ik denk dat jij teveel denkt op de late avondquote:Op donderdag 4 november 2004 01:22 schreef Googolplexian het volgende:
Volvo is de ondergewaardeerde (ja, pleonasme, ja) David t.o.v. van BMW's Goliath.
Ik denk dat Volvo binnen 5 jaar marktleider in Europa is w.b. de grote middenklassers. Ik denk dit omdat zij het meest gefocussed lijken qua concepts. Peugeot doet het ook goed maar de rest van de Europese auto-fabrikanten lijkten verdwaald.
(zo... laat die replies maarkomen)
Tid id kgij ik dd ok.quote:Op donderdag 4 november 2004 01:22 schreef Googolplexian het volgende:
Volvo is de ondergewaardeerde (ja, pleonasme, ja) David t.o.v. van BMW's Goliath.
Ik denk dat Volvo binnen 5 jaar marktleider in Europa is w.b. de grote middenklassers. Ik denk dit omdat zij het meest gefocussed lijken qua concepts. Peugeot doet het ook goed maar de rest van de Europese auto-fabrikanten lijkten verdwaald.
(zo... laat die replies maarkomen)
lijkt me dat je in bochten meer grip hebt doordat je wiel zeg maar dan recht op de weg staat ?quote:Op donderdag 4 november 2004 10:05 schreef Skyscape het volgende:
Mooi!![]()
Nog ff een vraag, waarom moeten die achterbanden nou zo schuin staan bij deze S40 ?
[afbeelding]
ZIe het heel sporadisch voorkomen als ik een foute Duitse getunede opel vectra uit 1995 zie rijden.
negatieve camber noemt men dat... bij snelle BMW's ook duidelijk toegepast.. en t is idd voor een beter bochtengedragquote:Op donderdag 4 november 2004 10:05 schreef Skyscape het volgende:
Mooi!![]()
Nog ff een vraag, waarom moeten die achterbanden nou zo schuin staan bij deze S40 ?
[afbeelding]
ZIe het heel sporadisch voorkomen als ik een foute Duitse getunede opel vectra uit 1995 zie rijden.
123456789quote:Op donderdag 4 november 2004 13:00 schreef Steve-O het volgende:
Ik wil wel is wat cijfertjes zien
1337quote:Op donderdag 4 november 2004 13:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
123456789
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |