Cayennequote:Op donderdag 4 november 2004 14:28 schreef M5 het volgende:
deze dan: Gemballa GT700
[afbeelding]
700 pk, 4,5l v8 twin turbo. 0-100 4,3 sec.
jammer dat die motor het maar 2 rondjes uithoudquote:Op donderdag 4 november 2004 14:24 schreef yup het volgende:
Geef mij maar de X5 Le Mans V12 maar
6.0 V12 met 700 pk.
0-100 = 4.7 sec.
Topsnelheid = 275+ km/u.
[afbeelding]
Volvo heeft geen cijfers vrijgegeven dan alleen het vermogen: 650 pk en dat er een v8 in ligt. Waarschijnljk met turbo's aangezien het op de 4.4l V8 van Yamaha gebaseerd is die binnenkort in de XC90 V8 komt.quote:Op donderdag 4 november 2004 14:42 schreef Steve-O het volgende:
[..]
jammer dat die motor het maar 2 rondjes uithoud
heeft iemand acceleratie ()cijfer van die PUV ?
De meesten rijden maar met 2 gradem negative camber... voor circuitgebruik 3 tot 3.5. Zoals op die plaat lijkt het me alleen maar goed voor je bandenslijtagequote:Op donderdag 4 november 2004 11:49 schreef RedArrow68 het volgende:
negatief camber.. als het goed gebruikt wordt ga je strakker door de bocht... oude 3series (E30) hebben het best veel, oude opel kadetjes zie je het ook bij, totaal nutteloos want t is helemala niet uitgebalanseerd. Het is de kunst om de ingesloten hoek (KPI) zo klein mogelijk te maken en dat lukt niet door zomaar een dik negatief camber te creeeren...
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:32 schreef Mauzer het volgende:
Hij's neergeplempt op de New York Autoshow van de week, Hier zijn plaatjes te vinden met een klein lulverhaal erbij
haha ja dat dacht ik ook meteen aanquote:Op woensdag 3 november 2004 13:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
elandstickers plakekn ze in zweden al vele decennie op hun voertuigen..... Maar wel leuk jaEerder een trap in de richting van ferrari dan in de richting van de MB A-klasse.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |