Ja.quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:39 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Die 'Slaaitjuh' is erg vervelend.
Klown?quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:39 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Die 'Slaaitjuh' is erg vervelend.
Neuh, waarschijnlijk gewoon iemand die zich verveelt.quote:Op vrijdag 5 november 2004 17:35 schreef Tessje het volgende:
[..]
Klown?
happend naar lucht ....quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:10 schreef FlyingFox het volgende:
En de rest kan sterven.
DUUHHquote:Op vrijdag 5 november 2004 20:24 schreef Dirkh het volgende:
Satirisch?
Ze sprak engels omdat er parlementariers uit verschillende lidstaten aanwezig waren.
Heel apart.quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
DUUHH
Daarom is het ook satire, malle jongen, anders was het ook geen grap geweest.
En?quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Heel apart.
Nee. Het is in mijn ogen geen satire, en een niet boeiend topic.quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En?
Gooien we hem nog open?
Je zou het goed doen in dit kabinet, je hebt nog minder humor dan Donner.quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee. Het is in mijn ogen geen satire, en een niet boeiend topic.
Jij kickt twee topics uit 2002 met alleen een link.quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:37 schreef paultjuhhh het volgende:
hee dirkh leuk dat je op die ene een slotje zet, maar hoef je de rest niet weg te gooien, waar moet ik nou nog reageren over baco en breezah
quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij kickt twee topics uit 2002 met alleen een link.![]()
Die verwijder ik, daarna open je doodleuk een topic met hetzelfde onderwerp. En daarbij is het drie miljoenste Breezah topic.
Dat was ie niet.quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:54 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
sorry, maar deze link was echt leuk
![]()
quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat was ie niet.
nou we het er toch over hebben , gooi hem maar in de TTT , ik heb nog een regeltje in mijn sig. vrij...quote:Op vrijdag 5 november 2004 22:35 schreef Xlarge het volgende:
tekenen dat je te lang aan het fokken bent
allemaal allochtone reacties in mijn topic ...
noem het maar gemerged.
Of ik ben niet helemaal wakker, of jij ligt te slapen.quote:Op vrijdag 5 november 2004 22:35 schreef Xlarge het volgende:
tekenen dat je te lang aan het fokken bent
allemaal allochtone reacties in mijn topic ...
noem het maar gemerged.
slapen is het zeker niet , wellicht de alcohol misschien , maar wat ik bedoel is , je hebt toch een ander topic met de mijne samengevoegd ?quote:Op vrijdag 5 november 2004 22:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
of jij ligt te slapen.
Wat bedoel je?
Whehehehe.quote:Op vrijdag 5 november 2004 22:51 schreef portier het volgende:
Msn
*Utopiesluitpost*
Ja, want zoals je zelf al zei, was het dubbel. Omdat beide eigenlijk heel leuk waren, vond ik het zonde om er één te sluiten.quote:Op vrijdag 5 november 2004 22:47 schreef Xlarge het volgende:
[..]
slapen is het zeker niet , wellicht de alcohol misschien , maar wat ik bedoel is , je hebt toch een ander topic met de mijne samengevoegd ?
dat bedoel ik met allochtone reacties
Ik wist hetquote:Op vrijdag 5 november 2004 22:51 schreef portier het volgende:
Msn
*Utopiesluitpost*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |