Ik heb er maar nominatie van gemaakt.quote:Op zaterdag 6 november 2004 02:37 schreef Bosbeetle het volgende:
mag usert van de maand november; nominatie ronde veranderd worden in "usert van de maand november; nomiatie ronde"
Dus LangeJan & Xebroziusquote:Op zaterdag 6 november 2004 15:56 schreef Xebrozius het volgende:
Bij deze wil ik even vermelden dat alhoewel ik het topic geopend heb, LangeJan op MSN begon met de grapjes.
Toen na een tijdje moslimwoordgrappen over en weer te gooien, besloten we dat ik het topic openen zou.
Echter, dit TTT is niet van mij..
Maar van LangeJan & Xebrozius. En je zou hem dan ook een groot plezier doen door hem te vermelden in die TTT...
Ik heb het al aangepast.quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:06 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dus LangeJan & Xebrozius
quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb het al aangepast..
tja wat wil je om 2:37 net uit de kroeg !quote:Op zaterdag 6 november 2004 09:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb er maar nominatie van gemaakt.![]()
Donequote:Op zaterdag 6 november 2004 22:38 schreef Arcee het volgende:
Post hier zo vaak mogelijk om 22:22 uur precies #17
Gaarne ff #16 in #17 veranderen.
quote:Op zondag 7 november 2004 01:04 schreef Dirkh het volgende:
Done
Had dat maar verzonnen toen je het topic opende.quote:Op zondag 7 november 2004 00:42 schreef Tessje het volgende:
Kan een modje deze Tessje's ideale neukpartner :9 veranderen in: De perfecte vent
Ik bedankt Nikky later wel voor de geweldige TTquote:Op zondag 7 november 2004 01:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Had dat maar verzonnen toen je het topic opende.
quote:Op zondag 7 november 2004 01:25 schreef Stuart het volgende:
Thanks 4 het opschonen van het 22.22 topic Dirkh![]()
Je moet je wel de pleuris schrikken bij zo'n topictitelquote:Op zondag 7 november 2004 01:24 schreef Xlarge het volgende:
XLarge XLarge XLarge XLarge XLarge XLarge XLarge XLarge
Dirk , ik begrijp dat je het topic moest sluiten , aangezien je nu hier sinds enige tijd moderator bent.
Ook weet ik dat het waarschijnlijk 1 van de moerlijkste beslissingen is geweest sinds je aanstelling
Gaarne wil ik je wel attent maken op mijn kruistocht voor naamsbekendheid.
Ik wil je wel complimeteren op je sluitzin , en wil je ook zeggen dat de tranen in me ogen stonden , bij het lezen van dat bericht.
bvd XL
Juist door hem te sluiten heb ik jouw naamsbekendheid bevorderd.quote:Op zondag 7 november 2004 01:24 schreef Xlarge het volgende:
XLarge XLarge XLarge XLarge XLarge XLarge XLarge XLarge
Dirk , ik begrijp dat je het topic moest sluiten , aangezien je nu hier sinds enige tijd moderator bent.
Ook weet ik dat het waarschijnlijk 1 van de moerlijkste beslissingen is geweest sinds je aanstelling
Gaarne wil ik je wel attent maken op mijn kruistocht voor naamsbekendheid.
Ik wil je wel complimeteren op je sluitzin , en wil je ook zeggen dat de tranen in me ogen stonden , bij het lezen van dat bericht.
bvd XL
wat een vooruitziende blik heb je Dirk ...quote:Op zondag 7 november 2004 01:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Juist door hem te sluiten heb ik jouw naamsbekendheid bevorderd.
Dat was tenminste mijn doel. Ik hoop dat je hier begrip voor hebt. Tuurlijk heb je dat.
Een soort "If you strike me down, I shall become more powerful than you could possibly imagine." idee?quote:Op zondag 7 november 2004 01:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Juist door hem te sluiten heb ik jouw naamsbekendheid bevorderd.
Ik had het niet beter kunnen zeggen.quote:Op zondag 7 november 2004 01:43 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Een soort "If you strike me down, I shall become more powerful than you could possibly imagine." idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |