Nee maar wel je grootouders. Ga tegen hun schelden. We hadden ze nodig en nu niet meer dus flikker ze maar weg?quote:Op donderdag 4 november 2004 10:46 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ik iig niet.
NEE - JIJ bent niks meer waard dan een ander omdat je toevallig een andere huidskleur hebt of ergens anders geboren bent.quote:Op donderdag 4 november 2004 10:42 schreef Steeven het volgende:
[..]
MAG het een keer?
Niemand heeft het hier over huidskleurquote:Op donderdag 4 november 2004 10:55 schreef SCH het volgende:
[..]
NEE - JIJ bent niks meer waard dan een ander omdat je toevallig een andere huidskleur hebt of ergens anders geboren bent.
Jij moet niet zo denken, dat is zo fout!quote:Op donderdag 4 november 2004 10:55 schreef SCH het volgende:
[..]
NEE - JIJ bent niks meer waard dan een ander omdat je toevallig een andere huidskleur hebt of ergens anders geboren bent.
Wat een kromme redenering. Dan was het net zo geweest alleen met omgedraaide kleuren...quote:Op donderdag 4 november 2004 11:02 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jij moet niet zo denken, dat is zo fout!
Als ik bij God kom en ik mag hem op 1 fout wijzen, dan zeg ik, je had de kaaskoppen zo zwart als roet moeten maken, en je had die marokkezen zo wit als witte stront moeten maken. Dan hadden wij zwarte nederlanders tenminste normaal over die witte marokkanen kunnen zeggen dat we het een stel *****lijers vinden en dat we ze liever kwijt dan rijk zijn, zonder meteen als racist bestempeld te worden!
Ik wilde eigenlijk geen antwoord op je vragen geven omdat; waarom stel je een vraag als je het antwoord al weet?quote:Op donderdag 4 november 2004 11:03 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Wat een kromme redenering. Dan was het net zo geweest alleen met omgedraaide kleuren...
Ik herhaal mijn vraag dan maar nog een keer.
En wat is het "volk" en wat is "ouderwets" en wat is het "kwaad"
Doe is wat minder abstract en vul die worden eens in voor concrete begrippen.
Want voor mijn gevoel zeg je nu Nederlanders, moeten weer in de verzuiling strijden tegen moslims extremisten?
Ik stel een vraag omdat ik het niet zeker weet en graag wil weten of jij het bedoeld zoals ik het intrepeteer. Intrepetatie kan fout zijn en ik wil je geen woorden in de mond leggen.quote:Op donderdag 4 november 2004 11:05 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk geen antwoord op je vragen geven omdat; waarom stel je een vraag als je het antwoord al weet?
Nou en of, want de dat het blanken ras over het algemeen beter bedeeld is komt niet omdat ze blank zijn.quote:Op donderdag 4 november 2004 11:05 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk geen antwoord op je vragen geven omdat; waarom stel je een vraag als je het antwoord al weet?
En me redenering is zeker niet krom.
Nou als de zwarten hier de baas zouden zijn dan zouden ze ook een hekel hebben aan mokro`s. Ik namelijk genoeg negers die ook de schijt hebben aan marokkanen, maar zij kunnen dat tenminste normaal zeggen.quote:Op donderdag 4 november 2004 11:07 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nou en of, want de dat het blanken ras over het algemeen beter bedeeld is komt niet omdat ze blank zijn.
Je hebt nog steeds niet gezegd of mijn intrepatie van jou stelling correct was.quote:Op donderdag 4 november 2004 11:12 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nou als de zwarten hier de baas zouden zijn dan zouden ze ook een hekel hebben aan mokro`s. Ik namelijk genoeg negers die ook de schijt hebben aan marokkanen, maar zij kunnen dat tenminste normaal zeggen.
Dan vraag ik god wel waarom hij niet heeft geregeld dat de zwarten de dienst uitmaken in de wereld.
Dan hadden de blanken nu op de positie gestaan waar de zwarte staan en dan konden we als nog 'legaal' zeggen dat we de schijt hebben aan die mokro`s.
kijk nu scheer ik ze ook allemaal over 1 kam, als ik over mokro`s praat dan praat ik over 85% wat verrot is.quote:Op donderdag 4 november 2004 11:15 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niet gezegd of mijn intrepatie van jou stelling correct was.
En misschien heeft God ons zo gemaakt om te laten zien dat we ons niet zo druk moeten maken om kleine dingen als huidskleur.
Ik begrijp je hekel aan Marokkanen echt niet hoor. Ik zit op de HvA waar veel Marokkanen studeren, die zich allemaal normaal gedragen, waar je normaal mee in discussie kan, die geen geloof opdringen, die zichzelf of anderen niet opblazen.
Marokko heeft ook zo zijn Tokkies, evenals elk land.
Maar dat is inclusief de allochtonen die nu in Nederland wonen.quote:Op donderdag 4 november 2004 10:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Eigen volk eerst dus
Idd. Dat is heel gevaarlijk.quote:Op donderdag 4 november 2004 11:20 schreef kavorka het volgende:
Ik ben benieuwd naar het percentage "echte" nederlanders die vinden dat alle (goed of slecht) allochtonen over de grens gekiepert moeten worden.
Geen gezonde ontwikkeling denk ik.
Het gaat om die blablaquote:Op donderdag 4 november 2004 11:20 schreef ErikT het volgende:
Volgens mij zegt Geert Wilders alleen maar: daders van misdaden moeten gestraft worden. Okee met een hoop blabla eromheen. Maar hij heeft toch gewoon gelijk hierin?
Zoals het er nu voorstaat heeft Wilders ook mijn stem, maar we moeten oppassen dat we niet doorslaan door elke allochtoon als vuilnisbak te betitelen.quote:Op donderdag 4 november 2004 11:23 schreef ErikT het volgende:
[..]
Idd. Dat is heel gevaarlijk.
Maar Wilders beweert helemaal niet dat dit moet gebeuren. Zo wordt het wel weer opgevat. Op de één of andere manier is hij opeens weer bestempeld tot rechts-extremist. Het precieze proces hoe dat gaat weet ik niet, maar het is wel een feit dat dat stempel op z'n voorhoofd staat tegenwoordig.
Dit heb ik al eens eerder gezien.
Ja die blabla.quote:Op donderdag 4 november 2004 11:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Het gaat om die blabla
En nog wat andere dingen van deze wolf in schaapskleren misschien. Hij verwoordt het keurig hoor, dat is het probleem niet. Het gaat om de insteek die we willen: hullie tegen wij, of wij met elkaar. De Wilders-methode of de Cohen-methode zeg maar. Ik ben ervan overtuigd dat de laatste methode de manier is om een prettige en veilige toekomst te garanderen en dat de eerste methode alleen maar meer polarisatie en shit in de hand werkt.quote:Op donderdag 4 november 2004 11:30 schreef ErikT het volgende:
Misschien moet ik het nog eens lezen.
Ja, de Cohen-methode heeft zijn vruchten afgeworpen..quote:Op donderdag 4 november 2004 11:35 schreef SCH het volgende:
[..]
De Wilders-methode of de Cohen-methode zeg maar. Ik ben ervan overtuigd dat de laatste methode de manier is om een prettige en veilige toekomst te garanderen en dat de eerste methode alleen maar meer polarisatie en shit in de hand werkt.
Ja, dat heeft het zeker.quote:Op donderdag 4 november 2004 11:36 schreef kavorka het volgende:
[..]
Ja, de Cohen-methode heeft zijn vruchten afgeworpen..
Ik begrijp je punt, MAAR.quote:Op donderdag 4 november 2004 11:35 schreef SCH het volgende:
[..]
En nog wat andere dingen van deze wolf in schaapskleren misschien. Hij verwoordt het keurig hoor, dat is het probleem niet. Het gaat om de insteek die we willen: hullie tegen wij, of wij met elkaar. De Wilders-methode of de Cohen-methode zeg maar. Ik ben ervan overtuigd dat de laatste methode de manier is om een prettige en veilige toekomst te garanderen en dat de eerste methode alleen maar meer polarisatie en shit in de hand werkt.
Als het erop aan komt vindt Wilders de islam achterlijk en een gevaar voor onze samenleving. Dat is zijn agenda.quote:Op donderdag 4 november 2004 11:41 schreef ErikT het volgende:
Ik geef toe dat hij dit punt wel iets zou mogen accentueren.
De islam is achterlijk en is ook een gevaar voor onze samenleving!quote:Op donderdag 4 november 2004 11:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Als het erop aan komt vindt Wilders de islam achterlijk en een gevaar voor onze samenleving. Dat is zijn agenda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |