Oooh Tain ik heb wel degelik Abdobe proffesional op mijn werkquote:Op woensdag 3 november 2004 10:29 schreef Tain het volgende:
vast...
Maar ik heb Starscream zelfs nog en ik heb die groene mega robot van de decepticons, die uit meerdere figuren bestaat
Dr. Daggla is niet zo liefquote:Op woensdag 3 november 2004 10:29 schreef XboxAddict het volgende:
He.. kunnen we he t niet baseren op het aantal posts?
Jij hebt karakterquote:Op woensdag 3 november 2004 10:31 schreef jercovski het volgende:
ik was eerder
heb al slotje gevraagt, hier maar verder
gefeliciteerdquote:Op woensdag 3 november 2004 10:30 schreef GinaG het volgende:
[..]
Oooh Tain ik heb wel degelik Abdobe proffesional op mijn werkHeb net het bestand omgezet naar een Word bestand
Nix bijzonders verderquote:Op woensdag 3 november 2004 10:35 schreef XboxAddict het volgende:
Ja.. ehh gefeliciteerd dus![]()
Ach je schaamt je voor je verledenquote:Op woensdag 3 november 2004 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:Oh lieve God... Laat Happy Hardcore alsjeblieft met rust, laat het nostalgie blijven voor de ouderen onder ons, laat het van de tv verdwijnen, haal het uit de winkels. Zodat alleen de echte die-hards er van kunnen genieten.
Ofzo
kijk eens naar the boxquote:Op woensdag 3 november 2004 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:Oh lieve God... Laat Happy Hardcore alsjeblieft met rust, laat het nostalgie blijven voor de ouderen onder ons, laat het van de tv verdwijnen, haal het uit de winkels. Zodat alleen de echte die-hards er van kunnen genieten.
Ofzo
Hey psst, dat doe hij officieel niet hequote:Op woensdag 3 november 2004 10:41 schreef rockstah het volgende:
[..]
kijk eens naar the box
Ik kijk alleen naar de Box als Gamekings komt. Vannacht nog Miss_Bleu op tv gezien.quote:Op woensdag 3 november 2004 10:41 schreef rockstah het volgende:
[..]
kijk eens naar the box
Nou, vroegah, toen ik rondstuiterde in mijn Cavello ® was het nog tof, maar nu toch niet meerquote:Op woensdag 3 november 2004 10:41 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ach je schaamt je voor je verledenWil je erover praten???
Nope, duidelijk schaamt hij zich niet voor zijn verleden.. geen verborgen frustraties ofzoquote:Op woensdag 3 november 2004 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, vroegah, toen ik rondstuiterde in mijn Cavello ® was het nog tof, maar nu toch niet meerKom op zeg
Van die kindertjes van 15-16 jaar die roepen "ken je de nieuwe Party Animals al?"
HALLLOOOOOOO DIE IS NIET NIEUW, DAS EEN MEGAMIX KUTKIND !
Heb je nog foto's van jezelf in die tijdquote:Op woensdag 3 november 2004 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, vroegah, toen ik rondstuiterde in mijn Cavello ® was het nog tof, maar nu toch niet meerKom op zeg
Van die kindertjes van 15-16 jaar die roepen "ken je de nieuwe Party Animals al?"
HALLLOOOOOOO DIE IS NIET NIEUW, DAS EEN MEGAMIX KUTKIND !
Gina zelf ook hoorquote:Op woensdag 3 november 2004 10:50 schreef XboxAddict het volgende:
Sjees.. GinaG.. hedde gij een icq nummer joh!
Das nog uit de prehistorie (icq hè, bedoel ik)
je ging lerenquote:Op woensdag 3 november 2004 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gina zelf ook hoor
Dat icq nummer heb ik ook alleen maar om direct duidelijk te maken dat ik van het stenen tijdperk ben.quote:Op woensdag 3 november 2004 10:50 schreef XboxAddict het volgende:
Je was al weg, maar ik voorspelde het nog. Ik sta er ook altijd van te kijken hoeveel programmatuur ze wel niet hebben op de universiteit. Ze gooien daar echt bakken met geld over de balk imho.quote:Op woensdag 3 november 2004 10:30 schreef GinaG het volgende:
[..]
Oooh Tain ik heb wel degelik Abdobe proffesional op mijn werkHeb net het bestand omgezet naar een Word bestand
Ah, dus jij verzorgt de vrolijke noot hierquote:Op woensdag 3 november 2004 10:52 schreef mordradead het volgende:
wie si die xbox addict nou weer
Idd ik gebruik het Abdobe nu in principe alleen maar voor mijn studiequote:Op woensdag 3 november 2004 10:52 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Je was al weg, maar ik voorspelde het nog. Ik sta er ook altijd van te kijken hoeveel programmatuur ze wel niet hebben op de universiteit. Ze gooien daar echt bakken met geld over de balk imho.
same herequote:Op woensdag 3 november 2004 10:52 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat icq nummer heb ik ook alleen maar om direct duidelijk te maken dat ik van het stenen tijdperk ben.Overigens heeft het geen zin om mij toe te voegen, want gebruiken doe ik het toch niet
Daar zijn er hier meer vanquote:Op woensdag 3 november 2004 10:53 schreef XboxAddict het volgende:
[..]
Ah, dus jij verzorgt de vrolijke noot hier
Ruilenquote:Op woensdag 3 november 2004 10:54 schreef Fliepke het volgende:
[..]
same here
Ik heb nog een prehistorischer nummer
Hm ja.. dan ben ik helemaal uit het stenen tijdperk, aangezien ik een ouder nr. heb..quote:Op woensdag 3 november 2004 10:52 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat icq nummer heb ik ook alleen maar om direct duidelijk te maken dat ik van het stenen tijdperk ben.Overigens heeft het geen zin om mij toe te voegen, want gebruiken doe ik het toch niet
Ik heb nog een oudere van mijn Sloggiman accountquote:Op woensdag 3 november 2004 10:55 schreef GinaG het volgende:
[..]
RuilenIk ben namelijk het wachtwoord van mijn pre historische nummer kwijt
![]()
Nee, ik ben de vrolijke noot hierquote:Op woensdag 3 november 2004 10:53 schreef XboxAddict het volgende:
[..]
Ah, dus jij verzorgt de vrolijke noot hier
quote:Op woensdag 3 november 2004 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, ik ben de vrolijke noot hier
Zoek opdracht geeft op Sloggimanquote:Op woensdag 3 november 2004 10:56 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik heb nog een oudere van mijn Sloggiman account\
Sloggiman, dat waren nog eens tijden
Hij kan hem niet vinden via de websitequote:Op woensdag 3 november 2004 10:57 schreef GinaG het volgende:
[..]
Zoek opdracht geeft op SloggimanDoe mij je Sloggiman nummer dan
![]()
Uhh.. start ik nu door één opmerking de wederopstanding van icq..?quote:Op woensdag 3 november 2004 10:58 schreef Fliepke het volgende:
ik ga even icq installeren
Nee hoor, maar ik wil even kijken als ik mijn oude account nog boven water kan halen, maar volgens mij zit dat er niet meer in. Hij kan niks meer vinden op Sloggiman, hebben ze toch maar een alle oude meuk verwijdert van een jaar of 5/6/7 geleden?quote:Op woensdag 3 november 2004 11:01 schreef XboxAddict het volgende:
[..]
Uhh.. start ik nu door één opmerking de wederopstanding van icq..?![]()
En dat opstart geluidje van ze, dat heb ik tegenwoordig ingesteld als geluid voor mijn wekkerquote:Op woensdag 3 november 2004 11:02 schreef Jumparound het volgende:
laten we hopen van niet
Het enige goede aan ICQ is dat je offline berichten kan sturen
Mijn account is misschien niet zo oud (8 cijferig), maar werkt nog steeds. Daar kom ik nú net achter..quote:Op woensdag 3 november 2004 11:05 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik wil even kijken als ik mijn oude account nog boven water kan halen, maar volgens mij zit dat er niet meer in. Hij kan niks meer vinden op Sloggiman, hebben ze toch maar een alle oude meuk verwijdert van een jaar of 5/6/7 geleden?
Er zijn meteen allerlei mensen die me willen toevoegen op dit moment
Volgens mij wel, ik kan mijn icq nummer van 10 jaar terug niet meer vindenquote:Op woensdag 3 november 2004 11:05 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik wil even kijken als ik mijn oude account nog boven water kan halen, maar volgens mij zit dat er niet meer in. Hij kan niks meer vinden op Sloggiman, hebben ze toch maar een alle oude meuk verwijdert van een jaar of 5/6/7 geleden?
Er zijn meteen allerlei mensen die me willen toevoegen op dit moment
Geleuv dr niks van dat jij toen al icq hadquote:Op woensdag 3 november 2004 11:09 schreef GinaG het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ik kan mijn icq nummer van 10 jaar terug niet meer vinden![]()
SegaAddict?quote:Op woensdag 3 november 2004 11:10 schreef XboxAddict het volgende:
Wat is mijn bijnaam ook alweer? Wat?! Oh nee.. dat pas ik even aan...![]()
Kan me ook niet voorstellen dat het alweer 10 jaar geleden isquote:Op woensdag 3 november 2004 11:09 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Geleuv dr niks van dat jij toen al icq had
PSAddict was erger geweestquote:Op woensdag 3 november 2004 11:11 schreef Fliepke het volgende:
[..]
SegaAddict?
Meer hierom eigenlijk: "Mirabilis was founded in July 1996"quote:Op woensdag 3 november 2004 11:11 schreef GinaG het volgende:
[..]
Kan me ook niet voorstellen dat het alweer 10 jaar geleden is![]()
Was 18 toen ik mijn pc kreeg... en had toen direct binnen een week internetaansluitign (kreeg de pc van een ex die veel reisde) En volgens mij had ik vrij snel daarna toch wel ICQ hoor.... Is ICQ in de beginfase niet ooit eens overgenomen???quote:Op woensdag 3 november 2004 11:12 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Meer hierom eigenlijk: "Mirabilis was founded in July 1996"
Ik red de tien jaar met internet geloof ik ook niet, zit geloof ik op 9 jaar
ICQquote:Ik had sinds 1999 icq.. oohhh.. 5 jaar maar
Zover ik mij kan herinneren niet, maar goed ik kan me vergissenquote:Op woensdag 3 november 2004 11:15 schreef GinaG het volgende:
[..]
Was 18 toen ik mijn pc kreeg... en had toen direct binnen een week internetaansluitign (kreeg de pc van een ex die veel reisde) En volgens mij had ik vrij snel daarna toch wel ICQ hoor.... Is ICQ in de beginfase niet ooit eens overgenomen???
Ja ik wel jaquote:Op woensdag 3 november 2004 11:19 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Zover ik mij kan herinneren niet, maar goed ik kan me vergissen
jij hebt wel wat ex'en versleten of niet?
De pc die ik had gekregen draaide ''al'' op Win 95quote:Op woensdag 3 november 2004 11:22 schreef pkwarts het volgende:
is icq ooit op windows 3.1 of dos uitgekomen dan?
Het broertje van Halo addictquote:Op woensdag 3 november 2004 11:26 schreef jercovski het volgende:
wies die xbox addict??
Dat is nou al de tweede..quote:Op woensdag 3 november 2004 11:26 schreef jercovski het volgende:
wies die xbox addict??
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe je ze dan behandeld hebt...quote:Op woensdag 3 november 2004 11:21 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ja ik wel jaWas overigens nooit de bedoeling
Is inmiddels een patroon geworden om tegen elke NTE (Nieuwe Toekomstige Ex) tegen het einde van de relatie te zeggen, sorry het was nooit de bedoeling. (om je zo te behandelen, of dit te flikken)...
![]()
Nee hoor, we houden van je zoals je bentquote:Op woensdag 3 november 2004 11:27 schreef XboxAddict het volgende:
[..]
Dat is nou al de tweede..
Had ik me voor moeten stellen?![]()
Volgens vrienden en kennissen ronduit slechtquote:Op woensdag 3 november 2004 11:27 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe je ze dan behandeld hebt...
yepquote:Op woensdag 3 november 2004 11:27 schreef XboxAddict het volgende:
[..]
Dat is nou al de tweede..
Had ik me voor moeten stellen?![]()
nopquote:Op woensdag 3 november 2004 11:28 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee hoor, we houden van je zoals je bent![]()
Trek je niks aan van jercovski, hij heeft een opstandige bui vandaagquote:Op woensdag 3 november 2004 11:29 schreef jercovski het volgende:
[..]
nop
Nananana.. I ain't listening nananananaquote:Op woensdag 3 november 2004 11:29 schreef jercovski het volgende:
[..]
yep![]()
[..]
nop
no commentquote:Op woensdag 3 november 2004 11:31 schreef GinaG het volgende:
[..]
Trek je niks aan van jercovski, hij heeft een opstandige bui vandaagKomt door de verkiezingen
![]()
Lieve mannetjes kunnen opstandig zijnquote:Op woensdag 3 november 2004 11:34 schreef jercovski het volgende:
[..]
no comment
ik dacht dat me lief mannetje vond vandaag![]()
Hmm dat krijg ook wel eens te horenquote:Op woensdag 3 november 2004 11:29 schreef GinaG het volgende:
[..]
Volgens vrienden en kennissen ronduit slechtMaar ja ik doe het niet bewust of expres
![]()
Maar de excuses van mijn kant aan het einde van de relatie zijn welgemeend hoorquote:Op woensdag 3 november 2004 11:36 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Hmm dat krijg ook wel eens te horen
Die van mij niet dan?quote:Op woensdag 3 november 2004 11:37 schreef GinaG het volgende:
[..]
Maar de excuses van mijn kant aan het einde van de relatie zijn welgemeend hoorHet was echt nooit de bedoeling maar ja
![]()
Alsof je je Xbox geen moment hebt aangeraakt toen je nog wel moest lerenquote:Op woensdag 3 november 2004 11:42 schreef pkwarts het volgende:
ik ga vanavond heel lang xboxen om te vieren dat ik niet meer hoef te leren
houden zoquote:Op woensdag 3 november 2004 11:42 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Die van mij niet dan?
Kreeg gisteren nog te horen dat mn vriendinnetje me slim vond en het niet leuk vond dat ik altijd iedere discussie won omdat ik betere argumenten heb
sssstquote:Op woensdag 3 november 2004 11:43 schreef XboxAddict het volgende:
[..]
Alsof je je Xbox geen moment hebt aangeraakt toen je nog wel moest leren
Ben er nooit bij als jij je excuses aanbiedt, dus kan het ook niet beoordelenquote:Op woensdag 3 november 2004 11:42 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Die van mij niet dan?
Ja en dan zegt ze van, ja het boeit me ook niks allemaal die politiek enzo.quote:Op woensdag 3 november 2004 11:43 schreef pkwarts het volgende:
[..]
houden zo
Al eens gevraagd waarom ze dan uberhaupt de discussie start al het onderwerp haar niet boeit?quote:Op woensdag 3 november 2004 11:47 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja en dan zegt ze van, ja het boeit me ook niks allemaal die politiek enzo.
Gotta love them!quote:Op woensdag 3 november 2004 11:47 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Vrouwen..........
Dat doe ik maar zelden, omdat ik het meestal niet begrijpquote:Op woensdag 3 november 2004 11:46 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ben er nooit bij als jij je excuses aanbiedt, dus kan het ook niet beoordelen![]()
Nee natuurlijk nietquote:Op woensdag 3 november 2004 11:48 schreef GinaG het volgende:
[..]
Al eens gevraagd waarom ze dan uberhaupt de discussie start al het onderwerp haar niet boeit?
misschien moeten we enkel passief stemrecht weer voor ze invoerenquote:Op woensdag 3 november 2004 11:47 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja en dan zegt ze van, ja het boeit me ook niks allemaal die politiek enzo.
Maar dat ik dr dan van de tafel afveeg met mijn argumenten vind ze vervelend..
Vrouwen..........
Ja ze was het er bijvoorbeeld niet mee eens dat we veel mensen het stemrecht moeten afnemen, omdat ze toch te dom zijn om het te begrijpen. En toen zei ze van, ja dan lacht zeker 75% van de bevolking je hard uit, laat dat nou net het bevolkingsdeel zijn waar ik het over hebquote:Op woensdag 3 november 2004 11:50 schreef pkwarts het volgende:
[..]
misschien moeten we enkel passief stemrecht weer voor ze invoeren
eigenlijk zou het goed zijn om je stemrecht te verdienen door een cursus te volgen met de sociale en liberale beginselen.quote:Op woensdag 3 november 2004 11:52 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja ze was het er bijvoorbeeld niet mee eens dat we veel mensen het stemrecht moeten afnemen, omdat ze toch te dom zijn om het te begrijpen. En toen zei ze van, ja dan lacht zeker 75% van de bevolking je hard uit, laat dat nou net het bevolkingsdeel zijn waar ik het over heb
Dat bedoel ik, en ik ging er vanuit dat minstens 60% van Nederland daar niet voor zou slagenquote:Op woensdag 3 november 2004 11:54 schreef pkwarts het volgende:
[..]
eigenlijk zou het goed zijn om je stemrecht te verdienen door een cursus te volgen met de sociale en liberale beginselen.
Uiteraard ben ik het er NIET mee eensquote:Op woensdag 3 november 2004 11:50 schreef pkwarts het volgende:
[..]
misschien moeten we enkel passief stemrecht weer voor ze invoeren
Het rotte is dat jij vast wel goede argumenten kan verzinnenquote:Op woensdag 3 november 2004 11:55 schreef GinaG het volgende:
[..]
Uiteraard ben ik het er NIET mee eens![]()
hoezo? je kan nog steeds gekozen wordenquote:Op woensdag 3 november 2004 11:55 schreef GinaG het volgende:
[..]
Uiteraard ben ik het er NIET mee eens![]()
Het rotte is dat ik maar wat verzin doorgaansquote:Op woensdag 3 november 2004 11:55 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Het rotte is dat jij vast wel goede argumenten kan verzinnen
Ach ik wil ook kunnen kiezenquote:Op woensdag 3 november 2004 11:56 schreef pkwarts het volgende:
[..]
hoezo? je kan nog steeds gekozen worden
Ja zo een legally blond typje zou wel wat zijn jaquote:Op woensdag 3 november 2004 11:57 schreef XboxAddict het volgende:
Ik wacht nog steeds op de dag dat een vrouw minister-president wordt![]()
Kun je lang wachten vermoed ikquote:Op woensdag 3 november 2004 11:57 schreef XboxAddict het volgende:
Ik wacht nog steeds op de dag dat een vrouw minister-president wordt![]()
Dan wordt er tenminste 3 dagen van de maand echt geregeerd, lekker met de zweep eroverquote:Op woensdag 3 november 2004 11:59 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Kun je lang wachten vermoed ik
En dan zo'n troela die nog even met zwangerschapsverlof gaat en minstens 3 dagen van de maand niet te genieten is_
en dan alle belastingen omhoog gaan en door het leger in het land ingegrepen word. en de volgende dag: sorry, ik voelde me gewoon niet zo lekker weet je?quote:Op woensdag 3 november 2004 11:59 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Kun je lang wachten vermoed ik
En dan zo'n troela die nog even met zwangerschapsverlof gaat en minstens 3 dagen van de maand niet te genieten is_
Juist, zo moet hetquote:Op woensdag 3 november 2004 12:01 schreef pkwarts het volgende:
[..]
en dan alle belastingen omhoog gaan en door het leger in het land ingegrepen word. en de volgende dag: sorry, ik voelde me gewoon niet zo lekker weet je?
Dat is toch het toekomstideaal, jaquote:Op woensdag 3 november 2004 12:02 schreef GinaG het volgende:
[..]
Juist, zo moet het![]()
Het is een spel en toch...quote:Op woensdag 3 november 2004 12:08 schreef Fliepke het volgende:
[afbeelding]
word je er opgewonden van?quote:Op woensdag 3 november 2004 12:12 schreef XboxAddict het volgende:
[..]
Het is een spel en toch...![]()
n00bquote:Op woensdag 3 november 2004 10:50 schreef XboxAddict het volgende:
Doet me op de een of ander manier denken aan ""The bourne identity'' en dan met name die scene waarin de hoofdpersoon erachter kwam, door welk trauma hij zijn geheugenverlies heeft opgelopenquote:Op woensdag 3 november 2004 12:08 schreef Fliepke het volgende:
[afbeelding]
Dat wordt geen broodjes buiten de deur halen dan?quote:Op woensdag 3 november 2004 12:45 schreef Jumparound het volgende:
mogguh, nogmaals en shit
FFS, zit ik wéér alleen
quote:Op woensdag 3 november 2004 12:46 schreef Bastard het volgende:
Happy hardcore
Doe maar Neophyte!
Ik dacht het wel!quote:Op woensdag 3 november 2004 12:45 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat wordt geen broodjes buiten de deur halen dan?![]()
Neophytequote:Op woensdag 3 november 2004 12:46 schreef Bastard het volgende:
Happy hardcore
Doe maar Neophyte!
Happy is voor homo'squote:Op woensdag 3 november 2004 12:50 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Neophyte
Je moet je muil houwe!
Foei toch, hoe durf je RaymanNL daarvoor uit te maken zonder hem daadwerkelijk te kennen, valt me toch weer tegen van jequote:Op woensdag 3 november 2004 12:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Happy is voor homo's
Die is wel lachenquote:Op woensdag 3 november 2004 12:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Happy is voor homo's
Ach.. weer iemand die zorgt voor de vrolijke nootquote:Op woensdag 3 november 2004 12:22 schreef Rahl het volgende:
[..]
n00b![]()
![]()
![]()
Vooral de versie die ze later moesten maken:quote:Op woensdag 3 november 2004 13:06 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Die is wel lachen
Ben trouwens van mening dat IK 100% hetro benquote:Op woensdag 3 november 2004 13:06 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Die is wel lachen
Ooit kom je er wel overheenquote:Op woensdag 3 november 2004 13:19 schreef XboxAddict het volgende:
28?! SHOCK
Ik doelde meer op de schock, maar goedquote:Op woensdag 3 november 2004 13:21 schreef XboxAddict het volgende:
Ik heb in ieder geval genoeg jaren om me voor te bereiden..
Dat snapte ik ook...quote:Op woensdag 3 november 2004 13:23 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de schock, maar goed![]()
Waaruit bestond uw lunch?quote:Op woensdag 3 november 2004 13:26 schreef Jumparound het volgende:
*geschokt is*
Wie ben jijquote:Op woensdag 3 november 2004 13:43 schreef capibar het volgende:
hebben jullie me gemist?![]()
Ja Capibar tochquote:Op woensdag 3 november 2004 13:48 schreef XboxAddict het volgende:
Nieuwkomers?![]()
he, mijn modem was sinds zaterdag kapotquote:Op woensdag 3 november 2004 13:51 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ja Capibar toch![]()
oppassen wat je zegt, zo sluiten ze de slowchat weer voor 3 dagen, en ik heb al sinds zaterdag af moeten kickenquote:Op woensdag 3 november 2004 13:54 schreef mordradead het volgende:
we mogen geen n00bs meer zeggen en die hufters nieuweliingen ook niet meer uitschelden en pesten.... van daggla
Ah.. op die manier. Doet me niets eigenlijk..quote:Op woensdag 3 november 2004 13:54 schreef mordradead het volgende:
we mogen geen n00bs meer zeggen en die hufters nieuweliingen ook niet meer uitschelden en pesten.... van daggla
ik ookquote:Op woensdag 3 november 2004 13:48 schreef mordradead het volgende:
ik hoop dat ze weggaan
jij vind click and point games zeker de bomquote:Op woensdag 3 november 2004 13:57 schreef XboxAddict het volgende:
[..]
Ah.. op die manier. Doet me niets eigenlijk..
Mordra loopt doorgaans elke dag 30 kilometer hard ofzoquote:Op woensdag 3 november 2004 13:53 schreef XboxAddict het volgende:
"Weg gaan" lijkt me trouwens niet de manier om van de status nieuwkomer af te komen, maar goed
waar is je oude ondertitel gebleven?quote:Op woensdag 3 november 2004 13:57 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik ook
Goodkind lezer?quote:Op woensdag 3 november 2004 13:57 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik ook
nee, ik hou het bij kruiswoordpuzzelsquote:Op woensdag 3 november 2004 13:58 schreef capibar het volgende:
[..]
jij vind click and point games zeker de bom![]()
7 kilmometer, al een week niet meer gedaanquote:Op woensdag 3 november 2004 13:58 schreef GinaG het volgende:
[..]
Mordra loopt doorgaans elke dag 30 kilometer hard ofzoKennelijk heeft hij dat vandaag niet gedaan, dus zijn lichaampje mist dat spulletje dat wordt aangemaakt tijdens het sporten (je weet wel waar je zo gelukkig van wordt
) Vandaar zijn reactie
![]()
in de afgedankte-ondertitel doosquote:Op woensdag 3 november 2004 13:58 schreef capibar het volgende:
[..]
waar is je oude ondertitel gebleven?![]()
ex ja, dus nu zit ik aan deze nick vastquote:Op woensdag 3 november 2004 13:58 schreef XboxAddict het volgende:
[..]
Goodkind lezer?
Ach.. het had ook Gratch kunnen zijn..quote:Op woensdag 3 november 2004 14:02 schreef Rahl het volgende:
[..]
ex ja, dus nu zit ik aan deze nick vast
haal hem dan terug uit die dooschquote:Op woensdag 3 november 2004 14:02 schreef Rahl het volgende:
[..]
in de afgedankte-ondertitel doos
Sandwich bacon eiquote:Op woensdag 3 november 2004 13:29 schreef GinaG het volgende:
[..]
Waaruit bestond uw lunch?![]()
ja, want jij bent nu natuurlijk "van de oude stempel" *kuch*quote:Op woensdag 3 november 2004 14:48 schreef truSteh het volgende:
ik kreeg heel wat om me oren
Heee.. zoiets had ik al begrepen. Maar het had me niet uitgemaakt eigenlijk.. ik moet toch ergens beginnenquote:Op woensdag 3 november 2004 14:48 schreef truSteh het volgende:
HEY EEN NIEUWESup XboxAddict
Blij voor jou dat Daggla nu optreed tegen n00b scheldende en doodsverwensende mensen.. ik kreeg heel wat om me oren
vertel dat maar aan dagglaquote:Op woensdag 3 november 2004 14:52 schreef XboxAddict het volgende:
[..]
Heee.. zoiets had ik al begrepen. Maar het had me niet uitgemaakt eigenlijk.. ik moet toch ergens beginnen
Dat is jammie jammie, volgende keer ook eentje voor mij meenemenquote:Op woensdag 3 november 2004 14:29 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Sandwich bacon ei
Nu is het de vraag wat hij bedoelde natuurlijkquote:Op woensdag 3 november 2004 15:08 schreef taart het volgende:
op rayman's weblog![]()
[..]
echt weer raymanquote:Op woensdag 3 november 2004 15:08 schreef taart het volgende:
op rayman's weblog![]()
[..]
STFU n00bquote:Op woensdag 3 november 2004 14:47 schreef truSteh het volgende:
Ik ga maar ff tostie maken ofzo.. lunch eh
Kom maar halenquote:Op woensdag 3 november 2004 14:59 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat is jammie jammie, volgende keer ook eentje voor mij meenemen![]()
Waarom kom je het niet ff brengen danquote:Op woensdag 3 november 2004 15:24 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Kom maar halen
het is te moeilijk om rayman-taal te schrijvenquote:Op woensdag 3 november 2004 15:21 schreef GinaG het volgende:
Foei toch heren! RaymanNL zou best wel eens een groot designer kunnen worden, wie weet is hij al begonnen met het designen van een schrijfwijze.Wie weet wordt zijn stijl van spellen, wel het volgend, na het BrEeZaH gebeuren
![]()
DAT maakt het uitermate fascinerend, vindt je ook nietquote:Op woensdag 3 november 2004 15:29 schreef capibar het volgende:
[..]
het is te moeilijk om rayman-taal te schrijven![]()
ju daer hep je tohc wel glijk in!quote:Op woensdag 3 november 2004 15:30 schreef GinaG het volgende:
[..]
DAT maakt het uitermate fascinerend, vindt je ook niet [afbeelding]
Ik blijf van mening dat het drugs is, nu nog uitvinden welke, dan kan ik er ook mee aan de slagquote:Op woensdag 3 november 2004 15:34 schreef capibar het volgende:
kut he, het lukt mij nieteens, volgens mij heeft rayman een gave ofzo![]()
hij drinkt veel koffie, dus misschien moet je uitvinden welke koffie dat is en de hoeveelheid daarvanquote:Op woensdag 3 november 2004 15:37 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik blijf van mening dat het drugs is, nu nog uitvinden welke, dan kan ik er ook mee aan de slag [afbeelding]
ik verdenk de tostiquote:Op woensdag 3 november 2004 15:37 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik blijf van mening dat het drugs is, nu nog uitvinden welke, dan kan ik er ook mee aan de slag [afbeelding]
Zou dat misschien verklaren waarom hij niet altijd een tosti magquote:Op woensdag 3 november 2004 15:51 schreef capibar het volgende:
[..]
ik verdenk de tosti![]()
wie zal het weten?....quote:Op woensdag 3 november 2004 15:59 schreef GinaG het volgende:
[..]
Zou dat misschien verklaren waarom hij niet altijd een tosti mag![]()
Ff vraagje zijn jij en SailingAce nou een en dezelfdequote:Op woensdag 3 november 2004 16:39 schreef Bastard het volgende:
Wie is Rayman nl dan? User hier ook?
wel vet nummer, clip ownedquote:MOSH Het gevaar van de fascistische Islam ligt op de loer, behoedt u.
Dat vind ik dus nietquote:Op woensdag 3 november 2004 16:43 schreef mordradead het volgende:
BASTARD WTF BEN JIJ NOU WEER VERDAMMT NOCHMAL
raymannl is de rotzak hier,
Tskquote:Op woensdag 3 november 2004 15:28 schreef GinaG het volgende:
[..]
Waarom kom je het niet ff brengen dan
Is toch typische slowchat .. tochquote:Op woensdag 3 november 2004 16:43 schreef mordradead het volgende:
raymannl is de rotzak hier, onnutige posts zoals:
ik heb koffie
het is lekker
ik mag geen tosti
gelukkig heeft hij nu een eigen weblog
hallo mordraquote:Op woensdag 3 november 2004 16:43 schreef mordradead het volgende:
raymannl is de rotzak hier, onnutige posts zoals:
ik heb koffie
het is lekker
ik mag geen tosti
gelukkig heeft hij nu een eigen weblog
Dat vind ik nou ookquote:Op woensdag 3 november 2004 16:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is toch typische slowchat .. toch
Denk het nietquote:Op woensdag 3 november 2004 16:51 schreef capibar het volgende:
[..]
hallo mordra, heb je me gemist mordra
Mordra jij zit vol met liefde vandaag eeh?quote:Op woensdag 3 november 2004 16:52 schreef mordradead het volgende:
als jij dat vind mag je gauw weer weg
quote:Op woensdag 3 november 2004 16:51 schreef capibar het volgende:
[..]
hallo mordra![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 16:42 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ff vraagje zijn jij en SailingAce nou een en dezelfde![]()
Doe eens niet. Iedereen is welkom op FOK! Btw, iemand als B heeft 1000000000 keer meer te zeggen dan iemand als jij. Nofi.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:52 schreef mordradead het volgende:
aah, standaard hequote:Op woensdag 3 november 2004 16:53 schreef GinaG het volgende:
[..]
Mordra jij zit vol met liefde vandaag eeh?![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 16:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Doe eens niet. Iedereen is welkom op FOK! Btw, iemand als B heeft 1000000000 keer meer te zeggen dan iemand als jij. Nofi.
Zal ik vast maar de trauma helicopter jou kant op sturenquote:Op woensdag 3 november 2004 16:55 schreef capibar het volgende:
dan ga ik nu maar eens de gijsjes uitchecken, je bent vast wel consequent (![]()
![]()
) in je beleid
GAM SC is voor gamers. Gijsjes is voor Gijsjes. Dus ja, ik ben consequent.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:55 schreef capibar het volgende:
dan ga ik nu maar eens de gijsjes uitchecken, je bent vast wel consequent (![]()
![]()
) in je beleid
ikhadhettegenroymaarikbenteluiomtequoten-post.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:55 schreef capibar het volgende:
![]()
) in je beleid
Nou denkt die Roy dus nog steeds dat hij een beetje de baas kan spelen hier eh?quote:Op woensdag 3 november 2004 16:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Doe eens niet. Iedereen is welkom op FOK! Btw, iemand als B heeft 1000000000 keer meer te zeggen dan iemand als jij. Nofi.
ik heb ze al eens eerder uitgechecktquote:Op woensdag 3 november 2004 16:56 schreef GinaG het volgende:
[..]
Zal ik vast maar de trauma helicopter jou kant op sturen![]()
Zijn de Gijsjes geen onderdeel van Fok! dan?? Aangezien u eerdere stelde dat iedereen welkom is op Fok!quote:Op woensdag 3 november 2004 16:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
GAM SC is voor gamers. Gijsjes is voor Gijsjes. Dus ja, ik ben consequent.
Don't make me use my magic powers.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:59 schreef mordradead het volgende:
hij is nu geen mod meer![]()
Aah dus jij strompelt zelf wel naar de afdeling waar ze mensen helpen met acute psychische problemenquote:Op woensdag 3 november 2004 16:58 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb ze al eens eerder uitgecheckt :')
geef toe, de door mij gemaakte sc titel no roy no joy was gewoon geniaalquote:Op woensdag 3 november 2004 17:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Don't make me use my magic powers.
quote:Op woensdag 3 november 2004 17:00 schreef GinaG het volgende:
[..]
Zijn de Gijsjes geen onderdeel van Fok! dan?? Aangezien u eerdere stelde dat iedereen welkom is op Fok!
Roy, kom je een keertje Halo spelen bij me?quote:Op woensdag 3 november 2004 17:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Don't make me use my magic powers.
Ja, probeert u zich er maar onderuit te lullenquote:Op woensdag 3 november 2004 17:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Ik haat het als mensen mijn woorden te letterlijk nemen
ik ben er achter gekomen dat de gijsjes een kliekje voor onaardige mensen isquote:Op woensdag 3 november 2004 17:01 schreef GinaG het volgende:
[..]
Aah dus jij strompelt zelf wel naar de afdeling waar ze mensen helpen met acute psychische problemen![]()
Ja hoor, volgende week ergens? Dan heb ik geen tentamens meer namelijk.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:02 schreef GinaG het volgende:
[..]
Roy, kom je een keertje Halo spelen bij me?
quote:Op woensdag 3 november 2004 17:02 schreef GinaG het volgende:
[..]
ROY, JE KAN EDITTEN!!!!!!!!!quote:Op woensdag 3 november 2004 17:02 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat is niet waar, ik wil al tijden daten met Royquote:Op woensdag 3 november 2004 17:05 schreef capibar het volgende:
[..]
ROY, JE KAN EDITTEN!!!!!!!!!![]()
![]()
IK WIST WEL DAT JE UNDERCOVER MOD WASCH!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 3 november 2004 17:05 schreef capibar het volgende:
[..]
ROY, JE KAN EDITTEN!!!!!!!!!![]()
![]()
IK WIST WEL DAT JE UNDERCOVER MOD WASCH!!!!!!!!!!!
he, er staat niet onder dat het bericht door roy is bewerktquote:Op woensdag 3 november 2004 17:05 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat is niet waar, ik wil al tijden daten met Roy [afbeelding]
*bookmarked for future referencequote:Op woensdag 3 november 2004 17:05 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat is niet waar, ik wil al tijden daten met Roy [afbeelding]
quote:Op woensdag 3 november 2004 17:07 schreef capibar het volgende:
rockstah, weet je nog die roy in groep 8, die ging altijd de lichten heel snel aan en uit doen als de meester eventjes weg was![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 17:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
*bookmarked for future reference
quote:Inburgert u even mee?
JIHAAAAAD!!!!Zoals beloofd maar enigszins met vertraging presenteert GeenStijl de Nationale Inburgeringscursus. Hier geen cursus sociale ambtenarij die onlangs aan een aantal bekende en minder bekende Nederlanders werd voorgelegd, maar een officieel proefexamen voor alle wannabee-nederlanders. Wie hier slaagt, slaagt gegarandeerd in de echte maatschappij. Het aloude motto van GeenStijl is niet voor niets typisch Nederlands: de maatschappij, dat zijn zij! Inburgeren doe je hierrr...Herkansen mag, maar alleen in eigen land.
genie in wordingquote:Op woensdag 3 november 2004 17:07 schreef capibar het volgende:
rockstah, weet je nog die roy in groep 8, die ging altijd de lichten heel snel aan en uit doen als de meester eventjes weg was![]()
Jouw Score: 130 / 250quote:Op woensdag 3 november 2004 17:22 schreef Rahl het volgende:
[..]
Valt wel mee hoorquote:Op woensdag 3 november 2004 17:04 schreef capibar het volgende:
[..]
ik ben er achter gekomen dat de gijsjes een kliekje voor onaardige mensen is![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 16:52 schreef mordradead het volgende:
"orgineel":quote:Op woensdag 3 november 2004 18:37 schreef capibar het volgende:
[..]
de strepen op de vlag sluiten boven kerry's hoofd niet echt aan he![]()
Als insider is het makkelijk praten uiteraardquote:Op woensdag 3 november 2004 18:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor
Kijk, tis een harde kern users.. velen kennen elkaar al langer dan op FOK in IRL.. je begrijpt dat zon groep wat moeilijk is met nieuwkomers dan... helemaal omdat er een bizarre vorm van humor isquote:Op woensdag 3 november 2004 18:52 schreef GinaG het volgende:
[..]
Als insider is het makkelijk praten uiteraard
![]()
I know baby, I knowquote:Op woensdag 3 november 2004 18:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kijk, tis een harde kern users.. velen kennen elkaar al langer dan op FOK in IRL.. je begrijpt dat zon groep wat moeilijk is met nieuwkomers dan... helemaal omdat er een bizarre vorm van humor is
Ik in 1 dagquote:Op woensdag 3 november 2004 19:08 schreef capibar het volgende:
ik heb in de tijd dat ik geen internet had splintercell uitgespeelt.
in 2 dagen dus![]()
ZO kort is dat spel toch niet?quote:Op woensdag 3 november 2004 19:11 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik in 1 dag.
Sessie'tje van zo'n 14 uur ofzoquote:Op woensdag 3 november 2004 19:11 schreef capibar het volgende:
[..]
ZO kort is dat spel toch niet?![]()
Wat RaymanNL kan... kan ik ook spirit.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:30 schreef taart het volgende:
ik heb ook maar weer eens mijn weblog uit het stof gehaald![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 19:48 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Wat RaymanNL kan... kan ik ook tachtigduizend keer beter spirit.![]()
Dat blijft slecht.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:53 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
hm als je t zo saai vind, speel es hoogste diff en dan zonder mensen te raken, dus niet slaan enzo.. dan ist pas uitdagingquote:Op woensdag 3 november 2004 19:11 schreef capibar het volgende:
[..]
ZO kort is dat spel toch niet?![]()
Dat was inderdaad erg leuk. Soms was het alleen vrijwel onmogelijk, zoals op het einde (Dat je dude in het TV station moet gaan halen, airport was (belachelijk) makkelijk). Heb het wel 10 keer opnieuw geprobeerd, onmogelijkquote:Op woensdag 3 november 2004 20:01 schreef jercovski het volgende:
[..]
hm als je t zo saai vind, speel es hoogste diff en dan zonder mensen te raken, dus niet slaan enzo.. dan ist pas uitdaging
ja edit maar evenquote:Op woensdag 3 november 2004 20:15 schreef mordradead het volgende:
JOUW SCORE
28.0% 70.0 punten van de 250
GEMIDDELDE SCORE
-te veel letters- punten van de 250
20631 mensen hebben de test gedaan.
18866 mensen hebben hoger gescoord.
1710 mensen hebben lager gescoord.
55 mensen hebben hetzelfde gescoord.
We're sorry, but you didn't pass your exam to get a Duch visa.
The bus to Schiphol is waiting for you. Bye bye zwaai zwaai...
rightquote:X Say that you love me,don't make me cry , say everthing but don't say goodbye ricardo for ever zegt:
Allah! zegt:
Beter Blank En Kaal Dan Illegaal We Krijgen In De Gaten Dat We Marrokanen Moeten Haten. Zie Je Een turk Of marokkaan Steek Hem Neer Of Rij Hem Aan. Groet Hem Met Je Rechterhand Kom Op Voor Je Vaderland
Geef dit door aan iedereen in je lijst en zet een X voor je naam in je msn dat jij er voor bent
quote:Lloyd Jefferson Wayne. You can call me L.J. on account of the informal situation
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |