Alleen maar door z'n kapsel of heb je ook inhoudelijk nog wat aan te merken?quote:Op woensdag 3 november 2004 20:16 schreef Monidique het volgende:
Mijn stem zal-ie nooit krijgen,.
Oh, zeker wel. Daar zijn al genoeg topics over, trouwens. Ik zal nooit stemmen op een xenofoob, op iemand die zo aandachtsgeil is, iemand met wiens punten ik het ook gewoon simpelweg niet eens ben.quote:Op woensdag 3 november 2004 20:20 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Alleen maar door z'n kapsel of heb je ook inhoudelijk nog wat aan te merken?
enquote:De man zit zo vol haat, daar kan geen moslimfundi tegen op
www.maorules.com is een prima forum voor die vervuiling.quote:Ik ben na het zinnetje 'zwarte dag voor de democratie' opgehouden met lezen. De toon was daarmee al weer gezet en nog zo'n discussie als na 6/5/02, daar heb ik geen zin in.
Dan blijf je weg uit dit topicquote:Op woensdag 3 november 2004 20:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
daar heb ik geen zin in.
Ging dit alles niet om 'vrijheid van meningsuiting'? Of geldt dat alleen voor mensen die met Van Gogh, Wilders en Ali meehblaten?quote:Op woensdag 3 november 2004 20:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan blijf je weg uit dit topic
Je kraamt onzin uit Willie_E_Coyote. Als je geen zin hebt in bepaalde discussie dan kan je beter wegblijven uit de desbetreffende topics. Je hebt er immers geen zin in, dus waarom zou je anderen vermoeien met jouw totaal niet boeiende en relevante prietpraat?quote:Op woensdag 3 november 2004 20:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ging dit alles niet om 'vrijheid van meningsuiting'? Of geldt dat alleen voor mensen die met Van Gogh, Wilders en Ali meehblaten?
Je kop in het zand werkt natuurlijk veel beterquote:Op woensdag 3 november 2004 20:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik ben na het zinnetje 'zwarte dag voor de democratie' opgehouden met lezen. De toon was daarmee al weer gezet en nog zo'n discussie als na 6/5/02, daar heb ik geen zin in.
wilde net zeggen.quote:Op woensdag 3 november 2004 20:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je kop in het zand werkt natuurlijk veel beter
910quote:Op woensdag 3 november 2004 20:44 schreef gtotep het volgende:
nog 910 dagen tot volgende aanslag las ik hierboven ergens.
910-365-365=180 dagen
2 nov + 180 dagen = 2-05-07
dat is weer net voor de volgende verkiezing als kabinet het volhoudt.
Goh, wie heeft wilders dan allemaal al doorzeefd met kogels en met een mes opengehaktquote:Op woensdag 3 november 2004 20:19 schreef SCH het volgende:
De man zit zo vol haat, daar kan geen moslimfundi tegen op
Tallozen -dit soort types zijn het kwaad.quote:Op woensdag 3 november 2004 20:49 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Goh, wie heeft wilders dan allemaal al doorzeefd met kogels en met een mes opengehakt
Weltrusten. Jij schaart je dus ook achter de reacties van allochtone jongeren dat het eigen schuld dikke bult was. Boos? Nee, ik heb echt intens medelijden nu met je.quote:Op woensdag 3 november 2004 20:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Tallozen -dit soort types zijn het kwaad.
Wat een ontzettende onzin.quote:Op woensdag 3 november 2004 20:49 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 november 2004 21:05 schreef freud het volgende:
[..]
Weltrusten. Jij schaart je dus ook achter de reacties van allochtone jongeren dat het eigen schuld dikke bult was. Boos? Nee, ik heb echt intens medelijden nu met je.
Deze uitspraken zijn volkomen uit de lucht gegrepenquote:Op woensdag 3 november 2004 21:11 schreef SCH het volgende:
[..]Hoe kom je tot die conclusie? Ik vind de uitspraken van Wilders c.s. en zijn hele manier van optreden erg gevaarlijk en inderdaad een vorm van het kwaad, evenals heel veel andere extremisten, zoals die engerd met dat wapen gisteren. Het zit allemaal op dezelfde lijn van haat en onmacht.
Op welke manier mag je in Nederland volgens jou dan wel kritiek hebben op moslims?quote:Op woensdag 3 november 2004 21:11 schreef SCH het volgende:
[..]Hoe kom je tot die conclusie? Ik vind de uitspraken van Wilders c.s. en zijn hele manier van optreden erg gevaarlijk en inderdaad een vorm van het kwaad, evenals heel veel andere extremisten, zoals die engerd met dat wapen gisteren. Het zit allemaal op dezelfde lijn van haat en onmacht.
quote:Op woensdag 3 november 2004 20:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Man... Kom eens met je luie reet achter die pc vandaan ofzo, misschien dat je mening dan ook wat zal veranderenquote:Aantal posts: 44729 (gemiddeld 64 per dag)
Dat mag je hier zo ongeveer op elke manier die je wilt. Als je het moslim fundamentalisten onmogelijk wilt maken om hier te kunnen opereren zul je iets anders moeten doen dan stigmatiseren en generaliseren van alle moslims zoals Wilders dat doet. Van Gogh begreep dat in elk geval wel.quote:Op welke manier mag je in Nederland volgens jou dan wel kritiek hebben op moslims?
quote:Een persoon die een tijdelijke verblijfsvergunning heeft en veroordeeld wordt voor een misdrijf, moet zijn verblijfsvergunning inleveren. Na het uitzitten van zijn straf moet hij onmiddellijk het land worden uitgezet. Liever per direct, opgruimd staat netjes Dit moet ook gelden voor mensen met een dubbele nationaliteit. Mensen die naast de Nederlandse nog een andere nationaliteit hebben -- bijvoorbeeld de Turkse of de Marokkaanse -- moeten hun Nederlandse paspoort verliezen als zij een misdrijf hebben gepleegd, zeker als het gaat om ernstige geweldsmisdrijven. Deze mensen moeten gedenaturaliseerd worden
Nou, hulde. Dat lost vast een boel problemen op.quote:Op woensdag 3 november 2004 23:44 schreef Markman het volgende:
hij zegt het wel even!
Geweldig natuurlijk, mensen met een Nederlandse nationaliteit het staatsburgerschap afnemen. Heb je je ook al afgevraagd of het überhaupt mogelijk is ? Dat is Wilders namelijk, hij roept een boel en weet de gedachte van 'het volk' prima te verwoorden. Maar er is een reden dat 'het volk' niet in de 2e kamer zit en dagelijks de beslissingen maakt. Ze hebben namelijk totaal geen benul of iets haalbaar is of niet. Overigens worden criminelen met een tijdelijke verblijfsvergunning al uitgezet, het is ook nog eens flauwekul wat Wilders verkondigt. Maar laat je lekker leiden door je emoties en stem op Wilders. Je kunt je beter de teleurstelling van een 2e LPF besparen.quote:Op woensdag 3 november 2004 23:49 schreef JohnDope het volgende:
Mijn stem gaat hij ook opzeker krijgen!
ik heb het even doorgelezen, maar dit stuk is echt ijzersterk! Ik vind hem zo goed dat ik die man aan iedereen ga aanbevelen!
[..]
Je kunt zijn stuk als volgt samenvatten: "Er moet veel strenger gestraft worden opdat de burger weer geloof krijgt in de politiek."quote:Op woensdag 3 november 2004 21:11 schreef SCH het volgende:
Als de politiek het wil, is het mogelijk.quote:Op donderdag 4 november 2004 00:03 schreef Gallo het volgende:
[..]
Geweldig natuurlijk, mensen met een Nederlandse nationaliteit het staatsburgerschap afnemen. Heb je je ook al afgevraagd of het überhaupt mogelijk is?
Jij gelooft blijkbaar heilig in de arrogantie van de macht die het mag hebben over de domheid van het volk. Jouw geloof is tanende.quote:Dat is Wilders namelijk, hij roept een boel en weet de gedachte van 'het volk' prima te verwoorden. Maar er is een reden dat 'het volk' niet in de 2e kamer zit en dagelijks de beslissingen maakt. Ze hebben namelijk totaal geen benul of iets haalbaar is of niet.
Een tijdelijke verblijfsvergunning is iets anders dan een dubbele nationaliteit, maar aangezien dat niet in je straatje past negeer je dat maar even.quote:Overigens worden criminelen met een tijdelijke verblijfsvergunning al uitgezet, het is ook nog eens flauwekul wat Wilders verkondigt. Maar laat je lekker leiden door je emoties en stem op Wilders. Je kunt je beter de teleurstelling van een 2e LPF besparen.
Uhm, nee. We kennen zoiets als een grondwet. Het is niet de schuld van Marokkanen dat ze 2 paspoorten hebben, bovendien zijn het voor de wet volwaardige Nederlanders met dezelfde rechten en plichten. Het zou discriminoir zijn de 1 wel het paspoort af te pakken en de ander niet bij een misdrijf. Het echte probleem is dat autochtonen marokkanen niet als Nederlander zien, en dat Marokkanen zich geen Nederlander voelen. Je blijft in een cirkeltje redeneren. Waarom zou je je geen marokkaan of whatever mogen voelen als je hier woont ? Het is maar een stukje aarde waarin je toevallig geboren bent. In de VS is het doodnormaal om je afkomst niet te verloochen en er zelfs trots op te zijn. Na eeuwen immigratie zijn Ieren nog steeds trots op hun ierse afkomst en italianen ook. Nederlanders kennen zelf geen misplaatste trots op Nederland, waarom verwacht je het wel van allochtonen ? Zolang mensen hun plichten vervullen in onze samenleving zal het mij worst zijn.quote:Op donderdag 4 november 2004 00:12 schreef hace_x het volgende:
[..]
Als de politiek het wil, is het mogelijk.
[..]
Okee, dan laten we die punten gewoon even liggen.quote:Op woensdag 3 november 2004 20:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
Oh, zeker wel. Daar zijn al genoeg topics over, trouwens. Ik zal nooit stemmen op een xenofoob, op iemand die zo aandachtsgeil is, iemand met wiens punten ik het ook gewoon simpelweg niet eens ben.
..quote:Op woensdag 3 november 2004 20:48 schreef Zachteheelmeesters het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/002837.html#more
"Die optocht van gisteravond was geregisseerd door de PVDA, de SP en GL. Zij hebben het initiatief handig naar zich toegetrokken. Zij zijn voor het Nederlandse volk nu de ware vertegenwoordigers van het vrije woord. Niets is minder waar."
Die optocht vanavond was geregisseerd door de PVDA, de SP en GL. Zij hebben het initiatief handig naar zich toegetrokken. Zij zijn voor het Nederlandse volk nu de ware vertegenwoordigers van het vrije woord. Bullshit! Overal heb ik links vandaag aan tafel zien zitten, voor microfoons en camera's zien verschijnen. Die linkse tak die namens groen links met Mat Herben aan tafel zat, zat maar op haar reet te draaien om maar niets negatiefs te melden over de moord op Theo. Ze deed hetzelfde met Pim, veel zeggen zonder je nek uit te steken. Uiteindelijk is Rozenluller daarvoor geslachtofferd.
Het was een farce, als Theo al in z'n graf lag zou 'ie zich nu omdraaien. Links is op ongehoorde wijze de macht aan het consolideren, zelfs over het lijk van Van Gogh. En mensen als Wilders en Eerdmans en Elian en Spruyt zijn momenteel te bang om zich daarin te verdiepen. Wouter Bos en Femke Halsema weten dat zij geen gevaar lopen, iedereen weet dat de moordenaars van links komen of uit islamitische hoek. Die zogenaamd rechtse jongeren praten veel maar komen niet verder dan een abri slopen op het station.
Nederland is verloren, het is over en uit. Het volgende kabinet wordt extreem-links gevolgd door een socia-islamitische hybride. De straten zijn tegen die tijd allang onbegaanbaar en hopelijk ben ik dan vertrokken. Er gaan er nog veel meer omgelegd worden, let maar op. De oppositie wordt vakkundig onderuit geschoffeld.
Tja en om de wandaden van onze islamitische vrienden te verdoezelen, ga je kutstukjes schrijven over een autochtone groep christelijken.
Nou, ik word toch liever geslagen door een autochtone christen dan mondood, gekoeieneerd en uiteindelijk ritueel afgeslacht te worden, door een zooitje geimporteerde, wereldvreemde cultuurbarbaren uit een of ander krijtgebergte met een achterlijk geloof en cultuur. Ze voelen zich blijkbaar nog gesteund door een achterlijkere regering die alles in de gedooghoek pleurt en zichzelf en hun kutpluche al kwijlend en kontendraaiend in stand probeert te houden.
Wat wel een leuke bijkomstigheid zal zijn is dat deze zogenaamde Islamitische stemmen voor de links verkankerde partijen zich uiteindelijk tegen hen zal keren. Eerst de kopstukken, dan is de gewone burger aan de beurt met bomaanslagen ala Madrid en de duizenden doden in Israel. Ja, we zijn de gastheren van een moordenaarsbende die uit is op overheersing ( El Fatah- Moehijadin- El Qaida- Grijze wolfen- etc,etc,etc,).
En wij, zijn de echte sukkels die alles maar pikken, wij zijn tenslotte de ongelovige varkens, en die mag je afslachten wanneer het zo uitkomt.
Kan Cohen er wat aan doen? Cohen is gewoon een enorme slappe lul die met ja-knikken het grootste linkse electoraat tot vriend probeert te houden, oftewel, de groeiende islamitische meerderheid in Amsterdam. Wij als boerenkoolvolk, jongens van de Wit, laten ons toch niet de les voorschrijven door een stelletje geytenneuqers!
En de volgende heldendaad van links zal zijn: gewoon weer verder gaan met leven, net zoals na Pim, wij bepalen wel wat goed voor jullie is, wij zullen de boel wel gedogen, wij komen wel weer met mooie praatjes voor de verkiezingen en zoals altijd met dit klootjesvolk kiezen ze toch weer voor ons. Want beter een dode Pim en Theo dan een verlies van zetels.
ThaWizzard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |