Waarom denk je dat ze anders verkocht worden?quote:Op woensdag 3 november 2004 05:56 schreef MikeyMo het volgende:
er zullen wel mannen zijn die zo'n ding dus echt thuis hebben
koopje toch een realdollquote:Op woensdag 3 november 2004 08:01 schreef ThE_ED het volgende:
Ik vind het er dus echt niet uit zien. Dat is het jammere van man zijn. Vrouwen hebben esthetisch verantwoorde dildo's maar als man zit je gelijk weer aan iets als dit vast.
Dat vind ik ook zo platisch, iets kleins mooi's wat niet direct pe se de imitatie van het echte wil zijn ben ik voor mannen nog niet echt tegen gekomen.quote:Op woensdag 3 november 2004 08:03 schreef martijntie het volgende:
[..]
koopje toch een realdoll
Voor vrouwen zijn er idd genoeg mooie dingen, maar voor mannen is het meteen zo plat. Zo kut eigenlijk. Ik denk wel dat dit ook komt door de visualiteit van mannen. Die zien graag wat ze denken anders gaat het voor een grote groep verwarrend werken.quote:Op woensdag 3 november 2004 08:04 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo platisch, iets kleins mooi's wat niet direct pe se de imitatie van het echte wil zijn ben ik voor mannen nog niet echt tegen gekomen.
stel je eens voor, een man die zo'n ding gebruikt, wat zal dat er zielig uitzienquote:Op woensdag 3 november 2004 06:09 schreef whoops het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze anders verkocht worden?
Daar ga ik me niet aan wagen... Zeker niet op dit tijdstip...quote:Op woensdag 3 november 2004 08:22 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
stel je eens voor, een man die zo'n ding gebruikt, wat zal dat er zielig uitzien
Het is eigenlijk gewoon aftrekken-deluxe...quote:Op woensdag 3 november 2004 08:22 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
stel je eens voor, een man die zo'n ding gebruikt, wat zal dat er zielig uitzien
Betwijfel alleen of het een GATquote:Op woensdag 3 november 2004 08:12 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Voor vrouwen zijn er idd genoeg mooie dingen, maar voor mannen is het meteen zo plat. Zo kut eigenlijk. Ik denk wel dat dit ook komt door de visualiteit van mannen. Die zien graag wat ze denken anders gaat het voor een grote groep verwarrend werken.
Maar ik stem ook voor mooie attributen voor mannen! Betwijfel alleen of het een gat in de markt zal zijn omdat voor een grote groep mannen masturbatie een gewoonte is en ze geen extra's nodig hebben.
Hij doet me een beetje denken aan droopyquote:Op woensdag 3 november 2004 02:10 schreef ChicaneBT het volgende:
Hoi mensen heeft iemand ervaring met deze 'goedkope kut' ?
[afbeelding]
Hij/zij is namelijk niet zo duur momenteel?
Zijn er mensen die het ding gebruiken en wat zijn de ervaringen?
Het vraagt tenminste niet of 'je wel echt van d'r houdt of dat je d'r alleen maar voor de seks wil'.quote:Op woensdag 3 november 2004 13:31 schreef Snakey het volgende:
Kweet niet. Zie me het toch niet doen met zoiets...![]()
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |