quote:Zoals ik al zei: het gaat mij om het algemeen en niet om Diane. Ik hoop dat dat dan duidelijk is nu
Op zaterdag 22 september 2001 01:38 schreef Nyrem het volgende:
Maar ik heb over Diane niet gezegd dat ik gun dat ze het heeft. Alleen komen deze reacties nu een beetje hypocriet over. Het lijkt godverdomme wel of Diane de zus is van sommige fokkers. De meeste mensen die meedoen aan BB zijn niet mn type mens. Dat soort mensen ben ik vaak genoeg tegengekomen en herken heel snel 'problemengevallen' of 'typetjes'. Nou zijn de bewoners (of worden) ze een persiflage van hen zelf. Dus alles komt heel duidelijk naar voren.
Tjaaaaaaa en ik vind sommige reacties NOGAL hypocriet, zeker gezien wat er allemaal voor shit gebeurt in de wereld.
(relativeren)
Dat was in de vorige edities een goedlopend topic, van mij mag er best meer leven in geblazen.
quote:Wat wil Frank nou eigenlijk? Haar alsnog een trauma aanpraten?
Frank : We liggen allebei te huilen, lepeltje lepeltje, ik zei ik hou van je, een kus, friemelen, ik kan je bij je borsten, ik pak je beneden, ik begin te vingeren, één vinger, twee vingers, jij pakt mijn lul en je douwt hem er zo in. Je hoeft niet bang te zijn. Ik ben niet klaargekomen. Je zei, ik wil dit niet. Diane : Dat weet ik. Frank : Dat weet je wel, eh, dat weet je dus. Diane : In mijn hoofd heeft het niet langer geduurd dan twee minuten. Frank : Het was tien a vijftien minuten. Laat me nou verder vertellen. Toen draaide jij je om en toen ging ik bovenop je liggen. Toen zei je, ik wil niet. Ik heb niet doorgedouwd, want zo ben ik niet.
quote:Zoals ik al zei: het gaat mij om het algemeen en niet om Diane. Ik hoop dat dat dan duidelijk is nu
Op zaterdag 22 september 2001 01:44 schreef Tinkerbell het volgende:[..]
[..]
Is dit topic niet iets voor jou? Voer Voor Psychologen, deel 1
Dat was in de vorige edities een goedlopend topic, van mij mag er best meer leven in geblazen.
[..]
hmmm daar ben ik al een keer heen gestuurd door Cynix ![]()
(een topic , mn eerste geloof ik)
[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 22-09-2001 01:48]
quote:ik denk dat Hummie dat ook dacht.
Op zaterdag 22 september 2001 01:44 schreef Cynix ® het volgende:
Stukje uit het zeer gedetailleerde verslag van Bus Watcher:
[..]Wat wil Frank nou eigenlijk? Haar alsnog een trauma aanpraten?
quote:Klopt,
Op zaterdag 22 september 2001 01:47 schreef MarcoTC het volgende:[..]
ik denk dat Hummie dat ook dacht.
Aan Frank's reactie te zien (toen hij uit de DK terugkwam) heeft hij de wind van voren gehad.
O ja, en Frank is zum kotsen
Ik geloof ook niet dat hij zijn gezicht nog kan laten zien in de buitenwereld, na BB!! Ik had het idee dat hij er echt van genoot om Diane even flink in te peperen hoe alle details gingen. Wat niet wegneemt dat ik Diane behoorlijk naief vind, maar dat terzijde.
quote:Ze vroeg zelf om de waarheid.. Wat had hij dan moeten zeggen:"Uh, er is echt nix gebeurt, ech waar nie, pleurt op zeg"..
Op zaterdag 22 september 2001 01:44 schreef Cynix ® het volgende:
Stukje uit het zeer gedetailleerde verslag van Bus Watcher:
[..]Wat wil Frank nou eigenlijk? Haar alsnog een trauma aanpraten?
En thuis gekomen krijgt ze de schrik van haar leven als ze de beelden ziet..
Ik vind dat Frank juist heeft gehandeld door alles op tafel te gooien..
quote:niet.
Op zaterdag 22 september 2001 01:50 schreef Nyrem het volgende:[..]
Klopt,
de microfoon stond nog een paar seconden open toen Frank de DBK binnen kwam.
Ik hoorde Hummy zeggen (met felle stem): " ZO Frank wat ben jij aan het doen/mee bezig"
quote:Het gevaarlijke is, dat Frank dit zelf niet eens door heeft.
Op zaterdag 22 september 2001 01:51 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb herlaarst, maar ik krijg de stream niet meer aan de praat ;{ Ik moet het dus voor de verslagen voor gezien houden vandaag.O ja, en Frank is zum kotsen
Ik geloof ook niet dat hij zijn gezicht nog kan laten zien in de buitenwereld, na BB!! Ik had het idee dat hij er echt van genoot om Diane even flink in te peperen hoe alle details gingen. Wat niet wegneemt dat ik Diane behoorlijk naief vind, maar dat terzijde.
(toevoegingen aan dit syndroom zijn welkom)
quote:lekker puhuuuuuuuuuu
Op zaterdag 22 september 2001 01:54 schreef MarcoTC het volgende:[..]
niet.
Ze zei:
'Zo Frenk.. leg jij mij maar eens uit wat...'
Frenkoleren: Neuken zonder dat de ander dit merkt.
quote:
Op zaterdag 22 september 2001 01:59 schreef MarcoTC het volgende:
Frenk-syndroom: Ziekelijke drang om anderen een syndroom te bezorgen.Frenkoleren: Neuken zonder dat de ander dit merkt.
Dit gaat de boeken in als: The Frank Houdini act!
Frankologie - Ontkenning van feitelijke gebeurtenissen, zorgt voor verwarring. Daarna gedetailleerd beschrijven van de daadwerkelijk feitelijke gebeurtenis, waarop complete verwarring en affectie volgt.
(of eventuele arrestatie)
quote:Of: Frenkoneren : iem. neuken zonder dat de ander het zich kan herinnneren.
Op zaterdag 22 september 2001 01:59 schreef MarcoTC het volgende:
Frenk-syndroom: Ziekelijke drang om anderen een syndroom te bezorgen.Frenkoleren: Neuken zonder dat de ander dit merkt.
quote:Dat was ik die dat zei trouwens; dat iedereen wel kenmerken heeft van borderline.
Op zaterdag 22 september 2001 12:30 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Mag ik eens vragen hoe je bij Borderline komt ??
Zelf ben ik een borderliner en snap eigenlijk niet hoe je bij dat liegen komt .
Een borderliner vraagt om aandacht dat klopt , maar bij borderline kunnen ook realiteitsvervormingen komen en dat komt niet overeen met liegen .
Zal ff uitleggen , een borderliner komt op een feest iedereen kijkt naar die degene , wat niet eens wat hoeft te betekenen maar een borderliner zal denken zie ze haten me en raakt in paniek en dat zal iedereen daar merken .
Anderen zien het niet zo , maar voor de borderliner is wat zij op dat moment voelt een realiteit .
Het heeft niets te maken met liegen omdat het op het moment zelf voelt als realiteit , een pathologische leugenaar is iemand die de waarheid weet maar een soort verslaafdheid heeft aan liegen .
Gewoon een kenmerk is van een borderline is iemand die zijn eigen grenzen niet kent en daar zelf ook overheen walst .
Van anderen ziet die grenzen wel , maar vanzichzelf herkent die ze niet , of hij herkent ze wel maar weet er op een normale manier mee om te gaan .
Wat ik trouwens wel denk is dat je wat meer moet gaan verdiepen in Borderline zelf voordat je zulke dingen gaat zeggen .
Ben trouwens met Tinkerbell eens ieder mens heeft wel borderline symptonen , maar een kenmerk van een echte borderliner is iemand die ze heeft en daar in hun leven steeds gevolgen van hebben omdat ze grote drang tot zelfvernietiging hebben .
Verder is liegen een kenmerk van borderliners (natuurlijk niet bij iedere borderliner). Of noem het de waarheid zo'n draai geven dat het 'de borderliner' in een goed daglicht zet. (ivm eigenwaarde, bevestiging krijgen)
Het zelfvertrouwen en eigenwaarde van een borderliner is namelijk heel erg sterk afhankelijk van andere mensen.
Ik bedoel borderliners zijn vaak niet stabiel genoeg of 'zeker' genoeg om hun eigenwaarde zelf te bepalen.
Veel bevestiging van anderen nodig.
(waarom denk je dat er zoveel borderliners op internet zitten
)
Diane zegt zoenen iets heel intiems te vinden.
Tja.. wat moet je hier nu van denken ?
quote:Diane deelt graag intimitiet??
Op zaterdag 22 september 2001 12:43 schreef Koos Voos het volgende:
Diane zoent met Frank
Diane zoent met Kelly
Diane zoent met AndriesDiane zegt zoenen iets heel intiems te vinden.
quote:Kijk alleen uit dat jezelf niet snel een typische borderliner noemt.
Op zaterdag 22 september 2001 12:48 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Sorry maar omdat ik dit al meerdere malen las geloof niet alleen van jou maar ook van anderen , vroeg ik me dat gewoon af hoe ze tot die conclusie kwamen .
Blijf trouwens bij dat het meer realiteitsvervorming is dan liegen.:P
Wat haar trouwens wel erg kenmerkt dat ze inderdaad haar eigen grenzen niet zo kent en moeite heeft aan te geven , dat viel me wel erg op .
Soms heeft ze wel herkenbare trekjes die ik zelf ook wel heb .
quote:Je woont trouwens binnen 5 kilometer van waarik woon.
Op zaterdag 22 september 2001 12:48 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 22-09-2001 13:10]
quote:he wat grappig
Op zaterdag 22 september 2001 13:05 schreef Nyrem het volgende:[..]
Je woont trouwens binnen 5 kilometer van waarik woon.
quote:Sterker nog ze vind het intiemer als "de daad".
Op zaterdag 22 september 2001 12:43 schreef Koos Voos het volgende:
Diane zoent met Frank
Diane zoent met Kelly
Diane zoent met AndriesDiane zegt zoenen iets heel intiems te vinden.
quote:
Diane : Je overviel me echt. Ik wilde je niet voor leugenaar uitmaken. Een nummertje maken is voor mij minder als zoenen. Dat met Kelly was anders. Met een man moet het wat betekenen.
quote:in de buurt van waar de Speeldoos stond woon ik....
Op zaterdag 22 september 2001 13:06 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:[..]
he wat grappig
quote:sorry cynix
Op zaterdag 22 september 2001 13:14 schreef Cynix ® het volgende:
On topic, graag!
*levert nu wat commentaar op bbstreams en de bewoners*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |