abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23055933
Ik weet dat hier al eens een topic over is geweest, maar dat is toen behoorlijk de mist in gegaan door gekut van mensen. Ik kan me best voorstellen dat het een beetje gek klinkt, maar ik hoop dat dit topic verschoond blijft van melige reacties.

Ik ben eigenlijk vrij nuchter en maar heel weinig bezig met paranormale dingen. Ik ben dol op tarot en andere troep, maar meer voor de lol dan om iets anders.

Maar goed, waar ik dus meer over wil weten is het volgende. Toen ik nog in een ander huis woonde (een jaar of 10 geleden) heb ik een paar keer het gevoel gehad dat er een in het zwart geklede man met een zwarte hoed voor mijn bed stond en een keertje dat hij bij mijn deur stond. Ik vond dat toen redelijk eng, maar dwong mezelf om gewoon mijn ogen dicht te doen en aan iets anders te denken. Nu las ik hier dus onlangs en ook elders op internet dat wel meer mensen dezelfde soort verschijning menen te hebben gezien.

Misschien is het een soort gezichtsbedrog of een soort afspiegeling van je eigen gevoel of zo, mensen leggen het allemaal anders uit. Herkent iemand dit? Of weet iemand er misschien iets meer van qua uitleg? Ik verwacht niet dat iemand met een pasklare oplossing komt of zo, maar ik ben gewoon nieuwsgierig
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 3 november 2004 @ 19:11:41 #3
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_23056571
Heb zoiets ook al vaker gezien en het achtervolgde ons over straat. En dat is 2 x gebeurt.
Het leek net of hij geen benen had maar wel een soort lange regen jas.
Ik heb het ook wel vakjer gehoort.
http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
  woensdag 3 november 2004 @ 19:11:46 #4
61288 Duna
Still Going Strong
pi_23056573
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:01 schreef nebur het volgende:
Was het toevallig deze man?
http://www.espiritoshp.hpg.com.br/poltergeist.jpg
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal.
pi_23056628
Of deze
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_23056690
Moeilijk he, in een serieus topic normaal reageren? Ik geef in de OP al aan dat ik hoop dat er deze keer wel gewoon gedaan kan worden, ga niet uit van iets zweverigs of wat dan ook en toch moeten die uitgemolken grappen nog even er tussendoor gegooid worden.
pi_23056713
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:13 schreef longinus het volgende:
Of deze
[afbeelding]
En hij vroeg nog zo vriendelijk om GEEN melige reacties.
pi_23056823
sorry hoor maar ik kon he niet laten.
Bij geestverschijningen is het meestal zo dat je de voeten niet ziet, zelf heb ik eens een groene schim gezien welke werd uitgelegd als een goede geest. Niet dat het me veel geholpen heeft.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_23057195
Ik heb het zelf gelukkig nog nooit meegemaakt Maar, wat voor gevoel had je er zelf bij, Ripley? Hij verscheen in jouw belevingswereld. Had je het idee dat het een geest was? Of misschien een schaduw of een gedaante die aan je verschenen is in een soort sluimerstoestand?

Ik heb echt geen idee wat ik me er bij voor moet stellen. Zag je echt een fysieke gedaante staan? Ik zou mijn ogen nooit meer open durven doen, denk ik. Zo afentoe heb ik wel eens het gevoel dat ik niet alleen ben, maar heb daar zelden een naar gevoel bij
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_23057447
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:35 schreef Morwen het volgende:
Ik heb het zelf gelukkig nog nooit meegemaakt Maar, wat voor gevoel had je er zelf bij, Ripley? Hij verscheen in jouw belevingswereld. Had je het idee dat het een geest was? Of misschien een schaduw of een gedaante die aan je verschenen is in een soort sluimerstoestand?

Ik heb echt geen idee wat ik me er bij voor moet stellen. Zag je echt een fysieke gedaante staan? Ik zou mijn ogen nooit meer open durven doen, denk ik. Zo afentoe heb ik wel eens het gevoel dat ik niet alleen ben, maar heb daar zelden een naar gevoel bij
Ik weet het eigenlijk niet. Bij een geest stel ik me iets wazigs en zweverigs voor, dit was zeg maar meer een compacte massa. Een gezicht heb ik er overigens niet bij gezien. Het gevoel dat ik er bij had was onbehaaglijk, maar ik werd er niet doodsbang van of zo. Het is gedurende een jaar of 2 eenaantal keren voorgekomen. Zoals ik al zei, het zou ook heel goed een soort hersenschim kunnen zijn, maar ik vond het wel frappant dat ik hier en elders mensen precies dezelfde omschrijving zag geven. Vandaar dat ik dit topic opende
  woensdag 3 november 2004 @ 21:47:19 #11
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_23061123
Zou het kunnen zijn dat het een terugkerende droom is lag je toevallig in bed?
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_23070720
quote:
Op woensdag 3 november 2004 21:47 schreef displission het volgende:
Zou het kunnen zijn dat het een terugkerende droom is lag je toevallig in bed?
Ik weet wel het verschil tussen dromen en wakker zijn . Hoewel er natuurlijk een soort sluimergebied tussen zit. Dan nog vraag ik me af waarom ik een aantal keren achter elkaar zoiets zou dromen trouwens
pi_23089761
Whehehe dat plaatje van die klote poltergeistman is best eng om half 3 in een lege donkere huiskamer als je helemaal alleen bent
(Y)
  † In Memoriam † vrijdag 5 november 2004 @ 02:49:50 #14
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_23089980
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:44 schreef Ripley het volgende:
Een gezicht heb ik er overigens niet bij gezien.
Ik wilde je n.a.v. je openingspost net vragen of je het gezicht ook had gezien
Maar herkenbaar, wij hebben zo'n typ ook jarenlang in huis gehad .
pi_23089989
Ik heb weleens van een vent met zwarte cape en hoed gedroomd, zoiets als de sandeman reclame. Ik vond het wel eng, maar die man was niet slecht. Het was eng omdat hij me vroeg om te kiezen, wat weet ik niet.
Is er misschien een verhaal verbonden aan het huis waar je woont? Of had je bepaalde moeilijke kwesties toen je dat zag?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_23129930
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:01 schreef nebur het volgende:
Was het toevallig deze man?
http://www.espiritoshp.hpg.com.br/poltergeist.jpg
Ik moest ook meteen aan de enge poltergeistdominee denken. Als je die film hebt gezien, heeft die natuurlijk wel een plaatsje op de harde schijf in je hoofd gekregen en stel dat ie nou zo eens naar boven is komen borrelen en dus door jou onbewust "bedacht" is dat ie daar stond? In de film heb je ook zo'n scene dat ie over straat loopt hè.
Leave it to me. We're checking out.
pi_23135342
Hahahha rofl @ plaatjes.

Evengoed zou ik niet lekker slapen al zou ik zo'n gozer zien bij m'n deur.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')