Vind m er juist wel goed uitzien zo....quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:42 schreef haagse_elfje het volgende:
de aflv was geweldig...Ik vond Marissa super toen ze die zooi in het water gooide....
alleen jammer dat tate donovan ( jimmy) een baardje heeft
Er komen 4 nieuwe personages bij. Ik heb net even op site van FOX gekeken. Met 1 hebben we al kennis gemaakt.... De rest komt erbij in de eerstkomende aflevering. We liggen er immers maar 5 achter op Amerikaquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:52 schreef somegirl het volgende:
Over 2 afleveringen komen er ook een aantal nieuwe personages bij. Op de site zeiden ze 2, maar ik zag toch echt 4 onbekende gezichten op het plaatje staan.... dus 2 of 4
is ook niet echt een spoiler toch? gaat niet niet over de verhaallijn oid.quote:
Ik wilde nog wat erbij plaatsen in een spoiler maar heb dat niet gedaan, omdat ik niet wist of dat wel mocht.......quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:37 schreef somegirl het volgende:
[..]
is ook niet echt een spoiler toch? gaat niet niet over de verhaallijn oid.
Dan kun je toch spoilertags gebruiken? daar zijn ze voor dacht ik zo!quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:19 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik wilde nog wat erbij plaatsen in een spoiler maar heb dat niet gedaan, omdat ik niet wist of dat wel mocht.......![]()
Ryan is iets van 25, Seth is ook ouder dan de leeftijd die hij in de serie speelt. Marissa is 17 en speelt in de serie een 17jarigequote:Op donderdag 6 januari 2005 00:41 schreef RemCOW het volgende:
Wel lekker einde, eindelijk wat minder dramatisch.
Dat Marissa zo haar frustraties eruit gooide vond ik echt super inderdaad!
Moet Ryan ook 18- voorstellen? Seth kan nog een beetje zo overkomen (hoewel hij ook duidelijk ouder lijkt), maar Ryan vind ik er aardig ouder uit zien.
Dat snap ik, maar Ryan en Seth moeten beiden dus 17 voorstellen?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 09:23 schreef truSteh het volgende:
[..]
Ryan is iets van 25, Seth is ook ouder dan de leeftijd die hij in de serie speelt. Marissa is 17 en speelt in de serie een 17jarige
Dat is waar, maar moet zeggen dat ik er niet zo heel erg mee zit...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:11 schreef -Angel- het volgende:
De afgelopen aflevering was niet al te best.
De schrijvers dachten denk ik, hoe kunnen we twee ingeslagen verhaal lijnen zo snel mogelijk afkappen.
En daarbij bedoel ik op het het weg zeilen van Seth en dat Ryan Newport verlaat.
ryan is geloof ik 27 weet het niet zeker en marissa 18 en seth is al 24quote:Op zaterdag 8 januari 2005 09:23 schreef truSteh het volgende:
[..]
Ryan is iets van 25, Seth is ook ouder dan de leeftijd die hij in de serie speelt. Marissa is 17 en speelt in de serie een 17jarige
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |