Star wars blijft okay!quote:Op zondag 7 november 2004 01:43 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Een soort "If you strike me down, I shall become more powerful than you could possibly imagine." idee?
Wat een troep stond daar zegquote:Op zondag 7 november 2004 01:25 schreef Stuart het volgende:
Thanks 4 het opschonen van het 22.22 topic Dirkh![]()
Omdat het kutposts waren die topicverneukend waren.quote:Op zondag 7 november 2004 18:57 schreef hellmondunited het volgende:
Deel *hier* bekers uit
waarom worden mijn posts in eens verwijderd uit dat topic
wat?!?!?!?!quote:Op zondag 7 november 2004 18:58 schreef Knut het volgende:
[..]
Omdat het kutposts waren die topicverneukend waren.
snap goed dat er dan wel eens posts verloren gaan, maar kon toch echt geen kut posts vinden..quote:Op zondag 7 november 2004 19:05 schreef Knut het volgende:
Het topic werd gewoon verbaggerd. Dan ga je opschonen. Het kan gebeuren dat er een reactie die enigzins ontopic bleek te zijn weggehaald worden. Hetgeen dan gebeurd is om het topic te redden. Als iedereen gaat zeggen dat ze een beker willen schiet het niks op.
Het is trouwens nooit slim om in het topic zelf te gaan lopen piepen over verwijderde berichten. Daar is DIT topic voor.
Kijk eerst eens naar de bovenste stickyquote:Op maandag 8 november 2004 12:35 schreef Tokay het volgende:
Oeh, melig topic weer van Intxaurraga ---> Humor in ontslagbrieven
Lijkt me wel TTT-waardig toch, Inso?
Cutcookies ook.quote:Op maandag 8 november 2004 12:36 schreef Intxaurraga het volgende:
Kijk eerst eens naar de bovenste sticky
quote:Op maandag 8 november 2004 12:32 schreef Knut het volgende:
Humor in ontslagbrieven
Leuk topic van Intxaurraga
Oplettehquote:Op maandag 8 november 2004 12:35 schreef Tokay het volgende:
Oeh, melig topic weer van Intxaurraga ---> Humor in ontslagbrieven
Lijkt me wel TTT-waardig toch, Inso?
Ja mees.quote:Op maandag 8 november 2004 12:40 schreef Knut het volgende:
Opletteh
*wakkerschriktquote:Op maandag 8 november 2004 15:06 schreef gfree het volgende:
Whehehe, je bent er rap bij.![]()
rustig maar hoor.quote:Op maandag 8 november 2004 15:09 schreef Tokay het volgende:
[..]
*wakkerschrikt
Huh, had je het tegen mij?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |