De wet cares, racisme is niet gewenst in Nederland en daarom verboden. Je hebt de vrijheid om te verhuizen naar een land waar het wel gewenst is.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:26 schreef SingleCoil het volgende:
Wat anderen, inclusief moslim-vriendjes, van mij denken is op dit moment absoluut irrelevant. Wat wij van moslims denken is veel relevanter.
Ik ben boos. Racist of niet, who cares ? Nederland is een leuker land zonder moslims. Ik wil graag in een leuker land wonen. Arrest me!
Hiermee is alles al gezegd, slotjequote:Op woensdag 3 november 2004 19:33 schreef Monidique het volgende:
Moslims.
Nee, van Gogh heeft wel ogen geopend, maar geen haat gezaaid!quote:Op woensdag 3 november 2004 19:27 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Niet?![]()
[..]
Hoe zet je aan tot haat als je zegt dat je vindt dat het een afrekening in criminele circuit was? En van Gogh zette niet aan tot haat? Die man zette zeker aan tot haat tegen moslims, hij kon het alleen mooi verwoorden.
[..]
Nee, de vrijheid van meningsuiting geldt nog steeds.
Oh, hoe dan? Daarbij lijkt het me geen goed idee om burgers op terroristen af te sturenquote:Op woensdag 3 november 2004 19:34 schreef Adagio het volgende:
Zwarte kousen die in Nederland over de schreef gaan worden immers door 'ons Nederlanders' ook aangepakt.
Dat is volgens mij de taak van de politie.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:34 schreef Adagio het volgende:
Als de hele moslimgemeenschap in Nederland nou zelf eens actief jacht zou maken naar de excessen die binnen de gelederen voorkomen, dan zou dat al heel wat schelen. Zwarte kousen die in Nederland over de schreef gaan worden immers door 'ons Nederlanders' ook aangepakt.
Mijn grootste irritatiefactor inderdaad. De apathie van die mensen.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:34 schreef Adagio het volgende:
Als de hele moslimgemeenschap in Nederland nou zelf eens actief jacht zou maken naar de excessen die binnen de gelederen voorkomen, dan zou dat al heel wat schelen. Zwarte kousen die in Nederland over de schreef gaan worden immers door 'ons Nederlanders' ook aangepakt.
Ik zie nu anders op tv een tocht door de stad trekkenquote:Op woensdag 3 november 2004 19:37 schreef Cheese het volgende:
[..]
Mijn grootste irritatiefactor inderdaad. De apathie van die mensen.
Dat er vrijwel geen allochtoon, op een paar surinamers na, op de dam was te vinden was typerend.
Waar blijft de eerste stille Moslimtocht? Tegen het geweld?
Die komt er niet, want het interesseert ze geen bal.
Ja idd, wederom een kabaaltocht. Goed gebaar!!quote:Op woensdag 3 november 2004 19:39 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik zie nu anders op tv een tocht door de stad trekken
Ja, maar het zijn niet álle moslims, en trouwens, ze menen het toch niet, waarschijnlijk slechts een poging om net te doen alsof het ze wat interesseert.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:39 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik zie nu anders op tv een tocht door de stad trekken
wat ben jij naief zeg. omdat ze nu al jaren uit verschillende plekken worden geweerd heb je nu helemaal geen zicht meer op dat gespuis. moet je eens vragen aan die ouders van die halve gare mongool die Van Gogh heeft doodgeschoten of zij iets vreemds merkten. dat merk je gewoon niet omdat die mensen 4 alles zo goed weten te verbergen.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:34 schreef Adagio het volgende:
dat zou gunstig zijn!quote:Op woensdag 3 november 2004 19:40 schreef flugeltje het volgende:
Ja idd, wederom een kabaaltocht. Goed gebaar!!
Wat wil je dan eigenlijk?quote:Op woensdag 3 november 2004 19:41 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, maar het zijn niet álle moslims, en trouwens, ze menen het toch niet, waarschijnlijk slechts een poging om net te doen alsof het ze wat interesseert.
Gewoon ons land verlaten en excuus aanbieden.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat moeten deze mensen dan doen om duidelijk te maken dat ze wél menen?
Ja, ik zie het al voor me: Tienduizenden vrouwen die in de Arabische wereld op internet filmpjes over vrouwenmisbruik door de Islam gaan kijken.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:43 schreef Cheese het volgende:
(Trouwens het fimpje submission, heb ik gedownload en wordt weer gedownload van echt over de hele wereld. Het aantal sources is vertienvoudigd in een halve dag. Hopelijk betekent het iets voor de modernisering des islams)
je hebt er geen zak van begrepen. ik zeg niets racistisch. ik zeg gewoon dat nederland zonder moslims beter af is. dat is mijn mening. het is ook waar en simpel te zien. het is ook bijzonder gewenst, als we zo door gaan is nederland binnenkort niet eens meer.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:32 schreef Meh7 het volgende:
[..]
De wet cares, racisme is niet gewenst in Nederland en daarom verboden. Je hebt de vrijheid om te verhuizen naar een land waar het wel gewenst is.
Oh en oeeeeeeeeeeh wat een internet gangster
Dan neem jij hem te serieus. Ik vond het gewoon vermakelijk om te lezen.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:43 schreef Markster het volgende:
Het irritantse is nog wel, dat iedereen Theo opeens tof vind, en helemaal niet zo erg was.
Nee, het was idd een heel lief mannetje die niemand kwetste en ook nooit mensen beledigen. Laat staan een heel cultuur.
()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |