Dat lijkt me wel ja. Maar zeker weten doe ik het ook niet.quote:Op woensdag 3 november 2004 11:38 schreef Duvel het volgende:
Kan die WAP54G ook in bridge mode draaien met een BEFW11S4 van Linksys?
Bod genoteerdquote:Op woensdag 3 november 2004 12:02 schreef SlaadjeBla het volgende:
40 euro inclusief verzendkosten voor het accesspoint geboden
Enig idee wat het bereik van de router is?quote:Op donderdag 4 november 2004 10:58 schreef HekkeySE het volgende:
Laatste KICK
Geen idee. Red bij mij aardig ver.quote:Op donderdag 4 november 2004 11:55 schreef gv het volgende:
[..]
Enig idee wat het bereik van de router is?
ps. had jij niet die toegangskaarten voor de Tommy Hilfiger Sample sale?
Effe dubbele reactiequote:Op donderdag 4 november 2004 14:41 schreef HekkeySE het volgende:
[..]
Geen idee. Red bij mij aardig ver.
Ja klopt. Maar wegens omstandigheden kon ik het deze keer niks mee doen. Volgende keer weer wel.
Ja dat moet op zich wel te doen zijn. Desnoods gooi je er een illegale firmware op die het zendvermogen versterkt (dat kan bij linksys).quote:Op donderdag 4 november 2004 15:26 schreef gv het volgende:
[..]
Effe dubbele reactie
30 meter, is dat te halen. Dat is wat een merk als Sitecom opgeeft als maximaal. Maar in de praktijk haal je dat niet...
Heb je wel een toegangskaart gekregen? Deze zou ik ook graag van je over willen kopen als dat zo is
Heel ver!quote:Op donderdag 4 november 2004 11:55 schreef gv het volgende:
[..]
Enig idee wat het bereik van de router is?
gemaild.quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:11 schreef thaduck het volgende:
Mocht de Linksys er nog zijn, mail dan maar ff naar ikke@thaduck.nu
Kan even niet mailen. Zou je mij kunnen mailen op menno at molog.nl ?quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:22 schreef timmy-i het volgende:
ik heb wel 40 euri`s over voor dat toegangspuntje .... mail me even op timmyi [op] rooot.nl
alvast dank
Zondagavond om 22:00 is de laatste mogelijkheid om te bieden. Daarna gaat hij naar de hoogste bieder.quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:57 schreef HekkeySE het volgende:
[..]
Kan even niet mailen. Zou je mij kunnen mailen op menno at molog.nl ?
Bod is nog relevant alhoewel timmy-i er nu overheen is gegaan.
Ja klopt. Bod genoteerd! Je hoort het vanavond om 22:00quote:Op zondag 7 november 2004 14:56 schreef Boschjesman het volgende:
Dat adslmodem, zit daar een router ingebouwd?
Zo ja, dan bied ik 20 euro..
timmy-i , je hebt het access point voor 40 euro excl. verzendkosten.quote:Op zondag 7 november 2004 22:04 schreef timmy-i het volgende:
yes! 22 uurhebbik uhm ?
Ik heb naar beide emailadressen een mail gestuurd als het goed is.quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:01 schreef HekkeySE het volgende:
Linksys is verkocht, betaald en verstuurd!
Boschjesman, zou jij mij nogmaals kunnen mailen op menno at molog.nl of menno_m at hotmail.com ?
Nee vam Timmy heb ik hem wel gekregen? Misschien spam filter, dat zou kunnen. Heb je evt een ander mail adres warvan je kan sturen?quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:06 schreef Boschjesman het volgende:
[..]
Ik heb naar beide emailadressen een mail gestuurd als het goed is.
Weet je zeker dat je em niet hebt?
Welk email adres want ik heb nog steeds niks?!?!quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:51 schreef Boschjesman het volgende:
Verzonden.
1 email vanaf nog een ander adres naar jouw email adressen gestuurd. Ben benieuwd....quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:28 schreef Boschjesman het volgende:
mijn emailadressen:
ruben . bosch @ wanadoo . nl
of rubenbosch @ hotmail.com
Ik krijg ook niets van foutmeldingen terug. Dus ik denk dat het tussen je spamfilter is blijven hangen ofzo.
Raar gedoe..
Die heb ik dus wel gekregen.quote:Op woensdag 10 november 2004 01:28 schreef HekkeySE het volgende:
[..]
1 email vanaf nog een ander adres naar jouw email adressen gestuurd. Ben benieuwd....![]()
Kan je op dat adres reageren?quote:Op woensdag 10 november 2004 12:50 schreef Boschjesman het volgende:
[..]
Die heb ik dus wel gekregen.
Kijk eens bij jouw spam anders, of die daar tussen zit.
Heb ik net gedaan.quote:Op donderdag 11 november 2004 23:18 schreef timmy-i het volgende:
hmzz ik heb dus de verkeerde adapter bij mijn access point ......
kan je me misschien ff mailen ?
Ja dat is ook wel weer een goede. Timmy kan jij zorgdragen voor de adapter richting boschjesman dan stuur ik jou de goede.quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:15 schreef Boschjesman het volgende:! Lol Timmie
!
Maar ehm, kun je die adapter niet beter meteen naar mij sturen?
Anders betaal je 2 keer verzendkosten denk ik. (één keer naar hekkey, en dan weer van hem naar mij toe.)
vind ik ook prima ... .mail me ff een adres .... (je hebt geluk ik wou hem net op de post doenquote:Op vrijdag 12 november 2004 19:23 schreef HekkeySE het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer een goede. Timmy kan jij zorgdragen voor de adapter richting boschjesman dan stuur ik jou de goede.
Heb inderdaad geen mail ontvangen. Maar het is gister (vandaag) verstuurd. Dus je zou het morgen/overmorgen moeten hebben.quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:59 schreef Boschjesman het volgende:
Klein subtiel schopje, want HekkeySE reageert niet op mail. Dat ligt waarschijnlijk aan mijn mail .
Ja zal ik zsm voor je doen.quote:Op woensdag 17 november 2004 10:46 schreef timmy-i het volgende:
pakketje zou als het goed is bij boschesman moeten liggen... kan jij nog de gemaakte 5.50 aan verzend kosten terug over maken naar mij rekening ?
Het is echt de deur uit? Maar wat ik al zei, post is soms erg traag. Waarschijnlijk morgen dan.quote:Op donderdag 18 november 2004 14:58 schreef timmy-i het volgende:
kheb nog niks....
volgens mij is de postbode bij ons ingezet als hulp piet
Ok mooi! Was er gister niet vandaar dat ik niet gereageerd had.quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:57 schreef Boschjesman het volgende:
Reset-optie gevonden, modem ingesteld, alles werkt.
Tnnx.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |