abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 november 2004 @ 10:46:47 #76
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_23069296
quote:
Op donderdag 4 november 2004 10:46 schreef Steeven het volgende:

[..]

Ik iig niet.
Nee maar wel je grootouders. Ga tegen hun schelden. We hadden ze nodig en nu niet meer dus flikker ze maar weg?

Het zijn mensen hoor, geen spullen.
pi_23069504
quote:
Op donderdag 4 november 2004 10:42 schreef Steeven het volgende:

[..]

MAG het een keer?
NEE - JIJ bent niks meer waard dan een ander omdat je toevallig een andere huidskleur hebt of ergens anders geboren bent.
pi_23069623
quote:
Op donderdag 4 november 2004 10:55 schreef SCH het volgende:

[..]

NEE - JIJ bent niks meer waard dan een ander omdat je toevallig een andere huidskleur hebt of ergens anders geboren bent.
Niemand heeft het hier over huidskleur
pi_23069644
quote:
Op donderdag 4 november 2004 10:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij moet niet zo denken, dat is zo fout!
Als ik bij God kom en ik mag hem op 1 fout wijzen, dan zeg ik, je had de kaaskoppen zo zwart als roet moeten maken, en je had die marokkezen zo wit als witte stront moeten maken. Dan hadden wij zwarte nederlanders tenminste normaal over die witte marokkanen kunnen zeggen dat we het een stel *****lijers vinden en dat we ze liever kwijt dan rijk zijn en dat we de politiek zo gaan maken dat we ze makkelijk terug naar marokko kunnen sturen, zonder meteen als racist bestempeld te worden!
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 4 november 2004 @ 11:03:41 #80
54772 Silmarwen
pi_23069672
quote:
Op donderdag 4 november 2004 11:02 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Jij moet niet zo denken, dat is zo fout!
Als ik bij God kom en ik mag hem op 1 fout wijzen, dan zeg ik, je had de kaaskoppen zo zwart als roet moeten maken, en je had die marokkezen zo wit als witte stront moeten maken. Dan hadden wij zwarte nederlanders tenminste normaal over die witte marokkanen kunnen zeggen dat we het een stel *****lijers vinden en dat we ze liever kwijt dan rijk zijn, zonder meteen als racist bestempeld te worden!
Wat een kromme redenering. Dan was het net zo geweest alleen met omgedraaide kleuren...

Ik herhaal mijn vraag dan maar nog een keer.
En wat is het "volk" en wat is "ouderwets" en wat is het "kwaad"

Doe is wat minder abstract en vul die worden eens in voor concrete begrippen.

Want voor mijn gevoel zeg je nu Nederlanders, moeten weer in de verzuiling strijden tegen moslims extremisten?
pi_23069704
quote:
Op donderdag 4 november 2004 11:03 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Wat een kromme redenering. Dan was het net zo geweest alleen met omgedraaide kleuren...

Ik herhaal mijn vraag dan maar nog een keer.
En wat is het "volk" en wat is "ouderwets" en wat is het "kwaad"

Doe is wat minder abstract en vul die worden eens in voor concrete begrippen.

Want voor mijn gevoel zeg je nu Nederlanders, moeten weer in de verzuiling strijden tegen moslims extremisten?
Ik wilde eigenlijk geen antwoord op je vragen geven omdat; waarom stel je een vraag als je het antwoord al weet?
En me redenering is zeker niet krom.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 4 november 2004 @ 11:06:29 #82
54772 Silmarwen
pi_23069728
quote:
Op donderdag 4 november 2004 11:05 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik wilde eigenlijk geen antwoord op je vragen geven omdat; waarom stel je een vraag als je het antwoord al weet?
Ik stel een vraag omdat ik het niet zeker weet en graag wil weten of jij het bedoeld zoals ik het intrepeteer. Intrepetatie kan fout zijn en ik wil je geen woorden in de mond leggen.
  donderdag 4 november 2004 @ 11:07:55 #83
54772 Silmarwen
pi_23069749
quote:
Op donderdag 4 november 2004 11:05 schreef JohnDope het volgende:

[..]

En me redenering is zeker niet krom.
Nou en of, want de dat het blanken ras over het algemeen beter bedeeld is komt niet omdat ze blank zijn.
pi_23069827
quote:
Op donderdag 4 november 2004 11:07 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Nou en of, want de dat het blanken ras over het algemeen beter bedeeld is komt niet omdat ze blank zijn.
Nou als de zwarten hier de baas zouden zijn dan zouden ze ook een hekel hebben aan mokro`s. Ik namelijk genoeg negers die ook de schijt hebben aan marokkanen, maar zij kunnen dat tenminste normaal zeggen.
Dan vraag ik god wel waarom hij niet heeft geregeld dat de zwarten de dienst uitmaken in de wereld.
Dan hadden de blanken nu op de positie gestaan waar de zwarte staan en dan konden we als nog 'legaal' zeggen dat we de schijt hebben aan die mokro`s.
  donderdag 4 november 2004 @ 11:15:27 #85
54772 Silmarwen
pi_23069870
quote:
Op donderdag 4 november 2004 11:12 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Nou als de zwarten hier de baas zouden zijn dan zouden ze ook een hekel hebben aan mokro`s. Ik namelijk genoeg negers die ook de schijt hebben aan marokkanen, maar zij kunnen dat tenminste normaal zeggen.
Dan vraag ik god wel waarom hij niet heeft geregeld dat de zwarten de dienst uitmaken in de wereld.
Dan hadden de blanken nu op de positie gestaan waar de zwarte staan en dan konden we als nog 'legaal' zeggen dat we de schijt hebben aan die mokro`s.
Je hebt nog steeds niet gezegd of mijn intrepatie van jou stelling correct was.

En misschien heeft God ons zo gemaakt om te laten zien dat we ons niet zo druk moeten maken om kleine dingen als huidskleur.

Ik begrijp je hekel aan Marokkanen echt niet hoor. Ik zit op de HvA waar veel Marokkanen studeren, die zich allemaal normaal gedragen, waar je normaal mee in discussie kan, die geen geloof opdringen, die zichzelf of anderen niet opblazen.

Marokko heeft ook zo zijn Tokkies, evenals elk land.
  donderdag 4 november 2004 @ 11:20:00 #86
3485 kavorka
lure of the animal
pi_23069959
Ik ben benieuwd naar het percentage "echte" nederlanders die vinden dat alle (goed of slecht) allochtonen over de grens gekiepert moeten worden.

Geen gezonde ontwikkeling denk ik.
animal magnetism sexual attractive state
pi_23069975
quote:
Op donderdag 4 november 2004 11:15 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Je hebt nog steeds niet gezegd of mijn intrepatie van jou stelling correct was.

En misschien heeft God ons zo gemaakt om te laten zien dat we ons niet zo druk moeten maken om kleine dingen als huidskleur.

Ik begrijp je hekel aan Marokkanen echt niet hoor. Ik zit op de HvA waar veel Marokkanen studeren, die zich allemaal normaal gedragen, waar je normaal mee in discussie kan, die geen geloof opdringen, die zichzelf of anderen niet opblazen.

Marokko heeft ook zo zijn Tokkies, evenals elk land.
kijk nu scheer ik ze ook allemaal over 1 kam, als ik over mokro`s praat dan praat ik over 85% wat verrot is.
als een marokkaan relaxt is dan ben ik dat ook tegen diegene. Maar in de binnenstad kom je zelden relaxte marokkanen tegen, relaxte marokkanen kom je inderdaad op school (vanaf hbo dus) tegen.

En de marokkaanse tokkies die hier wonen die moeten inderdaad uitgezet worden van mij en dat gaat ook zeker gebeuren.
Dat we nederlandse tokkies hebben is al erg genoeg, maarja 'tokkies' heeft ieder land en die moeten ook in hun eigen land blijven. Wij nederlanders kunnen geen externe tokkies gebruiken.
pi_23069978
quote:
Op donderdag 4 november 2004 10:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Eigen volk eerst dus
Maar dat is inclusief de allochtonen die nu in Nederland wonen.
Die lijden misschien nog wel het meest onder de onterechte schuld die zij in hun schoenen geschoven krijgen.
Wat is er precies mis met de daders straffen?
Volgens mij zegt Geert Wilders alleen maar: daders van misdaden moeten gestraft worden. Okee met een hoop blabla eromheen. Maar hij heeft toch gewoon gelijk hierin?
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_23070026
quote:
Op donderdag 4 november 2004 11:20 schreef kavorka het volgende:
Ik ben benieuwd naar het percentage "echte" nederlanders die vinden dat alle (goed of slecht) allochtonen over de grens gekiepert moeten worden.

Geen gezonde ontwikkeling denk ik.
Idd. Dat is heel gevaarlijk.
Maar Wilders beweert helemaal niet dat dit moet gebeuren. Zo wordt het wel weer opgevat. Op de één of andere manier is hij opeens weer bestempeld tot rechts-extremist. Het precieze proces hoe dat gaat weet ik niet, maar het is wel een feit dat dat stempel op z'n voorhoofd staat tegenwoordig.
Dit heb ik al eens eerder gezien.
pi_23070074
quote:
Op donderdag 4 november 2004 11:20 schreef ErikT het volgende:
Volgens mij zegt Geert Wilders alleen maar: daders van misdaden moeten gestraft worden. Okee met een hoop blabla eromheen. Maar hij heeft toch gewoon gelijk hierin?
Het gaat om die blabla
  donderdag 4 november 2004 @ 11:27:13 #91
3485 kavorka
lure of the animal
pi_23070099
quote:
Op donderdag 4 november 2004 11:23 schreef ErikT het volgende:

[..]

Idd. Dat is heel gevaarlijk.
Maar Wilders beweert helemaal niet dat dit moet gebeuren. Zo wordt het wel weer opgevat. Op de één of andere manier is hij opeens weer bestempeld tot rechts-extremist. Het precieze proces hoe dat gaat weet ik niet, maar het is wel een feit dat dat stempel op z'n voorhoofd staat tegenwoordig.
Dit heb ik al eens eerder gezien.
Zoals het er nu voorstaat heeft Wilders ook mijn stem, maar we moeten oppassen dat we niet doorslaan door elke allochtoon als vuilnisbak te betitelen.
pi_23070101
"Een persoon die een tijdelijke verblijfsvergunning heeft en veroordeeld wordt voor een misdrijf, moet zijn verblijfsvergunning inleveren. Na het uitzitten van zijn straf moet hij onmiddellijk het land worden uitgezet"

Dat stukje ben ik met Wilders eens. Iedereen mag van mij naar Nederland komen om te wonen en werken. Maar als je je al in criminele sferen begeeft terwijl je nog een tijdelijke verblijfsvergunning hebt, dan kun je het wel shaken.
pi_23070158
quote:
Op donderdag 4 november 2004 11:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Het gaat om die blabla
Ja die blabla.
Maar in die blabla zitten toch ook wel waarheden opgesloten. Je kan wel blijven zeggen: nee is niet zo, in amsterdam worden mensen hun huis niet uitgepest. Maar het is wel zo. En steeds door dezelfde bevolkingsgroep. Moet je het beestje dan niet meer bij de naam noemen?
Sorry maar als ik dat verhaal zo lees, lees ik nergens racisme. Alleen waarnemingen, meningen en 'oplossingen'. Misschien moet ik het nog eens lezen.
pi_23070246
quote:
Op donderdag 4 november 2004 11:30 schreef ErikT het volgende:

Misschien moet ik het nog eens lezen.
En nog wat andere dingen van deze wolf in schaapskleren misschien. Hij verwoordt het keurig hoor, dat is het probleem niet. Het gaat om de insteek die we willen: hullie tegen wij, of wij met elkaar. De Wilders-methode of de Cohen-methode zeg maar. Ik ben ervan overtuigd dat de laatste methode de manier is om een prettige en veilige toekomst te garanderen en dat de eerste methode alleen maar meer polarisatie en shit in de hand werkt.
  donderdag 4 november 2004 @ 11:36:29 #95
3485 kavorka
lure of the animal
pi_23070277
quote:
Op donderdag 4 november 2004 11:35 schreef SCH het volgende:

[..]
De Wilders-methode of de Cohen-methode zeg maar. Ik ben ervan overtuigd dat de laatste methode de manier is om een prettige en veilige toekomst te garanderen en dat de eerste methode alleen maar meer polarisatie en shit in de hand werkt.
Ja, de Cohen-methode heeft zijn vruchten afgeworpen..
pi_23070313
quote:
Op donderdag 4 november 2004 11:36 schreef kavorka het volgende:

[..]

Ja, de Cohen-methode heeft zijn vruchten afgeworpen..
Ja, dat heeft het zeker.
pi_23070389
quote:
Op donderdag 4 november 2004 11:35 schreef SCH het volgende:

[..]

En nog wat andere dingen van deze wolf in schaapskleren misschien. Hij verwoordt het keurig hoor, dat is het probleem niet. Het gaat om de insteek die we willen: hullie tegen wij, of wij met elkaar. De Wilders-methode of de Cohen-methode zeg maar. Ik ben ervan overtuigd dat de laatste methode de manier is om een prettige en veilige toekomst te garanderen en dat de eerste methode alleen maar meer polarisatie en shit in de hand werkt.
Ik begrijp je punt, MAAR.
Die hullie en wij die jij (volgens mij) begrijpt, verschillen van de hullie en wij waarover Geert Wilders het hier heeft.
Hij heeft het over de criminelen, extremisten, ofwel mensen die niet in de maatschappij functioneren.
Volgens mij heb jij (en heel Nederland) het over: de blanke en volledig geïntegreerde bewoners in Nederlander aan de ene kant en aan de andere kant de Marokkanen/Moslims.

Ik geef toe dat hij dit punt wel iets zou mogen accentueren.
pi_23070424
quote:
Op donderdag 4 november 2004 11:41 schreef ErikT het volgende:
Ik geef toe dat hij dit punt wel iets zou mogen accentueren.
Als het erop aan komt vindt Wilders de islam achterlijk en een gevaar voor onze samenleving. Dat is zijn agenda.
pi_23070505
quote:
Op donderdag 4 november 2004 11:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Als het erop aan komt vindt Wilders de islam achterlijk en een gevaar voor onze samenleving. Dat is zijn agenda.
De islam is achterlijk en is ook een gevaar voor onze samenleving!
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
pi_23070533
ik ben met wilders op deze punt met hem eens
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')