Hoezo, heb je problemen met vrijheid van meningsuiting?quote:Op woensdag 3 november 2004 12:09 schreef BoJo het volgende:
ik haat het als ze zeggen "Internet exploDer"![]()
Dat is zeker balen.quote:Op woensdag 3 november 2004 12:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Das balen Peu
Wat voor een rit?quote:Op woensdag 3 november 2004 12:20 schreef Hugster het volgende:eerste rit met de roetbus zit erop
@Thermo, hoe heb je betaald? IK met CC en dan staat hij maar heel kort onder review als het goed is. Ik heb zelf nog niet gekeken, want ik heb hem via een agent aan de telefoon besteld.
moet vandaag naar 3 klanten, 10:00, 15:00 en 19:00quote:Op woensdag 3 november 2004 12:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat voor een rit?
je mocht niet met de Volvoquote:Op woensdag 3 november 2004 12:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
moet vandaag naar 3 klanten, 10:00, 15:00 en 19:00
En heb ff de bus van m'n pa weten te scoren, dus hoef niet met kut OV
De Volvo is al bezet vandaagquote:Op woensdag 3 november 2004 12:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je mocht niet met de Volvomaar dat is wel relaxed ja.
Wat voor n bus heeft je pa dan? En wat heeft die er allemaal aan gedaanquote:Op woensdag 3 november 2004 12:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
De Volvo is al bezet vandaag![]()
Maar dit wil ook hardstikke lekker met zo'n open pijp zonder kat, en dikke downpipe![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 12:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat voor n bus heeft je pa dan? En wat heeft die er allemaal aan gedaan![]()
* PeuRac gaat tentamen maken
Damn, dat moet ik zijn... Internetten en autorijden tegelijk gaat metoch slechter af dan ik dachtquote:Op woensdag 3 november 2004 12:33 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
Wie is er nou weer aan het spookrijden tussen eindhoven en breda?
UMTSquote:Op woensdag 3 november 2004 12:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Damn, dat moet ik zijn... Internetten en autorijden tegelijk gaat metoch slechter af dan ik dacht
* Hugster zet de laptop op de bijrijdersstoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |