keiharde ontkenning en goedprating a la Cohen medeverantwoordelijk bent voor de ellende in dit land.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_23072002
quote:
Op donderdag 4 november 2004 12:49 schreef StefanP het volgende:
Je mag de hemel op je blote knieën danken er in het verrotte justitiële apparaat nog een paar mensen zijn die niet zo etnomasochistisch zijn ingesteld als jullie, anders zou zelfs jullie overduidelijk beschermde leefomgevingen je binnen de kortste keren vies gaan tegenvallen.

Mensen als jullie moeten ze tegelijk met al dat tuig uitzetten omdat je met je keiharde ontkenning en goedprating a la Cohen medeverantwoordelijk bent voor de ellende in dit land.
Causaal verband??????
pi_23072015
quote:
etnomasochistisch
Wat? Is dit een leuk woord voor "post-moderne moralistische linkse zelfhaat?"

:').
quote:
StefanP, waar en wat praat Cohen goed? Ten tweede, jij vindt iedereen die niet op Wilders stemt medeverantwoordleijk voor de ellende in dit land? Het zal wel aan mijn linkse oogkleppen liggen, maar hoe houdt het één verband met het andere?

Je begrijpt toch wel dat je met zo'n redenatie niets anders bent dan een fundamentalististische moslim? Je bent net zo intolerant als de moordenaar van Van Gogh, op deze manier.
  donderdag 4 november 2004 @ 12:54:24 #120
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_23072026
quote:

[..]

[..]

En maar roepen dat dinsdag de vrijheid van meningsuiting is vermoord!

Goed bezig, Stefan. Je maakt het allemaal ook zo lekker geloofwaardig.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_23072150
quote:
Op donderdag 4 november 2004 12:07 schreef RichardQuest het volgende:
...en eventueel preventief arresteren, daar heeft het ook bevoegdheden naar.

De islam heeft hier niemand vermoord, "de allochtoon" ook niet.
De Islam heeft hier juist wel iemand vermoord.. en de dader was een allochtoon.

preventief arresteren en vasthouden zonder advocaat enzo ... goed plan
pi_23072411
Ik ben het wel helemaal met hem eens, hij neemt geen blad voor zijn mond. Alleen zijn mensen die dat ook niet deden op brute wijze het zwijgen opgelegd
  donderdag 4 november 2004 @ 14:21:30 #123
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_23073930
quote:
Op donderdag 4 november 2004 10:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Eigen volk eerst dus
Idd, als wij het moeilijk hebben, wie zal er dan naar ons omkijken?

Dit land gaat naar de klote, en het wordt tijd dat dat gestopt wordt..

Mijn stem zal ie ook krijgen
pi_23074016
Ik denk dat Wilders een goede kans maakt op mijn stem.
Genoeg is genoeg.
Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.
pi_23074120
quote:
Op donderdag 4 november 2004 12:59 schreef Koos Voos het volgende:

[..]

De Islam heeft hier juist wel iemand vermoord.. en de dader was een allochtoon.

preventief arresteren en vasthouden zonder advocaat enzo ... goed plan
Wat lul je nou? Samir A is een goed voorbeeld van de kracht van de AIVD. Wat lieg je over vasthouden zonder advocaat, wie zegt dat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')