Ik weet dat hier al eens een topic over is geweest, maar dat is toen behoorlijk de mist in gegaan door gekut van mensen. Ik kan me best voorstellen dat het een beetje gek klinkt, maar ik hoop dat dit topic verschoond blijft van melige reacties.
Ik ben eigenlijk vrij nuchter en maar heel weinig bezig met paranormale dingen. Ik ben dol op tarot en andere troep, maar meer voor de lol dan om iets anders.
Maar goed, waar ik dus meer over wil weten is het volgende. Toen ik nog in een ander huis woonde (een jaar of 10 geleden) heb ik een paar keer het gevoel gehad dat er een in het zwart geklede man met een zwarte hoed voor mijn bed stond en een keertje dat hij bij mijn deur stond. Ik vond dat toen redelijk eng, maar dwong mezelf om gewoon mijn ogen dicht te doen en aan iets anders te denken. Nu las ik hier dus onlangs en ook elders op internet dat wel meer mensen dezelfde soort verschijning menen te hebben gezien.
Misschien is het een soort gezichtsbedrog of een soort afspiegeling van je eigen gevoel of zo, mensen leggen het allemaal anders uit. Herkent iemand dit? Of weet iemand er misschien iets meer van qua uitleg? Ik verwacht niet dat iemand met een pasklare oplossing komt of zo, maar ik ben gewoon nieuwsgierig
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.