Ja, laten we lekker over elkaars schoenen heen gaan pissen. Dat zal helpen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:08 schreef patty het volgende:
Ok nu ff serieus, waarom gaat dit topic op slot:
Topics van Marokko.nl
doe es snel dat slotje er afOf zet een goeie reden neer.
Ik ben je hondje niet.quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:08 schreef patty het volgende:
Ok nu ff serieus, waarom gaat dit topic op slot:
Topics van Marokko.nl
doe es snel dat slotje er afOf zet een goeie reden neer.
Omdat ik voelde dat je ging posten en ik je ff lekker dwars wilde zitten.quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:09 schreef PrivateRyan het volgende:
Godver kutinso!.
Waarom doe je dat topic dicht?.
[afbeelding]
Ik zal jou eens moeilijk laten zitten!quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Omdat ik voelde dat je ging posten en ik je ff lekker dwars wilde zitten..
Wat wilde je doen dan, valsspeelpaard?quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:27 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ik zal jou eens moeilijk laten zitten!.
Weet ik niet.quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:29 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat wilde je doen dan, valsspeelpaard?.
PI/Post tegenstrijdigheid! Spreek op!quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:32 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Weet ik niet..
siberian dinges PR, siberian dinges.quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:32 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Weet ik niet..
en gedraag jequote:Op dinsdag 9 november 2004 16:05 schreef knowall het volgende:
Hey mods, ik ben er weer he![]()
Gelukkig kom jij helemaal niet gefrustreerd over met je belachelijke commentaar.quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Blote Billen
Een zeer vrolijk luchtig topic en dan een slotje?
Wat mankeert je eigen Insomaniac? Verveel je je ofzo?
Allerlei andere bouttopics blijven open en deze laat je sluiten, het lijkt wel een dictatuur hier met die overgefrustreerde mod![]()
![]()
Dat mag je vinden, misschien kun je er ook een reden voor geven.quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Gelukkig kom jij helemaal niet gefrustreerd over met je belachelijke commentaar.
Geachte user,quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, misschien kun je er ook een reden voor geven.
Dat is het verschil tussen jou en mij, ik geef in een reden voor wat ik vind, dat is al meer dat ik jou zie doen in dit topic.
Maargoed het zou natuurlijk kunnen dat je niet zo snel van geest bent, dat kan ik een mens natuurlijk niet kwalijk nemen.
Ik vraag bij deze expliciet naar de reden van het sluiten van mijn topic?
Zo duidelijk?![]()
56 replies was al veel te lang voor zulke bagger.quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:23 schreef Snakey het volgende:
Knut! Gooi nou GVD niet een topic na 56 repleys op slot! Laat het dan effe doorgaan.![]()
Had je er eerder een slotje op moeten gooienquote:Op dinsdag 9 november 2004 17:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
56 replies was al veel te lang voor zulke bagger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |