abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23057095
Op naar de 7500.
  woensdag 3 november 2004 @ 19:30:52 #2
14018 Adagio
Agree to disagree
pi_23057120
Goeie signature ook.

[ Bericht 36% gewijzigd door Adagio op 03-11-2004 19:31:30 (duh) ]
"Avoid employing unlucky people - throw half of the pile of CVs in the bin without reading them." - "Al dat Rev tuig moet hard aangepakt worden, TUIG is het TUIG ZEG IK JE!!"
pi_23057154
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:26 schreef SingleCoil het volgende:

Wat anderen, inclusief moslim-vriendjes, van mij denken is op dit moment absoluut irrelevant. Wat wij van moslims denken is veel relevanter.

Ik ben boos. Racist of niet, who cares ? Nederland is een leuker land zonder moslims. Ik wil graag in een leuker land wonen. Arrest me!
De wet cares, racisme is niet gewenst in Nederland en daarom verboden. Je hebt de vrijheid om te verhuizen naar een land waar het wel gewenst is.

Oh en oeeeeeeeeeeh wat een internet gangster
pi_23057166
Moslims.
pi_23057174
Nu op RTL4, over de doorzoeking van het huis van de schutter..
sig verwijderd door FA
  woensdag 3 november 2004 @ 19:34:43 #6
14018 Adagio
Agree to disagree
pi_23057184
Als de hele moslimgemeenschap in Nederland nou zelf eens actief jacht zou maken naar de excessen die binnen de gelederen voorkomen, dan zou dat al heel wat schelen. Zwarte kousen die in Nederland over de schreef gaan worden immers door 'ons Nederlanders' ook aangepakt.
"Avoid employing unlucky people - throw half of the pile of CVs in the bin without reading them." - "Al dat Rev tuig moet hard aangepakt worden, TUIG is het TUIG ZEG IK JE!!"
pi_23057192
Zijn volgens mij allemaal homo's die marokkanen. Mannen van in de 20 die samen wonen en plannetjes broeden om mensen te vermoorden....
pi_23057203
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:33 schreef Monidique het volgende:
Moslims.
Hiermee is alles al gezegd, slotje
pi_23057223
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:27 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Niet?
[..]

Hoe zet je aan tot haat als je zegt dat je vindt dat het een afrekening in criminele circuit was? En van Gogh zette niet aan tot haat? Die man zette zeker aan tot haat tegen moslims, hij kon het alleen mooi verwoorden.
[..]

Nee, de vrijheid van meningsuiting geldt nog steeds.
Nee, van Gogh heeft wel ogen geopend, maar geen haat gezaaid!
Ja, je zegt het goed, haat bij die extremisten.

En nee, de vrijheid van mening is ons gewoon weg de bek gesnoerd!
En ja, die imam staat dus nog te zaaien...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_23057228
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:34 schreef Adagio het volgende:
Zwarte kousen die in Nederland over de schreef gaan worden immers door 'ons Nederlanders' ook aangepakt.
Oh, hoe dan? Daarbij lijkt het me geen goed idee om burgers op terroristen af te sturen
pi_23057241
quote:
Als de hele moslimgemeenschap in Nederland nou zelf eens actief jacht zou maken naar de excessen die binnen de gelederen voorkomen, dan zou dat al heel wat schelen. Zwarte kousen die in Nederland over de schreef gaan worden immers door 'ons Nederlanders' ook aangepakt.
Dat is volgens mij de taak van de politie.
pi_23057247
quote:
Mijn grootste irritatiefactor inderdaad. De apathie van die mensen.
Dat er vrijwel geen allochtoon, op een paar surinamers na, op de dam was te vinden was typerend.
Waar blijft de eerste stille Moslimtocht? Tegen het geweld?

Die komt er niet, want het interesseert ze geen bal.
pi_23057304
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:37 schreef Cheese het volgende:

[..]

Mijn grootste irritatiefactor inderdaad. De apathie van die mensen.
Dat er vrijwel geen allochtoon, op een paar surinamers na, op de dam was te vinden was typerend.
Waar blijft de eerste stille Moslimtocht? Tegen het geweld?

Die komt er niet, want het interesseert ze geen bal.
Ik zie nu anders op tv een tocht door de stad trekken
  woensdag 3 november 2004 @ 19:40:23 #14
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_23057319
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:39 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Ja idd, wederom een kabaaltocht. Goed gebaar!!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_23057333
blijkt nu een hele cel wat een tyfus zooi ook. en dan komen ze zo'n utrechts gezin op pakken en laten ze die raddraaier gewoon lopen
pi_23057352
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:39 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Ja, maar het zijn niet álle moslims, en trouwens, ze menen het toch niet, waarschijnlijk slechts een poging om net te doen alsof het ze wat interesseert.
pi_23057386
quote:
wat ben jij naief zeg. omdat ze nu al jaren uit verschillende plekken worden geweerd heb je nu helemaal geen zicht meer op dat gespuis. moet je eens vragen aan die ouders van die halve gare mongool die Van Gogh heeft doodgeschoten of zij iets vreemds merkten. dat merk je gewoon niet omdat die mensen 4 alles zo goed weten te verbergen.
pi_23057391
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:40 schreef flugeltje het volgende:

Ja idd, wederom een kabaaltocht. Goed gebaar!!
dat zou gunstig zijn!

(Trouwens het fimpje submission, heb ik gedownload en wordt weer gedownload van echt over de hele wereld. Het aantal sources is vertienvoudigd in een halve dag. Hopelijk betekent het iets voor de modernisering des islams)
pi_23057396
maar ja de les is: Als je iets verkeerd zegt of doet over de islam word je fysiek in elkaar geslagen of gewoon meteen vermoord.
  woensdag 3 november 2004 @ 19:43:17 #20
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_23057397
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:41 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ja, maar het zijn niet álle moslims, en trouwens, ze menen het toch niet, waarschijnlijk slechts een poging om net te doen alsof het ze wat interesseert.
Wat wil je dan eigenlijk?

Als ze publiekelijk laten merken dat ze het er niet mee eens zijn, menen ze het blijkbaar niet.

Wat moeten deze mensen dan doen om duidelijk te maken dat ze wél menen?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_23057406
Het irritantse is nog wel, dat iedereen Theo opeens tof vind, en helemaal niet zo erg was.
Nee, het was idd een heel lief mannetje die niemand kwetste en ook nooit mensen beledigen. Laat staan een heel cultuur.

( )
pi_23057419
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:43 schreef flugeltje het volgende:

[..]
Wat moeten deze mensen dan doen om duidelijk te maken dat ze wél menen?
Gewoon ons land verlaten en excuus aanbieden.
pi_23057451
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:43 schreef Cheese het volgende:
(Trouwens het fimpje submission, heb ik gedownload en wordt weer gedownload van echt over de hele wereld. Het aantal sources is vertienvoudigd in een halve dag. Hopelijk betekent het iets voor de modernisering des islams)
Ja, ik zie het al voor me: Tienduizenden vrouwen die in de Arabische wereld op internet filmpjes over vrouwenmisbruik door de Islam gaan kijken.
pi_23057461
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:32 schreef Meh7 het volgende:

[..]

De wet cares, racisme is niet gewenst in Nederland en daarom verboden. Je hebt de vrijheid om te verhuizen naar een land waar het wel gewenst is.

Oh en oeeeeeeeeeeh wat een internet gangster
je hebt er geen zak van begrepen. ik zeg niets racistisch. ik zeg gewoon dat nederland zonder moslims beter af is. dat is mijn mening. het is ook waar en simpel te zien. het is ook bijzonder gewenst, als we zo door gaan is nederland binnenkort niet eens meer.

ik ben nog steeds heel boos. het is toch duidelijk dat dit een daad van islamitische haat is ? dan moet je niet alleen de dader pakken maar ook de oorzak aanpakken: het islamitisch fundamentalisme dient met wortel en tak uitgeroeid te worden met alle middelen die daarvoor ter beschikking zijn. zo snel en effectief mogelijk. is dat racistisch ?
Mu!
pi_23057462
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:43 schreef Markster het volgende:
Het irritantse is nog wel, dat iedereen Theo opeens tof vind, en helemaal niet zo erg was.
Nee, het was idd een heel lief mannetje die niemand kwetste en ook nooit mensen beledigen. Laat staan een heel cultuur.

( )
Dan neem jij hem te serieus. Ik vond het gewoon vermakelijk om te lezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')