Waarvan precies?quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:50 schreef Insomaniac het volgende:
Hoi Bupatih!
Zeg jij er eens wat van!!
Sorry, ik was buiten, anders had ik het graag gedaan.quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:51 schreef knowall het volgende:
[..]
Had je er eerder een slotje op moeten gooien
Erg hè. Laten we hopen dat het slechts een fase is.quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarvan precies?
D'r wordt ook zóveel gebaggerd.
De eindfase ja.quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Erg hè. Laten we hopen dat het slechts een fase is..
quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Sorry, ik was buiten, anders had ik het graag gedaan.!
Niks mis met baggerquote:Op dinsdag 9 november 2004 17:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarvan precies?
D'r wordt ook zóveel gebaggerd.
Hahaha alsof het ontbreken van een slotje na zoveel post het minder bagger maaktquote:Op dinsdag 9 november 2004 17:51 schreef knowall het volgende:
[..]
Had je er eerder een slotje op moeten gooien![]()
Inso is altijd zo onaardigquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:09 schreef patty het volgende:
Ok Inso, het is wel duidelijk dat je een hekel aan me hebt. Hoe kan ik het goedmaken, gratis neucken ofzo? Zeg het maar meid
Blijf jij even uit het feedbacktopic tenzij je echt wat te melden hebt. a.u.b.quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:11 schreef knowall het volgende:
[..]
Inso is altijd zo onaardig![]()
Het ligt dus niet aan jou
Oke mij zie je hier dus niet meer terugquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Blijf jij even uit het feedbacktopic tenzij je echt wat te melden hebt. a.u.b.
Ow zeur niet zo. Jij bent sowieso van voorbijgaande aard..quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:11 schreef knowall het volgende:
[..]
Inso is altijd zo onaardig![]()
Het ligt dus niet aan jou
lagquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
TTT! ik lag in geen enkel ONZ topic zoveel als hier
Tja ik 'moest' van de moderators wat serieuser omgaan met mijn topicsquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou nou, je piept wel heel erg snel. Op een paar berichtjes na, werd er niet gebaggerd.
Maar goed, die zijn weg.
Ik behandel moderators niet anders dan users en de manier waarop ik u heb behandeld noem ik geenszins beledigend, ik noem het scherp.quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Geachte user,
[desbetreffende topic] is gesloten omdat het bagger was. Voorts wil ik u verzoeken uw taalgebruik jegens mij enigszins te kuisen en de beledigingen achterwege te houden.
Vriendelijke groet,
Insomaniac, uw lievelingsmod.
Wat begrijp je niet aan het woord bagger?quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik behandel moderators niet anders dan users en de manier waarop ik u heb behandeld noem ik geenzins beledigend
Jij moet wel met een hoop koekjes opgescheept zitten, nu.quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:13 schreef gfree het volgende:
Koekje d'r bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |